Markės
673 iš 1917
Honda Civic, (FK/FN) 2005 - 2011
524Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.49% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)Viso įvertinimų: 24
8% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)11% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)4% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)2% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)10% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
Ar rekomenduojuTaip 92% Ne 8%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Puikus išorės dizainas
  • Fantastiškas vidaus dizainas
  • Sportiškos valdymo savybės
TRŪKUMAI
  • Prastas galinis matomumas
  • Kiek kietoka pakaba
  • Neitin erdvus ant galinių sėdynių
"Šis Civic pasižymi įvairumu – tai dinamiškas ir erdvus, patogus ir sportiškas, ekonomiškas ir galingas automobilis"
Aštuntos kartos Honda Civic pristatytas 2005 metais turi visiškai naują futuristinį dizainą verta atskiro komentaro. Šis Civic gaminamas su 3 arba 5 durų hečbeko kėbulais išsiskiria vieno tūrio tačiau dinamišku dizainu, kuris puikiai suderina savyje agresyvumą ir vienatūrio praktiškumą. Priekyje puikuojasi vientisi per visą priekį išsijuosę žibintai, kurie užima radiatoriaus grotelių vietą. Galiniai žibintai taip pat panašūs puikiai derinasi su galiniu spoileriu. Trikampiai akcentai matomi išmetimo vamzdžiuose, priešrūkiniuose žibintuose, posūkių žibintuose, veidrodėliuose ir durų rankenėlėse. Beje 5 durų modelio galinių durelių rankenos paslėptos, kad sudarytų kupė automobilio iliuziją. Bendras įspūdis išties puikus. Automobilis patrauklus ne tik savo išore, bet ir erdviausiu savo klasėje salonu ir talpia erdve bagažui. Interjeras ne mažiau intriguojantis – priekinis dviejų pakopų skydelis su elektroniniu spidometru šviečia gražiomis melsvomis spalvomis ir yra pagamintas iš itin kokybiškų medžiagų, būdingų aukštesnės klasės automobiliams. Automobilis užvedamas mygtuko pagalba kaip ir Honda S2000. Mechaniškai šis Europinis Civic skiriasi nuo savo brolių JAV ir Japonijos rinkose. Naujas Civic naudoja paprastesnę pakabą – priekinę McPherson ir galinę su dujiniais amortizatoriais vietoje sportiškos dviejų skersinių svirčių pakabos naudotos anksčiau. Naujoji pakaba yra kompaktiškesnė, todėl ji užtikrina didelį bagažo skyrių – čia išties daug vietos ko nepasakytum pažvelgęs į automobilį iš lauko. Varikliai yra 1.4 litro i-DSI, 1.8 litro i-VTEC benzininiai ir 2.2 litro i-CTDi turbodyzelis. Buvo gaminama ir pati galingiausia 2.0 litro i-VTEC Type-R versija su 201 AG (148 kW)/7800 rpm galia ir 193 Nm/5600 rpm sukimo momentu. Taigi, šis Civic pasižymi įvairumu – tai dinamiškas ir erdvus, patogus ir sportiškas, ekonomiškas ir galingas automobilis. Minusas tik vienas - dėl mažiau sportiškos pakabos.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Pati galingiausia 2.0 litro i-VTEC Type-R versija turi 201 AG (148 kW)/7800 rpm galią ir 193 Nm/5600 rpm sukimo momentą:



2007 metais automobilis tapo Airijos metų automobiliu.

Laida „Top Gear“ Type-R versiją išrinko geiausiu 2007 metų „karštu hečbeku“.

Pirmos kartos Honda Civic buvo pradėtas gaminti dar 70-aisiais metais:



Automobilis plačiai naudojamas įvairių šalių žiedinėse ir ralio varžybose:




Patalpino: Vaida | 2014-01-28
Puikaus dizaino, manevringas, stabilus, erdvus.
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Puikus dizainas, labai manevringas, kelyje stabilus, labai erdvus bei komfortiškas salonas, erdvi bagažinė, neįtikėtinas sprendimas - galinių sėdynių transformacija.
Prasta garso izoliacija, kieta pakaba, per daug jaučiasi kelio nelygumai, norėtusi galinio stiklo valytuvo.
Bendras automobilio aprašas
Honda Civic 2006 m, varinklis 1,8 bendzinas, pirkau dėvėtą, važinėju 1,5 metų, kol kas dar nereikėjo autoserviso paslaugų, neseniai techninę apžiūrą praėjo be trūkumų. Pavyko nusipirkti tvarkingą automobilį, pirmo savininko pirktą iš Veho. Kadangi renkantis daug dėmesio skyriau automobilio dizainui, ne vien praktiškumui, tai esu juo labai patenkinta. Dėl trūkumų, kaip žemi bamperiai ar galinio lango spoileris, su jais reikia susitaikyti dar prieš perkant, vairuojant priprantama ir jokių problemų. Kol pavyko išsirinkti tinkamą, išbandžiau apie 10 dėvėtų Civic nuo 2006-2009 m. Lietuvoje praduodamų, atvarytų iš užsienio (dažniausiai sulipdytų po avarijų) techninė būklė buvo tikrai tragiška, net nebūnant specialiste, galima buvo jausti kokia "užmušta" yra važiuoklė ir kt. Perkant rinkausi pagal bendrą techninę būklę, jau nabe pagal variklį (bendzinas ar dyzelis). Automobilis mieste labai manevringas, ypač siauromis gatvelėmis ir parkuojantis, kelyje stabilus. Labai erdvus bei komfortiškas salonas, sėdėti patogu ne tik priekyje, bet ir gale. Pakankamai didedelė ir erdvi bagažinė, ko nepagalvotum iš išorės, neįtikėtinas sprendimas galinių sėdynių transformacija, vežant lagaminus ar kt., tai yra tiesiog tobula. Valytuvai neįprasti, tačiau uždėjus naujus, valo tikrai puikiai. Trūkumai: dėl kietos pakabos labai jaučiasi kiekviena duobelė, tai kartais buna tikrai ikyru; prasta garso izoliacija, kartais net norisi pasitikrinti ar nevažiuoji su pravertu langu :))); praverstų galinio lango valytuvas. Bendrai vertinant: esu juo patenkinta, vairuojant jaučiu malonumą, nenorėčiau keisti nei į kitą modelį nei į kitą markę. Svajoju apie naujasnį modelį, pradėtą gaminti nuo 2011 m. Iš aprašymo matyti, kad mano paminėti trūkumai jame jau išspręsti:)
Variklis
Dyzelinis variklis įsibėgėja smagiau, tačiau bendzininis 1,8 taip pat neblogas, bendzininis 1,4 pasirodė gan silpnokas, reikalaujantis kantrybės, nerekomenduočiau.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Dar neteko susidurti.
Patarimai perkančiajam
Perkant dėvėtą rekomenduočiau rinktis pirktą iš salono Lietuvoje arba iš žinomų įmonių, užsiimančių prekyba dėvėtais automobiliais. Beveik visi automobiliai, kuriuos teko žiūrėti parduodamus pagal skelbimus arba turguose, akivaizdžiai turėjo daug problemų, kurias pardavėjai labai stengėsi nuslėpti.
Įvertink šį atsiliepimą (viso 45)
Honda modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Maži    e
  Kompaktiniai CivicCivicCivicCivicCivicCivicCivic
  Insight Insight
  Vidutiniai AccordAccordAccordAccord Accord
  Reprezentaciniai LegendLegendLegend  
  Kupė Del Sol  CR-Z  
PreludePrelude   
 IntegraIntegraCivic  
  Roadsteriai  S2000  
  Mini krosoveriai  HR-V  HR-VHR-V
    e:Ny1
  Krosoveriai  CR-VCR-VCR-VCR-VCR-VCR-V
  Element  
    ZR-V
  Dideli krosoveriai   PilotPilotPilot
  Crosstour  
  Pikapai   Ridgeline  
  Mini vienatūriai   JazzJazzJazzJazz
  Vienatūriai  StreamStream  
  FR-V  
  Dideli vienatūriai  OdysseyOdysseyOdysseyOdysseyOdyssey
  Sportiniai NSX  NSX 
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt