Markės
1066 iš 1918
Mazda RX-8, 2003 - 2011
52Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.512% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)Viso įvertinimų: 2
5% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)13% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)5% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)2% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.5)14% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Unikalus kėbulo dizainas
  • Gerai valdomas
  • Rotorinio variklio garsas
TRŪKUMAI
  • Kiek trūksta galios palyginus su konkurentais
  • Rotorinio variklio patikimumas
  • Kėbulo korozija
  • Kėbulo stilius neprilygsta pirmtakų lygio
Mazda RX-8 yra sportinis automobilis pakeitęs RX-7 modelį. Kaip ir jo pirmtakas šis RX turi Wankelio tipo rotorinį variklį. RX-8 turi priekyje sumontuotą variklį, su galiniais varomaisiais ratais ir sėdynių formule 2+2. Automobilis turi idealų svorio balansą 50:50 dėka to, kad variklis yra montuojamas už priekinės ašies ("front mid-engine" komponuotė), o kuro bakas už galinės ašies. Svoris yra sumažintas naudojant lengvesnes medžiagas tokias kaip aliuminį (variklio gaubtas ir galinės durys) ir anglies pluoštą, iš kurio pagamintas varantysis velenas, tam kad sumažinti besisukančių detalių inercinį momentą. Priekinėje pakaboje naudojama nepriklausoma dviejų skersinių svirčių pakaba, o gale - nepriklausoma daugiasvirtė. Išskirtinė automobilio įpatybė – antra pora visai nedidelių durų, kurios atsidaro į priešingą pusę nei priekinės (jos atsidaro tik tuo atveju jei atidarytos priekinės). Kadangi automobilis neturi viduriniojo statramsčio, tai atidarius duris yra užtikrinamas maksimaliai patogus priėjimas ne tik ant priekinių, bet ir ant galinių sėdynių – kas yra nebūdinga bet kokiam kitam 2 durų kupė. Tuo pačiu automobilis išlaiko puikų kupė stiliaus dizainą. Galingiausia RX-8 versija turi Wankel variklį su dviem 654 cc rotoriais (viso 1.3 L darbinis tūris), kurio galia siekia 237 AG (177 kW)/8200 rpm ir 211 Nm/5500 rpm sukimo momentą ir šešių greičių mechaninę pavarų dėžę. RX-8 buvo puikiai įvertintas tiek specialistų, tiek mėgėjų – šis puikaus dizaino ir dinamikos automobilis jau laimėjo 37 tarptautinius automobilizmo apdovanojimus, tame tarpe ir labai garbingą – tarptautinį 2003 metų Geriausio Variklio titulą.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Mazda RX-8 turi unikalų ir labai retai gamintą Wankel tipo rotorinį variklį.

Išskirtinė automobilio įpatybė – antra pora visai nedidelių durų, kurios atsidaro į priešingą pusę nei priekinės:



Mazda RX-8 dalyvavo eilėje įvairių žiedinių lenktynių, tokių kaip 24 Hours of Daytona, SCCA World Challenge, KONI Challenge Series ir net moterų varžybose "Formula Women" 2004 metais.


RX-8 laimėjo 37 tarptautinius automobilių apdovanojimus, tame tarpe ir labai garbingą – tarptautinį 2003 metų Geriausio Variklio titulą.

2019-07-27 technologijos.lt

Kas čia, vėl 2008-ieji?! „Mazda“ Niurburgringe testuoja porą RX-8 automobilių

Kas čia, vėl 2008-ieji?! „Mazda“ Niurburgringe testuoja porą RX-8 automobilių
„Mazda RX-8“ automobiliai nebegaminami nuo 2012-ųjų. O gaila - rotorinį variklį turintis sportinis automobilis buvo unikalus, smagus ir iš tikrųjų labai geras. Tačiau dabar visai netikėtai Niurburgringe pastebėti du „Mazda“ kompanijai priklausantys RX-8 modeliai. Ne nauji automobiliai - tie patys seni geri RX-8. Vienas netgi yra pasipuošęs kamufliažu. Kas vyksta?
 
„Mazda RX-8“ buvo gaminamas nuo 2003 iki 2012 metų. Tai buvo išties smagus automobilis su 1,3 litrų rotoriniu varikliu. Šie automobiliai iki šiol yra labai mėgstami entuziastų dėl savo išskirtinumo, nors daugybė žmonių jų ir nekenčia. Priežastis, kodėl RX-8 kai kuriems žmonėms labai nepatinka yra paprasta - jie nesupranta, kad negali turėti visko. RX-8 rotorinis variklis benziną geria labai godžiai, tačiau nevengia suvalgyti ir šiek tiek alyvos. Dėl šio priežasties išmetamosios RX-8 dujos yra, sakykime, nemaloniai nešvarios. Pats variklis irgi nėra iš patikimiausių ir kas kelias dešimtis tūkstančių kilometrų prašosi būti perrenkamas.
 
Tai, žinoma, yra trūkumai, tačiau manantys, kad jie visą automobilį paverčia beverčiu yra tiesiog neteisūs. Visi automobiliai turi savų ydų, nes, kaip minėta anksčiau, negali turėti visko. Nori patikimo? Turėsi vairuoti nuobodų automobilį. Nori smagaus? Jis nebus patikimas arba bus labai brangus. Nori unikalaus, nebrangaus, greito ir išskirtinio? RX-8 yra tavo atsakymas.
 
Na, kad ir kaip ten bebūtų, RX-8 jau seniai yra praeitis. Tačiau „Youtube“ kanalas „Carspotter Jeroen“ neseniai porą gamintojui priklausančių automobilių užfiksavo Niurburgringo trasoje. Čia jie suko ratus ir buvo akivaizdžiai testuojami. Šie RX-8 nėra labai seni - jie tikrai pagaminti po 2008-ųjų. Tačiau niekas šio modelio į šių laikų rinką tikrai nesugrąžins. Tai kas vyksta?
 
 
„Mazda“ testuoja rotorinius variklius. Artimoje ateityje jie vėl bus gaminami, tačiau naujo RX nesulauksite. Na, nebent į rinką žengs hibridinis-rotorinis RX. „Mazda“ ruošia rotorinius variklius būtent tokioms užduotims - hibridiniams automobiliams. Maži, tylūs ir labai tolygiai dirbantys varikliai nesuks automobilių ratų, o bus naudojami kaip generatoriai. Kadangi tokioje situacijoje variklio sukimosi greitis nepriklauso nuo automobilio judėjimo greičio, didžiųjų rotorinio variklio ydų bus išvengta.
 
Kitas klausimas - kodėl vienas iš bandomų RX-8 turi kamufliažu pridengtą priekinį bamperį? Žmonės iškėlė įvairias versijas, tačiau greičiausiai tas kamufliažas yra senas. Kadaise panašiai buvo testuojamas atnaujintas RX-8, todėl naujas bamperio dizainas buvo maskuojamas. Tuomet šis bandomasis automobilis buvo paliktas saugojimui, o dabar vėl yra naudojamas, palikus tą seną kamufliažą.


technologijos.lt
Mazda modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini 121    
  Maži   2222
  Kompaktiniai  3233233333
 323F323F   
  Vidutiniai 626626666
Xedos 6   
  Dideli Xedos 9   
  Kupė MX-3    
MX-6    
  Roadsteriai MX-5MX-5MX-5MX-5
  Mini krosoveriai    CX-3
   CX-30
   MX-30
  Krosoveriai   CX-7CX-5CX-5
   CX-4
    CX-50
  Dideli krosoveriai     CX-60
  Visureigiai  TributeTribute  
  CX-9CX-9
  Mini vienatūriai  Premacy   
  Vienatūriai   55 
  Dideli vienatūriai  MPV   
  Sportiniai RX-7RX-8  
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt