mercedes rulz | 2012-02-15 |
mersas
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
kokybe, prabanga, surinkimas, vaziavimo malonumas
rimtu minusu nera
|
Itin kokybiska, patvari, maloni masina, labai patogi ir tiesiog legendine. Pazistu zmogu turinti 3.0tdi 108kW traukia nerealiai, iki 100 per mazdaug 6 sek.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Vulkan | 2012-01-06 |
Nuostabus automobilis
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Prabanga , Grozis , Pripazinimas , Kokybe , Konfortiskumas , Patikimumas.
Smulkmenos , dideliu minusu nera.
|
Nuostabus automobilis , komfortiskas , praktiskai surinktas , puikus salono stilius , puikios medziagos salone , patogus vaziavimas , malonios sedynes , garso izoliacija taip pat puiki. Puikus metalas - tvirtas , vaziavimo jausmas kaip su tanku . Rudyti - rudyja jei netinkamai priziuretas. ATREIPKITE DEMESI pries pirkdami Mersedesa : Su kebulu : 1 Paziurekit ar nesurudijes "balkis" gale po apacia, pas mersus megsta rudyti ir 2 prieki laikykliai spyruokliu "stakanai" . Benzininiai varykliai , kuro naudoja isties nemazai , taciau ir galia jauciasi , jei nori galios puikus variantas , jei nori ekonomisko automobilio - dyzeliniai varykliai nuostabus : 2.0D tik 5/6l kas galetu pasirodyti keista sverenciam beveik 2tonas , bet tiesa. 2.5D - 7/8L , 3.0D - 8/9L tobulas dyzelinis varyklis nera kaprizingas.Nera pagrindinio dirzo , nereikia keisti ji kaip pas kitus dyzelinius automobilius, kas kazkiek tukstanciu. Pas Mersus stovi grandine , ji labai retai genda todel , susitaupys pinigu su dirzu keitimais. Mersedes-Benz visada laike savo kaina , nedaug nuverteja ir po 5metu jei ji tinkamai priziuri.
Eksplotacija vidutine , bet tvarkyti nedaznai ir nereikalauja , o jei jau prireike , sutvarkius visgi busi ramus ilgai. Perkant Mersedes Benz ATKREIPKIT DEMESI I KEBULA TAI YRA :
1 Gale po apacia paziurekit "balki" buna daznai surudyjes.
2 Prieki "stakanai" spiruokliu atramos ar nesurudyjusios.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
vvv | 2011-10-21 |
mb 124 universalas
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
lb puikus ir talpus automobilis, kuro sanaudos tikrai nera dideles, o veza kaip traktorius, nebijo salciu, visada kuriasi is puse apsisukimo, lb gera ir stipri vaziuokle, visi 4elektra langai, autopilotas, centrinis, jokiu problemu nekele, tikrai geras daiktas. 2,5 td keiciau sankabos cilindriuka ir stabdziu kaladeles, na tepalai, filtrai tai butinas dalykas, pirkau padangas.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
MB C124 Coupe | 2011-07-18 |
E klasė W124 Coupe (1993-1996)
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Patikimas, Kokybiškas, Saugus
Neekonomiškas
|
Taip tai dviejų durų W124 kėbulo kupė. Dėl savo keturių nuleidžiamų langų ir nusipirkau šį automobilį. O jeigu rimčiau tariant tai automobilis kuris tvirtai gali vadintis tikru ,,Mercedes Benz" automobiliu. Kad vadinti tikru Mercedes jis turi būti patikimas, kokybiškas, saugus. Visus šiuos kriterijus šis automobilis ir turi. Jeigu w124 kėbulo mersus Lietuvos taksistai pamėgo ar Martynas Starkus nuvažiavo iki Afrikos tai tas tik patvirtina kad tai yra tikras Mercedes Benz.
Šių automobilių komplektacija yra labai plati ir ilga. Todėl visą komplektaciją tingiu net vardinti. Tik pasakysiu kad net kaikuriuose šiuolaikiniuose automobiliuose dauguma dalykų neįeina į bazinę komplektaciją.
Šiuose automobiliuose ( nuo 1993 iki1996) didesnė komplektacijos dalis jau įeidavo bazinę komplektaciją. Todėl šie automobiliai dažniausiai budavo su didesne komplektacija nei iki 1993 metų. Šie vadinami naujesnio tipo (,,facelift") kur apdaila ir varikliai buvo komplektuojami kitokie, negu tie kur ėjo iki 1993 metų. Jie buvo gaminami su 2.0 (100kw) 2.2 (110kw) 3.2 (162kw) 3.6 AMG (200kw) varikliais. Šie automobiliai buvo komplektuojami tik su bendzininiais varikliais. Kitaip tariant degalų tiekimo sistema pilnai eletroniškai valdoma. Dėl to jie labiau galingesni, ekonimiškesni negu senojo tipo varikliai. Kadangi DOHC varikliai su 2 paskirtymo velenėliais ir kiekvienas cilindras turi 4 vožtuvus, todėl šie varikliai išvysto daugiau galios. Jie nėra tokie problematiški kaip dabartiniai varikliai kur jutiklių prikišta daugiau negu jų reikia. Jeigu dirbantis studentas gali išlaikyti šį automobilį, tai galima sakyti kad eksplotacijos kaštai nėra dideli.
Kainos nuvertėjimas ? Jeigu pirkdami šį automobilį galvojate kiek jis kainuos po 2 ar 3 metų tai šis automobilis ne jums. Kad nusipirkti geros būklės C124 reikės gerokai paploninti piniginę. Pigus ir geras nesuderinami dalykai.
Nepirk automobilio su dujomis Nors šie automobiliai ir puikiai sutaria su dujomis, vistiek nepatariu pirkti. Jeigu nori pigiai važinetis rinkis kitą automobilį. ;) Nepirk šio automobilio jeigu pamatęs degalinėje bendzino kainą už galvos susiimsi ;)
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Andrius | 2011-04-24 |
w124 1988 300d automatas
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Puikus Mersedeso dizainas, ilgaamzis, pigi ekspluotacija, komfortas.
Kebulas rudyja, reikalaujantis prieziuros
|
w124 1988 300d automatas(4begiu)
Puikus automobilis. Komfortiska pakaba(metaline-ilgaamze). interjero surinkimas nuostabus, vienintelis minusas nereguluojama vairo padetis. Sedines patogios, pusiau odines, veliurines,medizagines- vietos uztenka 4 keleiviams. Milziniska bagazine.
Vaziuoti siuo mersedesu labai malonu, dyzelio garsas ganetinai idomus, bet tylus, dekuj puikios garso izoliaciojos. po 20metu dauguma prietaisu veikia puikiai, ypac ventiliacija, el langai, sildomi veidrodeliai, liukas, ir taip toliau.
Uzsidejus dydesnio ismatavimo ratus r16 205/55 pradejo jausti kelia, taciau su zieminemis padangomis r15 vairuoju vienu pirsteliu.
3.0 litru dyzelis - milijoninis variklis su grandine, tepalu nevalgo. Visu filtru ir skysciu pakeitimas 200lt
Nupirkau uz 5000, pakeiciau priekini stikla 200lt, priekini guoli 90LT, naujas akumas 300LT(galingas nes piluosi Baltarusiu kura, ziema kuriasi prie -22. Kaitinimo zvake 19lt) Rinkoje pilna nudroztu,supuvusiu variantu. Pirkti tik dyzelini 2.5. 3.0 ar turbininius agregatus.
kuo daugiau navarotu, tuo geriau, nes kaina parduodant bus dydesne. Pakabos remontas pigus isskyrus reduktoriu, taciau automobilis labai patikimas, todel bedu neturesite.
Vienintele tikra beda tai rudys, jai ju mazai ,galima kovoiti su rudziu surisejais ir dazais.
Tai -jau tapes legenda automobilis, todel kol ju dar yra gyvu- verta pirkti, nes w124 tik vienas, po ju, Mersedesai - jau netikri.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Nersas | 2011-01-15 |
Mercedes Benz E200 (W124)
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Ideta eko duju iranga. 2.0 16V Nusipirkus teko tvarkyt vaziuokle tiek priekine, tiek galine, ka tiksliai keite neatsimenu, bet kainavo 600Lt., suvedimas 70Lt., keiciau vaira, nes buvo pasitrynes ir neodinis, kainavo 40Lt., restauravau vandens pompa, tuo paciu pakeite generatoriaus dirzeli, kainavo 270Lt., isores ir salono, be skydelio apsvietimo lempuciu keitimai, ten +/- kapeikos, keistos zvakes, tepalai, antifrizas, filtrai visi ir t.t. apie 400Lt., automatines antenos keitimas 100Lt., ir siaip ivairiu smulkmeneliu keitimai +/- 100Lt.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Rimasgrigalionis | 2010-02-08 |
Mersedes-Benz 124e 200 d
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Silpnokas variklis. Bet taip esu patenkintas. Niekas nebarska. Patogu sedeti. Gera amortizacija. Mazos dyz. sanaudos. Talpi bagazine. 2OOOcm3 greiciu dz.pilnas remontas. Variklio einamasis rem. Pakeiciau ratu diskus su kaladelem. Rankinio stabdz. trosus ir kalad. Pakabinama kardano guoli. Sarnyra. Remontas kainavo 2600 lt.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
--- | 2009-10-05 |
pagirtini mercedes benz automobiliai
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
prabangus ir sportui tinkantis
kuro sanaudos didokos
|
pasts turiu124 cupe mercedesa labai juo didziuojuosi ,nors jis ir 1988 metu bet kai pravaziuoji gatve nevienas atsisuka,seip patvarus ,elegantiskas automobilis. variklai yra labai patvarus o ypac dyzeliai jokiu problemu netaip kaip daugely kitu automobilis islaiko savo verte ,eksplotavimas nera pigus bet viena karta sutvarkius nereikes gryst prie to paties. uzeik y -- ir atsakysim y iskilusius klausimus
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Arnas | 2009-08-05 |
Patikimas, labai patikimas automobilis
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Patikimumas, komfortiskas vaziavimas, kokybiskas interjeras, geras surinkimas ir t.t. Puikiai suderintas automobilis.
Kiek grubus automobilis dizaino poziuriu, neekonomiskas variklis.
|
MB marke visada garesjo patikimais automobiliais. Butent tokie modeliai kaip si E klase ir uztarnavosi varda. Siandien Mersai prikimsti elektronikos, medziagu irsurinkimo kokybe taip pat ne pagerejo,todel siandieniniai mersai tokia kokybe pasigirti negali. Automobilio dizainas labai paprastas, pats mersediskaiusias koki tik galima isivaizduoti. Tai tik pliusas solidziam automobiliui. O variantai su didesniais varikliais (ypac kupe kebulai) atrodo net ir siandien puikiai. Tai isties nesenstantis dizainas. Interjeras labai paprastas, taciau kokybiskas, niekur nejauciamas taupymas. Aisku sunku lyginti toki automobili su naujais, todel reikia viska vertinti salygiskai. Salono oda vis dar nera nusidevejusi, o tai irgi kokybes pozymis. Vairas aptraukas oda, sedynes, langai ir stoglangis valdomi elektra. Sedynes islike standzios. Galines sedynes turi galvos atlosus,kuriuos galima nulenkti. Bagazine milziniska, uzsidaro labai tyliai. Automobilis subalansuotas vaziuoti tyliai ir komfortiskai, todel jis nera posukiu automobilis. Taciau automobilio niekaip nepavadinsi nevikriu – jo apsisukimo spindulys labai nedidelis (mazesnis net ir uz kompaktisku miesto automobiliu). Be to jis labai stabilus prie dideliu greiciu. Automobilis tikrai labai ilgas, taciau gale sedinciu kojoms vietos nera labai daug. 3.2 litro variklis turi 217 AG. Tai tiesiog puikus duomenys to meto automobiliui. Variklis dirba labai sklandziai, tyliai nors malonus variklio garsas girdisi kai paspaudi. Nemazam automobiliui pilnai pakanka galios, tuo galima isitikinti greitkelyje. Detales niekada nebuvo pigios siam automobiliui, taciau pirkti jas tenka labai retai. Jeigu priziuresi si automobili tai ir koki pussimti metu galima pravazineti :)
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Arvydas | 2009-01-23 |
124 turing
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
pirkau nebrangiai, apleista.... bandau atstatyt, bet brangu ir rudyja, rudyja... viena priezasciu- buves dauztas 2975 cm virintas surudijes kebulas
nulauztas priekinis zenklas, antena (daug kam nagus niezti)
visos gumos prie kardano
pakabinamas kardano guolis
stovejimo stabdzio kaladeles, trosus
visu ratu guoliai
dyzelio purkstukai
uzgesinimo voztuvas
dalis el. instaliacijos- nuluze ties bagazines dangciu, dugne "supuve"
avarinio sustojimo jungtukas
vidaus ventiliatoriaus varikliukas
sankabos diskatorius, isminamas guolis ir stumokliukai
filtrai, tepalai, lemputes :)
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
1234 |