Markės
888 iš 1911
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Gerai pažįstamas, tačiau jau primirštas sovietmečio laikus įkūnijantis automobilis. VAZ-2101 yra kompaktiškas sedanas arba universalas (VAZ-2102) gamintas AvtoVAZ kompanijos nuo 1970 iki 1984 metų. Automobilis vakarų šalyse žinomas kaip Lada, sovietų sąjungos ribose ir kitose rytų bloko šalyse vadintas "Žiguli" yra Fiat 124 automobilio versija gaminta pagal licenziją. Pagrindiniai VAZ-2101 ir Fiat 124 skirtumai yra storesnio plieno kėbulas, pas VAZ variklio vožtuvai išdėstyti virš variklio galvos, aliumininiai būgniniai galinių ratų stabdžiai vietoje diskinių. Automobilis turėjo 1.2 L benzininį variklį ir galinius varomuosius ratus. Ankstyvosios VAZ-2101 versijos turėjo variklio užvedimo rankeną, kad automobilį būtų galima užvesti ir per sibiro šalčius. VAZ-2101 buvo draudžiama pardavinėti vakarų šalyse dėl to, kad nekonkuruotų su Fiat 124, tačiau nuo 1974 metų minėtą Fiat pakeitė 131 Mirafiori modelis ir Žigulys buvo pradėtas pardavinėti vakarų rinkose, tai tęsėsi iki pat 1989 metų. Buvo gaminamos įvairios VAZ-2101 versijos - VAZ-21011, VAZ-21013, VAZ-21016 ir kitos, kurių pagrindinis skirtumas buvo variklio darbinis tūris. Nors šis automobiliukas neturėjo įspūdingų charakteristikų, tačiau specialiai pritaikytos Žigulių versijos sėkmingai dalyvavo įvairiose ralio varžybose. Dar įdomiau tai, kad buvo gaminamos Žigulių versijos su Wankel tipo rotoriniais varikliais. Tik keletas kompanijų visame pasaulyje (tame tarpe Mazda) ryžosi gaminti modelius su šiais varikliais dėl specifinio aptarnavimo, didelių kuro, bei tepalo sanaudų.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Automobilis vakarų šalyse žinomas kaip Lada, sovietų sąjungos ribose ir kitose rytų bloko šalyse vadintas "Žiguli" ištiesų yra Fiat 124 automobilio versija gaminta pagal licenziją:



Nors šis automobiliukas neturėjo įspūdingų charakteristikų, tačiau specialiai pritaikytos Žigulių versijos sėkmingai dalyvavo įvairiose ralio varžybose:


Buvo gaminamos Žigulių versijos su Wankel tipo rotoriniais varikliais. Tik keletas kompanijų visame pasaulyje (tame tarpe Mazda) ryžosi gaminti modelius su šiais varikliais dėl specifinio aptarnavimo, didelių kuro, bei tepalo sanaudų.
Filtruoti atsiliepimus:
         
Atsiliepimų: 8
2018-10-13
50000 km testas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Tvirta ir paprasta konstrukcija.
Daug bet viskas atleistina nes masina projektuota tada kai net kompu nebuvo.
Turiu automobili keturis metus, vienu metu kitos neturejau tai vaziavau kasdien ir kilometru prasukau. Is didesniu problemu tai dvi: silpna vaziuokle ir stipriai linkes rudyti. Vaziuokles problemos: visur jaucias laisvumas, truksta standumo, nestabilumas, nuolat kazkas bilda, viska sutvarkai pora savaiciu praeina ir vel kazkas bilda, daznas galiniu stabdziu netolygumas. Prasti sarnyrai. Uzia reduktorius. Dejau nauja reduktoriu bet pagerejimas menkas. Prastos vairo koloneles- per 4 metus pakeiciau dvi. Del kebulo tai iskart daryt rimta antikorozini, butinai purksti vidines ertmes, bet realiai masina ne kasdiene tai gal labai greit nesurudys, bet kebulo darbai dazni. Ilgaamziai blizguciai, yra teke matyt ziguliu, kad bukle nusikask nuo kiemo, o bamperisi blizga:) Elektronikos problemu nera nes elektronikos kaip Ir minimaliai :) varikliai ok, bet didesnes kubaturos tai kapitalini teko padaryt, bet orginalus 1.2 40 metu senumo dirbo be problemu. Dinamikos bent mieste pilnai uztenka, nes masina sveria 1000 su biskiu kg. Rekomenduociau 1.5- 1.6 - 1.7 motorus nes taip dar smagiau. Kuro sanaudos 8-12 litru. UZmiesti tiek pat. Ziagas tokia masina, kad su ja norisi spausti: lengva, galas varomas, aukstos variklio apsukos tai kazkaip ramiai dazniausiai neiseina... jeigu vienas vaziuoji tai skersa nesunkiai galima pastatyt ant sauso asfalto. Siaip vairavimas tai skonio reikalas, bet manau kam nepatinka vairuot tai ir nepirks tokios masinos siais laikais. Be vairo stiprintuvo tai sunku tik kai O km/h vaziuoji. Siaip smagu vairuot be vairo stiprintuvo- tikras vairavimas. Pati masina tokia gan neprognozuojama kai slapia ar sniegas, bet tiesiog atsakingai reikia vairuot. Labai pravazi jeigu nezeminta. Manau niekuo nenusileistu kokiam x5 pravazumu. Originalios gan minkstos. Salonas tvirtas, kompletaciju tais laikais nebuvo tai i visas dirbtine oda dejo. Vasara labai karsta, nes vidui oda, metalas, karstis nuo pavaru dezes, variklio ir langai neturi jokios UV apsaugos. Aciu inzinieriams, kad idejo fortkes, puikiai atgaivina. Reikia saugoti stogo apdaila nes pakeisti nelengva ir nedaug kam gerai pavyksta padaryt. Vietos daug nes plonos apsyvkes. Atsilenkia priekines sedynes taip, kad galima pasidaryt vos ne lova. Manau niekam nereikia aiskint kokio rimtumo tai privalumas ir kokios galimybes:) Labai patogu kamsciuose sedet nes vietos daug, sedynes minkstos ir placios, ju forma tokia, kad jautiesi kaip namie ant sofkutes, trukumas, kad kai greiciau posuki isimineji irgi jautiesi kaip namie ant sofkutes. Visi giria galine sedyne- labai minsksta, i suolaikines tokiu nededa. Peciukaa labai gerai sildo. Gera garso akustika, tiesa daug negadinant vaizdo koloneles tik dvi i galine palange, dar buna po Pr. Sedynem, bet teko Turet tai nuvyle. Salono tokia konstrukcija, kad barsket apdail nelabai yra Kaip- ju minimaliai, visur varztai ir kietas plastikas. Problema, kad per suolaikini vilniu piko metu sunkiai nesustojes karsta vasaros diena pravaziuotum. Greitai uzkaista. Uzmiesti svilpia per fortkes vejas. Greitis apie 90 vaziavimo, keturi begiai. Dugnas org. 1.2 variklio apie 130, bet dazniausiai buna burti varikliai tai apie 150. Vaziuot toli smagu nes jaucias, kad keliauji- vaziuoji. Toliausiai kelis kart prie juros vaziavau tai be problemu, bet vaziavimas uzmiesti Kiek vargina: nemazai triuksmo, visalaika vaira reikia laikyti dviem rankom nes nera stiprintuvo, ratai mazi ir nemazai tampo , taip pat jeigu mieste stabdziu uztenka, plente stabsymo Kelias labai ilgas, tad turi but budrus visa laika. Detaliu deficito kaip ir nera isskyrus apdailas ir blizgucius. Sovietines dalys geresnes ir vertinamos labiau, bet apskritai ziguliu atsargines dalys daznai nekokybiskos, yra teke nauja detale mest i siuslyna. Jeigu pirkti ziaga tai tik sovietini arba nuo 2008 nes renault akcininkais tapo. Legenda byloja, kad po Sovietu fabrikas pateko I organizuoto nusikalstamumo rankas ir masinas su trukstamom dalim pardavinejo ir siaip varkes visokios. Masina paprasta remontuoti, visur varztai, yra spec. Knygos kaip susiremontuoti ziguli, pilnas jutubas video. Perkant tokia Masina reikalingas garazas, kad maziau rudytu ir irankiams laikyti. Remontuoti reikes, eksplotuoti ziguli tai tas pats kas automechanikos kursa praeiti, bet toks vaizdas, kad keiciant dalis ir tinkamai priziurint masina VAZIUOTU nors ir 100 metu. Visur daug vietos patobulinimams ir fantazijai. Del konstrukcijos paprastumo ir medziagu kietumo jauciaisi ilgaamziakumas, bet nerekomenduoju hipsteriams visokiems nes turesit uzsiimti, o ne tik puntavotis botaniku draugijose. Arba nuzudysit masina, neteiks jokio vairavimo malonumo. Privalumu yra, trukumu taip Pat nemazai, bet Masinai virs 40 metu tai atleistina. Klasikos ir automechanikos megejams.
Pilnas atsiliepimas...
2018-03-31
pirma meile-vaz 2103
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Minkstai vaziavo,nepalyginti su kokiu kadetu ar ascona,eskortu
Rudys,saugumas,radijas vertas tik rusisku keismazodziu
Ta pirma meile,tai kaip pirma merga pargriauta nakti ant sieno:)Kitokiu juk nebuvo!Lopiau ir vazinejau.Po metu laiko pagavau plikledi ir jos gyvenimas baigesi.Is dalies liudna buvo,juk kaip jau ir susigyvene buvom:)Tada su visais remontais begaliniais ji man stovejo kazkur 2000dolcu,kas buvo nemazi piniai,cia kazkur 94-95m.Siaip masina minksta,benza negere labai,nes nauja karba pastaciau:)Vid. apie 8-9.kas manau yra gana padoru. Tvarkiau daug ka,netgi dujinius amortikus tais laikais buvau sudejes,viririnau,pakeiciau net varo koloneles vidurius ir vairolazde:)Apie tokias sankabas ir gumas visokias,tai net nesigilinu.Uztat masina techniskai buvo gerule.Koks dar nuvertejimas?Sita masina is tu laiku,kai nuosavas trasportas buvo oi ne kiekvienam ikandamas.Dabar jau tik istorija. Susirast kitokios veiklos:)
Pilnas atsiliepimas...
2017-07-02
Vienas iš geriausių automobilių
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Geras,ilgai veikiantis,
-
Puikus, ilgaamžis automobilis,atlaiko įvairias sąlygas, patariu nusipirkti,
Pilnas atsiliepimas...
arvi | 2014-08-19
Zigulys Lada
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Privalumai: Minksta masina . Tinka parseliams vezti i turgu.
Trukumai: TankasDurys reikia plakti is visu jegu kad uzsidarytu.
Sioks toks tankietis. Degalu ryja daug. Na dar kazka galima sutaisyt suremontuot. Uz kelis simtus gal ir nupirktum. Na cia greit bus antikvaras, gal vertes igaus. Nebepirkti
Pilnas atsiliepimas...
Micha | 2012-06-25
SUPER
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Pigus, lengvas, paprastas, staigus kaip žaibas, gerai ima posūkius
Benzinas brangus
Pirko senelis naują dar senais rusų laikais, dabar mažai invažiuotą pasiėmiau ir 3 metus pjaunu po žvyrkelius, o šeip 5 susėdę 160kmh gaudom ant ilgo kelio. Jokių privalumų, patogumų ar kitų dalykų kurie yra naujose mašinose, važiuoklė amžina. Viskas ciki piki 100 pagauna per 15s. Aišku su senais triperiais per 20s sunkiai pagautų, o čia beveik naujas. 2106 galingiausias ir geriausias CCCP kada nors pagamintas variklis automobiliams. Nėra kam sugest, paprastas kai dviratis, nereikia serviso, pakeitei dirželį jei nutrūko ir vsio. Pigiau eksploatuot kitų mašinų nebūna, dalys pas senus diedukus maišuose po 20 lt atiduoda. Duobių nebijo, o ant žvyrkelio geriausia mašina 120kmh ir važiuoji kai ant plento. Paklaust kelintą ratą spidometras suka.
Pilnas atsiliepimas...
Zigulio vaikas | 2010-09-28
Zigulys
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Nostalgiskas, ekonomiskas, greitas, kokybiskas, komfortabilus.
Neradau tokiu, svarbu tinkamai eksploatuoti.
Super auto! Ziguliai valdo! 1.2 1.3 Kainos tik kyla. Eksploatacija nebrangi. Visi zmones privalo tureti po viena ziguli! Svarbu atkreipti demesi i kebulo bukle. Daugiau nieko, nes kita pigiai suremontuosi.
Pilnas atsiliepimas...
J@J | 2008-01-09
Vaz 2102
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Normalus automobilis, iš sovietinių auto geriausios traukos savybės. Trūkumai- trūksta 5 bėgio, žiemą važinėti nepatarina- iškart pradeda rūdyti, trūksta stabilumo esant dideliam greičiui. 1,5 Sulankstytas keleivio pusės priekines dureles, galinio tilto reduktorius 2106, priekiniai bei galiniai amortizatoriai, pakeistas variklio, greičių dėžės, reduktoriaus tepalai, ratai su padangomis, kalpokai, įvairios smulkmenos.
Pilnas atsiliepimas...
Rdoniux | 2006-08-21
Lada
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Gal ir nieko palauzyt jeigu negestu taip greit.odinis salionas, du weber korbiuratoriai. 1400 Sankabos ferido+kniedes, varikliuka valytuvu bei sluoteles.veliau starteri ir uzvedimo spynele.siaip tai dar duslintuva,oro filtra, padangas,benzino baka i bonka ismainem.
Pilnas atsiliepimas...
 
Lada modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Maži   KalinaKalina  
   Granta
  Kompaktiniai   Priora  
   Vesta
  Visureigiai Niva    
   XRAY
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt