Markės
892 iš 1546
Mercedes-Benz E klasė 1995 - 2002
Mercedes-Benz E klasė, 1995 - 2002
527Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.30% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)Viso įvertinimų: 27
2% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)1% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)6% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)5% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)4% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
Ar rekomenduojuTaip 93% Ne 7%
Nerijus Autoasas.lt Nuomonė
Mercedes-Benz W210 yra vidutinio dydžio prestižinis automobilis gamintas sedano ir universalo kėbulais. W210 E-klasė pristatė visiškai naują Mercedes dizaino filosofiją – automobilio priekis buvo papuoštas 4 lempomis vietoje anksčiau ilgą laiką naudotų stačiakampių. Šis stilius tęsėsi labai ilgai iki pat C209 CLK modelio ir buvo naudojamas SL, C-klasės, CLK, CL ir S-klasės automobiliuose. Tik pasirodęs naujas W210 iškarto tapo labiausiai perkamu Mercedes. W210 automobilis pasižymi patogumu, geru saugumu palyginti su daugeliu konkurentų, tačiau šis automobilis daugiau nėra toks patikimas kaip jo pirmtakas, kuris užtarnavo tokį įvaizdį visai Mercedes kompanijai. Palyginti su ankstesniais modeliais šis yra linkęs į kai kuriuos gedimus – problemos su priekinės pakabos spyruoklių tvirtinimu, kuris prarūdija, rūdija galinis dangtis šalia užrakto, problemos su oro srauto matuokliais ir kitos. Visgi ir šis Mercedes tapo populiariausiu MB gamoje ir tai nenuostabu, nes automobilis įkūnija tai ko ir tikimasi iš vokiečių gamintojų – kokybiškas, puikiai suprojektuotas ir suderintas, gerai įrengtas automobilis su novatoriškais ir į prabangą orientuotais sprendimais.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Dar prieš šios kartos E klasės pristatymą Šiaurės Amerikoje, automobilis nusifilmavo filme Men in Black II.

Galingiausia E55 AMG versija turi 5.4 L V8 variklį su 476 AG (350 kW) galia, bei 700 Nm sukimo momentu.
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
2018-06-16
Mercedes E320
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Techniškai patikimas, minkštas, gražus
Kėbulas, kuris yra sutvarkomas
Kuro tipas: Dyzelinas
Bendras automobilio aprašas
Tai automobilis kuris jau morališkai pasenęs, tačiau dar vis labai patikimas ir kokybiškas. Salonas surinktas kokybiškai, vietos tikrai daug viduje. Gausiausios komplektacijos modeliai turi tikrai nemažai privalumų. Salonas be didesnių nusidevėjimo žymių atlaiko 500-600 tūkst km. Iš techninės pusės turbut nėra daug ką rašyti. Važiuoklės paprastos ir nesudėtingos ir labai minkštos. Avantgarde komplektacijos jie kiek žemesni, kadangi spyruokles trumpesnės, amortizatoriu eiga trumpesnė, todėl lyginant su Elegance ar Classic komplektacijomis jis šiektiek sportiškesnis. CDI varikliai visi ėja į šį modeli superiniai!! Iš esmės tarp variklių pagrindinas skirtumas tai tik cilindrų skaičius, kiekvienas renkasi pagal poreikius. Patys varikliai vienodi ir labai geri. Kiekvienas gali be vargo prasukti milijona km. Automatinės dežės tai pat patikimos, pasitaiko įvairių gedimų ir joms, bet visumoje dežės laiko gerai. Pagrindinė šio automobilio liga tai kėbulas.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Dalys pakankamai pigios kaip tokios klases automobiliui, pilni autolaužynai tokių mersų detalių, todėl net ir reikiamų devėtų detalių galima gauti be vargo, varikliuose mažai kam yra gesti, žinoma dažna bėda tai purkštukai, pasikeiti ir važiuoji toliau. Turbinos labai geros, aukšto slėgio degalų siurbliai mėgsta dažnai nuo senatvės leisti kuri, pasinaudojus google galima namų salygomis pačiam persirinkti remontį komplektą ir važiuoti toliau. Važiuoklėje kaip ir kiekvienam automobiliui reikia karts nuo karto pasikeisti stabilizatorius, traukės antgalius ar šarnyrus. Priekinės apatinės šakės dažnai mėgsta nulužinėti, kadangi užsikiša kanalis per kurį išbėga vanduo iš šakės. Susidaro dregmė viduje šakes ir ji tiesiog išrudyja ir lūžtą, pasikeiti ir važiuoji toliau. Pagrindinis gedimas tai kėbulo korozija, rudyja visur. Pagrinde sparnai, duru apačios.
Patarimai perkančiajam
Ieškoti su kuo tvarkingesniu kėbulu, nes tai bus viena iš didžiausiu investicijų šiam automobiliui.
Įvertink šį atsiliepimą (viso 4)

Klausimai apie šį automobilį

Turite klausimų apie šį automobilį? Klauskite mūsų lankytojų:
Mercedes-Benz modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
789012345678901234567890123456789
  Kompaktiniai   A klasėA klasėA klasėA klasė
    CLA klasėCLA klasė
  Vidutiniai   C klasėC klasėC klasėC klasė
  Dideli E klasėE klasėE klasėE klasėE klasė
  Reprezentaciniai   S klasėS klasėS klasėS klasė
  Kupė   CL klasėCL klasėCL klasėS klasė Coupe
  CLK klasėCLK klasė 
   CLC klasė  
  Keturduriai kupė    CLS klasėCLS klasėCLS klasė
  Kabrioletai  SL klasėSL klasėSL klasėSL klasė
  Roadsteriai   SLK klasėSLK klasėSLK klasė
  Mini krosoveriai     GLA klasė
  Krosoveriai    GLK klasė GLB klasė
    GLE klasė Coupe
    GLC klasė
  Visureigiai   M klasėM klasėM klasėGLE klasė
  Dideli visureigiai  G klasėG klasė
   GL klasėGL klasė
  Pikapai     X klasė
  Mini vienatūriai    B klasėB klasėB klasė
  Vienatūriai    R klasė 
  Sportiniai     AMG GT
  Supercar    SLR McLarenSLS AMG 
  Daugiatiksliai    Vaneo  
   VianoV klasė
  Komerciniai   SprinterSprinterSprinter
  VitoVitoVito
    Citan
  789012345678901234567890123456789
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai