Markės
822 iš 1532
Mazda 626 1993 - 1997
Mazda 626, 1993 - 1997
528Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.66% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)Viso įvertinimų: 28
2% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)8% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)2% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)2% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)2% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)
Ar rekomenduojuTaip 86% Ne 14%
Nerijus Autoasas.lt Nuomonė
1993 metais Mazda 626 patyrė didelius pasikeitimus. Kadangi jis buvo gaminamas ant naujos GE platformos (kaip ir Mazda Cronos) automobilis gerokai išaugo ir tapo vidutinės klasės modeliu, be to buvo komponuojami nauji varikliai. Gamintas sedanas ir hečbekas pasižymėjo nauju apvalainu dizainu, didele erdve viduje, o nauja transmisija turėjo suteikti sportiškesnį pojūtį vairuotojui. Automobilis turi daug bendrų komponentų su sportiškesniais Mazda MX-6 ir Ford Probe. Žurnalas „Wheels“ šį automobilį išrinko metų automobiliu. 626 modelis buvo gaminamas tiek su 4 cilindrų, tiek su 2.5 L V6 varikliu. Automobilis yra malonus vairuoti, komfortiškas, neblogai valdomas, gana patikimas ir ekonomiškas. Trūkumai – prasta garso izoliacija, interjero medžiagų kokybė ir problemos su automatine transmisija.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 28
Tomas | 2009-07-31
Geras bet morališkai atgyvenes automobilis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
patikimumas,kebulas nebijantis rudziu,salonas erdvus,praktiskas
megsta stabziu suportai strigti,su rankiniu stabziu problemos
Automobilis patikimas ,talpus,erdvus.Jo verte labai kritusi nors dizainas lieka patrauklus Patikimai dirbantis 2.0 l doch varikis (jei neidetos dujos).Problematiska kai reikia keisti tepalo filtra,nes paciam be duobes irspec. įrankio - be šansų pasikeisti Detales lyginus su vokiečiais brangesnes bet remontas retesnis (jei pvz.neušauni kokios oro srauto matuoklės) nepatartina pirkti su dujom arba jei yra dujos tai reiktu patikrinti oro srauto matuokle(pralekti ant benzo ir paziureti traukima)
Pilnas atsiliepimas...
Tadas | 2009-07-14
Geras vidutines klases automobilis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
nebrangus, daug privalumu uz maza kaina, manevringas, talpus, minkstai vaziuoja, geras variklis tyliai dirba, vidutines kuro sanaudos, nerudijantis kebulas, vaziuokle gerai laiko
Jeigu melynos spalvos tai reiks dazniau plauti, mieste vazineti nelabai ekonomiskas, gamykliniai 14` ratlankiai galetu buti min 15` nes arkos labai dideles
Automobilis pagal kainos ir kokybes santyki tikrai labai patrauklus. Dizainas pagal skoni kiekvienam. As asmeniskai vazineju 1997 12 paskutiniuoju tos kartos apvaliu modeliu, variklis 1.8 doch benzinas. Kebulas - ne vienos rudies, vaziuokle laiko labai gerai, ilgas ir stabiliai laikosi ant kelio posukiuose ir pakankamai minkstas per duobes. Vidus nelabai ishvaizdus, bet sedynes patogios ir dar yra kondicionierius. pravaziavau per metus 25000 km pasikeiciau tik tepalus ir padangas ;) jokiu rimtesniu problemu neturejau. bagazine ir dureles su garsu sunkiau uzsidarydavo bet wd40 ishprende tokias smulkmenas. Gamykliniai 4 dinamikai kokybiskai groja. 1.8 doch, 77kw, 1840 variklis dirba nuostabiai, be jokiu pasaliniu garsu, be jokiu apsuku suoliu, neleidzia nei gramo tepalo. Paspaudus su antru begiu iki 100 km/h isibegeja per 10,16s. Ivertinus automobilio mase ir metus tai labai geras rezultatas. 100km mieste - 8-11 l - priklausomai nuo nuotaikos 100km autostradoje (120km/h) - ~7 l Automobilis pigus, bet per metus nenuvertejo. Kitos dalys salyginai nebrangios nes tokiu automobiliu yra labai daug Atkreipti demesi i uzvesto variklio garsa, pravaziuoti pro duobes, pasiklausyti kaip vaziuoja, jau tokiu metu turi buti prasukes 200 000 km, jei ne tai meluoja arba vairas ishduoda kad jau minkytas nemazai. o jei nieko nesupranti pasikviesk kas supranta arba nuvezk diagnostikai;)
Pilnas atsiliepimas...
Ignas | 2009-04-10
Mazda 626 2.0i 16v DOHC
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Labai tvarkinga masina, daug islaidu nereikalaujanti, patogi ir patvari masina, kiek ant spidometro tiek ir lekia jei zinoma nera duju, komfortas neblogas, gan minksta vaziuokle tik stock ratlankiai r14 nedera prie sportiskesnes isvaizdos :) reiktu bent r15 o noriu r16 uzsideti :) 2.0i 16v DOHC Keiciau termostata, priekines stabdziu trinkeles, dar reiktu pakeisti stoglangio svirteles desines puses slinkimo , nes neslenkasi, dar keisti oro srauto matuokli reiktu, visa kita geros kokybes
Pilnas atsiliepimas...
Rolandas | 2009-02-21
626 – prastas vidutines klases automobilis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Mazai pliusu – tai erdvumas, didele bagazine. Pigus nusipirkti ir pigios detales. Siaip pakankamai komfortiskas automobilis.
Labai greitai nuverteja. Masina linkusi byreti, nuolat gesti, tureti visokiu nemaloniu smulkiu blogumu. Prastai laikosi kelio, minksta ir pasitikejimo nekielianti pakaba. Labai nedinamiskas variklis. Pigus vidus ir prastai surinktas.
Pries kokius 6 metus turejau 1993 metu Mazda 626. Tai buvo raudonas hecbekas. Pirkau nes reikejo vidutines klases automobilio, ne per daug seno, talpaus, o svarbiausia iperkama. Tada pirkau uz panasiai 2000 euru. Siaip jau tai neblogas automobilis – didelis talpus, vietos tikrai daug bet kokio ugio keleiviams tiek priekyje, tiek gale. Automobilis platus, o bagazine labai didele, be to kadangi tai hecbekas, tai nulenkus sedynes gelima buvo pavezti net ir nemazus automobiliu buferiu. Tai labai talpus automobilis. Pats vidus man nelabai patiko – plastikas pigus, o paneles spalva kazkokia pilka. Viskas atrode pigokai ir prastai surinkta - prisilietus atrode vis kazkas subyres. Is dureliu paneles iskrisdavo lempute, nuluzo vidine dureliu rankena, kadangi teko truputi paardyti automobili, tai atgal surinkus detales jos akivzdziai prastai pritapdavo, o bagazines dangtis sunkiai uzsidarinedavo :) Masina nors ir nemaza, bet ant kelio stovejo prastai – atrode labai nestandi ir mego plaukioti po kelia. Nors pakaba nuolat paremontuodavau, taciau is esmes situacija nepasikeisdavo. Pats dizainas gal kazkada buvo madingas, bet dabar jis atrodo stipriai pasenes. Taciau reiktu pridurti, kad kazkokiu rimtu bedu nebuvo. Variklis 2 litru dohc. Nors tai ir dohc, taciau arklio galiu turejo berods 110 Ag. Tikrai nedaug, taip ir vaziavo – prastai. Kadangi buvau sudejes dujas, tai traukos beveik visai nebuvo. Be to variklis dirbo labai negraziai, apsukos sokinejo, prastai kuresi. Ir nepadedavo jokie duju reguliavimai ir pan. Ekonomiskumas buvo normalus apir10-11 litru duju. Vnz, variklis paliko taip pat prasta ispudi. Teko nuolat remontuoti – pakaba nuolat tvarkiau, nors detaliu kainos tikrai nera dideles. Variklio darba nuolat reguliavau. Siaip daug smulkiu bedu budavo, todel tekdavo pasikrapstyti paciam arba apsilankyti kokiame srote. Siaip detale Mazda yra pigios, tai isleisti pinigai nebuvo dideli. Gal nuspirirkus tikrai gero stovio 626, ji taip nebutu byrejusi kaip man. Jei apsisprendei toki automobili pirkti, tai svarbiausia pasiziureti ar jis visas nesutrintas. Nes jei automobilis padevetas, tai neisvengsi nuolatiniu bedu. Jei auto tvarkingas, tai nereikia tiketis kazkokiu dideliu blogumu. Na reiktu pasitikrinti varikli kogero.
Pilnas atsiliepimas...
Nikas | 2009-02-04
Mazda 626
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Itin maloniai tyliai veikia variklis. Jokių problemų užvedant net ir per žiemos didžiuosius šalčius (įdėtas 7 metų sunumo 72 AH akumas nuo dyzelio.) Greičių dėžėje kažkoks į dextroną panašus tepalas, nuo automato. Su buvusiu, vokiečio supiltu tepalu sunkiai sinchronizuodavosi antras bėgis - perjungimui reikdavo kokių 2 sekundžių. 2.0 Tik nusipirkus: Radiatorių, aušinimo skysčio pompą, sinchrodirželį, vairo traukių šarnyrus, galinio tilto gumuotas įvores, visus stabilizatoriaus varžtus priekyje ir gale. Vėliau - duslintuvo bakelius.
Pilnas atsiliepimas...
BYTWA | 2008-10-26
Mazda 626 1.8 DOCH 16v (bendzas)
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Mazda kaip mazda, garzo izoliacijos skaitykim kad nera,dujos i doch varikli dedasi tik 4kartos o ji kainuoja apie 3000lt jai idesi 1,2 ar 3 kartos tai saudys ir nusproks oro matuokle o ji tikrai nepigi ir ju deficitas,seip trauka gera,islaikymas nera labai brangus,labai dydele ir talpi bagazine (hecbeko) labai greit ju kainos krenta,paturejau neilgai bet vos vos pardaviau uz tiek pat kiek ir pirkau. variklis ir elektronika jokiu problemu nekele tik kondicionierius viena diena nei is sio nei is to pradingo,kai paspaudi nieko nereguoja,nors freono buvo uzpildyta. nebutu japonas jai rudziu neturetu,nors ir nedauk tik vienoi vietoi prie priekinio stiklo. 1.8 16v DOCH kaladeles ir freono pildziau daugiau nieko,dar pries pat parduodant pradingo kondias,tai pardaviau su neveikianciu
Pilnas atsiliepimas...
Linas | 2008-10-04
mazda 626 doch
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
geros būklės, pakankamai komfortiška ir ekonomiška ilgoms distancijoms, tačiau šiek tiek per didelė mieste ir prastokas matomumas parkuojantis. Pradeda rūdyti galinės ratų arkos. 1.8 Stabdžių diskai ir kaladėlės, stabdžių cilindriukai, degimo žvakės, pagrindinis diržas, oro, tepalo filtrai, tepalai, dalis duslintuvo, radiatorius.
Pilnas atsiliepimas...
zydrunux | 2008-09-05
mazda626
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
nepaisant tai ka tvarkiau man sis auto tikrai labai patinka, nes betkokia nusipirkus reikia tvarkyt. traukos irgi kaip dyzeliui pakanka, max buvau ispaudes 175kmh :) svelni, patogi masina. 2.0d comprex pirkau vazineta LT. po men truko galvute:) suvirino galva nauja tarpine dejau ir viska pats susitvarkiau kainavo apie 600lt:) veliau sankabos cilindriuko gumas, priek sabilizatorius, ir vairo trauke, kaladeles stabdziu diskus ir viskas.
Pilnas atsiliepimas...
robertas | 2008-08-29
comprex
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Neblogas auto 2.0 nusipirkes nekeiciau nieko, po 2men, keiciau vandes pompa, pagrindini dirza itempejus guoliu, kainavo viska 700lt, pravazineju daugiau nei puse metu, keiciau tepalus filtrus visus, pakaitinimo zvakes, akuma, ismetimo nauja sistema, kapitalini compresoriui padariau, visus dirzelius ir ju itempejus keiciau isejo 1400lt, garantija 160000km su turbina, keiciasi vienkartiniai guoliai compresoriaus kurie ir galioja 160000km, keiciau galines traukes ir priekines kaladeles, mazda turiu daugiau nei metai jai tereikia pakeisti galinius amortizatorius, isvalyti cilindrukus stabdziu, sutvarkyti rankini, isvalyti purkstukus, daugiau bedu nera, kuro sanaudos vidurkis kartais neiseina 6litrai, traukimas gan geras kaip 55kw tikrai nesitiki, minusas mazdu didelis rudija bakai, iki pusei kuro gali pilt, galines arkos parudija, uzkepa cilindrukai gale, ziema uzsala centrinis, bet stabilumas kelyje gan labai geras, su toke tvarkinga masina jaucemas geras komfortas nereike sukt galvos kad kely pabyres esu patenkintas siuo auto
Pilnas atsiliepimas...
aurim99 | 2008-04-12
Mazda - 626 - 1993
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Siaip patikimas auto, pravaziavau daug ir niekada nera pavedes.Apie busima gedima suzinau is anksto nera buve kad reiktu stot kelioneje ir ieskot kas nutiko.Dalys nebrangios ir daug ka galima tvarkyt paciam. 1.8i 16v DOHC Per 5 eksploatavimo metus keiciau 3 granatas priekyje (2 desineje,1 kaireje), visus stabilizatorius (4vnt), 2/3 duslintuvo, galinius amortikus, 1 vairo traukes antgali, vandens pompa, starteri, galinius suportus 2 vnt., priekinius sailenblokus.
Pilnas atsiliepimas...
 
123

Klausimai apie šį automobilį

Turite klausimų apie šį automobilį? Klauskite mūsų lankytojų:
Mazda modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
789012345678901234567890123456789
  Mini   121   
  Maži    222
  Kompaktiniai   3233233333
  323F323F  
  Vidutiniai   Xedos 6  
  626626666
  Dideli   Xedos 9  
  Kupė   MX-3   
  MX-6   
  Roadsteriai  MX-5MX-5MX-5MX-5
  Mini krosoveriai     CX-3
    CX-30
  Krosoveriai    CX-7CX-5CX-5
    CX-4
  Visureigiai   TributeTribute 
   CX-9CX-9
  Mini vienatūriai   Premacy  
  Vienatūriai    55
  Dideli vienatūriai   MPV  
  Sportiniai   RX-7RX-8 
  789012345678901234567890123456789
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai