Markės
676 iš 1917
Honda Civic, (FC/FK) 2016 - 2022TOP 10
513Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.48% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)Viso įvertinimų: 13
6% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)10% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)1% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)3% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)11% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)
Ar rekomenduojuTaip 85% Ne 15%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Didelė bagažinė
  • Puikūs benzininiai varikliai
  • Komfortiškas ir smagus kelyje
TRŪKUMAI
  • Mažas dyzelinių variklių pasirinkimas
  • Išorės dizainas ne kiekvieno skoniui
  • Mažoka erdvės ant galinių sėdynių
"Neleiskite, kad "racing" Civic įvaizdis jus apgautų - tai patogus, praktiškas šeimos automobilis"
Honda Civic svarba yra akivaizdi - tai kertinis kompanijos automobilis nuo 1972 metų. Ir štai pirkėjams pristatytas jau dešimtos kartos Civic modelis. Kompanija teigia, kad šio automobilio sukūrimo projektas yra pats didžiausias kada nors vykdytas kompanijos: buvo suprojektuotas naujas eksterjeras, nauja struktūra, du nauji varikliai, nauja galinė pakaba ir visiškai naujo stiliaus salonas. Jūs tikrai nesumaišysite jo su senuoju modeliu. Automobilis ūgtelėjo į plotį ir net 13 cm į ilgį. Sedano versija šįkart yra gerokai panašesnė į hečbeką. Honda Civic tapo kampuotesnis, agresyvesnis ir dinamiškesnis. Tačiau negalime nepastebėti, kad pats dizainas yra nevientisas, nesuderintas ir perkrautas detalėmis. Vien ko vertos “grotelės” galiniame bamperyje, kurios neatlieka jokios funkcijos bei atrodo itin nesolidžiai, šoninių langų linija yra beformė ir nedera prie griežtų kėbulo linijų, didelės oro angos priekiniame bamperyje irgi atrodo tiesiog per daug agresyviai, priekinėje dalyje linijų gausa neleidžia suvokti kokia gi yra pagrindinė Civic stiliaus idėja. Galima būtų įvardinti taip: idėja ir yra neturėti jokios idėjos. Panašu, kad toks dizaino sprendimas yra rizikingas žingsnis. Kitas rizikingas žingsnis – yra interjero stilius, kuris skirtingai nei išorė yra pabrėžtinai konservatyvus. Praėjusios kartos Honda Civic buvo liaupsinami už drąsius ir pasiteisinusius dizaino sprendimus interjere, o štai jubiliejiniam dešimtos kartos Honda Civic buvo parinktas konservatyvus kelias. Viduje keleiviai sėdi 35 mm žemiau, kadangi naujojo hečbeko stogo linija eina žemiau. Dėl šios priežasties kuro bakas buvo atitrauktas link galo dėl ko galinės sėdynės nesusilanksto taip patogiai kaip buvo prieš tai gaminamame hečbeke. Tiesa, variklių pasirinkimas nuteikia džiugiai – bazinis naujoko variklis yra 3 cilindrų turbo motoras su 129 AG, galingoji versija yra 4 cilindrų turbo jėgainė išvystanti 182 AG. Sukimo momentas atitinkamai 200 ir 240 Nm. Civic gaminamas ir su dyzeline jėgaine ir žinoma visų taip laukiama Honda Civic Type-R versija. Pas visas versijas vairo mechanizmas veikia greitai ir tiksliai, nors jaučiamas pojūčio trūkumas su kelio danga. Automobilio posvyris posūkiuose yra labai nedidelis, Civic puikiai laikosi užduotos trajektorijos. Tad sportiškas valdymo sąvybes automobilis išsaugojo.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Automobilis plačiai naudojamas įvairių šalių žiedinėse ir ralio varžybose:



Pirmos kartos Honda Civic buvo pradėtas gaminti dar 70-aisiais metais:

2018-05-07
Honda civic 2018 1,0 l
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Puiki trauka, lengvas valdymas, dinamiškumas, kokybiska salono apdaila.
Nepastebėjau
Variklio darbinis tūris, l: 1,0
Kuro tipas: Benzinas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 5,8
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 4,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 5,0
Bendras automobilio aprašas
Įsigytas Honda Civic 2018 m 1,0 l varikliu. Automobilis puikiai elgiasi kelyje, elektroninės pagalbinės vairavimo sistemos(juostos išlaikymo sistema, pėsčiųjų apsaugos sistema, atstumo iki priešais važiuojančio automobilio išlaikymo sistema) veikia tiksliai ir labai palengvina vairavimą.
Įvertink šį atsiliepimą (viso 15)
Honda modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Maži    e
  Kompaktiniai CivicCivicCivicCivicCivicCivicCivic
  Insight Insight
  Vidutiniai AccordAccordAccordAccord Accord
  Reprezentaciniai LegendLegendLegend  
  Kupė Del Sol  CR-Z  
PreludePrelude   
 IntegraIntegraCivic  
  Roadsteriai  S2000  
  Mini krosoveriai  HR-V  HR-VHR-V
    e:Ny1
  Krosoveriai  CR-VCR-VCR-VCR-VCR-VCR-V
  Element  
    ZR-V
  Dideli krosoveriai   PilotPilotPilot
  Crosstour  
  Pikapai   Ridgeline  
  Mini vienatūriai   JazzJazzJazzJazz
  Vienatūriai  StreamStream  
  FR-V  
  Dideli vienatūriai  OdysseyOdysseyOdysseyOdysseyOdyssey
  Sportiniai NSX  NSX 
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt