Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Puikus dizainas
- Erdvus salonas
- Geras kokybės ir kainos santykis
TRŪKUMAI
- Pigios medžiagos interjere
- Nekomfortiška pakaba
- Prastas matomumas atgal
"Automobilis kelyje elgiasi kaip eilinis lengvasis automobilis - gerai laikosi posūkio trajektorijos, turi mažą kėbulo posvyrį"
Paskutiniais metais nenustoja stebinti korėjiečių kompanijos Kia kūriniai. Su dideliu susidomėjimu stebime, ką šįkart mums pateikė Kia. Šįkart mus pasitinka nedidukas „parketinis“ visureigis Sportage su šviežiu, drąsiu, atletišku ir sportišku žvilgsniu. Automobilis sukurtas naudojant tą pačią platformą, kaip jau anksčiau pristatytas Hyundai ix35, tačiau palyginus abu giminingus modelius akivaizdu, kad abi kompanijos siekia įsiteikti dviems skirtingiems skoniams - Hyundai ix35 yra švelnių lenktų linijų, tuo tarpu kai Kia Sportage yra aštrių ir kiek kampuotų. Sportage dizaino autorius yra Kia dizaino padalinio skyriaus vadovas Peter Schreyer, anksčiau kuręs Audi TT dizainą ir puikų Kia Optima. Palyginti su praėjusia karta, naujasis Kia Sportage ne tik pakeitė išvaizdą bei tapo modernesnis, bet ir yra ilgesnis, žemesnis, platesnis bei pasižymi erdvesniu salonu ir vieta bagažui. Viduje prietaisų skydelis atkartoja priekinės dalies radiatoriaus grotelių formą, visi prietaisai skaitomi labai aiškiai. Nors atidžiau patyrinėjus pastebima ne itin aukšta medžiagų kokybė, tačiau tai nesutrukdo jausmui, kad sėdi aukštesnės klasės automobilyje. Sportage yra pakankamai erdvus - bagažinės skyrius turi 564 litrų tūrį, o sulanksčius galines sėdynes erdvė padidinama iki 1353 litrų. Automobilis kaip ir konkurentai Nissan Qashqai bei Ford Kuga yra siūlomas tiek su visais, tiek su dviem varomaisiais ratais. Baziniai varikliai yra 1.6 L benzininis ir 1.7 dyzelinis, kurie galią paduoda tik priekinams ratams. Labiausiai trokštamas variklis yra dyzelinis 2.0 L CRDi motoras su 136 AG arba 184 AG galia. Dėl ilgesnės ratų bazės važiuoti šiuo automobiliu yra patogiau nei anksčiau. Nenuostabu, kad automobilis kelyje elgiasi kaip eilinis lengvasis automobilis - gerai laikosi posūkio trajektorijos, turi mažą kėbulo posvyrį, nors jam ir trūksta to aštrumo ir tikslumo kurį turi Škoda Yeti. Ilga garantija, kurią suteikia kompanija perša mintį, kad automobilis bus kokybiškas ir patikimas. To mes ir tikimės iš Korėjos automobilių gamintojų. Taigi, naujas žaidėjas rinkoje tikrai neliks nepastebėtas, o gal net taps vienas iš pavyzdžių savo segmente.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
nixoidas
Parašė atsiliepimų: 1
Skaityti visus lankytojo atsiliepimus
Užsakyti atsiliepimų prenumeratą
Parašė atsiliepimų: 1
Skaityti visus lankytojo atsiliepimus
Užsakyti atsiliepimų prenumeratą
Patalpino: nixoidas | 2016-01-14 |
Kia sportage |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
|
Pagaminimo metai: 2015
Variklio darbinis tūris, l: 1,7
Kuro tipas: Dyzelinas
Pavarų dėžė: Mechaninė
Kėbulo tipas: Visureigis
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 10,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 6,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 8,0 |
Bendras automobilio aprašas |
Kai pats rinkausi automobilį, šioje svetainėje esantys komentarai stipriai padėjo. Tad pasistengsiu iš aš besirenkantiems pakonsultuoti. Daug nerašysiu :) Plius, nepamirškite youtube video, kurių yra tikrai apstu šiam modeliui ir komentarų kitose užsienio kalba svetainėse. Taigi, įsisigijau iš salono prieš porą mėnesių. Komplektacija Urban active. Pliusai (interjeras, eksterjeras): 1. Navigacija (nemokami maps'ų atnaujinimai 7-erius metus) 2. LED'ai (priekiniai ir galiniai) 3. Spoileris 4. Pelekas 5. Visos šildomos sėdynės 6. Šildomas vairas 7. Gražus apšvietimas, aiškiai viskas matosi 8. Talpi bagažinė (ypatingai be paslėpto atsarginio rato) 9. Vairo stiprintuvas, bet tik 'comfort' režimas (vėliau paaiškinsiu kodėl) 10. Puikųs veidrodėliai, geras matomumas nuo jų 11. Mygtukų išdėstymas patogus, logiškas 12. Nėra suderinimo su android ar windows phone OS, tad mobilių negalėsite krauti per USB ! Tik iphone'us 13. Neoficialiai žinau, kad galima nusipirkus spec.firminę jungtį iš apple, per iphone'ą navigacijos ekrane žiūrėti filmus. Tą išbandysiu 14. Fantastiška AC ir paprastas pečiukas. visi langai nutirpsta per ne pilną metų (turiu omeny, kad valytuvai atitirpsta ir nereikia jokio gramdymo) 15. Geras pravažumas, jokių bordiūrų nebijau. Tiek priekis, tiek galas aukštai pakelti. Pvz. Nissan Quasquai priekis yra žemas. Bum ir bamperio remontas:) 16. Nerealųs stabdžiai. Persėdęs į naują darbinę škodą pamaniau, kad stabdžiai neveikia:) Vos spusteli sportage ir stabdo. Stipriau paspaudi ir pats nustembi, kad diržai tave turi sulaikyti. 17. Priekiniai keleiviai be diržų negalės važiuoti. Nemanu, kad 5 min.iškęs nuolatinį pypsėjimą:) 18. Puikūs valytuvai 19. Fantastiškas AC, greitai ir kokybiškai 20. manevringa mašina. Tas tai faktas. Gerai sukimba su keliu, ne veltui sportage pavadinimas. 21. ESP 22. nuokalnės sistema 23. infiniti garso sistema su subu 24. cruise control Minusai 1. Esu 1,90 m. ūgio, sveriu normaliai, tad telpu kuo puikiausiai vairuotojo pozicijoje. Beveik iki galo atsistūmiau sėdynę, o tai reiškia, kad už manęs patogiai net vaikas negali sėdėti. Apskritai, salone vietos daug nėra keleiviams. Tą turėkite omeny jei automobiliu dažnai važinėsite ne vienas ar ne su antrąja puse. 2. Kad ir telpu, bet ta pozicija sėdynės yra tragiška. Tai žinojau prieš pirkdamas. Man labai rūpėjo auto išvaizda. Esmė, kad trūksta vienintelės sėdynės reguliavimo parinkties, t.y. priekinės dalies palenkimo viršun ar žemyn. 3. Pačios sėdynės be galo nepatogios. Dar iki šiol nepavyko rasti tokios pozicijos, kad atsisėdus jausčiausi galintis nuvažiuoti kelis tūkst. km. vienu ypu. Galinių negalima reguliuoti atsilošimo, kas yra blogai. Tenka sėdėti kaip mokyklos suole, visiškai tiesiai :) užtat galvos, ūgio atžvilgiu vietos sočiai:D Aukšti nerems galvų. 4. Daug skaičiau, kad labai skundžiamasi priekyje esančia akląja zona (tarp priekinio stiklo ir priekinių durelių stiklų esantys rėmai). Man pačiam tai nesukelia jokių problemų. 5. Abi priekinės durys neužsidaro taip lengvai kaip galinės. eikia naudoti daugiau jėgos, o tai nervina. 6. Daug kur minėta, kad greitai apsineša nuo pirštų atspaudų AC panelė. Nė velnio. Viskas gražu ir tvarkinga iki šiol. Jokio didesnio teplumo nepastebėjau. 7. Galinis langas... Matomumas nulinis parkuojantis. Tam ir yra parkingo davikliai ir kamera. Nepatariu auto pirkti be galinio vaizdo kameros. Esu patyręs vairuotojas, laikau save tikrai gerai vairuojančiu, su senaisiais hečbekais prisiparkuodavau bet kur be galo ggreitai. Na su šita tenka pavargti. Vien kamera negali naudotis, tad žiūri ir daviklių rodmenis ir kiek gali dairaisi pro šonus 8. Kietoka pakaba. Kietesnė nei pvz. audi a4 ar peugeot 307. Iš kitos pusės buvimas aukščiau (čia juk SUV'as) sugeria tuos bumpsėjimus ir tave pasiekia tik jausmas, kad kažkur žemiau bildėjimas vyksta 9. kol kas ekonomijos nematau, bet kiek žinau taip yra dėl dviejų priežasčių: tragiški šalčiai pas mus (nuo -26 ją eksploatuoti pradėjau) ir naujam auto reikia prasivažiuoti, kol viskas nusistovi. Šiam momentui average nuo pat išvažiavimo iš salono 9.6 l/100km. dar trasoje labai trumpai buvau, bet kiek mačiau tada rodė apie 6-7l. Pagal idėją šis variklis turi būti labai ekonomiškas kaip tokios klasės mašinai, sveria 1,5 tonos, o ir vėjo pasipriešinimo koeficientas yra nedidelis 10. Gasdina iki šiol (atstovybėje buvau nuramintas, kad taip turi būti, nes dideli šalčiai), kad variklis 90 laipsnių buvo pasiekęs vos 3-4 kartus per dviejų mėnesių kasdienį eksploatavimą! Pvz. šiandien į darbą vykau 35 min (20 iš jų stovėjimas kamštyje), auto laikomas garaže, kur pliusinė temp. ir variklis sugebėjo pasiekti 50-60 laipsnių. Per po metų ateinantį kėbulo patikrą pasidomėsiu kodėl taip ilgai šylą. Turėjau dyzelinių auto, nė viename taip ilgai nešildavo 11. Nematau logikos, kad priekiniai parkingo davikliai automatiškai neįsijungia, pats turi kiekvieną kartą įjungti. Nebent įjungsi atbulinę eigą, tada automatiškai įsijungia ir priekiniai, galiniai davikliai, kamera. Kažkur skaičiau, kad dėl sniego, lietaus priekiniai patys neįsijungia... Nesąmonė. Jei pirmą bėgį įjungiu, tai noriu, kad jie veiktų. O taip nėra. 12. Nėra gale sėdintiems atskiro kondicionieriaus (angų) manajame modelyje, bet yra šildomos sėdynės, kurios prikaista grubiai per 2-3 minutes (du režimai). Iš kitos pusės nėra ventiliavimo Ūšaldymo funkcijos), o odiniame salone vasarą bus bėdų :D tikiuosi, kad šlapiais šortais nereikės išlipti. 13. Padangos pirelli be čipų, labai brangios, tad turėtų būti geros (nesu specas padangų). Ar kad esu įpratęs su draugės land cruiser'iu niekur neįklimpti, ar kame bėda, bet didesnis sniego sluoksnis (5-8cm) ir boksuoja. tenka kaip laivui įsiūbuoti, kad išvažiuočiau. Na pas mane ne keturi varomi, bet vis tiek. Iš tokių gabaritų auto norėtųsi daugiau. 14. Keistai persijunginėja pavaros. Ypatingai pirmas bėgis. nesijaučia tokio laisvumo, užtikrintumo. Apie kokį bandymą padraginti nėra net kalbos:) Ne toks čia auto, ne tam skirtas, nors galios užtenka (135AG). 15. Labai labai keista sankaba. Švelni, estakadoje jokių problemų nėra. Vos atleidi ir judi. Vairavimas primenau važiavimą su automatine gr.dėže. Bet bėgius perjungiant labai retai pavyksta, kad nebūtų nepertraukimo greičio, psatovumo prasme. Mašina visada šokteli. Perpratau, kad reikia perjungus bėgį labai lėtai atleisti sankabą ir jokių trikdžių nebebūna, bet tai yra juodas darbas, kuriam tikrai nesiruošiu skirti nei laiko, nei dėmesio. Truputų sumažėja vairavimo malonumas su tais šoktelėjimais. 16. Vairo stiprintuvas. Rašiau, kad plačiau papasakosiu apie jį. Trys režimai:comfort normal, sport. Sport ir normal vairą reikia sukti su jėga, taip kaip kitose auto būtų be stiprintuvo. Beveik nejuokauju. Nematau reikalo šiems režimams. Kad jausti geriau kelią argi reikia pasunkinti vairo sukimą. O režimai keičia tik vairo sukimo stiprumą. Juokinga. Bet vat ant comfort režimo stovint ar važiuojant 1-4km/h greičiu vairas sukasi pirštu. Net badžiau jį įsukti kaip ruletę, apsisuko pusę ašies! :) 17. Nėra šviesų aukščio reguliatoriaus Konkurentai, kuriais domėjausi: 1. nissan quasqai (negraži, turėjau nissan'ą, daugiau niekada nenoriu turėti) 2. nissan xtrail (tas pats, nors šio daug geresnis pravažumas) 3. honda crv (labai mažas SUV, tragiškai mažas) 4. mazda cx5 (išvaizda visiškai netraukia, o daugiau, na juk mazda, tad viskas gut) Pasirinkau kia, nes: 1. garantija 7 metai 2. mažas nuvertėjimas 3. yra kokybiškas auto, patikimas, autobild šių metų rinkimuose pagal kokybę pirmoje vietoje 4. labai geras kainos/kokybės santykis 5. nė viename kitame auto už tokią kainą negausite tokios įrangos 6. dizainas. sunku net lyginti kitus auto su kia 7. ekonomiškumas 8. pigus kasko 9. vagių nemėgstama markė:) Summa summarum automobilis vertas dėmesio. Turi nemažai minusų, bet turi ir pliusų. Jei galite išleisti daugiau nei 30k eurų, rinkitės kitą, tame kainų diapazone rasite iš puikiai atrodančius, ir šiaip tokius pat patikimus auto. Jei biudžetas iki 25k eurų, siūlyčiau rimtai pagalvoti apie šį kia. Jei pirksite dėvėtą, be patikros kia servise net nebandykite. Ne tos sumos, kur reikia gailėti keliasdešimt eurų už patikrą. |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Nuvertėjimas tikrai mažas. Jei pažiūrėsite, pamatysite, kad 2010-2012 metų kainuoja 10-13 tūkst.eurų. Kai kurie dar ir su garantija :) |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 59)
Kia modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Mini | Picanto | Picanto | Picanto | |||||||||||||||||||||||||||||
Maži | Rio | Rio | Rio | Rio | ||||||||||||||||||||||||||||
Venga | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Kompaktiniai | Ceed | Ceed | Ceed | |||||||||||||||||||||||||||||
Forte | Forte | Forte | ||||||||||||||||||||||||||||||
Vidutiniai | Magentis | Magentis | Optima | Optima | ||||||||||||||||||||||||||||
Stinger | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli | Opirus | Cadenza | Cadenza | |||||||||||||||||||||||||||||
Mini krosoveriai | Niro | Niro | ||||||||||||||||||||||||||||||
Stonic | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | Sportage | Sportage | Sportage | Sportage | ||||||||||||||||||||||||||||
EV6 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli krosoveriai | EV9 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Visureigiai | Sorento | Sorento | Sorento | Sorento | ||||||||||||||||||||||||||||
Mini vienatūriai | Soul | Soul | Soul | |||||||||||||||||||||||||||||
Vienatūriai | Carens | Carens | Carens | |||||||||||||||||||||||||||||
Dideli vienatūriai | Carnival | Carnival | Carnival | Carnival | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Kia Sportage TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis