Markės
917 iš 1912
Lancia Kappa, 1994 - 2001
58Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.22% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)Viso įvertinimų: 8
3% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)4% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)7% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)4% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)1% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)
Ar rekomenduojuTaip 88% Ne 12%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Lancia Kappa pakeitė flagmaną Thema 1994 metais, o pati Kappa buvo pakeista 2001 metais Lancia Thesis modelio. Kappa dalinosi platforma su Alfa Romeo 166 ir buvo gaminama sedano, universalo ir kupė kėbulais. Kappa yra dešimta graikų abėcėlės raidė. Graikiškos raidės yra dažnai naudojamos Lancia modelių pavadinimuose. Kappa nebuvo ypač populiarus – buvo parduota tik 80 000 vienetų, o Italija buvo pagrindinė Kappa rinka. Tai taip pat verta pažymėti, kad Lenkijoje kur Fiat Auto yra didžiausias automobilių gamintojas, Kappa tarnavo kaip vyriausybiniai automobiliai.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Kappa yra dešimta graikų abėcėlės raidė.

Kappa tarnavo kaip vyriausybiniai automobiliai Lenkijoje.

Buvo gaminamos ir gana retos Kappa su kupė kėbulu.
Patalpino: Kestutis | 2012-01-09
Lancia Kappa 2.0Turbo
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Komfortas, važiuoklė,stabilumas, erdvus salonas, galingas trauka pasižymintis variklis.
NĖRA
Bendras automobilio aprašas
Išvaizda kaip ir daugelio limuzino klasės automobilių, galbūt kas nors teigs jog jis jau morališkai pasenęs , tačiau čia ne WV. Neskaitant to jog šioje mašinoje sukišta viskas kas įmanoma tokių metų auto , jį labai vertinu ir gerbiu dėl stabilumo , komforto , geros garso izoliacijos , erdvaus salono.
Variklis
Būtent 2.0 Turbo benzininis variklis turinti 151 kw , mano akimis retas taip pačiai kaip ir Lancia kappa coupe . Trauka įspūdinga. Kas liečia variklio ardymą, pirmą kartą gan sudėtinga , norint atsisukti karterį, ar išimti greičių dėžę, tačiau vietos pakankamai tiesiog reikia turėti kantrybės.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Su šiuo motoru ir įmontuotomis BRC dujomis , mieste apie 12 , trasoje 9 litrai dujų , bendzino iki 11 . Veleno šlifavimas indėklų keitimas naujais 225 lt Kaune. Filtrai ~30lt.
Įvertink šį atsiliepimą (viso 18)
Lancia modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Maži  YpsilonYpsilonYpsilon
  Kompaktiniai Delta Delta  
Delta HF Integrale    
  Vidutiniai DedraLybra   
  Dideli ThemaKappaThesis Thema  
  Kabrioletai    Flavia  
  Mini vienatūriai   Musa  
  Dideli vienatūriai   Phedra  
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt