Markės
848 iš 1571
Mazda 626 1993 - 1997
Mazda 626, 1993 - 1997
528Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.66% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)Viso įvertinimų: 28
2% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)8% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)2% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)2% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)2% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)
Ar rekomenduojuTaip 86% Ne 14%
Nerijus Autoasas.lt Nuomonė
1993 metais Mazda 626 patyrė didelius pasikeitimus. Kadangi jis buvo gaminamas ant naujos GE platformos (kaip ir Mazda Cronos) automobilis gerokai išaugo ir tapo vidutinės klasės modeliu, be to buvo komponuojami nauji varikliai. Gamintas sedanas ir hečbekas pasižymėjo nauju apvalainu dizainu, didele erdve viduje, o nauja transmisija turėjo suteikti sportiškesnį pojūtį vairuotojui. Automobilis turi daug bendrų komponentų su sportiškesniais Mazda MX-6 ir Ford Probe. Žurnalas „Wheels“ šį automobilį išrinko metų automobiliu. 626 modelis buvo gaminamas tiek su 4 cilindrų, tiek su 2.5 L V6 varikliu. Automobilis yra malonus vairuoti, komfortiškas, neblogai valdomas, gana patikimas ir ekonomiškas. Trūkumai – prasta garso izoliacija, interjero medžiagų kokybė ir problemos su automatine transmisija.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Patalpino: Tomas | 2014-02-25
626 GE 1.8 benzinas dujos
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Gerai valdomas, erdvus, pigi eksplotacija
Rudija
Bendras automobilio aprašas
Mano turėtas automobilis buvo 1997.01 1.8 benzinas su tiesioginėmis dujomis. Automobilis turėjo neblogą garso įzioliaciją (nuo 1996 m. pagerinta), važiuoklė ganėtinai tvirta, dalys pigios, kelyje labai stabili. Kuro snaudos 7,5 - 10 litrų dujų.
Variklis
1.8 66kW užmiestyje labai ekonomiškas, važiuojant 100-110 km/h imdavo 7,5l dujų, tačiau mieste, kur reikia daugiau galios paimdavo ir 11l. Dabar jei rinkčiausi tai tik su 2l 85 kW varikliu.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Nusipirkus kilo daug problemų su važiuokle, nes buvo daužta ir nebuvo tinkamai suremontuota, viska sutvarkius laikė gerai. Detalių kainos (pirktos geros kokybės): Termostatas - 35 Lt Šarnyras - 40 Lt Priek. stabdžių diskai: po 60 Lt, Kaladėlės: ~40 Lt komplektas abiejų stabilizatoriaus traukės: 15 Lt
Patarimai perkančiajam
Tikrinti galines arkas, durų apačią, tepalą, turi būti pilamas sintetinis tepalas.
Įvertink šį atsiliepimą (viso 6)

Klausimai apie šį automobilį

Turite klausimų apie šį automobilį? Klauskite mūsų lankytojų:
Mazda modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
789012345678901234567890123456789
  Mini   121   
  Maži    222
  Kompaktiniai   3233233333
  323F323F  
  Vidutiniai   Xedos 6  
  626626666
  Dideli   Xedos 9  
  Kupė   MX-3   
  MX-6   
  Roadsteriai  MX-5MX-5MX-5MX-5
  Mini krosoveriai     CX-3
    CX-30
  Krosoveriai    CX-7CX-5CX-5
    CX-4
  Visureigiai   TributeTribute 
   CX-9CX-9
  Mini vienatūriai   Premacy  
  Vienatūriai    55
  Dideli vienatūriai   MPV  
  Sportiniai   RX-7RX-8 
  789012345678901234567890123456789
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk CVkodas.lt