Markės
570 iš 1571
Honda Jazz 2008 - 2014
Honda Jazz, 2008 - 2014
53Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.02% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)Viso įvertinimų: 3
2% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)7% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)12% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)3% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)8% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)
Ar rekomenduojuTaip 67% Ne 33%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt Nuomonė
PRIVALUMAI
  • Erdvus, praktiškas salonas
  • Patrauklus dizainas
  • Puikus matomumas
TRŪKUMAI
  • Nekomfortiška pakaba
  • Mažas variklių pasirinkimas
  • Pigios medžiagos interjere
Naujas modelis išlaikė vienatūrio formą ir pagrindinius dizaino bruožus – didelius priekinius žibintus, erdvų kėbulą. Honda Jazz tapo platesnis, ilgesnis su didesniu tarpuračiu, o aukštis liko nepakitęs. Matmenų padidėjimas suteikė didesnį interjero tūrį – jis padidėjo iki 14.2 kubinių metrų. Nors jis priskiriamas mažos klasės automobiliams, tačiau iš tikrųjų Jazz salonas yra daug erdvesnis negu atrodo iš išorės. Pristatyti du varikliai - 1.2 L i-VTEC su 90 AG ir 114 Nm sukimo momentu ir 1.4 L i-VTEC su 100 AG galia ir 127 Nm sukimo momentu. Bus gaminama ir versija su visais varomaisiais ratais. Automobilio važiuoklė buvo kruopščiai patobulinta, to pasekoje standumas padidėjo net 164 procentais. Dabar Jazz geriau laikosi kelio, yra stabilesnis ir elgiasi greičiau kaip mažas sedanas negu kaip mažas vienatūris. Vėliau pasirodys ir hibridinis variantas – puikus pasirinkimas aplinkos saugotojams ir kiekvienam naujų technologijų gerbėjui.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
2007/2008 automobilis buvo išrinktas geriausiu Japonijos metų automobiliu.

Žurnalas „Car and Driver“ 2007-2011 metais Jazz išrinko tarp dešimties geriausių.

Žurnalas „MotorWeek“ automobilį 2007 metais išrinko geriausiu mažos klasės automobiliu.
 
Ward's organizacija 2009 metais šio automobilio interjerą išrinkto tarp 10 geriausių.

Žurnalo „Motor Trend“ 2009 metų automobilio rinkimuose, Jazz buvo vienas iš finalininkų.
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Patalpino: Rimantas | 2010-04-15
Naujas ir sviezias automobilis su savais pliusais ir minusais
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Puikiai dirbantis variklis, maloniai veikianti pavaru deze ir kiti prietaisai, patogus ir erdvus interjeras. Maloniai dziugina aki tiek isore, tiek interjeras.
Interjere naudojamos medziagos prastai parinktos arba labai ekonomiskos. Varikliui kiek truksta galios. Kieta pakaba, vairas per "lengvas".
Bendras automobilio aprašas
Kas mane patrauke renkantis automobili tai visu pirka gelezinis Honda vardas ir puikus naujojo Jazz dizainas. Automobilis neitiketinai grazus, proporcingas ir nors visas kaip muiline, taciau kazkaip gatvese issiskiria. Kitas malonus dalykas - issiskiriantis, kiek netradicinis, taciau labai patogus interjeras (nors pati medziagu kokybe prasta, taciau as to ir tikejausi is japonisko bei tokios klases automobilio). Panele idomios formos, prietaisu isdestymas taip pat netradicinis, taciau kaip viskas patogu - visi prietaisai po ranka, beveik nereikia ranku nuo vairo atitraukti. Todel ir supranti, kad tai automobilis skirtas visu pirma vairuotojui. Didelis priekinis stiklas prasideda beveik paciame automobilio priekyje - vaizdas yra puikus, be to tai suteikia erdves pojuti. Automobilis tikrai nera didelis, todel su juo mieste vaziuoti patogu, kadangi sedima truputi auksciau - apzvalga labai gera ir tai labai malonu. Taip pat, kaip tokiame nedideliame automobilyje interjero erdve yra tikrai gera. Galines sedynes galima patogiai sulankstyti i lygu pavirsiu, o po viena ju yra daiktu detuve. Dabar minusiukai: visgi Jazz pakaba yra kietoka ir per duobes gerokai pakrato, antra - standartine sedyniu medziaga labai pritraukia visokias dulkes ir pukus (kazkaip anksciau neteko susidurti su panasiais dalykais), be to vairo mechanizmas vaziuojant dideliu greiciu yra kazkoks nepatikimas t.y. man nepatinka "lengvo" vairo pojutis. Taip pat jeicesi labai aukstas - gali buti, kad nematysi pilnai viso spidometro, nes ji uzstos paneles dalis.
Variklis
Motoras pas mane 1.4 litrazo, benzininis. Tiesa variklis kiek silpnokas, taciau geresnio pasirinkimo tiesiog nera. Variklis labai puikiai dirba - labai tolygiai, ramiai, labai tyliai ir uzsiveda is puses "aboroto". Kruizinant kuro suvartojamas yra vos 5,5l/100km arba net dar truputi maziau. Paskaiciavus kuro sanaudas, islaidas prieziurai ir kitus dalykus- dyzelio net nereiktu, jei tik benzino kainos nebutu taip uzkeltos siuo metu. Labai geri automboilio stabdziai, lengva sankaba, gera ir tiksli pavaru deze. Visi sities dalykai labai svarbus, nes jais naudojiesi nuolat.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Negaliu komentuosti, nes automobiliu vazineju vos puse metu.
Įvertink šį atsiliepimą (viso 81)

Klausimai apie šį automobilį

Turite klausimų apie šį automobilį? Klauskite mūsų lankytojų:
Honda modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
789012345678901234567890123456789
  Kompaktiniai   CivicCivicCivicCivicCivicCivic
   Insight Insight
  Vidutiniai   AccordAccordAccordAccord 
  Reprezentaciniai LegendLegendLegendLegend 
  Kupė CRXDel Sol  CR-Z 
 PreludePreludePrelude  
  IntegraIntegraCivic 
  Roadsteriai   S2000 
  Mini krosoveriai   HR-V  HR-V
  Krosoveriai   CR-VCR-VCR-VCR-VCR-V
   Element 
   Pilot 
  Dideli krosoveriai    Crosstour 
  Pikapai    Ridgeline 
  Mini vienatūriai    JazzJazzJazz
  Vienatūriai   StreamStream 
   FR-V 
  Dideli vienatūriai   OdysseyOdysseyOdysseyOdysseyOdyssey
  Sportiniai  NSX  NSX
  789012345678901234567890123456789
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk CVkodas.lt