Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
S-klasę. Automobilio priekis išsiskiria „beveik“ keturiomis lempomis, o galinė dalis tapo trumpesnė. Sedanas debiutavo su keturių ir V6 cilindrų benzininiais varikliais ir keturių, bei penkių cilindrų dyzeliais. Dyzeliai gavo tiesioginę kuro įpurškimo sistemą su kintamos geometrijos turbokompresoriais. Buvo galimos versijos su visų varomųjų ratų sistema - 4MATIC. 2004 metų pradžioje C-klasė buvo atnaujinta – trijų vožtuvų cilindrui ir dviejų žvakių cilindrui sistema pakeista standartine keturių vožtuvų sistema. Galingiausi buvo C 350 su 272 AG (200 kW) galios benzininiu ir C 320 CDI 224 AG (165 kW) galios dyzeliniu varikliu. C-klasė tapo vienu populiariausių automobilių savo klasėje daugelyje Europos rinkų, o Vokietijoje ilgą laiką buvo antras pagal populiarumą tarp visų automobilių ir nusileido tik Volkswagen Golf modeliui. Nauja karta tapo gerokai saugesnė įvertinta maksimaliomis penkiomis žvaigždutėmis EuroNCAP susidūrimo testuose, tačiau tapo nebe tokia patikima kaip pirmtakas. Verta paminėti galingiausią AMG versiją, kuri 2005 metais gavo naują 5.5 L atmosferinį V8 variklį. C 55 AMG turi 367 AG (270 kW)/5750 rpm galią ir sukimo momentą 510 Nm/4000 rpm. Maksimalus greitis yra vis dar apribotas iki 250 km/h, o pagreitis įspūdingas - 4.9 sekundės nuo 0 iki 100 km/h. Tai automobilis skirtas konkuruoti su BMW M3 modeliais.
Mercedes-Benz C yra kompaktinės klasės prestižinis automobilis gamintas sedano, universalo ir kupė kėbulais. Antros kartos C-klasė tapo sportiškesnis ir šiek tiek panašus į Mercedes flagmaną – SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Galingiausia C 55 AMG versija turėjo naują 5.5 L atmosferinį V8 variklį. Jėgainė generuoja 367 AG (270 kW)/5750 rpm galią ir sukimo momentą 510 Nm/4000 rpm. Maksimalus greitis yra vis dar apribotas iki 250 km/h, o pagreitis įspūdingas - 4.9 sekundės nuo 0 iki 100 km/h:
Daugelį metų šis automobilis kovojo su geriausiais DTM ir kitų serijų žiediniais automobiliais:
Patalpino: Petras | 2011-10-03 |
Mercedes-benz C220 |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Ekonomiškumas,išvaizda,komfortas
Galas varantys, Elektronika.
|
Pagaminimo metai: 2001
Variklio darbinis tūris, l: 2,0
Kuro tipas: Dyzelinas |
Bendras automobilio aprašas |
Iškart norėtusi parašyti ,jog automobilis buvo išties labai komfortiškas nežiurint į tai ,jog sėdynes buvo veliurinės. Sunkokas vairas taip pat leidžia suprasti ,jog sėdi ne prie žaisliuko. Viduje pakankamai vietos visiems.Nereali buvo garso aparatura(bent jau pas mane). Automobilis buvo gana ekonomiškas mieste spaudžiant ryjo kokius 8-10 litrų dyzelio. Uzmiestyje isvis 6-7 litr. dyz. "AVANGARDE" apdaila taip pat pridėdavo šiokio tokio žavesio šiam automobiliui. Automatinė pavarų dėžė taip pat dirbo be priekaištų ir galios jau užteko nors geriau jeigu rinktis tai rinktis 2.7 variklį manau šiam automobiliui būtų pats tas. Vienu žodžiu labai patiko ,jog automobilis gražus,greitas ir kas be ko labai taupus. Na dabar šiek tiek apie minusus. Įsigjau šią mašina šiek tiek "padrožta" todėl tikrai daug vargau kol pastačiau "mersą" ant kojų. Turėjau problemų su kuro siurbliu pakeisti man kainavo "TANAGROJE" apie 1800litų. Po to pas mane pastoviai grybaudavo elektronika. Nueini i parduotuve grįžti o mašina "pulteliu" negali atidaryti iš pradžių galvojau ,jog akumas sėdo . Pakeitėm ir vėl tas pats. Taip žinau tame raktelyje-pultelyje yra avarinis raktas kuris gali atidaryti duris ,bet žiema duodu 100% jus juo neatidarysit nes nelabai pas per 10 metų atidarynėjo juo duris todėl spina yra užkirmijus. Vos vos ilizdavau per bagažine. Žodžiu jokių budu nenoriu keikt šio modelio tiesiog turbut man tikrai su juo nepasiseke rašau tai su kokiais remontais man teko susidurti. Beje norečiau dar pridurti ,kad nesilankytumėte "Tanagroje"! tokių "žulikų" dar reikia paieškoti. |
Variklis |
Minusų butent so variklių neturėjau. Šeip man labai patiko ,jog galios jeigu reikia užtenka ir tai ,jog tikrai labai ekonomiškas.Vos ne už 45LT važinėdavau visa savaitgalį. |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Šeip jau kainas jie tikrai laiko nebūtų "mersas". Detalios yra brangios kaip ir visų "mersų" ,bet manau jeigu pirkti jį geroje buklėje didelių problemų neturetumėte turėt. Kas be ko kaip ir ,bet kokia mašina jį reikia prižiurėti. |
Patarimai perkančiajam |
Butinai patikrinkite gerame autoservise ar iš niekur tepalai nebėga ar visi šarnirai salenblokai ir stabilizatoriai savo vietose. Tai tikrai labai stilingas komfortiškas automobiliukas žimiai gražesnis už ta pačia BMW 3 (Bent jau man) . |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 52)
Mercedes-Benz C klasė TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis