Martynas | 2013-02-21 |
šaunus auto !
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
minkstas, ekonomiskas, patikimas, automatine deze dirba puikiai, nesijaucia net kada persijungia, ilgaamzis
rudija, bet susitvarkius viskas buna be problemu
|
puikus automobilis 270 cdi traukos daugiau negu užtenka, sanaudos nedideles
Pilnas atsiliepimas...
|
|
E320 | 2012-06-02 |
Mercedes-Benz E320 CDI Elegance
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Puikus patikimumas, komfortas, solidumas.
Korozija, šlykštus medžiaginis salonas, senovinis kondicionieriaus valdymo dizainas.
|
Katafalkas? Pensininkų mašina numeris vienas? Turbūt daugelis šį kampuotą banginį būtent taip ir vadina. Mano nuomone tai - iš dalies kvaila nuomonė. Mercedes-Benz visada buvo skirti aukštuomeniai, itin svarbiems žmonėms (pvz. Hitleris irgi šią markę naudojo: http://www.autosavant.com/wp-content/uploads/2009/02/hitler_mercedes.jpg), taigi Mercedes-Benz yra ne kas kita kaip limuzinas, kurio savininkams saugumas, komfortas, solidumas yra svarbiausia. Visokiems pigiems, akį traukiantiems blizgučiams čia paprasčiausiai nėra vietos. Pavyzdžiui, Rolls-Royce dizainas yra labai panašių linijų: iš dalies senovinis, kampuotas. Būtent toks ir yra tikrasis Mercedes-Benz deja, solidumą šiek tiek praradęs dėl aršios konkurencijos su kitais gamintojais. Kas būtų padarius Rolls Royce Phantom universalą? Turbūt, kad irgi ne kažkas. Deja, Mercedes-Benz norėdamas išlikti konkurencingu turėjo žengti šitą žingsnį ir iš limuzino pagaminti universalą, tai - neabejotinai nevykęs gaminys dizaino atžvilgiu, tačiau sedanas yra tikrai vertas dėmesio daiktas. Manasis Mercedes-Benz yra juodas, maksimalaus išpildymo 2001 metų galo E320 Elegance sedanas su kreminiu, odiniu salonu. Už jį buvo mokėta prieš kiek laiko dabar šiam modeliui nebesuvokiama 50-ies tūkstančių suma, dabar - gauti 20 tūkstančių jau ko gero būtų sudėtinga... Jeigu po kiek laiko ir keisiu automobilį, tai tik į naujesnį mersą, nes išbandęs jį vieną, tampi "priklausomas" nuo šios markės. Jokia kita markė neturi tokio komforto, patikimumo kaip Mercedes-Benz (aišku su tokiais milijardierių automobiliais kaip Rolls-Royce Phantom važiuoti neteko). Šios markės automobiliai neskirti deginti padangas, lenktyniauti, kaip BMW ar pan., todėl ta kvaila etiketė "pensininko auto" jam ir yra priklijuota. Tai kaip ir sakiau ankščiau automobilis skirtas maloniai plaukioti gatvėmis. Viskas būtų idealu, jei ne ta parazitė korozija... Mersai labai mėgsta "susidraugauti" su rūdimis, todėl apleidus automobilį paskui galima jos ir nebesustabdyti... Taip nutiko su mano bagažinės dangčių, kurį privalėjau pakeisti kitu, nes jis paprasčiausiai supuvo... Rūdžių yra ir kitur, todėl su jomis reikia kovoti nuolatos. Kas prie dar man nepatinkančių dalykų, tai labai neskoningai atrodo senovinis sukinėjamas kondicioneriaus valdymas, medžiaginis salonas šiame modelyje yra tiesiog negalimas... Sių dalykų perkant reikėtų vengti, jei norite, kad automobilio salonas atrodytų solidžiai. Geriausias motoras yra E320 CDI (kalbant apie facelift'inius), o silpnesni - daugiau sutaupyti norintiems sukurti agregatai. Dar pusėtinas E270 CDI, bet pirkti su dar silpnesniais motorais yra paprasčiausias šio automobilio suteikiamų malonumų švaistymas. Čia ne koks golf'as, todėl ir važinėti su golf'iniais motorais juo yra paprasčiausiai kvaila. Dešimties litrų dyzelino sąnaudos limuzinui yra tikrai protinga riba. Eksploatacijos kaštai yra labai panašūs į Audi, BMW ir dalių kainų skirtumas yra tikrai menkas. Kas dėl kainos nuvertėjimo, tai kaina be abejo krenta kaip ir visų automobilių. Pas mus, Lietuvoje bmw'istų, audi krašte mersai galbūt nėra tokie populiarūs, bet Vokietijoje netgi solidžios būklės W124 (senesnis modelis) iki šiol kainuoja nemažai ir yra vertinamas. Realiai, tai - patikimas automobilis, jei nekalbame apie koroziją. Geriausia šį automobilį pirkti tiesiogiai iš vokiečių ar italų (nusipirkus iš italų, ko gero būtų mažiau bėdų dėl korozijos, bent jau kurį laiką). Kas perka Mercedes-Benz dažniausiai jų nepjauna, todėl nusipirkti solidaus stovio tiesiogiai iš pardavėjo užsienyje yra tikrai nemaži šansai. Perkant jau iš perekupo rankų Lietuvoje tinkamai patikrinkite servise...
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Mindaugas | 2012-02-17 |
Mb e220 cdi
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Minkstas, gerai valdomas, daug vietos, per salcius gerai kuriasi.
Korozija ir nemaza kaina.
|
Kaip tokiu metu auto tikrai labai geras, minkstas, daug vietos gale ir priekyje, nemazai navarotu. Butent sis variklis dirba itin tyliai, o kiti 2.5, 3.0 dirba garsiau. Traukia tikria neblogai Kaina siek tiek aukstoka, remontas irgi nepigus.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
MB | 2011-04-05 |
MB E300D
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Minkstai vaziuoja,palyginus nedideles kuro sanaudos
daug minusu,mokama tik uz pavadinima.Primityvus auto tinka tik bulbasam
|
Labai nuvyle,nieko gero negaliu pasakyt apart,kad automobilis minkstas,nebilda ir pakankamai jame vietos!,o visa kita minusai didziausias tai,kad rudyja,genda ir gan stipriai ,o pacios masinos ir remonto kainos neadekvacios siai puvenai!
30 dyzelis,nieko netraukia,bet ir nedaug ryja Eksplotacijos remonto, detaliu kainos ispustos nepagrystai,w210 turi daug ligu,pradedant nuo uzvedimo spineles,gamyklines signalizacijos,elektros, kuro siurblio,ir baigiant vaziuokle! automobilis nevertas tu pinigu kiek jis kainuoja! Jeigu perkat si modeli vadinasi,kazkur girdejot,kad mersas ir afrikoj mersas! butent afrikoj ir kitose bananu valstybese sis auto populiarus, vien del pavadinimo.
Na o jeigu visgi perkat jieskokit su maza rida,ziurekit,kad butu originali spalva,kad nebutu perdazytas,supuves!
Pilnas atsiliepimas...
|
|
eSaS | 2010-09-29 |
MB S210 2,9 dyzelis
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Patogumas,nulis nuovargio ilgose kelionese ,daug vietos
korozija
|
Tai va po xsaros nusipirkau sita.Esu lb patenkintas masinos komfortu isvaizda interjeru tieisog super,neturejau prie ko pirkibti.Vietos per akis.Patogu budavo ir man ir gale sedinciam zmogui. Variklis 2,9l 95kw siaip uztenka bet neskirtas dragavimui.Tai geirausiai ekonomiskumo ir traukos santykis,kam reik ekonomisko ir pakankamai galingo sitas pats geriausias variants nes 2,2 per silpnas tokiai masei o 3,0 130kw galingesnis bet kuro ir vartoja daugiau tai yra mieste 11 o 2,9 mieste 9 trasoj 7 taip kad 2,9 puikus pasirinkimas ne ralistui.Prie variklio nagu nekisau isvis tik tepalai ir filtrai ir viskas.Oro filtas 25lt tepalo 30lt Teko tvarkyti vaizuokle,keiciau galinius diskus po 110 ir kalades 90lt priekiniai diskai po 115 kainuoja kalades apie 60,jau domejausi.Siaip tai detales tikrai pigesnes nei konkurentu a6 ir e39 bmw.Tvarkiau dar priekyje ten kazka net neatsimenu ka traukes vairo stabilizatoriai ir t.t uz dalis palikau 330 plius darbas 200 pas pazistama,savo garaze pakeite paskiau suvedimas dar 60lt.Dar klausiau del kiek guolis kainuoja priekinis tai 136lt gale nzn kiek bet bus brangiau manau nes jie didesni(kalbu apie universala) salono filtras 25lt ziureti atidziai kebula dugna,pakelti gumas duru pazet ar ten nerudyja,paskiau variklis automatas zet kaip dirba
Pilnas atsiliepimas...
|
|
AMG | 2009-09-20 |
Mercedes Benz E 50 AMG (W210)
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
AMG - manau, daug tai pasako. 255kw ir maksimalus komfortas uz vidutiniskai 13l 100km. Dauguma detaliu paprasto keturakio. Iki siol esu labai patenkintas savuoju MB. 5.0l., V8, 32V, 255kw Vairo traukiu antgaliai, zvakes
Pilnas atsiliepimas...
|
|
MB FAN FOREVER | 2009-08-13 |
mb keturakis
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
kad tai MB komfortas, daug vietos ,tas vadinamas merso'plaukimas' puikus dizainas ir grazus vidus ypac odinis
as maunau kad vienintelis merso minusas tai korozija...ir nk cia nepadarysi jau
|
Nu va pabandysiu parasyt atsiliepima apie keturaki.Pats tokio neturiu bet turi tevas tai visiitek duoda pasivazinet.Aisku auto tai super lb patinka viskas tiesiog ciki interjere ir eksterjere,kuris atrodo tikrai lb gerai nors ir auto daugiau nei 10m.Salonas grazus aisku ypac jei buna kozai,valdymo migtukai supranti ir ir po ranka viskas tiesiog patogu.Tirkai mersas ir afrikoj mersas lb patogi didele auto,vietos tai belekiek nzn kaip sedane nes pas teva karavanas nes man rodos karavanas siaip didesnis is pirmo zvilgsnio.Ilgose kelionese jokio nuovargio nors i diena nuvaziuoji 700 kilu bet noras visitek yra dar ir dar vaziuot. Na varikliai tai geri visu mersu kiek zn.Siaip beveik kaip metai kaip tevas pirko jau mersa tai su varikliu jokiu problemu nebuvo.Beje variklis pas tevo auto 2,9TD labai ekonomiskas trasoj 6 spaudziant koki 120 mieste 8.Kaip tokio svorio auto tai lb gerai visgi 1700kg,Del tepalu tai pyle gerus sintetinius,su viskuo isejo 200lt su filtru jau .Variklis turi 95kw tai palakstymui tikrai mazai nes letai begejas ,tikrai ne sutokia masina lakstyt,o normaliam vaziavimui tikrai per akis. na remontas nzn neteko kazko rimtai tvarkyt variklio ar pns...bet keite stabdziu disku jie po 105 kainavo ir kaladeles galines 90lt tai tiek kolkas,bet cia is parduotuves ne turgines kokios
As manau kad brangiausiai butu tvarkyt turbina ir amortikus.Amortuku kaina 400 vieno jau klause tevas.Kebulo daliu neteko keist tai nzn kainu...del nuvertejimo tai pirko uz 12800lt lapkricio men 2008m cia tai dabar galim nupirkt uz 10stuku panasiai bet ne 2,9TD o 2,2 dizeli.O db 2,9TD kainos nlb yra ka kritusios beveik po metu tai nuvertejimas minimalus simtai ten... Manau kad dirbanciam tikrai ji islaikyti ner kaveikt taip kad nereikia bijoti visu kainu detaliu o tai atperka komfortas.
Perkant aisku ziuret jo bukle apskritai ypac kebula..
Pilnas atsiliepimas...
|
|
saras | 2009-06-14 |
Mercedes Benz E220 d
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
70kw gal kiek mazoka bet vaziuoji be baimes, kad turbina nusisaus ar dar kas pasidarys. Vaziuosi iki 120km/h daugiau 6,5 ltr.neims 2,2 d Priekinio stabilizatoriaus gumas po10 lt., stabilizatoriaus traukutes po 33lt., radiatoriu buvo dauztas 240lt., fara 100lt., kapotas 350lt.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Santux | 2009-03-02 |
Geras automobilis, tik kazin ar vertas mokamu pinigu?
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Labai patogus, tylus ir komfortiskas automobilis. Patikimas ir ekonomiskas variklis. Labai talpi bagazine. Labai gerai islaiko verte, galima pavazineti kelis metus ir parduoti vos ne uz ta pacia kaina.
Silpnas variklis, nesportiskas automobilis, neipatingas interjeras, ypac jei ne odinis. Brangus nusipirkti ir kogero kainuojantis truputi daugiau nei vertas.
|
Turejau E klases 1998 metu sedana. Sidabrine spalva, juodas odinis vidus, 2.2 dyzelis. Automobilis, be abejo, solidus, todel ir pinigai uz ji sumoketi buvo pakankamai nemazi – 30 000Lt. Aisku viduje pilna elektra, kondicionierius ir t.t. Automobilis lengvai sutalpina 5 zmones, o bagazine labai didele. Visgi prietaisu skydelis neitin rimtas, labai jau panasus i senojo w124. Manau pas pagrindini konkurenta BMW 5 interjeras smagesnis. Sedynes labai patogios, taciau nera sportiskos, ir apskritai jei ne odinis vidus, sakyciau sis mersas ne labai solidziai atrodo viduje. Taciau automobilis komfortiskas, labai tylus, pakaba taip pat malonu ir minksta. Siaip jau nera labai sportiska, taciau toks jau tas mersas yra. Tai ramaus budo automobilis ir jei megsti dinamika ar sportiskuma – geriau jau pirkti koki alfa 166 arba bmw 5. Ar automobilis vertas mokamu pinigu ? Kogero ne, taciau turint omeny kaip mersas islaiko verte, tuos pinigus moketi apsimoka. Variklis velgi yra silpnokas, dyzeliams budingos galiuos ir didelio sukimo momento nepajusi. Cia MB stipriai nusileidzia BMW turbodyzeliams. Taciau siaip jau variklis geras, neturejau jokiu problemu ir turbut dar pravaziuos viena kita simta tukstanciu kilometru :) Be to variklis ekonomiskas, vidutiniskai paimdavo 8 litrus. Todel taip megstamas taksistu. Automobilis yra tikrai patikimas, neturejau jokiu didesniu problemu. Girdejau lyg sios kartos E klase genda daznai, taciau as su tuo nesutinku. Na nebent nusipirksi koki anksciau buvusi taksi.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
manatas | 2009-02-07 |
mb e290td
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
puikus auto, smagiai vaziuoja, pakanka, automobilis be didesniu trukumu, greiciu deze persijungia gan greit, nera dideliu intervalu, kuro sanaudos lb priklauso nuo vaziavimo budo 2,9 nieko keist nereikejo dar
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
123 |