Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Koenigsegg CCX, kupė prarado šiek tiek kėbulo formų aštrumo, todėl atrodo švelnesnė. Tiesa, dizaino skirtumai yra labai nežymūs, labiausiai pastebimi – nauji LED lemputėmis papuošti priekiniai žibintai. Standartinė Koenigsegg Agera varoma 4.7 L V8 motoro su dviem turbinom išvysto 910 AG ir pasiekia maksimalų 1100 Nm sukimo momentą. To pakanka, kad 1284 kg svorio superautomobilis 100 km/val. greitį pasiektų per 3,1 sekundės, o apskritai galėtų įsibėgėti iki 390 km/val. Švedų sukurtoje mašinoje įdiegta nuoseklaus jungimo pavarų dėžė, anglies keramikos stabdžiai, „Inconel“ išmetimo sistema bei abiejose pusėse išdėstyti kuro bakai. Per metus buvo planuojama pagaminti 16-20 Koenigsegg Agera superautomobilių. Gaminama ir dar galingesnė versija - Agera R, kuri turi net 1115 AG ir 1199 Nm kuomet maitinama E85 bioetanolio kuru. Šis monstras iki 100 km/h įsibėgėja per 3 sekundes. Nereikia pamiršti, kad šis bolidas sveria vos 1330 kg, o tai mažiau nei vidutinės klasės sedanas.
Švedų gamintojas Koenigsegg mums pateikia naują emocijų užtaisą - Koenigsegg Agera superautomobilį. Palyginti su savo pirmtaku SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Galingiausia Agera R versija turi net 1115 AG ir 1199 Nm kuomet maitinama E85 bioetanolio kuru. Šis monstras iki 100 km/h įsibėgėja per 3 sekundes.
2010 metais „Top Gear“ žurnale šis automobilis buvo išrinktas metų „hiperautomobiliu“.
2010 metais „Top Gear“ žurnale šis automobilis buvo išrinktas metų „hiperautomobiliu“.
2011-02-28
1115 AG automobilis, tinkamas kelionei slidinėti į kalnus – „Koenigsegg Agera R“ „Lamborghini Aventador“ nėra vienintelis iki šiol nematytų technologijų prikištas kūrinys, pasirodysiantis artimiausiu metu – švedų gamintojas „Koenigsegg“ ruošia oficialiam pristatymui naujausią savo superautomobilį „Agera R“. Šio automobilio variklis – tarsi dvigubai sumažinta „Bugatti Veyron“ jėgainė: 5 litrai, aštuoni cilindrai ir dvi turbinos. „Veyron“ modelyje galią į ratus perduoda 8 litrų šešiolikos cilindrų keturias turbinas turintis motoras.
Tačiau galia jau kitas reikalas – čia „paprastas“ „Bugatti Veyron“ atsilieka nuo švedų. „Agera R“ turi net 1115 AG ir 1199 Nm, kai tuo tarpu prancūzų kūrinys gali didžiuotis 1001 AG bei 1250 Nm. Tiesa, „Bugatti“ turi ir „Veyron Super Sport“ modelį, sukurtą tiems, kam tūkstančio „Veyron“ generuojamų arklio galų buvo per mažai. „Super Sport“ padidino „Bugatti“ kūrinio galią iki 1200 AG bei 1500 Nm. Dar vienas įdomus aspektas – „Koenigsegg Agera R“ masė sieks vos 1330 kg! Mažesnė negu kokio paprasto „Passato“! Tai leis jam pasiekti net 838 arklio galių vienai tonai santykį. Vėlgi, lyginant su galingiausiu gamykliniu automobiliu visatoje, 1888 kg sveriančiu „Veyron Super Sport“, pastarojo AG/t santykis – „tik“ 635. Ne ką mažiau įdomesnis ir „Koenigsegg“ inžinierių sprendimas šiam modeliui pritaikyti stogo bagažinę – tarsi išties atsiras bent vienas žmogus, pasiruošęs keliauti slidinėti su tokiu automobiliu. Kitas naujas sprendimas švedų modelyje – automobilio ratlankiai. Nors neatrodo ypač išskirtinai, jie sukurti naudojant „Vortex Generating Rim“ technologiją, kuri sukuria papildomą prispaudžiamąją jėgą dėka oro pasipriešinimą gaunančių ratlankių stipinų. |
Koenigsegg modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
GT klasės 2+2 | Gemera | |||||||||||||||||||||||||||||||
Supercar | CCX | |||||||||||||||||||||||||||||||
Agera | Jesko | |||||||||||||||||||||||||||||||
One:1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Regera | ||||||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Koenigsegg Agera TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis