Markės
771 iš 1911
Hyundai Santa Fe, (TM) 2018 - 2023
52Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.55% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)Viso įvertinimų: 2
5% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.7)6% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)11% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)9% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)9% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Komfortiškas
  • Praktiškas
  • Erdvus salonas
TRŪKUMAI
  • Brangus
  • Ne toks smagus kaip konkurentai
"Galima susodinti septynis keleivius. Ir reikia pripažinti visos sėdimos vietos yra pakankamai erdvios suaugusiems"
Naujasis Santa Fe visureigis yra jau ketvirtos kartos Santa Fe. Tai gerokai solidesnis, didesnis ir pasižymintis ne tik visiškai nauju dizainu, bet ir didele interjero erdve bei pažangiomis technologijomis. Ištiesų automobilis labai nenustebino, nes jo pirmtakas buvo didžiulis žingsnis į priekį padėjęs suformuoti visai kitokį daug solidesnį Hyundai kompanijos įvaizdį. Tad šios kartos Santa Fe skirtas tiesiog išlaikyti iškovotas pozicijas ir galbūt šiek tiek jas pagerinti. Naują visureigį sunku identifikuoti kaip Hyundai kompanijos atstovą, jis veikiau panašus į vieną iš Toyota modelių. Kita vertus galbūt ši dizaino linija bus panaudota ateinantiems kompanijos modeliams. Tuo labiau, kad panašų siaurais priekiniais žibintais Hyundai jau turime – tai mažasis krosoveris Kona. Panašūs šių automobilių ir interjerai. Visgi pagrindinis Santa Fe koziris yra jo praktiškumas. Ir taip nemažas trečios kartos modelis dar labiau padidėjo ir skirtingai nuo daugybės panašių konkurentų tokių kaip Škoda Kodiaq gali susodinti septynis keleivius. Ir reikia pripažinti visos sėdimos vietos yra pakankamai erdvios suaugusiems. Galbūt tik vidurinioji sėdynių eilė yra kiek ankšta, tačiau ją galima stumdyti pirmyn ir atgal, kas išsprendžia nedidelį erdvės trūkumą. Santa Fe komplektuojamas su trimis varikliais: 2,4 litro GDI benzininiu varikliu su 185 AG (136 kW) galia, galingesniu varikliu su 2,0 litrų turbokompresoriumi su 235 AG (173 kW) galia, o dyzelinis 2,2 litro CRDi variklis turi 190 AG (140 Kw). Visi varikliai komplektuojami su nauja aštuonių greičių automatine pavarų dėže.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
2018-09-25
Santa Fe 2.2d AT
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
vieni pliusai
nera
Variklio darbinis tūris, l: 2,2
Kuro tipas: Dyzelinas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 10,4
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 8,5
Bendras automobilio aprašas
Automobilis yra tiesiog pasaka! Aš mėgaujuosi kiekvienu pravažiuotu centimetru! Nesvarbu, ar tai kiemo duobė, ar užmiesčio bekelė ar tiesi trasa, bet kokiu atveju didelis malonumas. Ramiai galima važiuoti kokias 4 valandas nesustojant. Komfortiškos sedynės leidžia. Ir kai kojos pavargsta ir pradeda tirpti, tiesiog lengvu mygtuko paspaudimo pakeičiu sedynės padėti ir galiu toliau važiuoti. Važiuja ne kietai. Tai man buvo lemiamas aspektas perkant. Smulkūs kalniukai, smulkūs nelygumai, akmenys - sklandžiai pravažiuoja, skirtingai nei daugelis kitų. Dyzelinis variklis yra labai geras! Man labai patinka, kaip ji įsibegėja. Man patinka, kad galiu vežti 3 metrų plokštes. Yra daug visokių nišų ir dėtuvių. Ankstesniuose automobiliuose viskas mėtėsi bagažinėje. Dar man patinka, kad važiuojant po nelygumus, kebulas neskraipo ir negirgžda. Apie elektroninius niekučius aš net ne pasakosiu, viskas veikia puikiai kaip ir turėtų. Ką dar? Aš net nežinau prie ko daugiau prisikabinti. AWD labai puikiai veikia žiemą, kai visur būna ledas, aš važiuoju vaziuosi, netgi neįdomu, niekada niekada neumetė ir neapsuko. Tiesa, pakaba yra kažkaip taip sureguliuota, kad pakankamai minkšta, bet stagiuose posukiuose stovi gerai. Tai reiškia, kad galite tiesiog galite spausti dugną 90 laipsnių ruože ir neumes. Kuro sanaudos užmiestyje: 8,5. Mieste 10,4. "Start-stop" yra retai įtraukta, bet kartais tai yra naudinga. Radijas neįprastai gausu, tai aš, kaip vairuotojas, turintis 19 metų patirtį, pasakykite. Garsas yra nuostabus. Radijas puikiai veikia.  Apskritai. mašina sielai!
Įvertink šį atsiliepimą (viso 21)
Hyundai modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini   i10i10i10
  Maži  AccentAccentAccent  
  Getzi20i20i20
  Kompaktiniai   ElantraElantraElantraElantraElantra
  i30i30i30
   Ioniq 
  Vidutiniai  SonataSonatai40  
    Ioniq 6
  Dideli   GrandeurGrandeurGrandeur 
  Reprezentaciniai   GenesisGenesis 
  Equus  
  Kupė  CoupeCoupeCoupe  Veloster  
  Genesis Coupe  
   Veloster 
  Mini krosoveriai    KonaKona
    Bayon
  Krosoveriai   Tucsonix35TucsonTucson
    Ioniq 5
  Dideli krosoveriai   Santa FeSanta FeSanta FeSanta FeSanta Fe
  Visureigiai   Terracan   
  ix55  
  Mini vienatūriai   Matrixix20  
  Vienatūriai  Trajet   
  Dideli vienatūriai  H-1H-1 
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt