Markės
1066 iš 1917
Mazda RX-8, 2003 - 2011
52Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.512% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)Viso įvertinimų: 2
5% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)13% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)5% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)2% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.5)14% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Unikalus kėbulo dizainas
  • Gerai valdomas
  • Rotorinio variklio garsas
TRŪKUMAI
  • Kiek trūksta galios palyginus su konkurentais
  • Rotorinio variklio patikimumas
  • Kėbulo korozija
  • Kėbulo stilius neprilygsta pirmtakų lygio
Mazda RX-8 yra sportinis automobilis pakeitęs RX-7 modelį. Kaip ir jo pirmtakas šis RX turi Wankelio tipo rotorinį variklį. RX-8 turi priekyje sumontuotą variklį, su galiniais varomaisiais ratais ir sėdynių formule 2+2. Automobilis turi idealų svorio balansą 50:50 dėka to, kad variklis yra montuojamas už priekinės ašies ("front mid-engine" komponuotė), o kuro bakas už galinės ašies. Svoris yra sumažintas naudojant lengvesnes medžiagas tokias kaip aliuminį (variklio gaubtas ir galinės durys) ir anglies pluoštą, iš kurio pagamintas varantysis velenas, tam kad sumažinti besisukančių detalių inercinį momentą. Priekinėje pakaboje naudojama nepriklausoma dviejų skersinių svirčių pakaba, o gale - nepriklausoma daugiasvirtė. Išskirtinė automobilio įpatybė – antra pora visai nedidelių durų, kurios atsidaro į priešingą pusę nei priekinės (jos atsidaro tik tuo atveju jei atidarytos priekinės). Kadangi automobilis neturi viduriniojo statramsčio, tai atidarius duris yra užtikrinamas maksimaliai patogus priėjimas ne tik ant priekinių, bet ir ant galinių sėdynių – kas yra nebūdinga bet kokiam kitam 2 durų kupė. Tuo pačiu automobilis išlaiko puikų kupė stiliaus dizainą. Galingiausia RX-8 versija turi Wankel variklį su dviem 654 cc rotoriais (viso 1.3 L darbinis tūris), kurio galia siekia 237 AG (177 kW)/8200 rpm ir 211 Nm/5500 rpm sukimo momentą ir šešių greičių mechaninę pavarų dėžę. RX-8 buvo puikiai įvertintas tiek specialistų, tiek mėgėjų – šis puikaus dizaino ir dinamikos automobilis jau laimėjo 37 tarptautinius automobilizmo apdovanojimus, tame tarpe ir labai garbingą – tarptautinį 2003 metų Geriausio Variklio titulą.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Mazda RX-8 turi unikalų ir labai retai gamintą Wankel tipo rotorinį variklį.

Išskirtinė automobilio įpatybė – antra pora visai nedidelių durų, kurios atsidaro į priešingą pusę nei priekinės:



Mazda RX-8 dalyvavo eilėje įvairių žiedinių lenktynių, tokių kaip 24 Hours of Daytona, SCCA World Challenge, KONI Challenge Series ir net moterų varžybose "Formula Women" 2004 metais.


RX-8 laimėjo 37 tarptautinius automobilių apdovanojimus, tame tarpe ir labai garbingą – tarptautinį 2003 metų Geriausio Variklio titulą.

2019-09-28 technologijos.lt

„Mazda“ erzina rotorinių variklių gerbėjus - tai ko iš tikrųjų laukiame?

„Mazda“ erzina rotorinių variklių gerbėjus - tai ko iš tikrųjų laukiame?

„Mazda RX-8“ gamyba buvo nutraukta dar 2008 metais. Šis automobilis savo laiku buvo vienu įdomiausių modelių rinkoje jau vien dėl savo rotorinio variklio. Per tuos 11 metų po RX-8 mes sulaukėme ne vienos užuominos, jog rotorinis variklis sugrįš. Ir „Mazda“ nesiliauja - vėl erzina keistų variklių gerbėjus.
 
Paveikslėlyje viršuje - „Mazda“ atstovybės Kinijoje publikuoto plakato fragmentas. Jame - „Mazda Cosmo“ - pirmasis markės automobilis su rotoriniu varikliu, sukurtu su vokiečių NSU pagalba. Atrodo, nieko keisto - rotorinis variklis yra didelė „Mazda“ istorijos dalis. Tačiau intrigą kelia užrašas tame pačiame plakate - „Rotorinis variklis paverčia pasaulį gražesniu“.

Ir ką tai reiškia? Negi rotorinis variklis sugrįš? „Mazda“ ne kartą apie tai kalbėjo, o vėliau neigė pasirodžiusius gandus. Japonų automobilių gamintojas ne kartą pranešė ir nutraukiantis rotorinio variklio bandymus, o inžinieriai kartojo, kad tai - beviltiška technologija. Tie, kam yra tekusi garbė turėti RX-8 ilgesnį laiką, žino jog vos 1,3 litrų variklis yra labai neekonomiškas, ryja tepalus ir aplinką apdovanoja ne pačiais švariausiais dūmais. Taigi, nėra suderinamas su šių dienų automobilinėmis madomis.



„Mazda RX-8“ - paskutinis markės automobilis su rotoriniu varikliu

„Mazda“ neseniai atskleidė, kad rotorinis variklis visgi gali būti naudingas. Planuojama mažytį rotorinį variklį panaudoti kaip generatorių elektromobiliams. Rotorinis variklis, „Mazda“ nuomone, tam puikiai tinka. Jis gali būti labai mažas, bet galingas. Kartu jis dirba labai sklandžiai ir tyliai, o tai tokiems generatoriams yra labai svarbu. Kadangi šis variklis nevarytų automobilio, jo degalų sąnaudos taip pat būtų pakankamai optimalios. Juk dabar tokie automobiliai kaip „BMW i3“ naudoja mažus variklius nuvažiuojamam atstumui padidinti ir jie irgi nėra labai švarūs.

Tačiau to rotorinių automobilių gerbėjams nepakanka. Jie nori, kad rotorinis variklis sugrįžtų vienas, būtų sujungtas su mechanine pavarų dėže ir savarankiškai gyventų po automobilio kapotu. Galbūt apie tai tas plakatas ir užsimena?

„Net jei kol kas neturime planų sukurti tokį modelį, be jokios abejonės tobuliname is pavienį rotorinį variklį“, patvirtino „Mazda“ vadovas Mitsuo Hitomi, pakurstydamas kalbas, kad dar bent vienas sportinis automobilis su rotoriniu varikliu tikrai bus.

Tai patvirtina ir naujas patentas, kurio atvaizduose matyti naujo automobilio su varikliu priekyje brėžiniai. Žinoma, patento apraše nepaminėta, kokia tai bus jėgainė. Tačiau konstrukcija išduoda, kad tai - sportinis automobilis. Panašu, kad tai nėra elektromobilis, o labai maža vieta varikliui išduoda, kad ten slėpsis rotorinis agregatas.

Ir kodėl gi ne? Ateityje sukurti kažką panašaus bus vis sunkiau. Dabar, nors automobilis ir nebūtų toks švarus, kaip kiti, RX-9 pritrauktų pirkėjus jau vien savo unikalumu. Juk gatvėmis dar važinėja ir V12 variklius turintys automobiliai, tai kodėl „Mazda“ neturėtų pasauliui padovanoti dar vieno paskutinio rotorinio keistuolio?


technologijos.lt
Mazda modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini 121    
  Maži   2222
  Kompaktiniai  3233233333
 323F323F   
  Vidutiniai 626626666
Xedos 6   
  Dideli Xedos 9   
  Kupė MX-3    
MX-6    
  Roadsteriai MX-5MX-5MX-5MX-5
  Mini krosoveriai    CX-3
   CX-30
   MX-30
  Krosoveriai   CX-7CX-5CX-5
   CX-4
    CX-50
  Dideli krosoveriai     CX-60
  Visureigiai  TributeTribute  
  CX-9CX-9
  Mini vienatūriai  Premacy   
  Vienatūriai   55 
  Dideli vienatūriai  MPV   
  Sportiniai RX-7RX-8  
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt