Markės
667 iš 1917
Honda Civic, (EJ/EK/EM) 1995 - 2001
516Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.09% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)Viso įvertinimų: 16
11% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)10% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)5% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.6)15% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.2)6% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)
Ar rekomenduojuTaip 94% Ne 6%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Patikimas
  • Puikiai valdomas
  • Type-R versija
TRŪKUMAI
  • Mažas salonas
  • Pernelyg panašus į savo pirmtaką
  • Nekomfortiškas
Šeštos kartos Honda Civic išsaugojo savo vardą kaip geriausiai valdomas automobilis savo klasėje. Jis buvo gaminamas sedano, kupė ir hečbeko kėbulais su nepriklausoma dviejų skersinių svirčių priekine ir galine pakaba įkvėpta Honda lenktyninių automobilių. Nors ir sunkesnis šis Civic yra toks pat greitas, o galingiausia JDM rinkai skirta Type R versija turi įspūdingą 185 AG (138 kW) galią prie fantastiškų 8200 rpm sūkių. Jis buvo gaminamas tik hečbeko kėbulu, o pats variklis B16B yra Integra Type-R B18C variklio versija. Tai rankomis rinktas, turintis tikrą „Honda racing“ dvasią variklis. Pats Civic dizainas nėra kažkuom išsiskiriantis, tačiau automobilis išlaiko savo vertybes – yra labai patikimas, puikiai valdomas, gan komfortiškas automobilis su geriausia išliekamaja verte savo klasėje. Netgi bagažo skyrius nusipelno gero žodžio. Kritikos šis Civic nusipelno tik už mažoką galią prie žemų sūkių ir nedidelę interjero erdvę.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Galingiausia Japonijos rinkai skirta Type R versija turi 185 AG (138 kW) galią prie 8200 rpm sūkių. Jis buvo gaminamas tik hečbeko kėbulu, o pats variklis B16B yra Integra Type-R B18C variklio versija:


Automobilis buvo ir yra plačiai naudojamas įvairių šalių žiedinėse varžybose:


Patalpino: Serzas | 2016-08-25
VTEC-E
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Kaip benzinui tai labai taupus. Turi smarves. Tiuningo galimybes neribotos, pavargciau net vardint :)
Rudyja ir dar kart rudyja. Kiek betaisytum arkas vistiek rudys prievartaus jas. Nebent zinot koki buda ir nobelio premija jusu. Vaziuojant dideliu greiciu saugumo trukumas.
Pagaminimo metai: 1996
Variklio darbinis tūris, l: 1,5
Kuro tipas: Benzinas
Pavarų dėžė: Mechaninė
Kėbulo tipas: Hečbekas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 7,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 5,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 6,0
Bendras automobilio aprašas
Labai puikus dinamiskas ir ekonomiskas variantas. Daugybe tiuningo galimybiu.
Variklis
D15Z6 VTEC-E. Gan neblogai traukia ir islaiko ekonomija del lieso misinio rezimo ir 12 voztuvu darbo degant zaliai ECONO liemputei prietaisu skydelyje. Trumpai apie varikli... Daug kas klysta, kad tai yra tikras VTEC variklis su voztuvu kintaciosiomis fazemis. Visas sio variklio VTEC principas tai tik perejimas is 12 voztuvu i 16. VTEC jungiasi nuo 3.5rpm ir kartais atrodo, kad cia daugiau negu 84kw :) Daug esu girdejes, kad persede nuo 66kw civico i si zmones skundziasi, kad jis nevalina. Labai ilgi begiai. 4 Begiu galima pasiekti 200 km/h. Turi EGR sistema. Is sestos generacijos yra tokie pat analogiski varikliai kaip D15Z8 ir D16Y5. Varikliai tikrai istvermingi, ir megsta aukstas apsukas. Turi potrauki valgyti tepalus kaip ir visos Hondos.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
60 eu 262mm stabdziai su kaladelemis. 10 eu paskirstytojo salnikas nes pradejo leist tepala. Oro filtras 6eu. Pagrindinis dirzas su vandens pompa ir itempimo guoliu bei generatoriaus dirzais 140 eu.
Patarimai perkančiajam
Tikrinti kebulo bukle. Arkos slenksciai ir t.t Paziurekit ar baisiai nemeta dumo. Tikrinti kaip ir bet kuria perkama masina. Sekmes.
Įvertink šį atsiliepimą (viso 12)
Honda modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Maži    e
  Kompaktiniai CivicCivicCivicCivicCivicCivicCivic
  Insight Insight
  Vidutiniai AccordAccordAccordAccord Accord
  Reprezentaciniai LegendLegendLegend  
  Kupė Del Sol  CR-Z  
PreludePrelude   
 IntegraIntegraCivic  
  Roadsteriai  S2000  
  Mini krosoveriai  HR-V  HR-VHR-V
    e:Ny1
  Krosoveriai  CR-VCR-VCR-VCR-VCR-VCR-V
  Element  
    ZR-V
  Dideli krosoveriai   PilotPilotPilot
  Crosstour  
  Pikapai   Ridgeline  
  Mini vienatūriai   JazzJazzJazzJazz
  Vienatūriai  StreamStream  
  FR-V  
  Dideli vienatūriai  OdysseyOdysseyOdysseyOdysseyOdyssey
  Sportiniai NSX  NSX 
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt