Markės
791 iš 1571
Lexus LS 2006 - 2017
Lexus LS, 2006 - 2017
51Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas5.022% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)Viso įvertinimų: 1
35% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.2)17% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)1% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.9)1% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.9)19% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.9)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt Nuomonė
PRIVALUMAI
  • Solidus dizainas
  • Tylus ir komfortiškas
  • Hibridinė versija
TRŪKUMAI
  • Ne toks smagus kaip konkurentai
  • Ne toks dinamiškas kaip konkurentai
"Gaminama ir visais varomais ratais hibridinė versija LS 600h L"
Lexus LS yra prabangiausias ir didžiausias Lexus lengvasis automobilis. Pristatytas 2006 metais naujas LS yra pirmas Lexus turintis ir standartinę, ir prailgintą kėbulo versiją. Naujas LS taip pat turi pirmą pasaulyje aštuonių pavarų automatinę greičių dėžę. Tai taip pat pirmasis Lexus pristatytas Japonijos rinkoje. Gaminama ir visais varomais ratais hibridinė versija LS 600h L. Viduje - nesibaigiantis įrangos sarašas, tiesą sakant automobilis gali pasiūlyti bet ką kas iki šiol yra sukurta automobiliui, tame tarpe ir garsiają parkavimo sistemą „Advanced Parking Guidance System“, kurios pagalba automobilis pats įvažiuoja į jam skirtą parkavimo vietą, vairuotojui net neprisilietus prie vairo. Vardinti automobilio komforto ir saugumo įrangos kogero net neverta. Tai galima palikti vaizduotei. LS modelis kaip ir kiti nauji Lexus turi taip vadinamą “L-finesse” dizaino stilių. Jam būdingas dinamiškas stilius, persipinančios subtilios linijos, hečbeko profilis ir priekinės radiatoriaus grotelės esančios truputį žemiau priekinių žibintų linijos. Automobilio dažų danga poliruojama du kart rankomis (kas yra neįprasta serijiniui automobiliui), interjero oda poliruojama šešis kart ilgiau nei įprasta, kad būtų itin švelni. Automobilio interjeras – tikra tobulybė, čia LS nenusileidžia jokiam kitam automobiliui. Silpnos vietos? Jų kogero nėra, na gal dinamika dar negali prilygti patiems galingiausiems vokiškiems konkurentams. Pabaigai - 2007 metais Niujorko Tarptautinėje Automobilių Parodoje žurnalistų iš dvidešimt dviejų šalių LS 460 buvo išrinktas Metų Pasaulio Automobiliu.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
2007 metais Niujorko Tarptautinėje Automobilių Parodoje žurnalistų iš dvidešimt dviejų šalių LS 460 buvo išrinktas Pasaulio Metų Automobiliu.

2007 pripažintas tarptautiniu pasaulio metų automobiliu pagal ICOTY organizaciją.

2006/2007 metų Japonijos metų automobilis.

2006 metų geriausias limuzinas (laida „Top Gear“).

Pagal žurnalo „Forbes“ atliktą tyrimą Lexus LS patenka į dešimties mažiausiai gamtą teršiančių limuzinų sarašą.

Šios kartos LS yra pirmas Lexus turintis ir standartinę, ir prailgintą kėbulo versiją.

Šios kartos LS turi pirmą pasaulyje aštuonių pavarų automatinę greičių dėžę.

Tokį Lexus vairuoja aktoriai Ashton Kutcher, Demi Moore, Ben Affleck ir eksbitlas Paul McCartney.
 
Ben Affleck
 
Paul McCartney
 
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją

2013-05-23 autoreviu.lt

„Lexus LS 600h“ – ir vėl flagmanas

Sėdant prie Premium segmento atstovo vairo visada kyla tas pats klausimas - ar pavyks rasti priekaištų bandomam automobiliui? Sėdus prie „Lexus" flagmano - „Lexus LS" vairo toks klausimas tampa dar aktualesnis. Paprastai į flagmanus automobilių gamintojai sudeda visą, ką turi geriausio. „Lexus LS 600h" netapo išimtimi. Jis ne tik paveldėjo dalį pirmtako privalumų, bet sulaukė daugybės naujų, vairuotojui padedančių ir keleivių patogumą užtikrinančių sistemų. Ir tai suprantama. Didelių ir prabangių automobilių pirkėjai iš perkamų transporto priemonių tikisi labai daug. Atnaujindami „Lexus LS", japonų inžinieriai tai įvertino ir sukūrė tikrą ratuotą „technologijų parką", bet paliko tuos pačius variklius.

Apie „Lexus" stilių teko girdėti įvairių nuomonių, tačiau dauguma sutinka, kad naujasis flagmanas atrodo moderniai ir net gal kiek agresyviai. Išorei nieko nenusileidžia ir vidus - automobilis tapo ne tik stilingesnis, bet ir patogesnis. Vairuotojo vieta tokia, apie kokią galima pasvajoti - erdvi, patogi, visi reikiami mygtukai ir rankenėlės - lengvai pasiekiami. Vairas - aukščiausios kokybės, spidometro ir tachometro/ekometro informacija aiškiai matoma.

Kaip ir anksčiau bandyti „GS" modeliai, „LS" turi stilingą rodyklinį laikrodį, laikas kuriame nustatomas pagal GPS navigacinę sistemą, tad jis visada yra pats tiksliausias.

Visi paskutiniai „Lexus" modeliai gauna „standartinę" „Mark Levinson" garso sistemą. Paleidus groti kompaktinę plokštelę sistema atsiskleidžia visu gražumu - kokybiškas, švarus, stiprus garsas, kurio skambėjimo vietą taip pat galima reguliuoti, užlieja automobilį.

Teisybės dėlei reikia pasakyti, kad „LS" paveldėjo ir vieną ankstesnių modelių problemytę. Firminė „Lexus" sistemos pelytė „Remote Touch", skirta informacijos didžiuliame 12,3 colio ekrane valdymui, vis dar per jautri. Jautrumo mažinimas iki minimumo taip pat nepadeda - važiuojant greičiau arba maloniai linguojant duobėtu keliu ne visada pelytės kursoriumi iš pirmo karto pataikai ten, kur nori.

Žvalgantis po automobilį toliau dėmesį patraukia stogo centre esantis „kauburiukas". Tai - keturių infraraudonųjų kamerų „Climate Consierge" blokas. Naudodamasi šiomis „akimis", elektronika matuoja ne tik vairuotojo, bet ir keleivių temperatūrą ir automatiškai individualiai parenka sėdynių šildymo ar ventiliavimo režimus taip, kad kiekvienas keleivis jaustųsi kaip galim patogiau.

Dažnai tikrieji „Lexus LS" savininkai sėdi užpakalinėse sėdynėse. Čia jiems sukurtos idealios sąlygos. Atskiros, elektra reguliuojamos sėdynės su atmintimi ir masažo funkcija, atsilenkiantis valdymo blokelis kitoms automobilio sistemoms - muzikai, šildymui ir t.t.

Bandytame modelyje buvo sumontuotas ir nuo lubų atsilenkiantis ekranėlis, turintis ir savo nuotolinio valdymo pultą.

Tarp priekinių sėdynių esančioje nišoje sumontuotas kompaktinių plokštelių grotuvas, skaitantis „Blu-ray". Ko dar galėtų norėti serijinio sedano užpakalinių sėdynių keleiviai?

Dar viena išskirtinė atnaujinto „LS" savybė - išmanusis apšvietimas. Nauja adaptyvioji tolimųjų šviesų sistema turi šviesai jautrią kamerą, kuriai užfiksavus priešais važiuojančių automobilių šviečiančius priekinius ir galinius žibintus, automatiškai gaubtais užtemdoma dalis šviesos srauto, kad nebūtų apakinti priešais važiuojantys vairuotojai.

Bandytas „LS" buvo hibridinis, tad dalį naudingo bagažinės ploto užėmė hibridinė sistema, tačiau „Lexus" atstovų teigimu, lagaminams bagažinėje vietos vis tiek užtenka. Leidžiantis į kelionę tikrai nereiks galvoti, kur susidėti visus reikiamus daiktus. Automobiliuose su benzininiu varikliu bagažinė didesnė, tačiau tokiu atveju didesnės bus ir kuro sąnaudos.

Tik pajudėjus užplūsta banga teigiamų emocijų. Kaip tyliai dirba variklis, kokia puiki akustika salone, kaip patogu vairuotojo vietoje, kaip švelniai automobilis įsibėgėja... Važiuojant toliau pirmi įspūdžiai kiek priblėsta ir automobilį pradedi vertinti objektyviau.

Mieste dinamikos automobiliui užtenka. Aišku, žinant, kad „Lexus LS 600h" turi ne tik 5 l 394 AG V tipo variklį, bet ir 225 AG elektromotorą, tai nestebina. Šių dviejų agregatų tandemas pasirūpina, kad sunkus automobilis yra ne tik manevringas, bet ir ganėtinai greitas. Galios užtenka bet kuriam iš judėjimo režimui - ekonominiai, standartiniam, sportiniam ar sportiniam S ++. Atskira tema - automobilio pakaba. Ji minkšta, lygiame kelyje puikiai sugeria visus nelygumus, „gulintys policininkai" įveikiami tarsi jų nė nebūtų.

Situacija pasikeičia išsukus į prastą keliuką. Automobilis ir toliau rieda minkštai, tačiau jautresniems keleiviams jis gali būti nevisai priimtinas: kėbulo svyravimai gali kiek padidėti ir keleiviai pajus lengvą supimą.

Kelionėje kiek trukdė ir tai, kad automobilis, įvertinus vėluojantį Lietuvišką pavasarį, vis dar „mūvėjo" žiemines padangas, tad posūkius jis įveikdavo kiek neužtikrintai, o žieminės padangos nelabai maloniai cypė. Su vasarinėmis padangomis, tikėtina, važiavimas būtų gerokai malonesnis.

Galima bandyti kietinti važiuoklę persijungiant, tarkim iš „Eco" režimo į „Sport", tačiau ir ši priemonė mažai kuo padėjo. Jeigu „GS F Sport" modelyje perjungus režimą automobilio elgesys smarkiai pakisdavo, tai „LS" tie pasikeitimai nebuvo taip aiškiai juntami. Tiesa, vietoj melsvo ekonometro prietaisų skydelyje įsižiebdavo raudonas tachometras, variklis užkaukdavo kiek garsiau, tačiau kitų didelių skirtumų pajusti nepavyko.

Nepaisant didelio ir galingo variklio, šis automobilis nėra skirtas staigiems, aštriems pagreitėjimams ir sportiniam važiavimui. Kita vertus, ar „Lexus" flagmanui to tikrai reikia? Juk yra tas pats „Lexus GS F Sport", o „Lexus LS" galima priskirti tiems automobiliams, kurie sukurti ne vairuotojui, bet keleiviui.

Taigi, atnaujintas „Lexus LS 600h" - koks jis? Didelis, galingas, solidus automobilis, pabrėžiantis savo savininko padėtį. Jame gausu įvairių naujausių technologijų, kurios užtikrina, kad kelionė „LS" neprailgtų. Jeigu teks važiuoti šiuo automobiliu, nusiteikite ramiam, bet ypatingai patogiam važiavimui. Automatika pasirūpins ne tik automobilio saugumu, bet ir jūsų bei keleivių gera savijauta. Ir ko daugiau gali reikėti ilgoje kelionėje?
 


autoreviu.lt

Klausimai apie šį automobilį

Turite klausimų apie šį automobilį? Klauskite mūsų lankytojų:
Lexus modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
789012345678901234567890123456789
  Kompaktiniai    CT
  Vidutiniai   ISISIS
   IS F 
   HS 
  Dideli   GSGSGS
   ESESESES
    GS F
  Reprezentaciniai   LSLSLS
  Kupė   SCSC RC
    RC F
  Mini krosoveriai     UX
  Krosoveriai     NX
  Visureigiai   RXRXRXRX
   GXGX
  Dideli visureigiai   LXLX
  Sportiniai    LF-A 
    LC
  789012345678901234567890123456789
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk CVkodas.lt