Markės
1039 iš 1912
Mazda 6, (GJ1/G) 2012 - dabar
512Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.10% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)Viso įvertinimų: 12
8% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)6% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)13% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)2% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)3% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
Ar rekomenduojuTaip 92% Ne 8%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Patrauklus dizainas
  • Tylūs dyzeliniai varikliai
  • Nebrangus išlaikymas
TRŪKUMAI
  • Nekomfortiška pakaba
  • Valdymo sąvybės ne pačios geriausios klasėje
  • Nedidelis variklių pasirinkimas
"Šis Mazda modelis yra didesnis nei Ford Mondeo, erdvesnis nei Honda Accord ir dinamiškesnis nei Opel Insignia"
Kurdami trečiosios kartos Mazda6 japonai stengėsi, kad automobilis ne tik papirktų savo išvaizda, tačiau būtų toks pat malonus vairuoti. Šis Mazda yra antrasis koncerno modelis, kuriame įdiegtas visas spektras SKYACTIV technologijų sufokusuotų į ekonomiškumą, transmisijos efektyvumą bei svorio mažinimą. Automobilis yra didesnis nei Ford Mondeo, erdvesnis nei Honda Accord ir dinamiškesnis nei Opel Insignia, o puikus išorės dizainas tik prideda aštrių prieskonių neleidžiančių likti abejingam propoguojamam gamintojo skoniui. Kupė linijų Mazda 6 kėbulas puikiai suderina agresyvumą su talpumu. Ryškios ratų arkos ir žema šoninių langų linija ir papildomoje įrangoje esantys 19 colių ratlankiai suteikai sportiškumo, puikiai suderinti priekiniai žibintai su radiatoriaus grotelėmis suteikia išbaigtumo ir originalumo įspūdį, o galinė dalis tiesiog viską puikiai vainikuoja. Automobilio salonas išsiskiria erdvumu ir medžiagų kokybe. Visi paviršiai, prie kurių liečiamasi, sukurti iš minkštų ir malonių liesti medžiagų, be to visi prietaisai lengvai surandami ir pasiekiami. Kelyje automobilis elgiasi preciziškai – klusniai klauso vairo, pavaros jungiasi sklandžiai, stabdžiai irgi gerai subalansuoti. Mazda 6 pasižymi gera erdve keleiviams, tačiau bagažo skyrius nėra didesnis nei turėjo pirmtakas – šįkart 486 litrai. Akivaizdu, kad sulig kiekviena karta Mazda 6 kopia vis aukščiau ir aukščiau vidutinės klasės automobilių olimpo link.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Mazda 6 yra pirmasis Mazda modelis su stabdymo energijos regeneracijos sistema „i-LOOP“.
2018-11-16
Mazda 6 2.5L 138kW JAV
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Išvaizda, variklis
Visas automobilis, išskyrus paminėtus 2 pliusus.
Variklio darbinis tūris, l: 2,5
Kuro tipas: Benzinas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 10,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 6,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 8,0
Bendras automobilio aprašas
Išvaizda tikrai gera, galbūt todėl ir susigundžiau, pirkau amerikoną po nedidelio daužimo į priekį. Žinoma perkant 2015 m. auto tikrai nesitiki, kad bus prastesnis nei koks VW ar AUDI 2005 m, visgi 10 m. skirtumas. Bet vis dėl to, bent jau man pasirodė daug prastesnis. Pradėsiu nuo to, kad garso izoliacijos šitame automobilyje kaip ir nėra, jau važiuojant 80 km/h reikia garsinti radiją, nes klausant kažkiek tyliau, visi šniokštimai permuša, o jeigu didelis lietus ir daug pelkių, toks jausmas, kad vanduo į vidų bėga. Dugnas taip pat, važiuojant žvyrkeliu atrodo, kad visi akmenys kiaurai į saloną pareina. Važiuojant atbulomis ir spaudžiant stabdi, visa priekinė važiuoklė traška, atrodo, kad sulūš tuoj kas nors, nors servise tikrino, kaip ir viskas ok, galimai gamyklinis brokas. Radijos klausytis beveik neįmanoma, nes garsas kaip iš po žemių (galbūt, kad amerikonas ir standartinė aparatūra). Važiuoklė kieta, važiuojant nelygiu keliu kaip su vežimu, taip pat ir salono kokybė nekažką, menkiausia duobelė ir traškesys, sparnai ir durelės, tai toks jausmas, kad galima su pirštu vos prilietus įlenkti. Komforto įrangos kažkiek buvo, bet mažai iš jos naudos (pvz. kaskart norint paleisti muziką per bleutooth reikdavo laukti 2 -3 min arba kiekvieną kartą iš naujo siunčiasi tel kontaktus ir t.t), Jei apie 2.5 benzininį Skyactiv variklį, tai tikrai geras, trauka puiki (bet nesinorėdavo daug gazo spausti, nes labai didelis garsas į saloną ateidavo, tai kažkaip nemalonu), kuro sąnaudos nedidelės, tepalo nevalgė, pavarų dėžė taip pat gerą įspūdį paliko. Kas liečia gedimus, neteko remontuoti, nes turėjau tik 1 metus, o automobilis buvo beveik naujas - 30 000 km rida. Bet teko keletą kartų sustoti autostradoje, dėl įsijungusio avarinio rėžimo, tačiau atjungus akumuliatorių viskas atsistatydavo. Bendrai, tai įspūdis toks, kad investuota į variklį ir pavarų dėžę, visa kitą užmiršta.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Didelis nuvertėjimas
Patarimai perkančiajam
Tiesiog nerekomenduočiau šito auto.
Įvertink šį atsiliepimą (viso 21)
Mazda modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini 121    
  Maži   2222
  Kompaktiniai  3233233333
 323F323F   
  Vidutiniai 626626666
Xedos 6   
  Dideli Xedos 9   
  Kupė MX-3    
MX-6    
  Roadsteriai MX-5MX-5MX-5MX-5
  Mini krosoveriai    CX-3
   CX-30
   MX-30
  Krosoveriai   CX-7CX-5CX-5
   CX-4
    CX-50
  Dideli krosoveriai     CX-60
  Visureigiai  TributeTribute  
  CX-9CX-9
  Mini vienatūriai  Premacy   
  Vienatūriai   55 
  Dideli vienatūriai  MPV   
  Sportiniai RX-7RX-8  
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt