Markės
721 iš 1918
Honda Prelude, 1992 - 1996
516Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.82% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)Viso įvertinimų: 16
1% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)4% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)0% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)5% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.4)5% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Pagaliau Prelude su galingu varikliu
  • Puikus kėbulo ir pribloškiantis interjero dizainas
  • 4WS ir puiki sportiška pakaba
TRŪKUMAI
  • Didelis svoris
  • Varomas priekiniais ratais
  • Po kapotu pritrūko dar dviejų cilindrų, turbinos arba dar šiek tiek cm3
"Automobilis turi puikų svorio pasiskirstymą santykiu 58% priekiui ir 42% galui ir tai vienas iš keleto automobilių pasaulyje turintis keturių vairuojamų ratų sistemą"
Išskirtinio išorės ir vidaus dizaino automobilis galintis pasiūlyti ir išskirtinę dinamiką. Prelude tapo trumpesnis, platesnis ir žemesnis. Išorėje neliko išlendančių priekinių žibintų, užpakalinė dalis buvo suapvalinta ir gan aukštai pakelta. Stiklinis stoglangis pakeistas metaliniu ir šįkart jis nesulenda į kėbulą, o išlenda į lauką taip atlikdamas ir spoilerio funkciją, ko pasekoje sumažėjo oro keliamas triukšmas. Pakaboje naudojama garsioji Honda dviejų skersinių svirčių sistema puikiai tinkanti sportiškam važiavimui. Viduje – įspūdingas prietaisų skydelis tolygiai einantis per visą automobilio plotį ir turintis elektroninius prietaisų indikatorius skydelio centre. Automobilis turi svorio pasiskirstymą santykiu 58% priekiui ir 42% galui. Tai vienas iš keleto automobilių pasaulyje turintis keturių vairuojamų ratų sistemą (4WS), tik šioje kartoje ji pakeista į elektroninę. Galingiausia versija turi atmosferinį aukštų sūkių 2.2 L DOHC VTEC H22a1 variklį su įspūdinga 190 AG (143 kW) prie 6800 rpm galia. Ketvirtos kartos Prelude dalijasi kai kuriais pakabos komponentais su penktos (1994-97 metų) kartos Honda Accord. Prelude savo populiarumu nusileido dinamiškesniems nors paprastesniems Civic ir Integra modeliams, o labiau prabangūs NSX ir vėliau pasirodęs S2000 vėlgi lenkė Prelude savo galia. Tačiau Prelude išsiskiria puikiu kompromisu derinančiu stilių, puikią kokybę ir dinamiką. Šis modelis yra itin populiarus tarp Honda gerbėjų mėgstančių perdarinėti ir tobulinti savo automobilį. Prelude yra puikiai surinktas, kokybiškas, pakankamai ekonomiškas, greitas, itin smagus vairuoti ir toks patikimas, kad net ir po dešimtmečio kito jis puikiai važiuoja. Trūkumai yra vos keli - erdvės trūkumas ant galinių mini sėdynių ir nedidelis bagažo skyrius.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Tai buvo vienas iš keleto automobilių pasaulyje turintis keturių vairuojamų ratų sistemą (4WS), tik šioje kartoje ji buvo pakeista iš mechaninės į elektroninę.

Žurnalas „Car and Drive“ šios kartos Prelude išrinko tarp dešimties geriausių 1997 ir 1998 metais.

Automobilis buvo reklamuojamas legendinio F1 lenktynininko Ayrton Senna:


Pirmos kartos Honda Prelude buvo pradėtas gaminti dar 70-aisiais metais:


Patalpino: Kestas | 2009-04-17
Geras sportinis automobilis
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Puikus variklis, puiki patikima pakaba, labai gerai laikosi kelio,puiki vairuotojo vieta. Viskas gerai veikia ir visur jauciama kokybe.
Rudys, keletas smulkiu idu. Visiskai nepraktiskas ir aukstesniam kaip 1,90m ugio zmogui tiesiog nepatogus daznai naudotis.
Bendras automobilio aprašas
Labai gerai suprojektuotas automobilis: rimta sportine pakaba, labai gerai laiko kelia, nes visi 4 ratai nepriklausomi. Posukiuose galima ivaziuoti tikrai dideliu greiciu. Kaip priekiniais ratais varomam automobiliui tailabai geai. Beje galiniai ratai pas si auto yra vairuojami. Labai smagi vairuotojo vieta, viskas limpa prie ranku. Galines vietos skirtos cigareciu pokeliams veziotis :) Bagazine maza, bet ne miniatiurine. Galines sedynes nenusilenkia normaliai, todel nieko didesnio nepavesi. Elektronika veikia be priekaistu ir apskritai viskas veikia puikiai. Dizainas - skonio reikalas. Man jis patinka, interjeras isviso cool. Siaip jau priekio kebulo detales gana sunku suvesti po avarijos, kad jos graziai susideliotu ;) cia toks pastebejimas. Bendrai vairuoti si automobili labai smagu, labai puikus kelio rysys suvairu, automobilis nelinkes svirti posukiuose, yra labai labai stabilus.
Variklis
Puikus 2.2 VTEC variklis, 185AG is tokio litrazo yra nemazai. Variklis ziauriai megsta aukstas apsukas, po 4000 apsuku atsidaro antras kvepavimas. Variklis stipriojiautomobilio puse - jis dinamiskas, sportiskas ir padaro geda beveik kiekvienam 3 litru motorui.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Problemos: rudys, rudija galines arkos, slenksciai, dureliu krastai. Stabdziai nera labai efektyvus, aisku neskaiciavau metru per kiek sustoja, taciau pas daugeli kitu automobiliu stabdziai gerokai jautresni, todel susidaro ispudis, kad Preludei truksta stabdymo jegos. Net ir pasikeitus stabdziu kaladeles ir stabdziu diskus i naujus, galiniai stabdziu diskai netolygiai stabdo - tai matosi ant disko susidevejimo tolygumo. Detales nebrangios, gauti nera jokiu problemu. Teko kelis kartus keisti priekines pakabos virsutinius sarnyrus, nors originalus laike kokius 13-14 metu :D nes kai keiciau buvo dar originalus. Turiu problemu su vandens patekimu ant galiniu sedyniu, todel viduje gan dregna ir tai matosi del didelio langu rasojimo dregna diena. Siaip rimtu bedu neturi, variklis dirba gerai.
Įvertink šį atsiliepimą (viso 13)
Honda modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Maži    e
  Kompaktiniai CivicCivicCivicCivicCivicCivicCivic
  Insight Insight
  Vidutiniai AccordAccordAccordAccord Accord
  Reprezentaciniai LegendLegendLegend  
  Kupė Del Sol  CR-Z  
PreludePrelude   
 IntegraIntegraCivic  
  Roadsteriai  S2000  
  Mini krosoveriai  HR-V  HR-VHR-V
    e:Ny1
  Krosoveriai  CR-VCR-VCR-VCR-VCR-VCR-V
  Element  
    ZR-V
  Dideli krosoveriai   PilotPilotPilot
  Crosstour  
  Pikapai   Ridgeline  
  Mini vienatūriai   JazzJazzJazzJazz
  Vienatūriai  StreamStream  
  FR-V  
  Dideli vienatūriai  OdysseyOdysseyOdysseyOdysseyOdyssey
  Sportiniai NSX  NSX 
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt