Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
Suprasdami, kad amžinai negalima ilsėtis ant laurų 2002 metais Honda atnaujino CR-V. Antros kartos CR-V yra visiškai naujai suprojektuotas visureigis, gaminamas ant septintos kartos Civic bazės ir varomas nauju K serijos varikliu. Nepaisant galios padidėjimo, naujas CR-V išsaugojo ekonomiško SUV vardą dėka i-VTEC sistemos. Naujai sukurta važiuoklė padidino standumą, priekyje naudojama MacPherson tipo pakaba, tuo tarpu gale išliko dviejų skersinių svirčių pakaba. Naujasis CR-V taip pat yra patogesnis, saugesnis, erdvesnis, galingesnis ir manevringesnis, tačiau kaip ir senasis išliko labai smagus vairuoti, puikiai įveikiantis posūkius. Tai patikimas, ekonomiškas, puikiai suprojektuotas ir praktiškas automobilis su dideliu bagažo skyriumi. Minusai? Na tai nėra tikras visureigis, todėl bekelėje jo galimybės yra ribotos.
Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
2002 ir 2003 metais žurnalas „Car and Driver“ šios kartos CR-V išrinko geriausiu metų kompaktišku SUV.
Pavadinimas „CR-V“ šifruojamas kaip „Civic Recreation Vehicle“, kadangi pats automobilis buvo projektuojamas ant kompaktiško Civic platformos.
Pavadinimas „CR-V“ šifruojamas kaip „Civic Recreation Vehicle“, kadangi pats automobilis buvo projektuojamas ant kompaktiško Civic platformos.
Patalpino: Vikcius | 2009-03-06 |
Praktiskas ir patikimas visureigis |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Labai labai patikimas, malonus vaziuoti, gana dinamiskas ir erdvus. Viskas savo vietoje – tai patogus automobilis, neturintis nei vieno didesnio trukumo. CR-V skirtas praktiskiems zmonems.
Tai nera tikras visureigis, todel per purvynus siulyciau nevazineti :) Dyzelinis variklis CR-V tiktu geriau.
|
Bendras automobilio aprašas |
Turiu Honda CR-V su 2.4 litro varikliu, kuris naudojamas ne viename Tikras CR-V pliusas yra valdymo savybes, jos puikios. Automobilis valdomas beveik kaip lengvasis, taciau pakaba veikia kiek kietokai. Visu varomuju ratu sistema nera nuolat veikianti, todel ji nei labai trukdo, nei padeda. Sistema pasijaucia tik vaziuojant ant sniego, persijungimas i 4WD rezima taip pat vyksta tolygiai. Viduje automobilis labai nestebina: sedynes kiek mazokos, nors mazesniems jos labai patogios. Galinese sedynese vietos sociai. Visi prietaisai veikia puikiai. Taciau nera peciuko oro angu nuvestu i galines sedimasias vietas. Medziagos naudojamos neblogos, nors jos nestebina. Bendrai smagu automobilyje jaustis saugiam. Gal tai del automobilio dydzio, ar del aukscio. Gal del stabilumo kontroles sistemos. Jausmas geras. Svarbu ir tai, kad automobili galima nupirkti uz pakankamai prieinamus pinigus. |
Variklis |
Honda. Variklis labai tolygiai ir svelniai dirba, megsta aukstus sukius. Automobiliui sio variklio uztenka, taciau jis nera kazkoks ypatingai galingas. Automatine greiciu deze dirba taip pat puikiai kaip variklis. Variklis suvartoja vidutiniskai 11km/100km. Ir tai manau yra labai gerai kaip visureigiui. |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Su automobiliu per keleta metu neturejau jokiu problemu. Automobilis atrodo kaip naujas, viskas tiesiog veikia ir veikia. Jokiu problemu. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 80)
Honda modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Maži | e | |||||||||||||||||||||||||||||||
Kompaktiniai | Civic | Civic | Civic | Civic | Civic | Civic | Civic | |||||||||||||||||||||||||
Insight | Insight | |||||||||||||||||||||||||||||||
Vidutiniai | Accord | Accord | Accord | Accord | Accord | |||||||||||||||||||||||||||
Reprezentaciniai | Legend | Legend | Legend | |||||||||||||||||||||||||||||
Kupė | Del Sol | CR-Z | ||||||||||||||||||||||||||||||
Prelude | Prelude | |||||||||||||||||||||||||||||||
Integra | Integra | Civic | ||||||||||||||||||||||||||||||
Roadsteriai | S2000 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Mini krosoveriai | HR-V | HR-V | HR-V | |||||||||||||||||||||||||||||
e:Ny1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | CR-V | CR-V | CR-V | CR-V | CR-V | CR-V | ||||||||||||||||||||||||||
Element | ||||||||||||||||||||||||||||||||
ZR-V | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli krosoveriai | Pilot | Pilot | Pilot | |||||||||||||||||||||||||||||
Crosstour | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Pikapai | Ridgeline | |||||||||||||||||||||||||||||||
Mini vienatūriai | Jazz | Jazz | Jazz | Jazz | ||||||||||||||||||||||||||||
Vienatūriai | Stream | Stream | ||||||||||||||||||||||||||||||
FR-V | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli vienatūriai | Odyssey | Odyssey | Odyssey | Odyssey | Odyssey | |||||||||||||||||||||||||||
Sportiniai | NSX | NSX | ||||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Honda CR-V TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis