Markės
1033 iš 1912
Mazda 323F, (BA) 1994 - 1998
530Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.98% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.6)Viso įvertinimų: 30
11% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.6)14% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)5% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.5)2% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.2)2% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)
Ar rekomenduojuTaip 87% Ne 13%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Mazda 323f turėjo 2 kėbulus žinomus Europoje – 3 ir 5 durų hečbekai. 5 durų hečbekas pačios Mazda buvo vadinamas "4 durų kupė automobiliu". Šis modelis suprojektuotas dizainerių, kurie anksčiau dirbo Porsche kompanijoje. Manoma, kad šis modelis turėtų būti panašus į dar tik užgimsiantį 4 durų Porsche modelį. Abu hečbeko modeliai gaminami ant Mazda 323 platformos, tačiau turi visiškai skirtingą išorę. 5 durų modelis patraukia dėmesį dar ir tuom, kad automobilio visos 4 durelės yra be rėmų. Tai paprastai būdinga kupė automobiliams, bet ne hečbekams. Šie modeliai buvo parduodami su jau žinomais 1.5 L ir 1.8 L varikliais, matytais pas 323 modelius. Kadangi automobiliai buvo techniškai identiški Mazda 323, tai ir privalumai jo buvo tie patys - ekonomiški 4 cilindrų varikliai, nebrangus ir gana patikimas automobilis, tik 323f atveju dar ir su išskirtiniu dizainu.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Filtruoti atsiliepimus:
         
Atsiliepimų: 30
anonimas | 2013-01-29
Kaip kam
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
erdvus, ilgai tarnauja, grazus, ekonomiskas, puikus valdymas, priejimas variklio skyriuje, labai smagus autmobilis
sunku jausti gala, siek tiek barskutis, ilipti ir islipti sunkoka
Vaziuokle patvari taciau, kaip ir beveik visu japonu kieta, isvaizda grazi, reikia mazai pastangu, mazai detaliu ir nedaug lesu ,,tuningui", salonas kaip tokiu metu autmobiliui grazus, sedynes tikrai patogios, tinka ilgom kelionem, siaip gan erdvus, vietos bagazineje tai ,,sociai", bet gale 3 asmenims jau sunku sedet, o ir apsikritai ilipimas ir islipimas sunkus is jos, siek tiek barskutis. Be to ne itin lengva prisiparkoti su ja, nes ji visa ispusta o per galini stikla tai tik dangus matosi :) bet nekreipiant i mazas smulkmenas tikrai geras automobilis, rekomenduociau, o ypac jaunimui. pas amne 1.5 doch, kiek teko susidurti su siais varikliais nei vienas nepavede, visi kaip bitutes dirba net ir prasuke puse milijono. Na japonu varikliai, bent benzininiai tai manau yra stebuklas,. neklausykit tu kurie netureje tokio automobilio, daugelis galvoja jeigu japonas tai detales kosminemis kainomis, taip nera, detales nera brangios, kai kurios net pigesnes uz ,,golfu". o ir be to ju detales tarnauja bent jau dvigubai ilgiau nei audi ar volksvagen ar bmw. Siuo momentu ju kainos yra mazos, taigi jei norit vazineti ilgai ir be rupesciu, tai griebkit, gal teks pasedeti 1-2d pakeiciant mandzetus stabdziu ar siek tiek vaziuokle patvarkius, taciau nesigailesit automobiliu. pravaziuokit visomis 5 pavaromis, jei is variklio nekyla joks garsas ir su vaziuokle viskas tvarkoj, bei kebulas nesurudyjes baisiai tai nieko negalvokit ir pirkit.
Pilnas atsiliepimas...
Simas | 2013-01-15
323F 1.6i 16V
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
variklis (1.6i 16V), salono dizainas ir medžiagos, smagus vairavimas, nerūdija
silpna pakaba LT keliams, labai plonos skardos (reikia saugoti, nes kokybiškai jų suremontuoti po smūgio turbūt neįmanoma)
~2,5m vežinėjau 1991-ųjų F-ke su "atsimerkiančiom" lempom (a la Ferarri Testarossa) Skardos nerūdijo visiškai, bet plonos neapsakomai. Toks vaizdas, kad nuo vėjo susiraukšlėti gali. Sėdi jame labai žemai, kaip kokiam Porsche, tiek vairuotojas, tiek keleiviai. Salono kokybė puiki, medžiagos malonios, dailios. Turėkime omeny, kad tais laikais man, studentui, visi primygtinai siūlė pirkti II-ą Golf'ą, tai čia lygis aukštesnis kokiom trim klasėm. Ir važiavimas jos minkštesnis, vairo, pedalų klausė gerai, jautėsi "lengva" mašina. Bet šiaip kėbulas jos silpnokas, jaučiasi, kaip kraiposi, raitosi visa, stiklai tikrai neužsidaro sandariai. vietos mažai visur - salone, bagažinėj, kuro bake, nors su žiguliu (kitas tų metų bestselleris) lyginant tai visgi erdvi mašina. Dugnas taip pat žemai, pakaba nors minkštoka, bet silpna. Nusipirkome namuką, kur reikėjo žvyrkeliu ~800m važinėti - tai per metus priekinius amortizatorius 2 kartus keisti reikėjo, o jau visokie šarnyriukai, traukės, gumos, granatos, stabilizatoriai, sailentblokai... pas meistrą sąžiningai lankydavausi kas 10,000km ir būtinai ką nors rasdavo, o dar kartais tekdavo nenumatytai apsilankyti, kam nors bildėti pradėjus. Būčiau dar kurį laiką su ja važinėjęs, bet įkalė blondinė į užpakalį (nestipriai), tai meistrai nemokėjo užsandarinti, kad vanduo į bagažinę nepribėgtų. Po kiekvieno lietaus ar sniego ant užpakalinių sėdynių šlapia būdavo, langai aprasoję, pridvisę. Paskui lyg ir užsandarino prie galinių žibintų, pardaviau pigiai geriems draugams (negalėjau daugiau žiūrėt, kaip jie su Opel Kadett (trečias 2000-ųjų bestselleris...) vargdavo. bet vėliau jie skundėsi, kad ir jiems salonas šlampa, nors vis tiek šia mašina labai džiaugėsi, mat lygino su savo antra mašina Ford Escort (ketvirtas bestselleris). Kai Mazdukę pardavę perėdome į Nissan Primera P10, tai aukštesnė sėdėsena, minkštesnė pakaba, erdvi bagažinė, apžvalga ir sausas, švarus salonas atrodė kaip tikro limuzino, užtat variklis 2.0D tikrai ne toks smagus: silpnas, triukšmingas, 2 kartus varikliui galvą nuiminėti teko (virino, tarpinę keitė), o pakaba nebuvo ženkliai patvaresnė. variklis ir pavarų dėžė ši os mašinos buvo tobuli (lyginant su visų ankščiau minėtų konkurentų). dirbo stebėtinai tyliai, tolygiai (prisiminkime Golf II, 1,6D), kai kas salone sėdėdamas perklausdavo, ar čia jau užvestas variklis. Kelionėj į Paryžių benzino sąnaudų vidurkis 5,6Ltr/100 (greitis ~100-130kmh). Galios tas varikliukas turėjo pakankamai (96AG), gedimų jokių. pirkau už ~4500Lt, pardaviau už ~1300Lt, detalių sukišau nemažai, bet jos nebragios, daugiau laiko gaila. kitos dalys (ne pakabos) negedo visiškai. šiais laikais turbūt neverta tokių senų pirkti. jei kas dovanų įbruktų - gal galima su ja kur nors nuvažiuoti...
Pilnas atsiliepimas...
Aras | 2012-12-06
Mazda 323f 1.5 doch
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ekonomiskas,grazus,manevringas,pigiai eksplotuojamas.
Zemokas ir kietokas,silpna vieta generatoriaus dirzelis.
Studentiskas automobiliukas,grazi forma,grazus langai be remu,taciau priekiniai langai prie veidrodeliu kazkodel labai braizosi,garso izoliacija prastoka.Pakaba gan kietoka,priekis siek tiek zemokas,taciau labai gerai stovi ant kelio.ilipimas ir ypac islipimas labai nepatogus,taciau vairuoti labai patogu.Labai patiko kad vairas ypatingai lengvai sukinejas.Is tiesu tai toks barskaliukas,jauciasi labai visi kelio nelygumai.Konkreciai mano buvo visiskai be rudziu,bet esu girdejas kad silpi slenksciai. Labai pakantus variklis.Silpna vieta generatoriaus dirzelis,daznai cypia,o tempti negali,nes sueis itempejas.Karta jis man nutruko,ir nezinojau kad generatoriaus dirzas suka vandens pompa.Vaziavau gal 5km,nedaug.Isvare antifriza i bakeli,uzkilo temperatura,Tikejaus blogiausio,kad bus sudegus tarpine ir teks slifuot galva,taciau uzdejus dirzeli ir uzkurus siek tiek padumino,o poto viskas buvo gerai:jokiu garsu,jokiu problemu.Is to sprendziu kad varikliai kantrus.Minusas kad po kapotu mazai vietos,sunku kur nors ranka ikist.Pakankamai ekonomiska:10l duju mieste-gali spaust,gali nespaust Detales nera brangios,kainos tikrai prieinamos.Keiciau stabilizatoriaus traukute-35lt ir galines stabdziu kaladelesapie 70lt.Teko pirkti priekini sparna-70lt. Po metu eksplotacijos pardaviau 1000lt brangiau nei pirkau.. Atidziai apziureti visa automobili.
Pilnas atsiliepimas...
Daniel | 2012-10-08
Mazda 323f 95m. 1.5 doch
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ekonomiškas, manevringas, patikimas.
Mažai vietos aukštiems
Automobilis patikimas (aišku viskas kaip visada priklauso nuo buvusių šeimininkų). Vilniaus mieste tikrai manevringas ir tai šaunu. Bet kartais trūksta iš vietos pajudėti galios (kai daugiau žmonių),bet ko norėti juk tai mažas automobilis su 1,5 l varikliu. Bendrai automobilis ganėtinai žemas,tai pastėbima atsisėdus į vidų :) Sėdima,kaip "vonioje" :) Pakaba kietoka, todėl jaučiasi nelygumai. Galiu išskirti tokius dalykus,kad labai patikimas automobilis, kuris neišduos,kai Tau jo labai reikės. Ilgose kelionėse pavargsta nugara sėdėti. Salone šiaip pas mane gana tyliai važiuojasi, tik vienas langas pradėjo truputis barškėti :) Žiema užšąla būna bagažinė.Žiema iš vidaus langai užšąla, tai tenka gramdyti iš vidaus. Bendrai sakant pirmam automobiliui pats tas. Ko trūksa komforto ir salone daugiau vietos didesniems žmonėms :) 1, 5 doch bėdų dar neturėjau. Laiku keisti tepalus ir filtrus. Ekonomiškas ganėtinai vasara 6-7 l/ 100 km žinoma,kaip spausi. Žiema buvo ir 10l/100 km. Pakabos dalys nėra tokios palyginus ir brangios. Pirkta 2010m. už 3700 Lt. Nuvertėjimas manyčiau normalus. Kėbulas,kad būtų nesurudyjęs.
Pilnas atsiliepimas...
dovis | 2012-03-16
mazda 323f 98m 1.5 doch
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
gerai valdosi ant kelio geras matoras razus
mazas
labai manevringas automobiliukas gerai traukentis kaiptik po miesta vaziniet galietcau pasakyt kad ir gan tupus jiegos tikrai turi gana daug kaip 1.5 doch tik biskuka erzina toks dodelis sukimo momentas nes 17 ratus lb lengvai prsuka ant sausaasvalto siam auto biskuka mazai vitas vidui didesnem zmogi bet ant kelio labai stabilius matoras lb geras nemirtingas trauka nesveika kolkas tik 2 litrai 100kw bw ir 2 litrai naujej perinktas calibras nepajiemi o taip visus kas bandi sparytis dalis taipat lb gerai laika gaila kad taip krito kainos siu bolidu psitrikrink kiebula bei vaziokle
Pilnas atsiliepimas...
egis | 2010-11-25
mazda 323f Ba 1,8dohc
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
siaip auto super,su rudim bedu kolkas nera,lietuvoje nuo 2003 metu, dideliu investiciju neprase dar. kuro norma yra apie 9-10ltr, bet kas megstat smagiau pavazinet tai prireiks ir 12. 1,8 16v dohc galiniai amortizatoriai, granata, stabilizatoriaus traukutes galines, sarnyras, guolis galinis, na ir zinoma eksploatacines medziagos tepalai, kaladeles ir t.t.
Pilnas atsiliepimas...
robertas | 2010-09-22
mazda 323f
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
greitas,nebarska
nemegsta duju,brangokos detales
94m. pradzios 1.6 16voztuvu, traukia labai gerai,kuro sanaudos jei nespaudi labai vidutiniskai 8.6/100km. detales brangokos , jei perkat 94m. butinai pasitikrinkit spaudima,gamintojas rekomenduoja kad butu ne maziau 9.0,mano buvo sugedes,sprogus dujoms spaudimas vos 3 ,po remonto apie 10 dabar traukia puikiai,jei stovi dujos dazniausiai sprogineja ,sugadina oro srauto matuokle arba ir laisvos eigos voztuva ,kas kainuoja nemazus pinigus,jei sugenda liambda zondas kuro sanaudos padideja,kas del komforto nera ideali masina ,bet spyruokles ir amortizatorius gali keisti i kokio nori minkstumo,bet cia jums spresti
Pilnas atsiliepimas...
juozuks | 2010-02-27
323 f 1,6
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
patvarus variklis, patvari pakaba
barskaliukas
Variklis per silpnas, minimum reiketu 1,8. Jauciasi visi kelio nelygumai, vejas prapucia per soninius stiklus, salonu detales pigios, nepatvarios. o kas is teigiamos puses tai masinos patvarumas tikrai nustebino. Vazineju jau trys metai, ir jokiu bedu neturiu su niekuom. nupirkes pasikeiciau granatos apsauga ir duslintuva sutvarkiau, ir dar tepaliukai filtriukai.... O daugiau nieko! Ekonomiskumo nera kuro atzvilgiu, minimum 8 litrai jei jau kaip mergaite vaziuoji.... Masina jauniems, nuo tasko a iki tasko b, jokiu budu nedaugiau, nes komforto nulis.... 1.5 doch 1995m. 1997 - 6000lt, 2010 - 3500 lt pataupyk mazdai 2 ar 6
Pilnas atsiliepimas...
Mazda New | 2009-07-31
Mazda 323 F
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Panašus į Porshe :)
Nelabai komfortiškas
Simpatiškas,gan greitas,tik nelabai komfortiškas-jaučiasi kiekviena duobė. 65 kW dar problemų nebuvo Atkreipti demesį į stabdžių būklę,variklio darbą
Pilnas atsiliepimas...
gedalij | 2009-04-29
Cool!
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
gera trauka, mazos kuro sanaudos
brangus kebulo dalis, tiesiog kaip atsisedai i automobili - atrodo kaip i duobe :)
Sveiki, Norejau pasakyti, kad mazda 323f puikus automobilis, kurio buvau 4 metus patenkintas. Labai gerai trauke, kuro sanaudos 10litru /100km, jeigu agresiviau vazineti maximum 11 litru /100km. Galingumas automobilio geras 106 Kw, teko lenktiniauti dragose su 323f modeliu, prisipazinsiu kad ne opel calibra 2,5L ne pasatas B5+ su 1.8 TURBO ne padare mano V6 mazda 323f. V6 2.0 (106 kw) standarte. galingas ir taupus varikliukas! Del gedymu labai daug rupesciu ne turejau, laiku tepalus keiciau - tik sintetika elf 5-40w, teko tik virsutiniu variklio dangteliu tarpines keisti, nes per virsu siek tiek leido tepala. Rekomenduociau V6 2.0 mazda 323F kitiems megejams greicio :) Perkant automobili, butinai apziurekite priekiniu kebulo daliu tarpus, ypac kad kapotas butu geras, o kaip isiiaskinti - tai pakelus kapoto turi buti lengvas, pvz. kaip sau ieskojau kartais negalejau pakelti kapoto, atrode kad 10 kg spaklio uzvaryta kad isliginti dauzyta kapota, tarpai tarp bamperio i kapoto dideli ir t.t.
Pilnas atsiliepimas...
 
123
Mazda modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini 121    
  Maži   2222
  Kompaktiniai  3233233333
 323F323F   
  Vidutiniai 626626666
Xedos 6   
  Dideli Xedos 9   
  Kupė MX-3    
MX-6    
  Roadsteriai MX-5MX-5MX-5MX-5
  Mini krosoveriai    CX-3
   CX-30
   MX-30
  Krosoveriai   CX-7CX-5CX-5
   CX-4
    CX-50
  Dideli krosoveriai     CX-60
  Visureigiai  TributeTribute  
  CX-9CX-9
  Mini vienatūriai  Premacy   
  Vienatūriai   55 
  Dideli vienatūriai  MPV   
  Sportiniai RX-7RX-8  
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt