Markės
836 iš 1579
Mazda 2 2003 - 2007
Mazda 2, 2003 - 2007
58Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.317% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.6)Viso įvertinimų: 8
20% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)18% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)17% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.4)8% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.0)14% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)
Ar rekomenduojuTaip 88% Ne 12%
Nerijus Autoasas.lt Nuomonė
Mazda Demio, kitose rinkose vadinamas Mazda 2 yra nedidukas 5 durų hečbekas suprojektuotas ant DY platformos, kurią naudoja ir Ford Fiesta. Nuo pat debiuto Mazda 2 užsitarnavo praktiško ir smagaus automobilio vardą, kuris Japonijos rinkoje buvo labai populiarus. Pagrindiniai automobilio konkurentai - Toyota Yaris, Nissan Versa ir Honda Fit. Visi Demia galima buvo užsisakytis su ABS ir EBD stabilumo kontrolės sistema. Japonijoje buvo gaminama novatoriška elekta varoma 4WD hibridinė versija. Automobilis turėjo elektromotorą, kuris varė galinius ratus esant būtinybei. Sistema buvo naudojama ne ekonomiškumui padidinti, o kaip stabilumo kontrolės sistema.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Patalpino: Rimgaudas | 2015-03-24
Puikus ekonominės klasės automobilis
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Ekonomiškumas, patikimumas, manevringumas
Labai paprastas
Pagaminimo metai: 2004
Variklio darbinis tūris, l: 1,4
Kuro tipas: Dyzelinas
Pavarų dėžė: Mechaninė
Kėbulo tipas: Hečbekas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 5,2
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 4,4
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 4,8
Bendras automobilio aprašas
Puikus automobilis miestui ar sukin4jimuisi artimose kelionėse. Esu keliavęs ir po Europą, vienam pilnai užteko. Šiaip, gale nuleidus sėdynes, gaunasi milžiniška bagažinė (telpa trys normalųs dviračiai nuėmus priekinį ratą). Automobiliu važiuojant 130 km/h greitis nesijaučia, tačiau spaudžiant daugiau, jau girdimas didesnis variklio užimas tačiau stabilumas (kiek įmanoma tokių gabaritų mašinai) išlieka.
Variklis
Geras taupus variklis. Su gedimais nesusidūriau, o ir servise sakė, kad jei tepalus laiku keisiu, problemų nematysiu.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Kuro sanaudos labai nedidelės. Automobilis labai patikimas (per 2,5 metų eksploatacijos keičiau tik tepalus ir kaladėles, jokių gedimų nebuvo). Kaladėlės su pakeitimu apie 150 Lt, tepalai su keitimu apie 150 Lt. Tiesa, kėbulo detalės brangesnės, nei vokiškų populiariųjų modelių, be to retesnės ir sunkiau randamos. Savo pirkau su daužtu bagažinės dangčiu, tai naujo keičimo dangčio kainos svyravo nuo 350-800 Lt (neskaitant dažymo).
Patarimai perkančiajam
Kaip ir kitur, pasitikrinkit prieš perkant. Atkreipkit dėmesį, kad kėbulo detalės (jei reiks keisti) bus brangios ir retokos.
Įvertink šį atsiliepimą (viso 19)

Klausimai apie šį automobilį

Turite klausimų apie šį automobilį? Klauskite mūsų lankytojų:
Mazda modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
789012345678901234567890123456789
  Mini   121   
  Maži    222
  Kompaktiniai   3233233333
  323F323F  
  Vidutiniai   Xedos 6  
  626626666
  Dideli   Xedos 9  
  Kupė   MX-3   
  MX-6   
  Roadsteriai  MX-5MX-5MX-5MX-5
  Mini krosoveriai     CX-3
    CX-30
  Krosoveriai    CX-7CX-5CX-5
    CX-4
  Visureigiai   TributeTribute 
   CX-9CX-9
  Mini vienatūriai   Premacy  
  Vienatūriai    55
  Dideli vienatūriai   MPV  
  Sportiniai   RX-7RX-8 
  789012345678901234567890123456789
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk CVkodas.lt