Armandas | 2015-02-04 |
Smagi taupi paprasta masina su visais navarotais
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
ekonomiskas pigios dalys negendantis daznai
pažeidus tikrai greit rūdyja ,labai bloga garso izoliacija.
|
Automobilis taupus nera kam gesti patogus kelioneje su varikliu per 2 metus problemu neturejau seip galios uztenka y metus pravaziuoju apie 20k km kastai mazi o nuverteti siuo metu jau ir neturi kur jai pirkti tai pirkti pilnos komplektacijos
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Andrius | 2015-01-16 |
Mazda 626
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Patikimas,paprastumas,gan patogus kelioneje. Manevringas,stabilus kelyje.
Rudyja,garso izoliacija prasta girdisi padangu keliamas triuksmas.
|
Siuo automobiliu esu patenkintas. Vairuoju 6 metus. Ne karto nebuvo nuvylusi,kad reiketu stoveti kelkrastyje ir laukti technines pagalbos. Vazinejant Lietuvos keliais prasosi po 2 metu truputeli pakabos remonto. Didziausia beda yra kebulo korozija. Labai rudyja galines arkos. Silpnoka yra kontaktu grupe. Elektronika pas juos yra gera,varikliai taip pat patvarus. Tik noretusi daugiau komplektacijos. Variklis jokiu priekaistu nekelia. Keiciau tik pagrindini dirza ir aisku kitus dirzelius. Ne pigu ,bet ir daznai ju nereikia keisti. Kas be ko reguliariai keiciau tepalus,zvakes. Eksplotacija nera brangi,kaip gali atrodyti. Kainos nuvertejimas sakyciau gan didelis. Gerai apziureti kebula ar nera pradedanciu lysti rudeliu. Iskarto padengti antikorozine medziaga,o visa kita patikrinti galima autorizuotose servisuose.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Vadimas | 2014-06-20 |
Mazda 626 V (hečbekas)
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Erdvumas, kuras+galia = išlaidos, mažios išlaidos remontui.
prasta garso izoliacija, rudys, pigi (nors ir grazi) panele, kuri man vaziuojant per zvirkelius kad ir 20 km/h zvimbia erzinanciai.
|
Na šis automobiliukas į mano rankas pakliuvo su būtinu remontu. Reikėjo keisti pagrindini diržą, kuris net apsauga buvo pragraužęs jau. Keičiau pas lupikautojus - tai palikau 1200 Lt (į kainą įeina visi dirželiai, t.t.)
O KAIP BUVO TOLIAU? Į variklį (be periodinių skysčių keitimų) per daugiau kaip metus nesukišau nei cento (per metus prasuku po 12 tūkst. km)!!!
Nesakau, kad visai neremontavau, bet variklis visai neprašė pinigų. Kur ėjo pinigai - į pakabą. O kadangi ji buvo darbinė įmonės mašina - tai stipriai nujodinėta. Bet po truputį susitvarkai ir pamiršai.
Kas man šiame automobilyje patinka - tai jo erdvumas. Vietos tiek priekyje, tiek gale tiek bagažinėje daugiau nei reikia.
Na o minusas.. tiesiog pakartosiu plačiai žinomą tiesą. Rudys... tiesiog ant akių rudyja. Man pasisekė kad išvarytai iš salono jai buvo padaryta dugno atikorozinis... tai tas bent sveikas.. o visur kitur plinta kaip maras :)...
Pažįstamas lygiai tokia pat turintis pasake - važinėsiu tol kol nereikės spirtis kaip flinstounui (kol dugnas bus sveikas).
Retai gendanti (jei nenuvaryta), geras kuro apetito ir jegos santykis, erdvumas.
Kam estetika ne pirmoje vietoje (kalbu apie nuolat islendancias rudis), svarbu erdvumas, kažkiek galios jausmas - tai tikrai geras pasirinkimas. 1,8 doch variklis ir veržlus ir ekonomiškas trasoje (važiuojant 110 - 6 l/100 km). Na, kadangi dažniausiai genda ne variklis tai tokie ir kaštai. Pas mane net variklis aprudyjes - bet vaziuoja kaip bite. Tiesa pakabos remontai sakyčiau brangesni nei tautos automobiliu. Vien tik nustebino nauju galiniu amortikų kaina. po 300 lt už vnt. Nepagalėkit pinigėlių aparatui, kad pasitikrintumėt kur ir kiek špakliuota buvo. Ieškokit kaip išprotėję rudžių židinių (nes mažas taškelis per pora mėnesių greit išsiplečia.). Pakaba visą perkratykit. Atkreipkit dėmesį ar durelės pilnai prigludusios (žiūrėkit apatinį kapą). Nes ten linkęs purvas kauptis žiemos metu... nusipirksit - kaip aš gausit keisti dureles po žiemos :)
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Tomas | 2014-04-24 |
Mazda 626 GF 2000m. 2.0 85kW
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Pigi ekspoatacija, mazai rekalauja remonto, erdvi, stabiliai stovi ant kelio, geras pravazumas ziema
Prastoka garso izoliacija, rudijancios arkos, problemos su gal. stabdziu suportais
|
Automobilis nereikalaujantis daug prieziuros, variklis ne kaprizingas, idetos dujos pilnas ipurskimas, pravaziuota 60.000km su dujom, jokiu papildomu problemu. Vaziuokes vienintelis trukumas stabilizatoriu traukes panasu is popieriaus gaminamos ir galiniai stabdziu suportai, rankini reik pries kiekviena TA tvarkyti. Didziausia beda su rudijanciom galinem arkom, Prastoka garso izoliacija 2.0 DOHC, 85kw, Lavato duju sistema.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Mazda 626 2001 | 2014-04-13 |
Mazda 626 2001 metu universalas
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Patikimas, erdvus, patikima važiuoklė, geras variklis
rūdys, garso izoliacija galėtų būti geresnė bei kuro sanaudos galėtų būti mažesnės
|
Mazda 626 universalas, 81 kw dyzelis. Automobilis patogus, lengvai valdomas, labai daug vietos salone ir bagažinėje. Geras apšvietimas naktį. Neblogai bėgėjasi bei labai gerai stabdo. Pliusai kondicionierius, elektra valdomi langai, priešrūkinės lempos, kablys, ragai ant stogo. Minusai - rūdyjantis dugnas, slenksčiai, galinės arkos bei galinis dangtis. 2,0 turbo dyzelis, 81 kw. Labai gerai vedasi tiek šiltas tiek šaltas. Iš pašalies girdėjau, kad jautrūs kuro siurbliai, bet kol kas problemų neturėjau. kuro sanaudos normalios, mieste megsta pavalgyti kazkur 7ltr , bet tiesiojoje kazkur 6ltr. labai greitai apšyla bei pradeda šildyti saloną. Nebrangios dalys. stebėti arkas, dugną, slenksčius, galinį dangtį.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Laimonas | 2012-05-02 |
Mazda 626 1997m. 2.0
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Dinamiškumas, Taupumas, Patvarumas, Pigi eksplotacija
Garso izoliacija
|
Pirkau prieš 2m beveik. Tikrai smagus automobilis, lengvas, dinamiškas. Rekomenduoju žmonėm kuriems reikia paprasto bet ne prasto automobilio. Išorėje pakankamai sportiškas ir dailus automobilis.Viduje daug erdvės ypač gale. Talpi bagažinė, nuverčiamos sėdynes todėl galima daug sudėti į vidų. Apdaila salone vidutinė, nerasite prabangos daug. Tačiau kasdieniniam važinėjimui pats tas. Šis automobilis jei tvarkinga pirksite bėdų neturėsite. Turiu jau 2m ir servize dar nebuvo.
Šis automobilis žmogui kuriam reikia paprasto automobilio, kasdieniam naudojimui nereikalaujančiam daug priežiūros ir laiko. 2.0 DOCH variklis turi jėgos. 85kw pakankamai traukos turi, todėl sportiškesnio vairavimo mėgėjas gali pajusti variklį nuo 3000rpm. Mano automobilyje įmontuota tiesioginė dujų įranga. Sąnaudos iki dujų ~8 mišriai važiuojant. Su dujom 10-11 mišriai važiuojant. Eksplotacija automobilio pigi, keisti reikia pagrindinius skysčius, diržus, kaladėles ir t.t. Mašina nelinkus gesti jei bent truputi prižiūrima.
Nuvertėjimas nedidelis, apie 1000lt/2m. Patikrinti kompensatorius nes jei klaksi tai gali greit įgrysti tas klaksėjimas. Toliau būtų stabdžių sistema, ir pakaba. Savaime suprantama atkreipti dėmesį į rūdis ir t.t.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
ram | 2011-10-21 |
mazda 626
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Pakankamai patikimas auto per 6 metus numyniau 185 000 km., rimtesnis gedimas ziedu keitimas (remontas 1500) ir neseniai galinei amortizatoriai (po 60 Lt deveti) Idetos dujos ryja apie 10-11 ltr. 2.0 16 v. Doch Tepalinius ziedus, galinius amortizatorius, stabilizatoriaus traukes.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Vasilijus | 2011-06-17 |
Mazda 626 GF TRSi
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Patikimumas, paprastumas, pigi eksplotacija
Blankumas
|
Ši Mazda ganėtinai paprasta bei patvari, tobulas automobilis tam kuris nori patikimo automobilio kuris nekelia rupesčių ir reikalauja tik elementarios priežiuros. Techninė automobilio pusė yra gera, skardos nerudyja, išgydytos senesnės Mazdos 626 ligos (krentančios durelių gumos ir stipriai rudyjančios arkos,dėl nepakankamos antikorozinės dangos, barškėjimas). Elektroninė automobilio pusė taip pat gera, yra elektroninė klimato kontrolė, minusas tai,kad ji galėtu buti dvieju zonu. Yra borto kompiuteris kuris rodo vidutines, momentines kuro sanaudas ir kiek lieka nuvažiuoti su esančiu kiekiu kuro. Toliau, automatinė pavarų dėžės Mazdose labai patvarios ir pagirtinos ir paprastai negenda, dirba protingai, nedaro kvailysičių kaip VW ar Scion automatai. TRSi variantas suteikia daugiau sportiškumo, automobilio važiuoklė standesnė, nesvyruoja, automobilis išbalansuotas, gerai stovi slidžiame kelyje, bei gerai laikosi posukiuose, o TSC neleidžia nuslysti į šona,bei reguliuoja trauka. Traukos automobilyje pakanka kasdieniniam eksplotavimui, bet didelio sportiškumo tikrai nesuteiks, vairo valdymas galėtu buti informatyvesnis, automatas mėgsta "pamastyti", Apibendrinus, tai idealus automobilis paprastam vartotojui nemėgstančiam knaisiotis automobilyje ir servisuose nes jis tikrai patikimas,bei norinčiam turėti elementriausius privalumus kaip klima, el langai,liukas ir t.t., na o norinčiam normalaus sportiškumo,veržlumo šis automobilis greičiausiai nepatiks. 2,0 bezinas su 100kw (TSi turi 85kw, o TRSi 100kw). Variklis patvarus, tylus, nėra vangus, nors pati trauka pasijaučia maždaug nuo 3000rpms. Mieste bei greitkelyje dinamikos paprastam vartotojui pakanka per akis, važiuojant 100km/h apsukos kiek didesnės nei 2300rpms (4 bėgiu automatas). Eksplotacijos kaštai tikrai maži, nes automobilis tikrai patikimas. Žinoma, kaip ir kiekvienam automobiliui reikia keisti eksplotacinius skysčius ir t.t. taigi nieko brangaus nėra. Kuro sanaudos mažos. Vasaros metu+automatas+kondicionierius+mišrios sanaudos= 7 benzo/9duju. Žiema+su pilnu apšildymu+rytiniais pašildymais=benzo 9/duju 11. Su palakstymais kompiuteris niekada nerodo daugiau 11 litru benzo Apžiurėti kaip ir kiekviena automobilį perkant, išskiritnių ligų neturi. Nebent atkreipti dėmesį ar tarška kompensatoriai ar ne.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Giedrius | 2010-06-29 |
Mazda 626- prakti6kas ir patikimas
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Paprastas, praktiškas , patikimas, patogus vairuoti
Kukli išvaizda, pilkos salono apdailos medžiagos, norėtųsi galingesnio variklio
|
Reikėjo talpaus ir praktiško šeimyninio automobilio, nes turime 2 vaikus, be to, turime sodą užmiestyje, tai kartais reikia daugiau pasikrauti į bagažinę. Po ilgų ieškojimų ir rinkimųsi įsigijome Mazda 626, universalas, 2,0i, 1999 m. Automobilis praktiškas, nemaža bagažinė, daug vietos viduje. Net nesitikėjau, kad taip gerai suplanuota automobilio erdvė, viskas apgalvota, patogiai išdėstyta. Automobilio dizainas ir išvaizda gal kiek nuobodi, tačiau ne tai buvo svarbiausias kriterijus perkant. Pirkome turguje, todėl patikrinome prieš perkant autoservise (jokių rimtų gedimų nebuvo rasta). Perkant, prieš 3,5 metus, rida buvo 160 tukst. dabar beveik 210 tukst. Variklis 2,0i - 16 vožtuvų, DOHC, 115AG. Gana tolygiai ir užtikrintai veža beveik 1,5 tonos sveriantį automobilį. Nors lenkiant kartais lyg ir norėtųsi geresnės pagreitėjimo dinamikos, ypač kai reikia "šoktelti" nuo 110 iki kokių 130 km/h. Dirba variklis lygiai ir palyginti tyliai, be jokių pašalinių garsų, tepalų nevertoja, dapylinėti nereikia. Benzino naudoja 9-11 l/100km mieste- priklausomai nuo važiavimo stiliaus ir 6,5 - 8 l/100 km užmiestyje, kai greitis (90-130 km/h). Per 3,5 metus automobilio kaina nukrito beveik pusantro karto (dabar tokio vertė apie 9-10 tukst. Lt). Nuvertėjimas tikrai didesnis nei vokiškų VW, Audi ar BMW. Didelių gedimų per tuos 3 metus nepasiteikė, tik perdegę lemputės, stabdžių kaladėlės bei profilaktiniai tepalų, filtrų ir dirželių keitimai. Dar teko papildyti ir pravalyti kondicionierių, pasikeisti standartinę, morališkai pasenusią, kasetinę magnetolą į magnetolą su CD ir USB nuskaitymu. Tačiau, atrodo, artėja ir didesni remontai, nes paskutiniu metu pastebimas dunksėjimas priekinėje važiuoklės dalyje, bei kažkas su sankaba nelabai gerai- lygtai prabuksuotų kartais (automobilis buvo pirktas su kabliu, gal turėjo įtakos, kad tampyta kokia sunki priekaba ar pan.). Automobilis tikrai geras. Pagal santykį kaina/ kokybė, manau, tikrai neblogesnis už tos pačios kartos VW Passat, Audi A4 ar Toyota Avensis-I. Savo praktiškumu, manau, juos ir lenkia (pvz Audi A4 Avant salonas ir bagažinė kur kas mažesni). Dar manau, kad žymiai patikimesnis už daugelio nepelnytai giriamą Avensis-I, kuris turi nemažai bjaurių, sunkiai išgydomų ligų.
Jei tik rasite nesudrožtą šios kartos Mazda 626 ir patikrinę autoservise nerasite didelių gedimų- drąsiai galite pirkti.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Linas | 2009-10-10 |
Mazdiecas
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Paprastas, patogus, galios uztenka
Kuro sanaudos
|
Neplanavau jo pirkti, bet leidau nuspresti zmonai ir esu ja visai patenkintas. Gal didziausias trukumas yra kuro sanaudos (automatas), da yra barskejimas vienoje vietoje kazkur paneleje, bet tai tik vienoje vietoje. Jis veikia :) Nelendu ir nezinau apie ji nieko. Vasara apie 11-12 l/100 km. Jei nera pasleptu trukumu, tai viskas ciki.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
123 |