Markės
833 iš 1554
Mazda 5 2005 - 2010
Mazda 5, 2005 - 2010
57Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.04% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)Viso įvertinimų: 7
7% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)9% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)12% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)10% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)1% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Nerijus Autoasas.lt Nuomonė
PRIVALUMAI
  • Gera standartinė įranga
  • Gerai valdomas
  • Patrauklus dizainas
TRŪKUMAI
  • Pigios medžiagos interjere
  • Nedidelė bagažinė
  • Greičiau šešiavietis nei septynvietis
"Bendra kėbulo struktūra ir saugos įrangos lygis yra labai aukštas"
Mazda nuspėjo ko reikia šiuolaikiniams vartotojams – pigaus, ekonomiško, praktiško ir nedidelio automobilio talpinančio 6-7 keleivius. Tą puikiai atspindėjo Mazda5 sėkmė. Mazda5 gaminamas ant Ford globalinės C1 platformos kaip ir mažesnis Mazda3, jo artimiausias giminaitis yra kompaktiškas MPV Ford Focus C-MAX. Mažesnis negu daugelis vienatūrių rinkoje, Mazda5 gali patogiai sutalpinti šešis ar net septynis keleivius trejose eilėse. Jis turi stumdomasias duris, o sulanksčius galines sėdynes ir nemažą bagažinę. Dvejos Mazda5 stumdomosios durys byloja apie automobilio praktiškumą, jas taip pat galima užsisakyti su automatinio durų atidarymo bei uždarymo funkcija. Mazda5 sėdynės išdėstytos pagal formulę „2+3+2", kai naudojamos visos sėdynės. Jūs galite nuleisti trečios ir antros eilės sėdynes, sudarydami plokščią paviršių, o taip pat atlenkti priekinio keleivio sėdynės atlošą. Automobilis buvo visuotinai giriamas ir už kitas savybes – puikius stabdžius, geras valdymo savybes (kogero geresnes nei kai kurių lengvųjų automobilių), puikų vairo mechanizmą ir kas be ko puikų dizainą. Bendra kėbulo struktūra ir saugos įrangos lygis yra labai aukštas - Mazda5 gavo aukščiausią penkių žvaigždučių įvertinimą atliekant Euro NCAP saugumo testus. Mazda5 gaminamas ir su dyzeliniais varikliais – 2.0 litrų bendro įpurškimo dyzeliniu varikliu, kurio galia 81 kW (110 AG) ir maksimali trauka 310 Nm/2000 aps./min., bei 105 kW (143 AG) ir 360 Nm/2000 aps./min varikliu. Trūkumai – pigus plastikas naudojamas interjere.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Patalpino: Zorba | 2015-02-12
Mazda 5, 2L, dyzelis
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Išvaizda, patogus keliauti
81kw silpnas variklis
Pagaminimo metai: 2006
Variklio darbinis tūris, l: 2,0
Kuro tipas: Dyzelinas
Pavarų dėžė: Mechaninė
Kėbulo tipas: Vienatūris
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 9,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 6,5
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 7,0
Bendras automobilio aprašas
Automobilis pirktas 2010m. daužtas, rida 42.000km. Dabar spidometras rodo 205.000km. Taigi pravažiavau pakankamai, kad galėčiau daryti šiokia tokias išvadas. Automobilis gražus, tačiau kaip vienatūris nėra praktiškas. Patogiai važiuoti gali tik vairuotojas ir 3 suaugę keleiviai. Kitos 3 sėdynės skirtos vaikams. Bagažinė žemoka, sunku įtalpinti dviratį (prieš tai važinėjau su Mazda Premacy tai tilpdavo geriau) Važiuoja smagiai, ypač patinka galinės durelės, nes atsidarinėja į šonus ir bagažinės dangtis, nes plastikinis-nerūdyja. vairuotojo vieta patogi, sėdynę galima atsireguliuoti pagal savo poreikius, oro kondicionavimo sistema veikia puikiai.
Variklis
Variklis 81kw, silpnokas, "mėgsta" didesnes apsukas. Buvo problemų su DPF filtru, neįsijungdavo automatinis išsivalymas. Keletą kartų įjungė su kompu, keletą kartų prapūtė, kol galiausiai visai reikėjo išmesti ir perprogramuoti nes "užkniso". Dabar pradėjo "valgyt" tepalą, tai vis reikia dapylinėti. Remontuoti nesiryžtu...
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Amortizatorius keičiau: galinius 2 kartus, priekinius 1 (matyt silpna vieta). Reaktyvinės traukės ir gumos taip pat silpnos (gal Lietuviški keliai nepatinka), Vienu žodžiu, dažnai pradeda baškėti, tada belieka arba remontuoti arba radiją garsiau klausyti. Šiaip dar keisti ratų guoliai, stabdžių diskai, kaladės, pakaitinimo žvakės, kažkuris šarnyras, traukė, priekiniai sailenblokai, na ir aišku tepalai, filtrai, dirželiai. Detalių kainos normalios, yra pasirinkimas. Rūdys dar nelenda. Dugnas buvo papildomai padengtas antikorozine danga. Kažkokių nesamoningų gedimų išskyrus beveik nuolatinį barškėjimą nebuvo.
Patarimai perkančiajam
Žiūrėti, kad nebūtų "nudrožtas"...
Įvertink šį atsiliepimą (viso 62)

Klausimai apie šį automobilį

Turite klausimų apie šį automobilį? Klauskite mūsų lankytojų:
Mazda modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
789012345678901234567890123456789
  Mini   121   
  Maži    222
  Kompaktiniai   3233233333
  323F323F  
  Vidutiniai   Xedos 6  
  626626666
  Dideli   Xedos 9  
  Kupė   MX-3   
  MX-6   
  Roadsteriai  MX-5MX-5MX-5MX-5
  Mini krosoveriai     CX-3
    CX-30
  Krosoveriai    CX-7CX-5CX-5
    CX-4
  Visureigiai   TributeTribute 
   CX-9CX-9
  Mini vienatūriai   Premacy  
  Vienatūriai    55
  Dideli vienatūriai   MPV  
  Sportiniai   RX-7RX-8 
  789012345678901234567890123456789
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai