Markės
868 iš 1911
Kia Sorento, (BL) 2002 - 2009
58Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.28% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)Viso įvertinimų: 8
5% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)1% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)9% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)9% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.6)1% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Kia Sorento yra vidutinio dydžio SUV gamintas su 5 pavarų mechanine arba 4/5 pavarų automatine dėže. Sorento buvo gaminamas su Hyundai 3.5L 24 vožtuvų DOHC V6 192 AG varikliu. Tai labai geras bekelės specialistas varomas keturiais ratais ir turintis pažemintas pavaras. Visų 4 ratų diskiniai stabdžiai yra standartinė įranga. Sorento platforma yra rėminio tipo, kuri dažniausiai naudojama gaminant didelius visureigius ir pikapus. Tokia komponuotė suteikia puikų rėmo standumą, kuriuo pasižymi retas šios klasės panašios kainos konkurentas.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
2017-11-11
KIA SORENTO 2.4 M5
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Talpus, pakankamai šiuolaikiškai atrodo, gan patikimas, nemaža prošvaisa, geri stabdžiai, stipri konstrukcija, nebrangi eksploatacija, didelis dėvėtų detalių pasirinkimas (Vilniuje jos brangiausios, kituose miestuose - kainos"paprastesnės").
Kėbulo skardos, rėminio automobilio vairavimas nevisiems gali patikti. Visada skubantiems su 2.4 benzininiu varikliu bus negreitas.
Variklio darbinis tūris, l: 2,4
Kuro tipas: Benzinas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 14,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 9,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 12,0
Bendras automobilio aprašas
2003 metų, parvarytas iš Vokietijos, eksploatuotas LT du su puse metų. Pakankamai tvirtas kaip visureigis su rėmine konstrukcija, MITSUBISHI benzininiu varikliu, pakankamai patikimas, ir jei nenudrengtas variantas, tai ir rankinė pavarų dėžė ir tiltai su reduktorias palyginus patikimi kaip agregatai (rekomenuoju pasirinkti variantą su rankiniu būdu įjungiamu priekiniu tiltu). Mieste jausitės saugiai, niekam netrukdysite eisme ir gan neskubėdami "irsitės" iki numatyto tikslo. 2,4 ltr variklis nėra iš galingų (3,5 ltr smagesnis, bet tik su automatu, ir , kaip taisyklė - iš JAV), tačiau tikrai neatsiliksite, o pagal japonų licenziją pagaminto 103 kw galios variklios konstrukcija pakankamai patikima (jei eksploatuojant ilgainiui pajusite, jog variklis neįprastai virpa prie tuščių apsukų, didelė tikimybė, jog nutrūko balansinio veleno diržas. Jei pasiseks, jis apsivynios tik savo skriemulį, jei ne - numaus/nutrauks pagrindinį diržą ir tada stūmokliai "pabučiuos" vožtuvus... Salone vietos tikrai pakankamai, mantos tilps daug, viduje garso izoliacija normali, o ergonomika padori. Jei mėgstate žvejoti ar medžioti, protingai vairuojant nesunkia bekele, nusigausite iki reikiamos vietos. Iš esmės tai ekonominis variantas "nemandram", bet tikram visureigiui turėti. Trūkumai: nepatikimi aukštos įtampos laidai ir ritės, kurios yra tik 2, ir aptarnauja iškarto 2 cilindrus. Tad, jei vienas cilindras pradeda "trelinti", keičiasi 1 ritė abiems. Yra neoriginalių variantų, pasikeisti galima ir pačiam. Kitas momentas - aušinimo bakelis ir plastikinis aušinimo sistemos trišakis: bakelis pagamintas ir netinkamos plastmasės, ir po 10 ar 13 metų eksploatacijos pasidaro trapus. Jo atvamzdžius galima nulaužti nuimant ar uždedant žarneles. Tas pats su paminėtu trišakiu - jis suskeldėja ir pradeda leisti antifrizą. Suskeldėjęs trišakis keičiasi tik į originalią detalę. Nestipri vairo kolonėlė bei pagrindinis sankabos cilindras - jei sankabos numintas pėdalas vieną dieną nebeatšoka, teks keisti. Tinka tik originalas, kaina - apie 110 eurų. Siūlau nepatingėti ir pasikeisti salono oro filtrą kainuoja 10 - 15 eurų. Vienose mašinose jis keičiasi pagal jutūbe pateikiamas rekomendacijas, kitose - teks nuimti "bardačioko" dangtį ir tik tuomet prisikasite iki filtro kasetės. Dėl kėbulo - perkant siūlau su magnetu pasitikrinti skardas. Silpnos vietos, kurios jau gali būti užlopytos pardavimui - priekinių durelių kraštai, užpakalinių ratų arkos (LX variante be plastikinių apdailų) ir metalas aplink bagažinės dangčio plastikinę apdailą. Jai pastaroji buvo nuimta ir vėl prisukta stipriai priveržiant - garantuotas bent vienas įlinkis o ilgainiui ir korozijos židinys. Aplamai paėmus, modeliams iki 2007 metų skarda buvo vidutinės kokybės, modeliuose nuo 2007 iki 2009 - pakankamai geros kokybės. Beje, 2.4 variklis "draugauja" su 4-os kartos dujine įranga, ir jei viskas tinkamai sumontuota - galios neprarandama, o dujų išeiga - apie 14 ltr mieste. Tačiau tokiu atveju gali išdegti katalizatorius ir sumažėja aukštos įtampos detalių - žvakių ir laidų resursas. 17 colių ratlankai tinka nuo SUZUKI GRAND VITARA ir "feisliftinginio" Sorento, jei norėsite gražesnių.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Remontui daug neišleisite, jei pavyks įsigyti "neužmuštą" variantą. Vokietijoje galima rasti benzininį variantą su nedidele rida, aptarnavimais ir t.t. Šis SORENTO modelis įrodo, jog korėjietiški automobiliai kokybe vejasi vokiškus ir japoniškus analogiškus modelius. Sekanti karta (nuo 2009 metų) šį faktą tik patvirtina (deja, tai jau berėminės konstrukcijos). Dėvėtų kainos padorios, truputį investavus turėsite pakankamai patikimą automobilį su rėmine konstrukcija, su jos pliusais ir minusais. Tai ne X5, ML ar "kukurūzeris, tačiau perkant - sumokėsite mažiau, važiuosite oriai, nes žinosite, jog remontui ir detalėms išleisite mažiau. Nuvertėjimas - yra, bet tikrai ne prancūziškas ar itališkas...
Patarimai perkančiajam
Skirti laiko gero varianto paieškai, pasitikrinti kėbulo skardas ir rėmo geometriją. Rekomenduoju pasidaryti antikorozInę apsaugą, taupiems - investuoti į dujinę įrangą. Tik įsigijus patariu pasikeisti skirstymo ir balansinio veleno diržus, įtempėją, atkreipti dėmesį į stabdžių diskus su kaladėlėmis, rankinį stabdį, atnaujinti visus darbinius skysčius. Šis automobilis mėgsta rūpestingą savininką ir tinkamą priežiūrą.
Įvertink šį atsiliepimą (viso 17)
Kia modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini   PicantoPicantoPicanto
  Maži  RioRioRioRio
  Venga  
  Kompaktiniai   CeedCeedCeed
  ForteForteForte
  Vidutiniai   MagentisMagentisOptimaOptima 
   Stinger 
  Dideli   OpirusCadenzaCadenza 
  Mini krosoveriai    NiroNiro
   Stonic
  Krosoveriai   SportageSportageSportageSportage
    EV6
  Dideli krosoveriai     EV9
  Visureigiai   SorentoSorentoSorentoSorento
  Mini vienatūriai   SoulSoulSoul
  Vienatūriai   CarensCarensCarens  
  Dideli vienatūriai  CarnivalCarnival CarnivalCarnival
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt