Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Puikus išorės dizainas
- Fantastiškas vidaus dizainas
- Sportiškos valdymo savybės
TRŪKUMAI
- Prastas galinis matomumas
- Kiek kietoka pakaba
- Neitin erdvus ant galinių sėdynių
"Šis Civic pasižymi įvairumu – tai dinamiškas ir erdvus, patogus ir sportiškas, ekonomiškas ir galingas automobilis"
Aštuntos kartos Honda Civic pristatytas 2005 metais turi visiškai naują futuristinį dizainą verta atskiro komentaro. Šis Civic gaminamas su 3 arba 5 durų hečbeko kėbulais išsiskiria vieno tūrio tačiau dinamišku dizainu, kuris puikiai suderina savyje agresyvumą ir vienatūrio praktiškumą. Priekyje puikuojasi vientisi per visą priekį išsijuosę žibintai, kurie užima radiatoriaus grotelių vietą. Galiniai žibintai taip pat panašūs puikiai derinasi su galiniu spoileriu. Trikampiai akcentai matomi išmetimo vamzdžiuose, priešrūkiniuose žibintuose, posūkių žibintuose, veidrodėliuose ir durų rankenėlėse. Beje 5 durų modelio galinių durelių rankenos paslėptos, kad sudarytų kupė automobilio iliuziją. Bendras įspūdis išties puikus. Automobilis patrauklus ne tik savo išore, bet ir erdviausiu savo klasėje salonu ir talpia erdve bagažui. Interjeras ne mažiau intriguojantis – priekinis dviejų pakopų skydelis su elektroniniu spidometru šviečia gražiomis melsvomis spalvomis ir yra pagamintas iš itin kokybiškų medžiagų, būdingų aukštesnės klasės automobiliams. Automobilis užvedamas mygtuko pagalba kaip ir Honda S2000. Mechaniškai šis Europinis Civic skiriasi nuo savo brolių JAV ir Japonijos rinkose. Naujas Civic naudoja paprastesnę pakabą – priekinę McPherson ir galinę su dujiniais amortizatoriais vietoje sportiškos dviejų skersinių svirčių pakabos naudotos anksčiau. Naujoji pakaba yra kompaktiškesnė, todėl ji užtikrina didelį bagažo skyrių – čia išties daug vietos ko nepasakytum pažvelgęs į automobilį iš lauko. Varikliai yra 1.4 litro i-DSI, 1.8 litro i-VTEC benzininiai ir 2.2 litro i-CTDi turbodyzelis. Buvo gaminama ir pati galingiausia 2.0 litro i-VTEC Type-R versija su 201 AG (148 kW)/7800 rpm galia ir 193 Nm/5600 rpm sukimo momentu. Taigi, šis Civic pasižymi įvairumu – tai dinamiškas ir erdvus, patogus ir sportiškas, ekonomiškas ir galingas automobilis. Minusas tik vienas - dėl mažiau sportiškos pakabos.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Pati galingiausia 2.0 litro i-VTEC Type-R versija turi 201 AG (148 kW)/7800 rpm galią ir 193 Nm/5600 rpm sukimo momentą:
2007 metais automobilis tapo Airijos metų automobiliu.
Laida „Top Gear“ Type-R versiją išrinko geiausiu 2007 metų „karštu hečbeku“.
2007 metais automobilis tapo Airijos metų automobiliu.
Laida „Top Gear“ Type-R versiją išrinko geiausiu 2007 metų „karštu hečbeku“.
Pirmos kartos Honda Civic buvo pradėtas gaminti dar 70-aisiais metais:
Automobilis plačiai naudojamas įvairių šalių žiedinėse ir ralio varžybose:
DK
Lietuva/Klaipėda
Parašė atsiliepimų: 6
Skaityti visus lankytojo atsiliepimus
Užsakyti atsiliepimų prenumeratą
Lietuva/Klaipėda
Parašė atsiliepimų: 6
Skaityti visus lankytojo atsiliepimus
Užsakyti atsiliepimų prenumeratą
Patalpino: DK | 2016-11-25 |
#HONDA CIVIC MK8 1.8 VTEC 2008m. |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Malonus/aštrus vairavimas. Gražus dizainas. Talpus.
Itin kieta pakaba(sąlyginis minusas). Vidutinė garso izoliacija.
|
Pagaminimo metai: 2008
Variklio darbinis tūris, l: 1,8
Kuro tipas: Benzinas
Pavarų dėžė: Automatinė
Kėbulo tipas: Hečbekas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 9,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 7,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 8,0 |
Bendras automobilio aprašas |
Automobilis mano rankose antra savaitė. Apskritai Lietuvoje jis pas 3 savininkus. Nupirktas Hondos atstovybėje Lietuvoje, tad su visa serviso istorija, bei aptarnavimais. Prabėgęs 70 tūkst. km. Visapusiškai tvarkingas. Nupirkau šį, nes norėjau kažko idomesnio ir kitokio, tad vien imant išvaizdą, šis tikrai išsiskiria. Tuo pačiu, jis keturių durų ir tikrai vidaus talpos atžvilgiu, aplenkia tam tikrus kitus Hatcback'us. Patogios galinės sėdynės, pasikelia į viršų/išsitiesia tiesiai taip pat, tad lieka tuščia erdvė. Bagažinė taip pat erdvi. Su poskyriu dar papildomai apačioje. Automobilio surinkimo kokybė ne pigiausios plastiko detalės, bet ir ne geriausia, vidutinė. Malonu liesti ir niekas tikrai nebarška. Patogios sėdynės. Labai malonus panelės išdėstymas, bei tuo pačiu viskas gražu akims. Menka kokybė plastikinio skydelio už vairo(susibraižo tikrai lengvai, tada praranda estetinį vaizdą). Gamyklinė garso aparatūra tikrai kokybiška. Malonus valdymas, vairas odinis, multifunkcinis ir lengvas visomis prasmėmis. Maža problema su galiniu langu, siauras matomumas, bet priprantama. Garso izoliacija, ji nėra labai prasta, bet prie didesnio greičio 100+ jau ne itin ir gera, tad tikrai tai nenustebins. Gana garsiai girdisi variklio darbas viduje ant aukštų apsukų. Taip, kalbant apie važiavimą, dabar su žieminėmis R16, jis yra jau gana kietas, jaučiasi daugelis kelio nelygumų, net neįsivaizduoju kaip bus su R17 vasarą, tad gal tai ir minusas, tačiau ant kelio jis stovi stebuklingi tvirtai, visa jo valdymo dinamika stebina. Tai pliusas, kuris gali atpirkti kelio pojučius. |
Variklis |
1.8 VTEC i-shift pavarų dėžė. 6 pavaros, automatika. Robotukas sakant. 103kw, automobilio svoriui 1.3~t. tai labai galingas dalykas. Prie jo reikia priprasti, darbas prasideda tik nuo 4 tūkst. apsukų, tad pirmomis dienomis šiek tiek teko pakariauti/nerviškai. I-shift dėžė mano manymu ne koks reikalas. Užlaiko ilgas pavaras, permetinėja skaudokai ir tai sumenkina važiavimo malonumą, nors tai ir automatas. Kitas dalykas, jeigu nori yra mentelės ant vairo arba tiesiog bėgius metyti pavarų svirtimi, tada automobilis klauso labiau šiuo pasirinkimu, bet turi užsiimti ne itin smagia veikla. Galios kaip ir sakiau užtektinai, tačiau ją suprasti užtruks laiko. Ekonomiškumu man jis nepasižymi. Dabar mišriu važiavimu sąnaudos 9.5l/100km, tad palieku spręsti asmeniškai. Dyzelinių su I shft automatine dar nemačiau. Kitas dalykas, nėra variklio diržo, grandinė, mažesnis rūpestis. Tarnavimo laikas iki išsitampymo 180-200-250 tūkst. tad dar toli. Daugiau neturiu ko pakomentuoti šiuo atveju. |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Kadangi nereikėjo nieko daryti, nes viskas jame tvarkoje, tad negaliu nieko pateikti konkrečiau. Kiek jau domėjausi, einamųjų detalių kainos nėra brangios, manau tai normalu, tai Honda. |
Patarimai perkančiajam |
Perkant kaip visada siūlau įsėsti ir pavažiuoti suprasit ar patiks ar ne. Pasitikrinti važiuoklę, tai nekainuoja daug. O visa kita, sąlyginai sekmės reikalas. Jeigu patinka sportinio pobudžio automobilis su talpia/malonia erdve viduje, tad jis Jums. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 14)
Honda modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Maži | e | |||||||||||||||||||||||||||||||
Kompaktiniai | Civic | Civic | Civic | Civic | Civic | Civic | Civic | |||||||||||||||||||||||||
Insight | Insight | |||||||||||||||||||||||||||||||
Vidutiniai | Accord | Accord | Accord | Accord | Accord | |||||||||||||||||||||||||||
Reprezentaciniai | Legend | Legend | Legend | |||||||||||||||||||||||||||||
Kupė | Del Sol | CR-Z | ||||||||||||||||||||||||||||||
Prelude | Prelude | |||||||||||||||||||||||||||||||
Integra | Integra | Civic | ||||||||||||||||||||||||||||||
Roadsteriai | S2000 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Mini krosoveriai | HR-V | HR-V | HR-V | |||||||||||||||||||||||||||||
e:Ny1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | CR-V | CR-V | CR-V | CR-V | CR-V | CR-V | ||||||||||||||||||||||||||
Element | ||||||||||||||||||||||||||||||||
ZR-V | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli krosoveriai | Pilot | Pilot | Pilot | |||||||||||||||||||||||||||||
Crosstour | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Pikapai | Ridgeline | |||||||||||||||||||||||||||||||
Mini vienatūriai | Jazz | Jazz | Jazz | Jazz | ||||||||||||||||||||||||||||
Vienatūriai | Stream | Stream | ||||||||||||||||||||||||||||||
FR-V | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli vienatūriai | Odyssey | Odyssey | Odyssey | Odyssey | Odyssey | |||||||||||||||||||||||||||
Sportiniai | NSX | NSX | ||||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Honda Civic TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis