Markės
822 iš 1554
Mazda 2 2003 - 2007
Mazda 2, 2003 - 2007
58Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.317% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.6)Viso įvertinimų: 8
21% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)18% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)16% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.4)8% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.1)15% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)
Ar rekomenduojuTaip 88% Ne 12%
Nerijus Autoasas.lt Nuomonė
Mazda Demio, kitose rinkose vadinamas Mazda 2 yra nedidukas 5 durų hečbekas suprojektuotas ant DY platformos, kurią naudoja ir Ford Fiesta. Nuo pat debiuto Mazda 2 užsitarnavo praktiško ir smagaus automobilio vardą, kuris Japonijos rinkoje buvo labai populiarus. Pagrindiniai automobilio konkurentai - Toyota Yaris, Nissan Versa ir Honda Fit. Visi Demia galima buvo užsisakytis su ABS ir EBD stabilumo kontrolės sistema. Japonijoje buvo gaminama novatoriška elekta varoma 4WD hibridinė versija. Automobilis turėjo elektromotorą, kuris varė galinius ratus esant būtinybei. Sistema buvo naudojama ne ekonomiškumui padidinti, o kaip stabilumo kontrolės sistema.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Patalpino: Diana | 2014-08-26
Mazda 2, 2004, 1.4 benzinas
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Patikimumas, manevringumas ir parkavimas mieste, talpumas kaip tokiai mažai mašinytei
Prastoka garso izoliacija, mažoka komforto igesnėse kelionėse
Pagaminimo metai: 2003
Variklio darbinis tūris, l: 1,0
Kuro tipas: Benzinas/Elektra
Pavarų dėžė: Mechaninė
Kėbulo tipas: Hečbekas
Bendras automobilio aprašas
Prieš tai važinėjau su citroen c3. Daugiausia judu mieste, dirbu Vilniaus centre, tai dėl to ir dėl parkavimo problemų buvo reikalinga nedidelė miesto mašina. Citroenas buvo irgi 2004 metų, tai norėjosi naujesnės mašinos. Bet... turiu labai praktišką vyra, kuris dirba užsienyje ir nedažnai grįžinėja. Net neabejoju, kad su savo citroenu jam gerokai atsibodau, kaip ir servisui. Mašinėlė nors ir graži, bet problemų būdavo pastoviai... Taip atsirado Mazda, neslėpsiu, buvau susinervinusi, nes tikėjausi bent jau naujesnio modelio. Bet.. vyras viską apskaičiavo, tarėsi su meistrais ir nupirko 2004 m. Šiek tiek pikta buvo tik kokius pora mėn. per kuriuos pasiilgau serviso meistrų. Dabar važinėju daugiau nei du metus ir džiaugiuosi, nes servise kaičiau tik tepalus ir vieną kartą galinę stop lemputę. Aišku, mašina skirta daugiausia miestui, autostradoje kiek nejauku, bet pakenčiama. Galėtų būti ir geresnė salono apdaila, garso izoliacija. Na, tos nejaukios japoniškos plastmasės... Bet miestui pats tas - galios užtenka, o ir trumpais atstumais važinėjant salono nepatgumai nepasijaučia. Ir į panelės platsmases nėr kada žiūrėti, kad imtis piktintis japonų paprastumu. Vietos daugiau nei atrodo iš išorės, daugiau nei naujesniame modelyje. Su dviem mažais vaikais - į darželius ir parduotuves be problemų, patogiai telpame. Priekinė sėdyne gražiai nusilenkia į priekį, tad galima ir ilgesnius daiktus vežioti. Automobiliukas buvo pirktas iš žmogaus, kuris pirko ją iš salono Lietuvoje, serviso knygute su pilnais įrašais ir tikra rida, pastoviai prižiūrėta. Gal dėl to neatsirado jokių problemų.
Variklis
Variklio galios mieste tikrai pakanka, ir nuo šviesoforo galima žvaliai startuoti. Trasoje - sunkiau. Na, visgi, čia tipinė miesto mašina. Variklis jokių techniniu problemų nekėlė. Žiemą mašina užsivesdavo visada, net neįdomu. Jokio adrenalino šaltais rytais... :) Na, gal dar dėl to, kad benzinas, o ne dyzelis.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Kokie ten kaštai. Viena stop lemputė per daugiau nei du metus. Na, nusimato dar kaladėles pakeisti. Tepalų keitimo neskaičiuoju, nes čia natūralu. Kiek suprantu, auto nuvertėjimas yra nedidelis, nes pakankamai patikima transporto priemonė. Pagal visokius ne gedimo reitingus - topų viršūnėse. Internete galima rasti. Labai bijojau rudyjimo. Nes žinant mazdas... Bet kol kas tpfu tpfu tpfu... Kažkaip netgi kitų mazdų 2, neteko rudžių paėstų matyti. Taigi, būtent dėl savo paprastumo ir praktiškumo šia mašiną ir pamėgau, nors iš pradžių pykau ant vyro dėl kibiriuko. Vyrui mažiau skambinėju ir nebekvaršinu galvos su gedimais ar netikėtais sustojimais pusiaukelėje :)
Patarimai perkančiajam
Pirkti ne iš neaiškių perekupų, o su patikrinta rida, serviso knygelėmis.Geriausia, kad pirkta ir prižiūrėta būtų Lietuvoje, Kad viskas būtų skaidru ir aišku. Daugiau nelabai ką ten tikrinti yra. Viskas paprasta ir nesudėtinga joje. Net nežinau, nes kai negedo, neturiu labai ir ką pasakyti.
Įvertink šį atsiliepimą (viso 38)

Klausimai apie šį automobilį

Turite klausimų apie šį automobilį? Klauskite mūsų lankytojų:
Mazda modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
789012345678901234567890123456789
  Mini   121   
  Maži    222
  Kompaktiniai   3233233333
  323F323F  
  Vidutiniai   Xedos 6  
  626626666
  Dideli   Xedos 9  
  Kupė   MX-3   
  MX-6   
  Roadsteriai  MX-5MX-5MX-5MX-5
  Mini krosoveriai     CX-3
    CX-30
  Krosoveriai    CX-7CX-5CX-5
    CX-4
  Visureigiai   TributeTribute 
   CX-9CX-9
  Mini vienatūriai   Premacy  
  Vienatūriai    55
  Dideli vienatūriai   MPV  
  Sportiniai   RX-7RX-8 
  789012345678901234567890123456789
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai