Markės
885 iš 1917
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Švedų gamintojas Koenigsegg mums pateikia naują emocijų užtaisą - Koenigsegg Agera superautomobilį. Palyginti su savo pirmtaku Koenigsegg CCX, kupė prarado šiek tiek kėbulo formų aštrumo, todėl atrodo švelnesnė. Tiesa, dizaino skirtumai yra labai nežymūs, labiausiai pastebimi – nauji LED lemputėmis papuošti priekiniai žibintai. Standartinė Koenigsegg Agera varoma 4.7 L V8 motoro su dviem turbinom išvysto 910 AG ir pasiekia maksimalų 1100 Nm sukimo momentą. To pakanka, kad 1284 kg svorio superautomobilis 100 km/val. greitį pasiektų per 3,1 sekundės, o apskritai galėtų įsibėgėti iki 390 km/val. Švedų sukurtoje mašinoje įdiegta nuoseklaus jungimo pavarų dėžė, anglies keramikos stabdžiai, „Inconel“ išmetimo sistema bei abiejose pusėse išdėstyti kuro bakai. Per metus buvo planuojama pagaminti 16-20 Koenigsegg Agera superautomobilių. Gaminama ir dar galingesnė versija - Agera R, kuri turi net 1115 AG ir 1199 Nm kuomet maitinama E85 bioetanolio kuru. Šis monstras iki 100 km/h įsibėgėja per 3 sekundes. Nereikia pamiršti, kad šis bolidas sveria vos 1330 kg, o tai mažiau nei vidutinės klasės sedanas.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Galingiausia Agera R versija turi net 1115 AG ir 1199 Nm kuomet maitinama E85 bioetanolio kuru. Šis monstras iki 100 km/h įsibėgėja per 3 sekundes.

2010 metais „Top Gear“ žurnale šis automobilis buvo išrinktas metų „hiperautomobiliu“.

2011-06-13

„Koenigsegg“ – tiesiog sukurtas svajonių įgyvendinimui

„Koenigsegg“ – tiesiog sukurtas svajonių įgyvendinimui
910 AG, 1100 NM, 395 km/h. Šių įspūdingų skaičių savininkas – „Koenigsegg Agera“. Vienas iš greičiausių, gražiausių, brangiausių šių dienų super automobilių. Tačiau ko reikia, kad būtų sukurtas toks keliais važinėjantis šedevras?

„Agera“ - tai gyvenimo svajonės kulminacija, taip ją apibūdina Christianas von Koenigseggas. Būdamas penkerių su tėčiu nuėjo pažiūrėti animacinio filmo apie vietinį dviračių taisytoją, kuris sukuria nuosavą lenktyninį automobilį. Taip susiformavo svajonė sukurti savo tobulą sportinį automobilį. Būdamas 22 metų pradėjo eiti link šios svajonės išpildymo.  Sunkumai kelyje pasirodė iškart, nes Christianas nebuvo inžinierius, gamyklų irgi netūrėjo, apie reikalingą biudžetą kalbėti net neverta. Kad sukurti tokį šedevrą, kaip „Agera“, kas iš švedų kalbos išvertus reiškia „veikti“, prireikė kiek mažiau nei 20 metų. Per visus tuos metus Christianui teko įveikti daugybę iššūkių, tačiau mėgavimasis mintimi, kad laukia daugybę sunkumų ir tikslas sukurti geriausią superautomobilį užtruks kone visą gyvenimą, teikdavo jėgų ir naujų idėjų.

1994 metais pasirodė prototipas, tačiau reikėjo pinigų ir komandos jį realizuoti. Bankas nebuvo išeitis, todėl naudojantis internetu von Koenigseggas susirado tiekėjus ir inžinierius, kurie tiekdavo produktus ir ekspertus.  Po dviejų metų sukūrė pirmąjį modelį „CC“.

„Koenigsegg“ bazė yra nenaudojamame oro uoste, Angelholmo mieste.  Dirbtuvės skiriasi nuo tokių automobilių verslo gigantų kaip „Toyota“, „Honda“, VW, jog  čia vyrauja tyla. Ne todėl, kad jose niekas nedirba, tiesiog čia dirba 22 darbuotojai, kurie viską atlieka rankomis.

Pagaminti „Agera“, užtrunkama apie 18 savaičių. Per jas praeinama 7 punktus, kuriuose darbas yra atliekamas aukščiausios klasės specialistų. Tarkim, Peras Magnusas Maraste, turintis 4 metų patirtį surinkinėdamas atskiras anglies pluošto dalis į vadinamuosius automobilio „griaučius“,  užtrunka apie 10 dienų, tuo tarpu, patirties neturintis darbuotojas tai padarytų per 2-3 savaites. Mikaelas Ljungdahl yra dažytojas, kuris atlieka viską pats, be robotų pagalbos, matyt dėl to, kad per 32 darbo metus jo rankos tapo ypač jautrios paviršiui.  Variklį per dvi savaites surenka taip pat vienas žmogus.

Aukščiausios klasės medžiagos + savos srities specialistai = velniškai greitas automobilis.

    Nuo 0 iki 100 per 3 sekundes.
    Agera išvysto didesnį greitį, nei Boeing 747 prieš pakildamas.
    Nuo 300 iki 0 per 7 sekundes. Kiekvienas stabdžių diskas, turi savo atskirą kondicionierių.
    Galinės lempos netik stiliaus detalė, bet ir aušina variklį.
    Pasiekia 1,6 G jėgą

„Koenigsegg“ gali nustebinti dar ne viena technine savybe, tačiau siūlome jums pasižiūrėti 45 minučių „National Geography“ sukurtą reportažą  apie automobilį, kuris sukurtas svajonių įgyvendinimui.

Pirma dalis:


Koenigsegg modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  GT klasės 2+2    Gemera
  Supercar   CCX  
  Agera Jesko
   One:1  
   Regera 
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt