Markės
1026 iš 1911
Mazda 3, (BK) 2003 - 2009
58Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.313% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)Viso įvertinimų: 8
20% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)4% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)12% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)19% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.5)4% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
Ar rekomenduojuTaip 75% Ne 25%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Mazda3 pristatytas 2003 metais pakeitė ilgai gamintą Mazda 323 modelį. Automobilis gaminamas ant Ford pasaulinės C1 platformos, kuria dalijasi su Ford Focus, Volvo S40 ir gaminamas ketverių durų sedano arba penkerių durų hečbeko kėbulais. Mazda3 buvo puikiai sutiktas tiek spaudos atstovų, tiek pirkėjų. Priekinėje pakaboje naudojamas MacPherson tipas, o galinėje – daugiasvirtė. Galingiausia versija Europoje vadinama Mazda3 MPS (Mazda Performance Series) ir turi 2.3 L DISI Turbo 4 cilindrų variklį su 6 greičių mechanine pavarų dėže. Maksimali šio variklio galia - 191 kW (260 AG) esant 5500 min apsukų, o maksimalus sukimo momentas 380 Nm pasiekiamas prie itin žemų 3000 min apsukų. Tai reiškia, kad variklis akimirksniu reaguoja į akceleratoriaus pedalo paspaudimą. Mazda3 MPS iki 100 km/val. įsibėgėja per neįtikėtinai trumpą laiką – 6.1 sek., o elektroniškai ribojamas maksimalus greitis siekia 250 km/val. Mazda3 MPS yra vienas galingiausių priekiniais ratais varomų automobilių pasaulyje. Egzistuoja daugybė Mazda3 MPS skirtumų nuo įprasto modelio. Lyginant su standartine Mazda3, MPS versijoje yra sumontuotos standesnės spyruoklės ir stambesnis stabilizatorius bei geresnių charakteristikų amortizatoriai.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Patalpino: Audronijus | 2015-09-24
Mazda 3, 2006, 1.6CD
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Išvaizda.
Rūdys, garso izoliacija, abejotina dyzelio ekonomija, brangu taisyt.
Pagaminimo metai: 2006
Variklio darbinis tūris, l: 1,6
Kuro tipas: Dyzelinas
Pavarų dėžė: Mechaninė
Kėbulo tipas: Hečbekas
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 6,2
Bendras automobilio aprašas
Vienintelis šio automobilio privalumas - išvaizda, daugiau kažko ypatingo kaip ir nėra. Viduj atrodo pakankamai stilingai, bent jau mano akiai, bet panaudotos gana pigios medžiagos. Prasta garso izoliacija ir dyzelinis variklis sudaro visiško barškalo įspūdį. Persėdus iš valdiškos mašinos, pirmas 15 minučių būna labai liūdna, bet paskui priprantama :) Neblogą įspūdį paliko garso sistema - 6 CD changeris su MP3 ir visai pusėtinos kolonėlės (ne BOSE), kaip 2006m mašinoj, tai jau neblogai. Sėdynės pasirodė nepatogios, vairavimo komfortas irgi kažkoks pusėtinas. Borto kompas pasirodė igi labai šiaip sau - labai dideli nuokrypiai nuo teisybės, tiek rodant kuro sanaudas, tiek ir prognozuojamą nuvažiuot atstumą (kiek teko matyt VW ir BMW, tai tokių vėjų nerodydavo). Aišku grožis šios mašinos irgi labai laikinas, nes greitai ir gausiai rūdija, originalūs ratlankiai linkę apsilupinėti.
Variklis
1,6 dyzelis 80kw. Pakankamai dinamiškas ir galingas kaip tokio dydžio mašinai, nevartojant ralio tablečių ir nesidrąskant tai pilnai užtenka. Realios vidutinės kuro sanaudos - 6,2l/100km (kažkokio kosmoso tikrai nėra, turint galvoj, kad benzininiai japoniškų variklių analogai yra tikrai gana ekonomiški).
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Pirkau su 100.000km rida (visai gali būti ir teisinga) ir galimai suremontuota po autoįvykio, kilmės šalis - Italija. Dabar važinėju jau ketvirtus metus ir esu prisukęs virš 50.000km. Per pirmą pusmetį nuo pirkimo iš einamų dalykų pasikeičiau visus amortizatorius, akumuliatorių. Ne už ilgo pradėjo braškėt granata, teko ieškot per šrotus po visą Lietuvą, nes keičiasi iš karto visas mazgas (pusašis su dviem granatom), naujos detalės būtų kainavę ~2700Lt 2012-ais metais, na bet po to važiuoklė kažkokių ypatingų problemų nesukėlė. Dar per tuos metus teko pasikeisti oro srauto matuoklę, išsioperuoti DPF'ą (mat važinėju daugiausia mieste ir trumpais atstumais), restaruoti turbiną (~300eur), keisti diodų plokštę, sandarinti purkštukus, pasikeisti škyvą (ir jo gedimo pasekoje sulaužytą įtempėją). Šiaip tai reguliariai išlenda koks nors galas, kurį dažniausiai nepigu būna susitvarkyt. Taigi, ekploatavimo prasme automobilis nėra iš pigiųjų, nors kuro sanaudos ir yra gana džiugios (ypač kuro kainoms esant
Patarimai perkančiajam
Vienintelis patarimas perkančiajam - nepirkt. Bet jeigu jau perkat, tai žiūrėkitės ne dyzelio (nes benzas ko gero ris panašiai ir remontuosis už pigiau). Antras patarimas - žiūrėkit ar nesupuvus (jei atvežta iš šiltų kraštų, tai tokią galit rast), tada denkit antikorozija, laikykit vėdinamam garaže, žiemą neeksplotuokit ir šiaip kuo mažiau važinėkit :)
Įvertink šį atsiliepimą (viso 39)
Mazda modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini 121    
  Maži   2222
  Kompaktiniai  3233233333
 323F323F   
  Vidutiniai 626626666
Xedos 6   
  Dideli Xedos 9   
  Kupė MX-3    
MX-6    
  Roadsteriai MX-5MX-5MX-5MX-5
  Mini krosoveriai    CX-3
   CX-30
   MX-30
  Krosoveriai   CX-7CX-5CX-5
   CX-4
    CX-50
  Dideli krosoveriai     CX-60
  Visureigiai  TributeTribute  
  CX-9CX-9
  Mini vienatūriai  Premacy   
  Vienatūriai   55 
  Dideli vienatūriai  MPV   
  Sportiniai RX-7RX-8  
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt