Markės
1027 iš 1912
Mazda 3, (BK) 2003 - 2009
58Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.313% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)Viso įvertinimų: 8
20% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)4% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)12% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)19% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.5)4% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
Ar rekomenduojuTaip 75% Ne 25%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Mazda3 pristatytas 2003 metais pakeitė ilgai gamintą Mazda 323 modelį. Automobilis gaminamas ant Ford pasaulinės C1 platformos, kuria dalijasi su Ford Focus, Volvo S40 ir gaminamas ketverių durų sedano arba penkerių durų hečbeko kėbulais. Mazda3 buvo puikiai sutiktas tiek spaudos atstovų, tiek pirkėjų. Priekinėje pakaboje naudojamas MacPherson tipas, o galinėje – daugiasvirtė. Galingiausia versija Europoje vadinama Mazda3 MPS (Mazda Performance Series) ir turi 2.3 L DISI Turbo 4 cilindrų variklį su 6 greičių mechanine pavarų dėže. Maksimali šio variklio galia - 191 kW (260 AG) esant 5500 min apsukų, o maksimalus sukimo momentas 380 Nm pasiekiamas prie itin žemų 3000 min apsukų. Tai reiškia, kad variklis akimirksniu reaguoja į akceleratoriaus pedalo paspaudimą. Mazda3 MPS iki 100 km/val. įsibėgėja per neįtikėtinai trumpą laiką – 6.1 sek., o elektroniškai ribojamas maksimalus greitis siekia 250 km/val. Mazda3 MPS yra vienas galingiausių priekiniais ratais varomų automobilių pasaulyje. Egzistuoja daugybė Mazda3 MPS skirtumų nuo įprasto modelio. Lyginant su standartine Mazda3, MPS versijoje yra sumontuotos standesnės spyruoklės ir stambesnis stabilizatorius bei geresnių charakteristikų amortizatoriai.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
2017-06-30
Mazda 3 (2007, 1.6 benzinas, 176000km rida, beveik 2 metai seimoje)
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Grazus dizainas, ganetinai taupus, geras matomumas ir valdymas, patikimas auto, ESP ir ABS, grandine (nereikia kesiti dirzo perkant)
Kieta pakaba, bloga garso izoliacija, 5-kiu begiu greiciu deze, linkes rudyti.
Variklio darbinis tūris, l: 1,6
Kuro tipas: Benzinas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 9,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 7,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 8,0
Bendras automobilio aprašas
Atsiliepimo data 30.06.2017 (2007, 1.6 benzinas, 176000km rida, beveik 2 metai seimoje) Automobilis eksplotuojamas UK,pirktas su rida 149000km su pilna mazdos elektronine serviso istorija, du seimininkai. Patikimas automobilis, sportiskas ir malonus vairuoti, taciau begalo kieta pakaba, didesnius nelygumus masina tiesiog prasoka, 5-ta begy galima drasiai jungt nuo 60km/h ir vaziuot iki begalybes, vaziuojant 100km/h greiciu apsukos siekia 3000. kiekviena diena eksplotuojamas apie 45km vaziuoti i darba ir atgal misriam kely, kuro sunaudojimas apie 8l/100km. Jau nusipirkus auto pastebejau jog sankaba labai kieta, reikia pergazuoti norint pajudet is vietos, vietomis pasirode mazytes rudys ant kapoto, stogo (2-4mm skersmens), pirmas ir antras begis pakankamai garsus, ziema pirma karta tik uzvedus automobili labai keistas garsas sklinda is paneles (vasara pradingsta). Siais metais pradejo neveikti kondicionierius, nesuku del to galvos nes planuoju isigyti kita auto. Is minusu dar pamineciau jog truksta galios ypac 4-5 begiais, bet cia jau kiekvieno zmogaus pasirinkimas.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Per visa eksplotacijos perioda investicijos: Tepalai keisti kas 9000km (pas drauga garaze :)) Kaire vairo trauke (kuria vel reikia keist nes guma sutrukus) Privirintas duslintuvas (smulkus gedimas) Generatoriaus dirzelis Abi priekines padangos (pasikeiciau del saugumo nors dar galima vazineti)
Patarimai perkančiajam
Nors minusu yra nemazai ir automobilis nera labai konfortiskas, bet as vistiek rekomenduociau mazda 3 benzina kaip varianta. Gerai patikrinti vairo kolonele ir vaziuokle, pakaitinus varikli paziureti ar nera pasaliniu vibraciju ir ar nera pasaliniu garsu vaziuojant ypac mazesniais begiais,
Įvertink šį atsiliepimą (viso 3)
Mazda modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini 121    
  Maži   2222
  Kompaktiniai  3233233333
 323F323F   
  Vidutiniai 626626666
Xedos 6   
  Dideli Xedos 9   
  Kupė MX-3    
MX-6    
  Roadsteriai MX-5MX-5MX-5MX-5
  Mini krosoveriai    CX-3
   CX-30
   MX-30
  Krosoveriai   CX-7CX-5CX-5
   CX-4
    CX-50
  Dideli krosoveriai     CX-60
  Visureigiai  TributeTribute  
  CX-9CX-9
  Mini vienatūriai  Premacy   
  Vienatūriai   55 
  Dideli vienatūriai  MPV   
  Sportiniai RX-7RX-8  
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt