Markės
1066 iš 1917
Mazda RX-8, 2003 - 2011
52Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.512% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)Viso įvertinimų: 2
5% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)13% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)5% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)2% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.5)14% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Unikalus kėbulo dizainas
  • Gerai valdomas
  • Rotorinio variklio garsas
TRŪKUMAI
  • Kiek trūksta galios palyginus su konkurentais
  • Rotorinio variklio patikimumas
  • Kėbulo korozija
  • Kėbulo stilius neprilygsta pirmtakų lygio
Mazda RX-8 yra sportinis automobilis pakeitęs RX-7 modelį. Kaip ir jo pirmtakas šis RX turi Wankelio tipo rotorinį variklį. RX-8 turi priekyje sumontuotą variklį, su galiniais varomaisiais ratais ir sėdynių formule 2+2. Automobilis turi idealų svorio balansą 50:50 dėka to, kad variklis yra montuojamas už priekinės ašies ("front mid-engine" komponuotė), o kuro bakas už galinės ašies. Svoris yra sumažintas naudojant lengvesnes medžiagas tokias kaip aliuminį (variklio gaubtas ir galinės durys) ir anglies pluoštą, iš kurio pagamintas varantysis velenas, tam kad sumažinti besisukančių detalių inercinį momentą. Priekinėje pakaboje naudojama nepriklausoma dviejų skersinių svirčių pakaba, o gale - nepriklausoma daugiasvirtė. Išskirtinė automobilio įpatybė – antra pora visai nedidelių durų, kurios atsidaro į priešingą pusę nei priekinės (jos atsidaro tik tuo atveju jei atidarytos priekinės). Kadangi automobilis neturi viduriniojo statramsčio, tai atidarius duris yra užtikrinamas maksimaliai patogus priėjimas ne tik ant priekinių, bet ir ant galinių sėdynių – kas yra nebūdinga bet kokiam kitam 2 durų kupė. Tuo pačiu automobilis išlaiko puikų kupė stiliaus dizainą. Galingiausia RX-8 versija turi Wankel variklį su dviem 654 cc rotoriais (viso 1.3 L darbinis tūris), kurio galia siekia 237 AG (177 kW)/8200 rpm ir 211 Nm/5500 rpm sukimo momentą ir šešių greičių mechaninę pavarų dėžę. RX-8 buvo puikiai įvertintas tiek specialistų, tiek mėgėjų – šis puikaus dizaino ir dinamikos automobilis jau laimėjo 37 tarptautinius automobilizmo apdovanojimus, tame tarpe ir labai garbingą – tarptautinį 2003 metų Geriausio Variklio titulą.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Mazda RX-8 turi unikalų ir labai retai gamintą Wankel tipo rotorinį variklį.

Išskirtinė automobilio įpatybė – antra pora visai nedidelių durų, kurios atsidaro į priešingą pusę nei priekinės:



Mazda RX-8 dalyvavo eilėje įvairių žiedinių lenktynių, tokių kaip 24 Hours of Daytona, SCCA World Challenge, KONI Challenge Series ir net moterų varžybose "Formula Women" 2004 metais.


RX-8 laimėjo 37 tarptautinius automobilių apdovanojimus, tame tarpe ir labai garbingą – tarptautinį 2003 metų Geriausio Variklio titulą.

2011-08-26

„Mazda RX-8“ gamyba sustabdyta, rotorinių variklių gerbėjai liūdi

„Mazda RX-8“ gamyba sustabdyta, rotorinių variklių gerbėjai liūdi
Japonijos automobilių gamintojas „Mazda“ sustabdė vienintelio savo automobilio su rotoriniu varikliu RX-8 gamybą, praneša „Automotive News“. Šio sportinio automobilio gamyba sustabdyta dėl prastų pardavimų pastaraisiais metais. Dar vienas svarbus aspektas – šio automobilio emisijos gerokai viršija leistinas Japonijoje.

Praeitais metais „Mazda“ pagamino ir pardavė vos 1134 RX-8 automobilius visame pasaulyje. Šių metų liepą pardavimai krito dar 21 proc.

Europoje šis automobilis nebeparduodamas nuo praeitų metų – dėl tų pačių per didelių emisijų. Gamintojas kaip ir galėjo tęsti jų gamybą mokėdamas baudas Europos Sąjungai, bet tai pasiteisintų tik, jei modelis būtų sėkmingas...

Pranešime minima, kad Hirošimos gamykla nustojo gaminti šį automobilį, o sandėliuose esantys turėtų būti išparduoti iki metų galo. Pavyzdžiui, Jungtinėse Amerikos Valstijose sandėliuose dar yra apie 300 šių automobilių.

Taigi, rotorinio „Wankel“ konstrukcijos vidaus degimo gyvenimą ištiko krizė. Tikimės, kad gandai, jog japonai šių unikalių variklių tobulinimo neišsižada, pasitvirtins.


Mazda modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini 121    
  Maži   2222
  Kompaktiniai  3233233333
 323F323F   
  Vidutiniai 626626666
Xedos 6   
  Dideli Xedos 9   
  Kupė MX-3    
MX-6    
  Roadsteriai MX-5MX-5MX-5MX-5
  Mini krosoveriai    CX-3
   CX-30
   MX-30
  Krosoveriai   CX-7CX-5CX-5
   CX-4
    CX-50
  Dideli krosoveriai     CX-60
  Visureigiai  TributeTribute  
  CX-9CX-9
  Mini vienatūriai  Premacy   
  Vienatūriai   55 
  Dideli vienatūriai  MPV   
  Sportiniai RX-7RX-8  
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt