Markės
1044 iš 1918
Mazda 626, (GE) 1991 - 1997
530Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.74% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)Viso įvertinimų: 30
9% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.6)8% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)4% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)0% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)1% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)
Ar rekomenduojuTaip 87% Ne 13%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
1993 metais Mazda 626 buvo stipriai atnaujinta. Kadangi automobilis buvo gaminamas ant naujos GE platformos, jis gerokai išaugo ir tapo vidutinės klasės modeliu, be to buvo komponuojami nauji varikliai. Gamintas sedanas ir hečbekas pasižymėjo nauju apvalainu dizainu, didele erdve viduje, o nauja transmisija turėjo suteikti sportiškesnį pojūtį vairuotojui. Automobilis turi daug bendrų komponentų su sportiškesniais Mazda MX-6 ir Ford Probe. Žurnalas „Wheels“ šį automobilį išrinko metų automobiliu. 626 modelis buvo gaminamas tiek su 4 cilindrų, tiek su 2.5 L V6 varikliu. Automobilis yra malonus vairuoti, komfortiškas, neblogai valdomas, gana patikimas ir ekonomiškas. Trūkumai – prasta garso izoliacija, interjero medžiagų kokybė ir problemos su automatine transmisija.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Filtruoti atsiliepimus:
         
Atsiliepimų: 30
Mazda 626 | 2010-03-12
Neblogas seimyninis auto, bet buna ir geriau
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Komfortas, erdvumas, gera bazine iranga, nedideles kuro sanaudos kaip 2 litru varikliui, gera dinamika
Trapus bamperiai, silpna pakaba, rudims neatsparios stabdziu, ismetimo sistemos
MAZDA 626 sedanas, 1992 metu, 2 litrai benzinas, DOHC. Tikrai erdvus ir patogus automobilis, turintis nemazai privalumu. Automobilis dinamiskas, pakankamai ekonomiskas. 0-100 isibegeja per 9.7 sekundes, vmax 200 km/h. Kuro mieste naudoja apie 8-9 (ziema 10) litrus, uzmiestyje apie 7. Elektras be problemu, el.langai, veidrodeliai negenda. Jautrus priekiniai bamperiai, nuo maziausio bakstelejimo luzta, reikia saugoti. 2 litrai DOHC (du paskirstymo velenai), 16 voztuvu, 115 ag. Variklis tikrai neblogas ir dinamiskas, bet klaksi kompensatoriai. Ir tai yra situ mazdu liga. Pagydyti nemazai kainuoja, tad dauguma spjauna ir toliau klaksinciais vazineja. Tepalo valgo minimaliai, per laika tarp keitimu (keisdavau kas 10.000) sunaudodavo apie puslitri. Pakaba kaip ir dazno japono, silpna. Karta per metus butinai rekia kazka keisti, visokias traukutes, gumytes, sailentblokus ir panasiai. Elektra veike gerai, jokiu gedimu. Rudys pridaro bedu visur. Neilgaamze ismetimo sistema, vis prakiursta tai sen tai ten. Stabdziu magistrale parudyja, pakeisti - brangus malonumas (manes pvz. TA nepraleido, kol nepasikeiciau surudyjusiu magistraliu). Zodziu, automobilis lyg ir neblogas, bet vis karta nuo karto kazkokiu remontu islenda, o dalys ne is pigiausiu. 1. Pirkdami butinai atidziai apziurekite stabdziu sistema. Ar nemusa diskai, ar gerai stabdo, ar suportai neuzsikirte, ar magistrales nesurudyjusios. Pakeisti magistrales, atnaujint suportus ir pakeist 4 stabdziu diskus man kainavo 1500 litu, o tai nemazai, turint omeny kad masina siuo metu kainuoja vos kelis tukstancius. 2. Klausykit, ar neklanksi kompensatoriai. Jei klanksi, geriau pasiieskokit kitos. Kompensatoriu yra 16 ir nustatinet kurie klaksi ir juos remontuoti patikekite, jus nenorite ir niekas nenoretu :) Jeigu situos du dalykus rasite sveikus, drasiai imkit sita masina ir priziuredami pakaba, ilgai ir laimingai vazinesite.
Pilnas atsiliepimas...
giedrius | 2009-09-02
Vienas geriausiu mano turetu automobiliu
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Kokybiskai surinktas, patvarus, patikimas, puikaus dizaino.
Kietoka vaziuokle (6 cilindru varikli turinciuose modeliuose), bagazines dangcio amortizatoriai...
Turejau tris Mazda 626 (visos su 6 cilindru varikliais). Is esmes tai gana vykes modelis, patikimas, patvarus, kokybiskai pagamintas ir surinktas. Kadangi visi automobiliai buvo senesni nei 15 metu, tokiu metu masinoje viskas puikiai veike ir negedo. Bene pagrindine ir didziausia siu automobiliu beda -galiniai bagazines dangcio amortizatoriai, nelaikantys sunkaus dangcio. Ju pirkti teko vaziuoti is Kauno net i Marijampole. Bet tai tik smulkmena, palyginti su bendra automobilio bukle, kuri tikrai buvo puiki. Na, varikliukas irgi vienas geresniu variantu, optimalus galios - kuro sanaudu santykis. Mieste vazinejant (na, ivairiu rezimu) visados uztekdavo 10 ltr benzino. O ir galios, jei reikedavo, uztekdavo spustelti akceleratoriu ir automobilis saudavo i prieki. O uzmiestyje sanaudos "neislipdavo" is 8 - 8.5 ltr. Ir siaip varikliuko darbas gana tylus, malonus. Tik perkant ji reiketu atidziai apziureti, ar nekaista, nes, kiek girdejau, problemos su tarpinemis - tipine siu varikliu problema. Tokie pat sesiu cilindru varikliai buvo naudojami ir Mazda MX 6, Xedos 9 ir Ford Probe automobiliuose. Na, kaip jau minejau, vidutines kuro sanaudos budavo apie 9 litrus (misriu rezimu). O ir pardavinejant siuos automobilius, neteko pajusti didziulio finansinio nuostolio, visumoje per metus jie teprarasdavo po 10 - 20 proc, savo vertes.
Pilnas atsiliepimas...
Tomas | 2009-07-31
Geras bet morališkai atgyvenes automobilis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
patikimumas,kebulas nebijantis rudziu,salonas erdvus,praktiskas
megsta stabziu suportai strigti,su rankiniu stabziu problemos
Automobilis patikimas ,talpus,erdvus.Jo verte labai kritusi nors dizainas lieka patrauklus Patikimai dirbantis 2.0 l doch varikis (jei neidetos dujos).Problematiska kai reikia keisti tepalo filtra,nes paciam be duobes irspec. įrankio - be šansų pasikeisti Detales lyginus su vokiečiais brangesnes bet remontas retesnis (jei pvz.neušauni kokios oro srauto matuoklės) nepatartina pirkti su dujom arba jei yra dujos tai reiktu patikrinti oro srauto matuokle(pralekti ant benzo ir paziureti traukima)
Pilnas atsiliepimas...
Tadas | 2009-07-14
Geras vidutines klases automobilis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
nebrangus, daug privalumu uz maza kaina, manevringas, talpus, minkstai vaziuoja, geras variklis tyliai dirba, vidutines kuro sanaudos, nerudijantis kebulas, vaziuokle gerai laiko
Jeigu melynos spalvos tai reiks dazniau plauti, mieste vazineti nelabai ekonomiskas, gamykliniai 14` ratlankiai galetu buti min 15` nes arkos labai dideles
Automobilis pagal kainos ir kokybes santyki tikrai labai patrauklus. Dizainas pagal skoni kiekvienam. As asmeniskai vazineju 1997 12 paskutiniuoju tos kartos apvaliu modeliu, variklis 1.8 doch benzinas. Kebulas - ne vienos rudies, vaziuokle laiko labai gerai, ilgas ir stabiliai laikosi ant kelio posukiuose ir pakankamai minkstas per duobes. Vidus nelabai ishvaizdus, bet sedynes patogios ir dar yra kondicionierius. pravaziavau per metus 25000 km pasikeiciau tik tepalus ir padangas ;) jokiu rimtesniu problemu neturejau. bagazine ir dureles su garsu sunkiau uzsidarydavo bet wd40 ishprende tokias smulkmenas. Gamykliniai 4 dinamikai kokybiskai groja. 1.8 doch, 77kw, 1840 variklis dirba nuostabiai, be jokiu pasaliniu garsu, be jokiu apsuku suoliu, neleidzia nei gramo tepalo. Paspaudus su antru begiu iki 100 km/h isibegeja per 10,16s. Ivertinus automobilio mase ir metus tai labai geras rezultatas. 100km mieste - 8-11 l - priklausomai nuo nuotaikos 100km autostradoje (120km/h) - ~7 l Automobilis pigus, bet per metus nenuvertejo. Kitos dalys salyginai nebrangios nes tokiu automobiliu yra labai daug Atkreipti demesi i uzvesto variklio garsa, pravaziuoti pro duobes, pasiklausyti kaip vaziuoja, jau tokiu metu turi buti prasukes 200 000 km, jei ne tai meluoja arba vairas ishduoda kad jau minkytas nemazai. o jei nieko nesupranti pasikviesk kas supranta arba nuvezk diagnostikai;)
Pilnas atsiliepimas...
Ignas | 2009-04-10
Mazda 626 2.0i 16v DOHC
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Labai tvarkinga masina, daug islaidu nereikalaujanti, patogi ir patvari masina, kiek ant spidometro tiek ir lekia jei zinoma nera duju, komfortas neblogas, gan minksta vaziuokle tik stock ratlankiai r14 nedera prie sportiskesnes isvaizdos :) reiktu bent r15 o noriu r16 uzsideti :) 2.0i 16v DOHC Keiciau termostata, priekines stabdziu trinkeles, dar reiktu pakeisti stoglangio svirteles desines puses slinkimo , nes neslenkasi, dar keisti oro srauto matuokli reiktu, visa kita geros kokybes
Pilnas atsiliepimas...
Rolandas | 2009-02-21
626 – prastas vidutines klases automobilis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Mazai pliusu – tai erdvumas, didele bagazine. Pigus nusipirkti ir pigios detales. Siaip pakankamai komfortiskas automobilis.
Labai greitai nuverteja. Masina linkusi byreti, nuolat gesti, tureti visokiu nemaloniu smulkiu blogumu. Prastai laikosi kelio, minksta ir pasitikejimo nekielianti pakaba. Labai nedinamiskas variklis. Pigus vidus ir prastai surinktas.
Pries kokius 6 metus turejau 1993 metu Mazda 626. Tai buvo raudonas hecbekas. Pirkau nes reikejo vidutines klases automobilio, ne per daug seno, talpaus, o svarbiausia iperkama. Tada pirkau uz panasiai 2000 euru. Siaip jau tai neblogas automobilis – didelis talpus, vietos tikrai daug bet kokio ugio keleiviams tiek priekyje, tiek gale. Automobilis platus, o bagazine labai didele, be to kadangi tai hecbekas, tai nulenkus sedynes gelima buvo pavezti net ir nemazus automobiliu buferiu. Tai labai talpus automobilis. Pats vidus man nelabai patiko – plastikas pigus, o paneles spalva kazkokia pilka. Viskas atrode pigokai ir prastai surinkta - prisilietus atrode vis kazkas subyres. Is dureliu paneles iskrisdavo lempute, nuluzo vidine dureliu rankena, kadangi teko truputi paardyti automobili, tai atgal surinkus detales jos akivzdziai prastai pritapdavo, o bagazines dangtis sunkiai uzsidarinedavo :) Masina nors ir nemaza, bet ant kelio stovejo prastai – atrode labai nestandi ir mego plaukioti po kelia. Nors pakaba nuolat paremontuodavau, taciau is esmes situacija nepasikeisdavo. Pats dizainas gal kazkada buvo madingas, bet dabar jis atrodo stipriai pasenes. Taciau reiktu pridurti, kad kazkokiu rimtu bedu nebuvo. Variklis 2 litru dohc. Nors tai ir dohc, taciau arklio galiu turejo berods 110 Ag. Tikrai nedaug, taip ir vaziavo – prastai. Kadangi buvau sudejes dujas, tai traukos beveik visai nebuvo. Be to variklis dirbo labai negraziai, apsukos sokinejo, prastai kuresi. Ir nepadedavo jokie duju reguliavimai ir pan. Ekonomiskumas buvo normalus apir10-11 litru duju. Vnz, variklis paliko taip pat prasta ispudi. Teko nuolat remontuoti – pakaba nuolat tvarkiau, nors detaliu kainos tikrai nera dideles. Variklio darba nuolat reguliavau. Siaip daug smulkiu bedu budavo, todel tekdavo pasikrapstyti paciam arba apsilankyti kokiame srote. Siaip detale Mazda yra pigios, tai isleisti pinigai nebuvo dideli. Gal nuspirirkus tikrai gero stovio 626, ji taip nebutu byrejusi kaip man. Jei apsisprendei toki automobili pirkti, tai svarbiausia pasiziureti ar jis visas nesutrintas. Nes jei automobilis padevetas, tai neisvengsi nuolatiniu bedu. Jei auto tvarkingas, tai nereikia tiketis kazkokiu dideliu blogumu. Na reiktu pasitikrinti varikli kogero.
Pilnas atsiliepimas...
Nikas | 2009-02-04
Mazda 626
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Itin maloniai tyliai veikia variklis. Jokių problemų užvedant net ir per žiemos didžiuosius šalčius (įdėtas 7 metų sunumo 72 AH akumas nuo dyzelio.) Greičių dėžėje kažkoks į dextroną panašus tepalas, nuo automato. Su buvusiu, vokiečio supiltu tepalu sunkiai sinchronizuodavosi antras bėgis - perjungimui reikdavo kokių 2 sekundžių. 2.0 Tik nusipirkus: Radiatorių, aušinimo skysčio pompą, sinchrodirželį, vairo traukių šarnyrus, galinio tilto gumuotas įvores, visus stabilizatoriaus varžtus priekyje ir gale. Vėliau - duslintuvo bakelius.
Pilnas atsiliepimas...
BYTWA | 2008-10-26
Mazda 626 1.8 DOCH 16v (bendzas)
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Mazda kaip mazda, garzo izoliacijos skaitykim kad nera,dujos i doch varikli dedasi tik 4kartos o ji kainuoja apie 3000lt jai idesi 1,2 ar 3 kartos tai saudys ir nusproks oro matuokle o ji tikrai nepigi ir ju deficitas,seip trauka gera,islaikymas nera labai brangus,labai dydele ir talpi bagazine (hecbeko) labai greit ju kainos krenta,paturejau neilgai bet vos vos pardaviau uz tiek pat kiek ir pirkau. variklis ir elektronika jokiu problemu nekele tik kondicionierius viena diena nei is sio nei is to pradingo,kai paspaudi nieko nereguoja,nors freono buvo uzpildyta. nebutu japonas jai rudziu neturetu,nors ir nedauk tik vienoi vietoi prie priekinio stiklo. 1.8 16v DOCH kaladeles ir freono pildziau daugiau nieko,dar pries pat parduodant pradingo kondias,tai pardaviau su neveikianciu
Pilnas atsiliepimas...
Linas | 2008-10-04
mazda 626 doch
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
geros būklės, pakankamai komfortiška ir ekonomiška ilgoms distancijoms, tačiau šiek tiek per didelė mieste ir prastokas matomumas parkuojantis. Pradeda rūdyti galinės ratų arkos. 1.8 Stabdžių diskai ir kaladėlės, stabdžių cilindriukai, degimo žvakės, pagrindinis diržas, oro, tepalo filtrai, tepalai, dalis duslintuvo, radiatorius.
Pilnas atsiliepimas...
zydrunux | 2008-09-05
mazda626
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
nepaisant tai ka tvarkiau man sis auto tikrai labai patinka, nes betkokia nusipirkus reikia tvarkyt. traukos irgi kaip dyzeliui pakanka, max buvau ispaudes 175kmh :) svelni, patogi masina. 2.0d comprex pirkau vazineta LT. po men truko galvute:) suvirino galva nauja tarpine dejau ir viska pats susitvarkiau kainavo apie 600lt:) veliau sankabos cilindriuko gumas, priek sabilizatorius, ir vairo trauke, kaladeles stabdziu diskus ir viskas.
Pilnas atsiliepimas...
 
123
Mazda modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini 121    
  Maži   2222
  Kompaktiniai  3233233333
 323F323F   
  Vidutiniai 626626666
Xedos 6   
  Dideli Xedos 9   
  Kupė MX-3    
MX-6    
  Roadsteriai MX-5MX-5MX-5MX-5
  Mini krosoveriai    CX-3
   CX-30
   MX-30
  Krosoveriai   CX-7CX-5CX-5
   CX-4
    CX-50
  Dideli krosoveriai     CX-60
  Visureigiai  TributeTribute  
  CX-9CX-9
  Mini vienatūriai  Premacy   
  Vienatūriai   55 
  Dideli vienatūriai  MPV   
  Sportiniai RX-7RX-8  
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt