Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
Naujasis Mazda 626 modelis 1998 metais pristatytas jau penktą kartą. Nauja 626 tapo ilgesnė ir platesnė su išties didele bagažine ir didele erdve keleiviams. Automobilis buvo gaminamas ir su keturių cilindų, ir su V6 varikliais. 626 važiuoklė tapo truputį standesnė, kad pagerėtų stabilumas. Vairuotojams patiko automobilio erdvė, ekonomiškumas, paprasta bet elegantiška išvaizda, tačiau 626 buvo linkęs greitai prarasti vertę rinkoje.
Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Patalpino: 626 | 2016-09-03 |
patvari ir patikima |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
patikimumas, ekonomiskas,
garso izoliacija
|
Pagaminimo metai: 1998
Variklio darbinis tūris, l: 1,8
Kuro tipas: Benzinas
Pavarų dėžė: Mechaninė
Kėbulo tipas: Hečbekas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 10,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 8,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 9,0 |
Bendras automobilio aprašas |
Automobili turiu jau turbut 9 metus :) buvau antras savininkas ir nupirkau su 75000 rida dabar yra 220 000 per ta laikotarpi tik siemiat prireike pasikeisti ziedus, praktiskai visa laikotarpi lietuvoje buvo vazinejama su tiesioginemis dujomis. vidutiniskai duju naudoja iki 10l turint galvoje kad apsuku rodykle kyla virs 4 ar 5. automobilis labai talpus jei reikia kazka parsivezti, sedynes suverti ir krauni. telpa net 3 vidaus durys :) kadangi priekine sedyne taip pat uzsivercia tai krovinio ilgis gali buti ir 3 metrai. pravazumas neblogas ypac tei yra TCS, ziema gal tik pora kart teko kastis. turbut didziausias trukumas garso izoliacija kaip ir daugumai japonu. taciau ji nera labai prasta. teko vazineti kur buvo gerokai prastesne. kita problema korozija: taciau bent pas mane tik galines arkos. taciau jas perdazius viena karta per 9 metus manau tai tikrai nera labai didelis minusas. zinoma viskas priklauso kaip ir visom masinom kokia pavyks nusipirkti. |
Variklis |
variklis 66Kw kiek silpnokas taciau kantrus ir patikimas. vazinejant vienam ar dviese traukos tikrai pakanka, bet lenkiant reikia pasiziureti, nes variklis dirba gan zemom apsukom. trauka pasijaucia apsukom pasiekus apie 3k (5 pavara tai butu virs 110). kaip minejau buvo keisti tik ziedai siemiat. daugiau tik dirzai filtrai ir tepalai. variklis kurui tikrai nera lepus. dujoms lepesnis (gal tik mano duju iranga) nelabai nori dirbti su kaikuriu degaliniu dujomis. |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Ekspoatacija pigi, detales nebrangios. kiek teko keisti tai tik einamasias dalis vaziuokleje. stabilizatoriaus traukes laiko ir po 14 litu. pakanka dviems metams, nors ir mato zvyrkeliu. naudojant rankini jis nekelia problemu, jei ne remkomplektas suporto apie 20 litu. brangiausia vaziuokles dalis: amortizatoriai apie 200lt/vnt. bet jie taip pat patvarus ir pasikeitus pamirsite. didziausias nuvertejimas jau ivyko. |
Patarimai perkančiajam |
patikrinti variklio kompresija, jei prastai traukia 4 ar 5 pavara tikriausiai teks pasikeisti ziedus. daugiau kaip ir visiems automobiliams |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 8)
Mazda modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Mini | 121 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Maži | 2 | 2 | 2 | 2 | ||||||||||||||||||||||||||||
Kompaktiniai | 323 | 323 | 3 | 3 | 3 | 3 | ||||||||||||||||||||||||||
323F | 323F | |||||||||||||||||||||||||||||||
Vidutiniai | 626 | 626 | 6 | 6 | 6 | |||||||||||||||||||||||||||
Xedos 6 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli | Xedos 9 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Kupė | MX-3 | |||||||||||||||||||||||||||||||
MX-6 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Roadsteriai | MX-5 | MX-5 | MX-5 | MX-5 | ||||||||||||||||||||||||||||
Mini krosoveriai | CX-3 | |||||||||||||||||||||||||||||||
CX-30 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
MX-30 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | CX-7 | CX-5 | CX-5 | |||||||||||||||||||||||||||||
CX-4 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
CX-50 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli krosoveriai | CX-60 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Visureigiai | Tribute | Tribute | ||||||||||||||||||||||||||||||
CX-9 | CX-9 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Mini vienatūriai | Premacy | |||||||||||||||||||||||||||||||
Vienatūriai | 5 | 5 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli vienatūriai | MPV | |||||||||||||||||||||||||||||||
Sportiniai | RX-7 | RX-8 | ||||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Mazda 626 TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis