Stas | 2012-02-10 |
Geriausias ekomobilis
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Ekonomiskas, labai patvarus, labai pigus ekspluatuoti, greitas, lengvai pasiduoda modifikacijoms.
Rudyja, nekomfortiskas.
|
Kebulas - rudyja
Komfortas salone - tokio nera :) standartines sedynes nepatogios.
Vaziavimo komfortas - kaip bulkoj, gal net geriau.
Pravazumas - lygiai toks pats kaip ir kitu auto, tiesiog del kampuotu slenksciu susidaro optine iliuzija kad jis zemas.
Stabilumas - galine pakaba nepriklausoma, todel automobilis labai stabilus kelyje, gerai klausosi, turi didesni oversteer'a, nei kiti priekiniais ratais varomi auto.
Tuningo galimybes - turbut pats palankiausias modelis tokiem dalykam. Nesunkiai ir nebrangiai galima pakelti galia, ideti turbina, suzeminti vaziuokle ir t.t.
Elektronika - protinga, bet paprasta ir patikima. Jei uzsidega klaidos lempute, nebutina kaip kitom masinom vaziuoti i servisa ir moketi uz diagnostika - viska galima padaryti paciam.
Vaziuokle - praktiskai nemirtinga. Galiniai saiilentblokai keiciami kas 30k km, o visos kitos dalys nebuvo keistos nuo gamyklos, o masina jau buvo 250k km nuvaziavusi. Varikliai ju labai patikimi, nepraso remonto. Kadangi nera kompensatoriu, periodiskai reikia reguliuoti voztuvus, bet jeigu esi laikes rankose 10mm rakta ir moki skaityt manuala, tai nesunkiai galesi padaryti pats. Del to isvengi brangaus kompensatoriu keitimo, kaip vokiskuose auto. Valgo labai mazai, trasoj imanoma tilpti 5l/100km, mieste 7-8, kad ir kaip besistengtum daugiau 10l pasiekt neimanoma. Del lengvo kebulo trauka labai gera, 1.5 motoriukas be vargo aplenkia audi su 2.3. Megsta apsukas, ekonomiskiausias vaziavimas iki 3000rpm, bet galia pasijaucia tik 4000-6500rpm. Nera oro srauto matuokles, todel su dujom draugauja labai gerai. Kiek turejau automobiliu - i nei viena nebuvau tiek mazai pinigu ikises kiek i sita. Turejau daugiau nei metus, pravaziavau apie 40-50 tukst. km. Per ta laika pakeiciau viena sarnyra (15L), viena salenbloka (35Lt), galvos dangtelio tarpine (30Lt) ir pasalinau rudis nuo arku. O vazinejau tikrai neramiai, droziau negailedamas. Idejau dujas - valge apie 8l, kas tikrai yra mazai. Naujos dalys vos vos brangesnes nei vokieciam, kai kurios net pigesnes ir jas keist reikia zymiai reciau. Naudotu daliu isvis juokingos kainos. Zibintai po 20lt, varikliai uz metalo kaina - nuo 150lt, koks nors generatorius 15lt, karta maciau priekini bamperi pardavinejama uz 10Lt. Kazin ar imanoma rasti ekonomiskesni automobili. Pagal skelbimus galima pagalvoti kad jie siek tiek nuvertejo, bet tai tik todel kad atsirado daugiau supuvusiu. Realiai geros bukles hecbeko kebulu kainos ne maziau 2000, sedano ne maziau 2500,coupe ne maziau 3000. Pirmoj vetoj reikia ziureti kebula, ypac galines arkas, slenkscius, dugna. Kad nebutu ispuve. Po to ar nedumina variklis. Bet jei kebulas be rudeles, tai manau negaila bus pakeist jam varikli. O visa kita kainuoja pigiai ir lengvai pataisoma.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Domas | 2011-06-07 |
Honda Civic 1.5, 66kw
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Taupus, Manevringas, Pigus
Kebulas, Salonas, Triuksmingas, Kietas ir kt..
|
Pradesiu nuo minusu. Automobilis mazas, zemas, ne visur imanoma pravaziuoti(nebent negaila gadinti bamperius), barska, prasta garso izoliacija, jei dar kur prakiures duslintuvas , tai ir garsas ir kvapas viduje jauciasi, nesandarus, kietas, nestebina isvaizda, rudija. Ivaziavus daugiau 300 000km pradeda ryti tepalus, komforto nerasta, skydelio apsvietimas, Nera apsuku ant spidometro(senesniu modeliu)
O dabar pliusai. Lengvas, mazos kuro sanaudos. O kadangi lengvas tai ir su silpnu varikliu gerai traukia.Gan manevringas jeigu yra vairo stiprintuvas. Dalliu kainos vidutiniskos, taciau kam sugedus ir vel sutvarkius bus galima uzmirsti gedima ant ilgo.
Pliusai jauniems zmonesm: gan greitas, uzdejus sportini duslintuva girdisi jau is tolo, trauka(kol sedi vienas, ar dviese), isvaizda (toki galima apkarstyti tuningu, kaip tik vaizduote leidzia) Variklis 1.5, 66kw - benzinas. Suzavejo mane sitas varikliukas. Jokiu bedu nebuvo, apart tepalu ryjimo. Ir traukia gerai ir dirba graziai. Kuro sanaudos 6l. Pigus, daug investiciju nereikalaujantis auto, kaina laiko stabilia 1000-2000Lt , na naujesniu metu keturiu duru sedanas, ar naujesniu metu dviduris coupe su 1.6, 74kw varikliu linkes prie didesniu kainu, kurios eina mazdaug nuo 2500-4000Lt.. O siaip automobilis labai poluliarus tarp jaunimo, taigi pirkeju vienaip ar kitaip atsiranda.. Perkant atsizvelgti i kebula, ar neprarudijusios arkos, slenksciai. Varikli kaip ir kiekviena auto perkant reikia tikrinti.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Nikita | 2010-07-16 |
Atsiliepimo pavadinimas
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Variklis, patogumas, pakaba
galetu but biski maziau rudyjantis, bet visos jos rudyja! :D
|
Automobilis superinis! Varyklis? kas tai??? :D net pamirsau kad toks yra siame modelyje :) per 2 metus i pakaba 300lt :) skaitau super!
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Pavel | 2010-05-18 |
Honda yra honda
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Grazus, bagazine talpi, geras keli, nepavargsti jame kelionije, ekonomiskas.
rudis, apsuku nelaikymas, bloga garso izoliacija.
|
Turiu honda su soch'iniu varykliu h15b2, sedanas 1993m gamybos. Ka galiu pasakyti turiu savo hondike jau kelis menesius pirkau ja jau pavarguse teko keisti po galva tarpine bei voztuvu gumytes nes ryjo tepalus (300km - 1l) isties nemazai. galinio amortizatoriaus atrama bei abu angaliukus. Na ir apsuku nelaiko dar ta susitvarkysiu, o siaip kiek as ja turiu mano rankose da nesuluzo ir nesugedo, elektra dirba pilnumoj. Ti va zinokit rudys rudys rudys jei ilenksit ar subraizesit ir pazeisit dazus rudys puola :D 1,5 su 66kw (soch) kaip zveris ne viena "padariau" :D Kainos ne ko didesnes nei golfo, na reik zinoti kur ir ka pirkti parduotuvese, Ant tuščiu apsuku tegu padirba pazekit kiek rodo apsuku, uzgazuokit ir atleisk gaza kai rodykle nusileis ir kris zemiau nei pries tai kur rode reisk jau motoras pavaikytas ir reiks bus ziureti kas jam yra. Galines arkos rudija labai !!!
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Mindaugas | 2010-03-11 |
VTI - Pigus, bet greitas.
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Variklis
Komfortas
|
Honda Civic VTI sedan turiu jau tris metus. Per tą laiką pravažiavau ~70tūkst. kilometrų. Bendrai galiu pasakyti - esu labai patenkintas šiuo auto. Pagrindiniai privalumai: Gera dinamika;Pigi eksploatacija; Patikimumas. Pagrindiniai trūkumai: Prasta garso izoliacija; Vidutinis komforto lygis; Trumpai apie mano modifikaciją: pas mane yra VTI Sedanas, t.y. 4 durys ir 4 vietos (penktą žmogų galima nebent į bagažinę talpinti :D ) Visos sėdynės (tiek priekyje, tiek gale) yra su šoninėmis atramomis "recaro". El. langai, el. veidrodžiai, el. liukas. Nėra kondicionieriaus!! :( Sužeminta pakaba (keistos spyruoklės)
Standartinis VTI variklis yra 1.6 litro 118kw/7600 RPM 150nm/7000 RPM
Paprastai pamatavus galią dyno stende paaiškėja, kad galia yra ~120-122kw, t.y. japonas nenusuka galios iš auto savininkų :)
Prie žemų apsukų variklis sakyčiau niekuo neišsiskiria, turi pakankamai traukos normaliam važiavimui.
Kuro sąnaudos - iki 9l/100km mieste. O užmiestyje daug priklauso nuo važiavimo greičio. Tarkim važiuojant 90km/h bus ~6,5l/100km, o 130km/h ~7,5l/100km.
Teko važiuoti ilgus atstumus 150-170km/h greičiu, sąnaudos siekė ~10l/100km.
Žinoma, daugelis neperka šio auto kad važinėti žemomis apsukomis :)
Taigi, nuo 5300 iki 8200 apsukų yra darbinė VTEC zona. Variklio garsas šiam diapazone labai malonus ausiai. Civic nuo 0-100 įsibėgėja per 7,7sekundės (gamyklos nurodomas parametras), mano matavimais ~7,5 sekundės. Tikrai pakanka tiems, kas nori turėti "nedidelį galios rezervą po pedalu" :)
Važiuojant užmiestyje, didelis variklio privalumas yra tai, kad didėjant apsukoms, jo galia greitai kyla. Tai leidžia didinti greitį 100-170km/h intervale gan tolygiai penkta pavara. Problemų aplenkti nekyla, net važiuojančius 150km/h greičiu :) Esu išbandęs ir maksimalų 230km/h šio auto greitį, tiesa nuo 200km/h rodyklė į viršų stiebiasi iš lėto :)
Svarbu paminėti, kad variklis labai atsparus aukštiems sūkiams ir nėra pasitaikę jokių esminių variklio gedimų. Nuvertėjimas. VTI nuvertėja žymiai lėčiau nei paprasti civic. Per tris metus mano civic kaina krito ~30% (įskaitant ir bendrą kritimą dėl ekonominės padėties). Taigi stabilios ekonomikos laiku kritimas manau būtų ~15%.
Išlaikymas. Daugelis detalių yra tinkamos nuo eilinių hondos modelių. Pvz. stabdžių kaladėlės (priekis ir galas) berods nuo "accord" ~70lt. Tepalo filtras ~20lt.
Dėl savo važiavimo stiliaus teko keisti sankabą su diskatoriumi ir išmninamu guoliu. Visas komplektas kainavo ~800lt, nors paprastam civic būtų pigiau.
Apskritai išlaikymas tikrai nėra brangus, kadangi auto genda labai mažai :)
Tiesa, keletas sužemintos pakabos trūkumų (galbūt tik pas mane): Neįmanoma padaryti pilno ratų suvedimo, todėl šiek tiek "valgomos" padangos; Dėvisi vidinės granatos, kadangi dėl sužeminimo jos stovi kampu, o ne tiesiai. Primenu, kad tai sužemintos pakabos specifika.
Pasitikrinti dėl rūdžių. Ypač galines arkas.
Patikrinti variklio tepalą. Patikrinti išmetamas dujas, ar nėra melsvo atspalvio prie aukštų sūkių (deginamas tepalas)
Patikrinti, ar Vtec įsijungia nuo 5300 apsūkų.
Patikrinti stabdžius staigiai stabdant nuo 150-160km/h.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Darius | 2010-01-21 |
Džiaugsmas tiek gatvėje tiek garaže
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Išvaizda ,Sanaudos, Garsas,Svoris
Rūdys, Tepalo rijimas,
|
Honda Civic Hatchback
Vairuoju neseniai , tačiau domėjausi jau nuo paspirtuko laikų. Gražiai atrodantis, Patogus ,manevringas ir stabilus automobilis jaunimui. Aušti sūkiai, džiaugsmą teikiantis garsas, pravokuojantis ribotuvas, mažas tūris o trauka pakankamai normali lyginant su kitų markių automobiliais. Ekonomiškas tačiau pavargus pradeda valgyti tepalus. Automobilis pakankamai nebrangus, dalys pakankamai patvarios, tačiau blogose rankose rūdija, pasekmės to būna kartais skaudžios. Dar nereiškia kad jei iš išorės arkos sveikos , viduje jos taippat bus sveikos, būtina patraukus plastmases pažiūrėti ar nesirenka drėgmė ir nėra rūdžių, ant arkų vidinių dalių, atkreipti dėmesį į slenksčius ir domkrato pakėlimo vietas, atkreipti dėmesį į dūminimą, bagažinę ir vietą prie atsarginio rato :}
Pilnas atsiliepimas...
|
|
civic93 | 2009-12-15 |
civic
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
dizainas, trauka, išlaikymas........kaina.
maža bet pakankama bagažinė.
|
pasakysiu viska trumpai, bet labai rimtai:) Turėjau civic 93 m. 1,5 l hačbeka. Pardaviau pries pusantru metu ir vel žadu pirkti. Tai labai geras, patikimas ir patrauklus automobilis, gal nėra labai praktiškas bet tokie visi hačbekai. Trauka labai gera, vairuoti niekad nenuobodu. Jaučiasi sportinis chharakteris. Patariu pirkti bet kam nes tikrai daug geriau nei golf ar 3 bmw. geras, nekelia rūpesčių. Neužmušamas. išlaikymas labai pigus, ryja kaip dviratis, traukia kaip raketa. Per 3 metus nieko važiuoklėje nekeičiau ir niekas nesugedo, tik glušas prakiures buvo ir dirželi pakeičiau. nedvejok nesigailėsi.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
andre | 2009-11-24 |
civic
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
taupus ir galingas
garso izoliacija
|
geras, gan greitas auto.vazineju jau treti metai, jokiu dideliu problemu nebuvo per ta laika.rudziu nera, bet manajame parvarytas is jav, manau del to. variklis triuksmyngai dyrba, bet jau nemazai prabeges, tepalo nevalgo ekonomiskas, 5-7ltr/100km perkant butinai atlupt bagazines abloskes, pazet ar neparudyje, arba ne tvarkyta belen kaip
Pilnas atsiliepimas...
|
|
simas | 2009-11-06 |
geras automobilis
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
nereikalauja dideles prieziuros ir patikimas
rudyja
|
automobiliukas neblogas, man kaip pirmas mano auto tai patiko labai. per 3 metus nebuvo savaiminiu gedimu dideliu, tik keli smulkus. siaip dalys nera brangios ir smagus vaziuoti. pas mane yra 1.3 bet galios man pilnai uztenka. kuro sanaudos nesikeite kad ir kaip vaziuotus ir uz miesto ir mieste panasios 6-7litro . kiek reikejo keist taj ne viena detale nekainavo daugiau kaip 60lt. nors pagrindinai tvarkydavau tik vaziuokle. patikrinti bendra stovi.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Gintaras | 2009-05-25 |
honda civic 1.6 dohc vtec
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
sportiskumas ir ekonomiskumas
saugumo trukumas ir garso izoliacija
|
Puikus to meto inzinerijos kurinys, savo klases "super automobilis". Sis modelis sukurtas sportiskam vaziavimui, konforto jame minimaliai tiek, kiek reikia sportiskam sedanui. Pakaba labai elastinga, automobilis puikiai elgesi lygiami ir nelygiame kelyje. O didziausi minusai, garso izoliacija ir plonos skardos del kuriu nukencia saugumas. Motorai megstantys aukstus sukius, nesudetingai modifikuojami. Ju pasirinkimas labai didelis, pagal poreikius ir kisene. Konkreciai kalbant apie 1.6vti, tai ekonomiskas, bet kartu ir galingas. Nepasizymi aukstu sukimo momentu, taciau tai kompensuoja arklio galios. Puikiai begejasi ne tik iki 100km/h, bet ir gerokai daugiau. Tinkamai eksplotuojant automobilis nera pinigu rijimo masina. Taciau jo islaikymas yra siektiek brangesnis nei iprastu civic modeliu, turputeli brangesnes detales. Motoras su greciu deze ir kebulo bukle
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
12345 |