Markės
833 iš 1554
Mazda 5 2005 - 2010
Mazda 5, 2005 - 2010
57Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.04% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)Viso įvertinimų: 7
7% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)9% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)12% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)10% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)1% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Nerijus Autoasas.lt Nuomonė
PRIVALUMAI
  • Gera standartinė įranga
  • Gerai valdomas
  • Patrauklus dizainas
TRŪKUMAI
  • Pigios medžiagos interjere
  • Nedidelė bagažinė
  • Greičiau šešiavietis nei septynvietis
"Bendra kėbulo struktūra ir saugos įrangos lygis yra labai aukštas"
Mazda nuspėjo ko reikia šiuolaikiniams vartotojams – pigaus, ekonomiško, praktiško ir nedidelio automobilio talpinančio 6-7 keleivius. Tą puikiai atspindėjo Mazda5 sėkmė. Mazda5 gaminamas ant Ford globalinės C1 platformos kaip ir mažesnis Mazda3, jo artimiausias giminaitis yra kompaktiškas MPV Ford Focus C-MAX. Mažesnis negu daugelis vienatūrių rinkoje, Mazda5 gali patogiai sutalpinti šešis ar net septynis keleivius trejose eilėse. Jis turi stumdomasias duris, o sulanksčius galines sėdynes ir nemažą bagažinę. Dvejos Mazda5 stumdomosios durys byloja apie automobilio praktiškumą, jas taip pat galima užsisakyti su automatinio durų atidarymo bei uždarymo funkcija. Mazda5 sėdynės išdėstytos pagal formulę „2+3+2", kai naudojamos visos sėdynės. Jūs galite nuleisti trečios ir antros eilės sėdynes, sudarydami plokščią paviršių, o taip pat atlenkti priekinio keleivio sėdynės atlošą. Automobilis buvo visuotinai giriamas ir už kitas savybes – puikius stabdžius, geras valdymo savybes (kogero geresnes nei kai kurių lengvųjų automobilių), puikų vairo mechanizmą ir kas be ko puikų dizainą. Bendra kėbulo struktūra ir saugos įrangos lygis yra labai aukštas - Mazda5 gavo aukščiausią penkių žvaigždučių įvertinimą atliekant Euro NCAP saugumo testus. Mazda5 gaminamas ir su dyzeliniais varikliais – 2.0 litrų bendro įpurškimo dyzeliniu varikliu, kurio galia 81 kW (110 AG) ir maksimali trauka 310 Nm/2000 aps./min., bei 105 kW (143 AG) ir 360 Nm/2000 aps./min varikliu. Trūkumai – pigus plastikas naudojamas interjere.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Patalpino: d&g | 2012-06-23
mazda 5
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
grazus, sportiskas ir gerai valdomas
zemas, pigokos plastmases
Bendras automobilio aprašas
labai puikus auto.mazda 5, 81 kw, 2.0l dyzelis gal kiek silpnokas susedus daugiau zmoniu, noretusi galingesnes versijos(110kw). kaip kai kurie raso , kad truksta garso izoliacijos-nedrystu priestarauti..bet izoliacijos ne nuo variklio(jis pakankamai tylus ir greitkelyje), bet nuo vejo sniokstimo(vaziuojant greitkeliu).. gal kiek pigokos plastmases sudetos, taciau automobilis 5m ir niekas niekur nebarska.
Variklis
variklis kaip minejau pakankamai tylus, taciau komonreiliniai varikliai reiklesni kuro ir tepalo kokybei, tad apie kazkoki rusiska kura minciu buti neturetu.ir alyva keisti reiketu kas 8000 km.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
kas del eksploatacijos tai nesisskirciau kaip labai brangaus ar pigaus auto.pagrindiniai sio auto minusai:kuomet saule vaziuojant sviecia is nugaros ant vairo esantis mazda zenkliukas labai spindi i akis, netinkamas auto kaimo ir paezeriu keliukams, taip pat apsnigtiems keliams, nes zema baze, taip pat kai oro temp mazesne uz 5 laipsnisu kol variklis saltas visada isijungia vadinama viabasta(autonominis variklio pasildymas).tas papildomas garsas siek tiek nervina(girdisi tik sustojus, taciau jis labai greitai padeda isilti varikliui kartu ir salonui.beja perkant vasara automobili ar veikia viabasta patikirinti kogero neina, o vat kai salta butinai atkreikite demesi ar sis dalykas veikia, nes be jo kuro sanaudos milziniskos, automobilis nesyla ir kruva kitu bedu).pliusai:labai geras dizainas, sportiskos isvaizdos ir kartu seimyninis auto, galines durys atsistumia(nereikia daug vietos islipti ir nenubrauksi kitos masinos aiksteleje), gerai valdomas, pakankamai ekonomiskas ir stabilus automobilis.beja sis auto tausoja aplinka, nes dyzeliai turi DPF filtra, kuris paskuociuotas mazdaug 165000 km .po to ji reiketu keisti nes jis uzsikemsa ir nevygdo savo tiesiogines funkcijos.tai brangus malonumas, bet jau atsirado firmeliu kurios isima si filtra , perprogramina kompa ir toliau sekmingai vaziuojama. bet kuriuo atveju as ir vel pirkciau si auto.
Įvertink šį atsiliepimą (viso 62)

Klausimai apie šį automobilį

Turite klausimų apie šį automobilį? Klauskite mūsų lankytojų:
Mazda modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
789012345678901234567890123456789
  Mini   121   
  Maži    222
  Kompaktiniai   3233233333
  323F323F  
  Vidutiniai   Xedos 6  
  626626666
  Dideli   Xedos 9  
  Kupė   MX-3   
  MX-6   
  Roadsteriai  MX-5MX-5MX-5MX-5
  Mini krosoveriai     CX-3
    CX-30
  Krosoveriai    CX-7CX-5CX-5
    CX-4
  Visureigiai   TributeTribute 
   CX-9CX-9
  Mini vienatūriai   Premacy  
  Vienatūriai    55
  Dideli vienatūriai   MPV  
  Sportiniai   RX-7RX-8 
  789012345678901234567890123456789
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai