Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Patikimas
- Puikiai valdomas
- Type-R versija
TRŪKUMAI
- Mažas salonas
- Pernelyg panašus į savo pirmtaką
- Nekomfortiškas
Šeštos kartos Honda Civic išsaugojo savo vardą kaip geriausiai valdomas automobilis savo klasėje. Jis buvo gaminamas sedano, kupė ir hečbeko kėbulais su nepriklausoma dviejų skersinių svirčių priekine ir galine pakaba įkvėpta Honda lenktyninių automobilių. Nors ir sunkesnis šis Civic yra toks pat greitas, o galingiausia JDM rinkai skirta Type R versija turi įspūdingą 185 AG (138 kW) galią prie fantastiškų 8200 rpm sūkių. Jis buvo gaminamas tik hečbeko kėbulu, o pats variklis B16B yra Integra Type-R B18C variklio versija. Tai rankomis rinktas, turintis tikrą „Honda racing“ dvasią variklis. Pats Civic dizainas nėra kažkuom išsiskiriantis, tačiau automobilis išlaiko savo vertybes – yra labai patikimas, puikiai valdomas, gan komfortiškas automobilis su geriausia išliekamaja verte savo klasėje. Netgi bagažo skyrius nusipelno gero žodžio. Kritikos šis Civic nusipelno tik už mažoką galią prie žemų sūkių ir nedidelę interjero erdvę.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Galingiausia Japonijos rinkai skirta Type R versija turi 185 AG (138 kW) galią prie 8200 rpm sūkių. Jis buvo gaminamas tik hečbeko kėbulu, o pats variklis B16B yra Integra Type-R B18C variklio versija:
Automobilis buvo ir yra plačiai naudojamas įvairių šalių žiedinėse varžybose:
D1
iii
Lietuva
Parašė atsiliepimų: 2
Skaityti visus lankytojo atsiliepimus
Užsakyti atsiliepimų prenumeratą
iii
Lietuva
Parašė atsiliepimų: 2
Skaityti visus lankytojo atsiliepimus
Užsakyti atsiliepimų prenumeratą
Patalpino: D1 | 2009-10-29 |
Geras automobilis taciau nepakankamai |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Patikimumas, geras valdymas.
Silpnas variklis, garso izoliacija, rudys
|
Bendras automobilio aprašas |
Turejau si automobili pora metu. Bendrai paemus tai geras automobilis, nors turi ir trukumu. Vaziuokle labai gera. Pakankamai minksta kaip mazo automobilio bet kartu ir standi, kad butu galima iveikineti posukius ir dideliu greiciu. Skardos labai plonos, plaunant automobili linksta stogas. Arkos rudija. Garso izoliacija... kokia dar garso izoliacija? jos cia tiesiog nera. Skydelio apsvietimas labai jau paprastas. Net rodykles is vidaus nesviecia. Paneles plastikas virsuj minkstas ir malonus ir niekas viduj nebarska... hm... net keista dabar pagalvojus. Aisku kol nepaleidi garsiau muzikos... Sedynes patogios. Bagazine labai maza. Komforto nulis. Nera jokiu idomiu menkniekiu, jokiu blizguciu, jokiu... na absoliuciai nieko kas galetu sugesti. Gal ir gerai is kitos puses, nes nusipirkes negauni nieko isskyrus gera surinkimo kokybe ir patikimuma. |
Variklis |
Kadangi kai pirkau si civica, tai ju pasirinkimas tuo metu buvo ziauriai mazas, tai nusipirkau su 1.4 iS varikliu. D14A4 - 66kW. Prabeges buvo 70000 km. Puse metu ieskojau galingesnio, bet nerades nusipirkau su siuo varikliu. Cia ir buvo didziausia beda. Nepagvokit, kad kazkas buvo negerai. Tiesiog jis yra ziaaaauuuuriai silpnas. Mieste dar nieko. Bet kai isvaziavau i palanga autostrada, tada ir supratau, kad man reikia kito automobilio. Nelabai malonu kai lenki furas antra eile, o tau ant siknos prilipes VW busas dyzelis ir mirgalina sviesom, kad greiciau aplenktum. Bet greiciau jis aplenkt negali!!! nes jo maksimalus greitis 172km ir ta greiti jam pasiekt reikia laaabai daug pastangu, nes automobilis penkta pavara nuo 120km praktiskai nesigreitina. Galvojau cia gamintojas pasakas raso tech. dokumentuose, bet pasirodo tai visiska teisybe. Autostradoj su juo vos 175 km isspaudziau. Grizes nuvariau padaryt diagnostika, galvojau gal kas negerai, bet atlike apziura pasake, kad viskas kuo puikiausiai. Taigi po tokiu patyrimu sekantis mano automobilis jau buvo A4 1.8 turbo. Silpnesnio jau nenorejau pirkti, kad neilipciau i ta pacia bala antra karta :) |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Islaikyti si automibili galima sakyt nieko nekainuoja. Variklis ir pakaba dirba be priekaistu. Praktiskai reikia tik filtrus keisti ir benza pilti. O kadangi variklis negalingas tai jis dar ir to benzo nedaug valgo. Vidutiniskai apie 6-7 litr. 100 kilometru. |
Patarimai perkančiajam |
Geras automobilis kasdieniniam trynimuisi po miesta, tik pirkit butinai su galingesniu nei 1.4 litro varikliu. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 21)
Honda modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Maži | e | |||||||||||||||||||||||||||||||
Kompaktiniai | Civic | Civic | Civic | Civic | Civic | Civic | Civic | |||||||||||||||||||||||||
Insight | Insight | |||||||||||||||||||||||||||||||
Vidutiniai | Accord | Accord | Accord | Accord | Accord | |||||||||||||||||||||||||||
Reprezentaciniai | Legend | Legend | Legend | |||||||||||||||||||||||||||||
Kupė | Del Sol | CR-Z | ||||||||||||||||||||||||||||||
Prelude | Prelude | |||||||||||||||||||||||||||||||
Integra | Integra | Civic | ||||||||||||||||||||||||||||||
Roadsteriai | S2000 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Mini krosoveriai | HR-V | HR-V | HR-V | |||||||||||||||||||||||||||||
e:Ny1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | CR-V | CR-V | CR-V | CR-V | CR-V | CR-V | ||||||||||||||||||||||||||
Element | ||||||||||||||||||||||||||||||||
ZR-V | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli krosoveriai | Pilot | Pilot | Pilot | |||||||||||||||||||||||||||||
Crosstour | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Pikapai | Ridgeline | |||||||||||||||||||||||||||||||
Mini vienatūriai | Jazz | Jazz | Jazz | Jazz | ||||||||||||||||||||||||||||
Vienatūriai | Stream | Stream | ||||||||||||||||||||||||||||||
FR-V | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli vienatūriai | Odyssey | Odyssey | Odyssey | Odyssey | Odyssey | |||||||||||||||||||||||||||
Sportiniai | NSX | NSX | ||||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Honda Civic TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis