Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Ekonomiški varikliai
- Puikus pravažumas bekelėje
- Septynios sėdimos vietos
TRŪKUMAI
- Brangus
- Dizainas prarado savitumą
- Dideli gabaritai
"Dėka aliuminio naudojimo, naujasis Discovery sveria net puse tonos mažiau (tai juk beveik visas F1 bolidas)"
Naujas Land Rover modelis yra retas įvykis, tad visuomet sulaukia didelio dėmesio. Discovery kogero pats svarbiausias ir pats tikriausias iš visų Land Rover tikrai nestokos dėmesio. Deja, tačiau pirmiausia šis automobilis sulaukia daug kritikos... Senasis modelis iš kartos į kartą išlaikydavo savo originalų ir solidų įvaizdį – tai kietas, kampuotas, išskirtinio dizaino automobilis. Tačiau šįkart, Discovery kitoks – jis apvalainas, aptakus ir tapo be galo panašus į Range Rover Sport. O kur dar Discovery Sport ir Range Rover modeliai ... Juk norintiems apvalaino Discovery prieš keletą metų buvo pristatytas “sportiška” Discovery Sport versija. Tad kam reikėjo ikonišką automobilį padaryti panašų į krūvą kitų Land Rover modelių lieka didelis klausimas. Žinoma, yra ir gerų naujienų – dėka aliuminio naudojimo, naujasis Discovery sveria net puse tonos mažiau (tai juk beveik visas F1 bolidas), o oro pasipriešinimo koeficientas sumažintas nuo 0,4 iki 0,3. Discovery išliko didelis automobilis: 4970 mm ilgio ir 2073 mm pločio visureigis sutalpins iki septynių keleivių. Visų trijų eilių sėdynės yra šildomos, o priekinės dvi ir vėdinamos. Komfortiškas ir didelis automobilis išliko nepaprastai geras bekelėje gebantis įveikti beveik metro gylio brastą ir įsiropšti į įkalnę į kurią ir pėstute ropštis ne kiekvienas drįstų. Asfaltiniame kelyje automobilis yra kur kas geresnis nei pirmtakas – gamintojai daug dėmesio skyrė automobilio valdymo sąvybėmis, tam pasitarnauja ir gerokai mažesnis automobilio svoris.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
2019-08-21
„Discovery“ skuba į pagalbą: „Land Rover“ sukūrė laboratoriją ant ratų tyrimams afrikoje „Land Rover Discovery“ savo trisdešimties metų jubiliejų pasitinka dirbdamas. Naujos kartos „Discovery“ virto mobiliaja laboratorija, aplankiusia atokius Afrikos regionus. Projektą finansavo „Land Rover Bursary“ iniciatyva.
Mobiliojo maliarijos tyrimų projekto komanda aplankė 4 šalis ir sėkmingai išbandė visureigyje įrengtą laboratoriją, leidžiančią atlikti genų sekos tyrimus sunkiai pasiekiamose vietose. Mokslininkų komanda, atvykusi į atokius kaimus, galėjo surinkti reikalingus DNR mėginius, juos ištirti ir gauti tyrimų rezultatus vos per kelias valandas. Įprastu būdu toks procesas užtrukdavo kelias savaites. Mobiliają laboratoriją įrengė „Land Rover“ padalinys „Special Vehicle Operations“ (SVO) ir mokslininkų komanda, vadovaujama daktaro George‘o Busby. Mokslininkai įveikė 7350 km Namibijos, Zambijos, Tanzanijos ir Kenijos keliais bei bekele. „Land Rover Bursary“ stipendijų fondas šiame projekte bendradarbiavo su Karališkąja geografijos draugija. „Kasmet maliarija sukelia sunkių pasekmių milijonams žmonių visame pasaulyje. „Jaguar Land Rover“ siekia išnaudoti technologijų teikiamas galimybes ir padėti specialistams, sprendžiantiems problemą vietoje. Mes didžiuojamės unikaliu automobiliu, kurį sukūrė ir pagamino mūsų SVO komanda ir kuris įrodė savo tinkamumą sunkiausiomis sąlygomis“, - sakė Steve‘as Iley, „Jaguar Land Rover“ medicinos padalinio vadovas. Talpioje, 1173 litrų tūrio „Dicovery“ bagažinėje sutilpo mobilios genų sekos tyrimų laboratorijos įranga, pavyzdžių saugojimo šaldytuvas, specialiai sukonstruota spinta įgulos daiktams ir akumuliatorius elektros prietaisams. Visureigis taip pat aprūpintas išskleidžiama dviguba stogine nuo saulės, pirmosios pagalbos rinkiniu, gerve, smėlio/purvo pavažomis, papildoma bagažine ant stogo ir galingais LED žibintais. „Discovery“ pasirodė esąs puikus darbo įrankis. Jis lengvai įveikė visas kliūtis ir puikiai tiko laboratorijos vaidmeniui. Be šio projekto mes negalėtumėm pasiekti atokiausių vietovių ir surinkti DNR pavyzdžių, kuriuos mes naudojame kuriant efektyvią maliarijos prevencijos programą“, - pažymėjo grupės vadovas G.Busby. Maliarija yra trečioji pagal mirčių skaičių užkrečiamoji liga pasaulyje, o 90 proc. jos atvejų registruojama Afrikoje. Skirtingose žemyno vietose pastebimas skirtingas ligą sukeliančių parazitų atsparumas vaistams ir ligos sukėlėjus pernešančių uodų atsparumas insekticidams, todėl genetiniai tyrimai yra vienas iš būdų gauti svarbios informacijos ir kurti efektyvesnius kovos su liga būdus. Viena iš esminių sėkmės sąlygų – kova su ligos sukėlėjais ir pernešėjais. „Discovery“ laboratorija kelyje buvo du mėnesius. Per tą laiką pavyko ne tik surinkti daug vertingos informacijos, bet ir apmokyti žmones naudotis naujausiomis technologijomis. Įkvėptas projekto sėkmės, koncernas jau paskelbė šių metų „Land Rover Bursary“ stipendijos gavėjus. Jais tapo vien iš moterų sudaryta komanda, kuri lankysis Rytų Afrikos kaimuose ir rinks informaciją apie faktorius, kurie galėtų padėti ūkininkams kovoti su pasėlius niokojančiais parazitais. Taip pat jau pradėtos priimti paraiškos 2020 metų stipendijai gauti. Tiesa, šįkart jų laimėtojai savo ekspedicijoje galės naudoti naujos kartos „Land Rover Defender“, kuris debiutuos Frankfurto automobilių salone. Paraiškos priimamos iki lapkričio 30 dienos. |
Land Rover modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Mini krosoveriai | Evoque | Evoque | ||||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | Freelander | Freelander | ||||||||||||||||||||||||||||||
Discovery Sport | Discovery Sport | |||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli krosoveriai | Range Rover Velar | |||||||||||||||||||||||||||||||
Range Rover Sport | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Visureigiai | Defender | Defender | ||||||||||||||||||||||||||||||
Discovery | Discovery | Discovery | Discovery | Discovery | ||||||||||||||||||||||||||||
Range Rover Sport | Range Rover Sport | |||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli visureigiai | Range Rover | Range Rover | Range Rover | |||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Land Rover Discovery TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis