Markės
656 iš 1912
Honda Accord, (CL/CM) 2002 - 2008
535Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.410% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)Viso įvertinimų: 35
9% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)11% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)7% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)2% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)2% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
Ar rekomenduojuTaip 91% Ne 9%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Nesenstantis dizainas
  • Tolygūs ir galingi varikliai
  • Geros valdymo savybės
TRŪKUMAI
  • Universalo dizainas
  • Interjero medžiagos
"Accord pakaba yra suderinta, kad maksimaliai stabiliai ir greitai įveiktų posūkius"
Honda Accord yra vidutinės klasės automobilis pretenduojantis į prabangių vidutinių automobilių klasę. Varomas priekiniais ratais šis modelis gaminamas sedano ir universalo kėbulais Europoje ir Japonijoje, o Amerikoje šis automobilis gaminamas Acura TSX pavadinimu. Galingiausias šios kartos modelis turi 2.4 litro keturių cilindrų variklį su VTEC kintama vožtuvų sistema ir 205 arklio galiomis. Accord pakaba yra suderinta, kad maksimaliai stabiliai ir greitai įveiktų posūkius. Kaip vidutinės klasės automobilis Honda Accord yra labai erdvus ir komfortiškas su nemažai papildomos įrangos visiems poreikiams. Tai gera investicija, nes automobilis nėra brangus, o ir išliekamoji vertė yra labai gera.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Daugelį metų šis automobilis kovojo su geriausiais įvairių serijų žiediniais automobiliais:




Filtruoti atsiliepimus:
         
Atsiliepimų: 35
2021-11-26
Honda Accord 2004 2.4l AT TypeS universalas benzinas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Gera galia, manevringumas, išvaizda, variklio garsas, talpi bagažinė, gražus salonas, neužmušamas variklis
Dažnai rūdyja, prastesnė garso izoliacija, didelės kuro sanaudos.
Bendrai tariant - Honda. Variklis neužmušamas. Galia 140kw, pilnai užtenka lenkimams ir karts nuo karto pravažiuot trasoje. Interjeras nieko nuostabaus, gan tuščias, tačiau man asmeniškai tai būtent ir patinka. Labai "simplistiškas". Įsidėjus android mag'ą interjeras atrodo tikrai labai gražiai, kadangi būtent jiems skirti androidai turi identišką formą kaip ir originalo, ir jį įsidėjus jautiesi kaip naujoje mašinoje. Jos valdomumas labai geras, į posūkius gali sukti ant didelio greičio ir su ja nebaisu važiuoti į trasą. Asmeniškai nepatinka tai, kad per vairą nelabai jaučiasi kelio. Važiuojant dideliu greičiu (130-200+) vairas visai nedreba, mašinos nevarinėja į šonus. Įsibėgėjimas kaip ant automato gan prastas, tačiau galima pasidaryti "ECU reflash" arba kitaip žinomą kaip čipavimą galima pasiekti daug geresnį įsibėgėjimą ir greičio pedalo reakciją. Čipavimas kaip ant dyzelio nekenkia varikliui, tiesiog yra nuleidžiamas V-TEC aktyvavimas iš 6000 apsukų iki 4500, taip pat padidinamas maksimalus apsukų kiekis iki 7500 RPM. Tai jai nekenkia, kadangi pas ją yra "limiteris" kuris neleidžia kelti apsukų daugiau 7000 ir kai VTEC aktyvuojasi ant 6000 jo veikimo laikas tikrai labai trumpas. Norint šitą modelį padraskyti reikia įsitikinti, kad turit gerus stabdžius, nes tikriausiai tai vienintelis šitų hondų minusas. Taip pat nepamirštam dėl rudžių - jei jau perkat tokią hondą ir matot bent kruopelę rūdelės, tai galit parduot. Labai plona skarda, nėra padengta jokia danga, kuri apsaugotų nuo Lietuviškų kelių. Asmeniškai pasiemiau mašiną iš Vokietijos, tai rūdelių visai nebuvo net praėjus su dažų storio matuokliu. Tokiu atvėju pasidengus antikorozine danga galit ramiai važiuot tikrai ilgą laiką. Norint išlaikyti išliekamają vertę nedėkit dujų, kadangi tai kaip ir normalu vargina variklį. Bendrai miesto salygomis jinai ryja apie 13-14l, trasoje apie 9-10. Noriu pridurti, kad norėtūsi geresnio matomumo - lempos gan silpnos. Nuvertėjimo tikriausiai šitas modelis nėra matęs. Kokius 2 metus ieškojausi būtent šito modelio jos kaina nepakito. Taip pat kaip palyginimas būtų vienas pažystamas - pirko šitą hondą už 5000 litų prieš ~10 metų, todėl galit įsivaizduoti, kokia yra išliekamoji vertė. Jeigu turėsit nesurudijusią ir gerai išlaikytą hondą be dujų jos išliekamoji vertė gali net ir kilti. PATIKRINKIT SU DAŽŲ MATUOKLIU DĖL RUDŽIŲ!!! Taip pat jeigu šita honda yra pasiekus virš 300k km yra rizika, kad atsiras daug minimalių bėdelių. Jeigu honda parūdijus, patikrinkit ar veikia galinis valytuvas ir ar bagažinės atidarymo knopkė lengvai juda, kadangi tos vietos labai lengvai užrudyja.
Pilnas atsiliepimas...
2021-11-08
Labai Patikima
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikima, drasiai važiuojam i keliones,kapota labai retai atidarau, langu skysčio kai reikia dapilti, tepalo visai nevalgo.
Šviesos trumposios nera labai geros,garso izoliacija galetu buti geresne bet nera labai bloga.
Tarnauja gerai, per tris metus,keletas tik smulkmenu . Filtrai, tepalai,dirželi nauja dinamos ir pan.2 tech net vaziuokle netvarkyta praejo. Galetu trumpos šviesos geriau šviesti. Šiek tiek mažiau kuro valgyti apie 7.5 vidutines. Žiema kuriasi puikiai. Tyliai dirba. Gera trauka. Padangas ziemai r16 205/60 uždejau komfortas geras.
Pilnas atsiliepimas...
2020-02-23
Honda accord 2006 icdti universalas super patikimas.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Honda yra Honda labai patikima .
Galetu buti siek tiek geresne garso izoliacija, neturiu labai daugiau ka blogo parsyti puiki masina.
Vairuoju Acordeona jau pusantru metu. kolkas tik geri atsiliepimai. Pliusai. Puiki Isvaizda. Puikiai valdosi. Puikus Dyzelinis variklis, jokiu rimtu gedimu nebuvo, gerai traukia, labai tyliai dirba ,puiki dinamika,jokiu ceku nemeto patikimas agregatas +++++ Puikiai isbalnasuota ir patikima vaziuokle nieko dar netvarkiau nors nemazai ir zvirkeliais vazineju. Super suderinta tarp sport ir komforto vaziuoja stangriai bet labai komfortiskai visada stabili stovi ant kelio kaip prikalta posukiuose kaip sportine masina greicio visai nejaucia nera skirtumo ar 60km/h ar 120km/h valdosi 1 pirstu stovi patikimai nemaskatuoja netabluoja . Rudys dar nelenda priziurima tikrai nera greit rudyjanti masina. bendrai paemus labais smagus/patogus/patikimas automobilis. Ilipi ir islipti nebesinori, ilgose kelionese su autopilotu kilometrai tiesog prabega. tik nupirkus atbulini voztuveli kuro slegio pakeite, Visi kiti remontai baisiausi tepalai, filtrai, dirzelis atnaujintas i trumpesni uzdetas pagal nauja schema :D egr issivaliau del saves, kad butu ramu, veikia gerai. Niekas negenda, patikima masina. Priziurekit ir laimingi ilgai vaziuosite ir juoksites is "vokiskos kokybes vergu'.
Pilnas atsiliepimas...
2019-11-01
Honda ACORD
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Posūkius gerai ima, labai stabilus auto, vairavimui japonai tikrai pasistengė viską subalansuoti. Vietos gale normaliai, ir įlipimas nėra į galą keblokas- kaip pas 8 kartos. Apie motorų patikimumą tur būt net nereikia minėti, beje šie motorai nuaina net
Ksenono nėra 2l. modeliuose, sėdynių el. su atmintimi, pvz. naudojasi 2 asmenys automobiliu
Šiandieniniam eksploatavimui(kol jų dar yra pirkti), patikimesnio varijanto rasti bus sunku, lexusai gal kažkiek, bet jų išlaikymas smagiai kerta per kišenę. 2 LITRINIO motoro sočiai užtenka mieste, iki 3000 apsukų važinėju, daugiau rodyklė retai kada pakyla. Važinėja kiti su akordais, grežia po pylna programa. Labai svarbus akcentas kokybiški tepalai ir keitimas tepalo kas 5000- 7000km. Neklausykite pasakų kad reikia keisti kas 15000, ar dar net rečiau tepalą į motorą. Visų pyrma pas akordą yra tepimo kanalai siauroki, antras dalykas tepalas savo savybes pradeda praradinėti po 5000 km maždaug po pakeitimo, jei motoras neuždrožtas , rodyklė apsukų nekyla virš 3000! Tai tepalo net neima akordai, čia yra mitas kad tepalus reikia pastoviai dapilinėti, dapilinėja nebent šumacheriai, arba motoras būna jau pavargęs. Taip, būna, po ridų 5000, 6000, po truputį pradeda valgyti tepalus, kadangi tepalo savybės kinta, prastėja jų rodykliai. Dalis hondistų tepalą ir keičia ties 6000 km. rida +-....., ir protingai daro. Tepalo tinkamumo išlaikymas ir grandinei daro įtaką, tokiu būdu( protingu) yra pratesiamas grandinės ilgaamžiškumas, keiskit tepalą nuo pirkimo pradžios kas 6000 km. grandinė žymiai ilgiau tarnaus. Gal kokius net 400 000. Šiaip tenka girdėti, atlaiko ir 250 000, ir prie 300 000 kiti keičia. Grandinės keitimas nepigus malonumas 1000e. kažkur atsieiti gali. Servizuose hondos pylsto tepalus, pirkti gerų tepalų pačiam (pvz. japoniškų) yra problematiška Lietuvoje. Siųstis iš kitur, ką ten nupirksi ir nežinai. Tepalus padirbinėja stipriai ir europoje , rusijoje įpatingai, ukrainoje. SM klasifikacija , forumuose daug kas kalba kad rinktis reikia, ne mažesnę , motorui tai tik į naudą išeis SN dar geresnė klasė , SN galima ir 8 kartos akordui. Už poros savaičių keisiu tepalus, pasirinkimai ties vienu varijantu galvoju RAVENOL FDS, pilasi tik 5w-30. naudoja jei tepalą žmogus 5w -40, perkant galima paklausti kokį žmogus naudojo. Tai yra dadrožtas motoras arba šumacheris eksploatuoja, 5w -40 naudojant tada mažiau ryja tepalo motoras, bet tepimo kanalams kurie ir taip yra siauri, nuo to nieko gero nebūna ! Idemitsu tepalai geriausiai tinka Hondoms, deja jų Lietuvoje nusipirkti nepavyks. Yra šiek tiek prekyboje, bet ne įmonės kažkokios rimtos jais prekiauja, jų ir kaina visai neatitinka rinkos originalių idemitsų tepalų kainos, gaminti kokiose padpo/ l/ nose gamyklėlėse bus, pinigai tik į balą bus išmesti. Hondos servizuose gal ir yra, turėtų būti. Bet aš už tepalus , kurie yra kanistre supilstyti , sufasuoti. Ir net kanistrus padirba, viską padaro.....visokie gamintojai neaiškios kilmės. Į greičių dėžę taip pat, automatą, reikia tepalus atnaujinti, per 3 kartus keičiasi, kadangi jų tik dalis išbėga keičiant, pavažiuojate 500- 800 km. ir vėl pasikeičiate. ATF - Z1 , kiek teko bendrauti forumuose geriausiai tinka, nuo DW1 - jis yra skystesnis, dėžių darbas būna suprastėja truputį. Honda kiek žinau tokio nebegamina, bet yra kitų gamintojų, galima rasti pvz. ravenol atf- z1. Pylnas keitimas( per 1 kartą) šioms dėžėms yra nerekomenduotinas. Prižiūrėti reikia šitus modelius, čia paskutinė karta japoniškų auto kokybiškų, 8 karta jau tokios kokybės neturi. Automobilių pramonė yra suinteresuota kad jūs greičiau dadrožtumėte savo auto ir pirktumėte kitą, 2006- 2008 metai buvo nemažas lūžis ne tik automobilių pramonėje, motociklų kokybė agregatų taip pat krito stipriai. Važiuoklė laiko kol kas jokių problemų. Trūkumas ratlankių pritaikymas, išnešimas 55, veržlės ne varžtai sukasi. Norint kitus ratus uždėti tikrai teks pasukti galvą! Viskas ten labai taupiai, bet ko neuždėsi, gali liesti sparnų arkas, šitas dalykas beabejo gydomas! užlenkti galima replėm ar kažkuom, jei truputį kabintų sparną. Sako kiti kad kieta labai , važinėja su 17 ratlankiais, dėkite 15 likinius ir bus komfortas. Deja 15 likiniai tik ėjo su mechanine dėže 2 litriniuose modeliuose, mažesnis stabdžių diskas 282. Gamyklinis modelis automatas, stabdžių diskai 300 mm. 15 likinio rato neuždėsite. Michelinus ......, padangas minkštesniais bortais reikia dėti, sumažina tą kietumą. Beabejo kokiais keliais eksploatuojama auto yra, uždėsite Continentalius, į dieną nuvažiuosite žvyrkeliais po 5 kilometrus, nelabai gal gerai ! Kad kieta su 16 likiniais, nepasakyčiau, prisiprantama ! Apie motorų patikimumą tur būt net nereikia minėti, beje šie motorai nuaina net 500 000km. ir daugiau. Jei keisite tepalus kas 15000 ir rečiau , tai gal ir prie 350 000 ridos užlinks Grandinę žiūrėti, kompresiją( jei sutiks savininkas!) Geriau mažesnė rida, ir kaina didesnė, nei nupirksite kokį fyrmos užjotą su 400 000 ridomis, skelbime beabejo bus rida 200 000! fyrmos mėgo šitus modelius. Netaupykite tepalams motoro, atsiranda visokių sutrikimų , kanalams siaurėjant, po to atsiliepia ir velenėliui, ir tepalus gali ryti pradėti auto
Pilnas atsiliepimas...
2019-06-02
Honda yra Honda
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Tas automobilis, kuris taves nepaves, ka daugiau pridurt
Nebaisiai metasi korozija, bendzinai neekonomiski, bet puikiai su dujom bendrauja
Jei atvirai, tai nera ka cia per daug rasyt... automobilis nereikalaujantis per daug investiciju ir po sia diena visai patraukliai atrodantis. Ne as jam tarnauju, bet man jis. Reikia pripazinti, kad turi problemu su vairo kolonele (tiesiog slangutej tarpine per laika susidevi ir leidzia tepala, ko pasekoje tenka keisti (ar restauruoti) visa vairo kolonele). Dar vienas, bet mano galva svarbiausias minusas, kad prieki apatinis sarnyras neduoda jokiu ziniu, kad jau jis susidevejas (visiskai jokio barskejimo, net vaziuojant per zvyrkeli), tad apturejau viena nuotyki, bet gerai, kad baiges laimingai :) O esme tokia, kad turejau honda civic, po to mersa w210 e320 cdi, dabar vazineju su honda accord ir hondos niekad nekele didesniu problemu, tik smulkmenas :) Esmej, kad automobilis tiems, kurie nenori turet papildomo galvos skausmo :) Is savo patirties galiu pasakyt, kad vaziuokle pasitikrint, ne del to, kad tvarkymas butu brangus, bet del to, kad ten niekas nebarska, jei susidevejusios dalys ir gali keli pateikt nemaloniu staigmenu, o tuoliau tik tikrint vairo kolonele. Viskas!
Pilnas atsiliepimas...
2019-04-27
Honda Accord Tourrer type s
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Daug vietos bagažinėje, patikimas, sportiškas universalas, mažos kuro sanaudos
Prasta komforto elektronika.
Turiu honda accors universala 2.4l originalus type s modelis. Ką galiu papasakoti. Turiu jį jau trečius metus, pirkau pas žmogus kuris idėjo į jį dujas ir pravažiavo su jom labai nedaug, o aš atmyniau 120k km. Rida yra šios mašinos 410k tačiau to tikrai nepasakysi traukos atžvilgiu ar eksploataciniais kaštais. Automobilis važiuoja labai smagiai, svarbu laiku dasipilti tepalo, kuri jis megsta valgyti, i mėnesį po 1litra drasiai, ir susireguliuoti vožtuvus. Mieste kamsčiuose ryja 13litru duju, mišriai važiuojant 11litru o trasoje net ir 9litrus galima pasiekt. Trukumai; kadangi pas mane ne fl modelis, todel jie turejo bedu su elektronika, dažnai grybauja el. Bagazines dangčio užsidarymas, langu valdymo mygtukai, uzsidega VSA ir ABS lemputes, genda lempu aukscio reguliavimo daviklis. Pliusai; patikimumas, bagazinėje daug vietos, sportiškas universalas, mažos kuro sanaudos.
Pilnas atsiliepimas...
2019-03-24
Honda Accord Type S 2003 2.4 MT 140kw
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Išvaizda, salonas, patikimumas.
Nors ir nestirpiai kelia rūdis, nemažai valgo tepalų, daugiau nelabai sugalvoju.
Auto tikrai neblogas, kad ir metų jau nemažai, tikrai kantrus. Turėjau 2,5metų kažko labai neteko remontuoti, einami remontai. Važiuoja smagiai, galios pakanka, ir išvaizda tikrai traukia akį. Starteris, kondicionieriaus radiatorius, galiniai stabdžiai. Eksploatacija tikrai nebuvo brangi, sakyčiau vidutinė. Pirkau už tiek pat kiek pardaviau, nuvertėjimas labai mažas. Eilininis patikrinimas servise, galima atkreipti dėmesį į vibraciją akseleruojant, gali būti mirštantis pusašis ar vidinė granata, pasitaiko.
Pilnas atsiliepimas...
2019-03-06
Automobilis tiems, kam svarbu kokybė,patikimumas ir ilgaamžiškumas. 2.2 dyzelis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Kokybė, patikimumas.
Garso izoliacija,prastokos gamyklinės šviesos, reikėtų įsidėti xenonus , kaip ir visiems japonams, brangios dalys, bet pakeiti 1 kartą ir pamiršti.
Auto pagamintas 2005m . Pirkau 2013. Važinėju jau 6 metus.Pirkau automobilį 2013 metais anglijoje. Tikrai gerokai pavažinėtą. Rida buvo apie 250 tūkst. Kilometrų. Nustebino būklė. Po tiek kilometrų automobilis atrodė kaip naujas tiek išorėje tiek viduje. Nusipirkau labai pigiai, ir netrukus pastebėjau, kad vairo kolonėlė leidžia.Čia jų liga. Kadangi pirkau labai pigiai nusprendžiau keisti vairo kolonėlę nauja. Keitimas kainavo apie 500£. Na ir po to pradėjau eksplotuoti ją gana intensyviai. Važinėjau į žvejybas ir į keliones kartais 2000 kilometrų iki škotijos ir atgal.Po kalnus ir tt. Nepavedė nei karto. Varikliai neužmušami. Anglai vadina juos bomb proof ( atsparus bombos sprogimui). Kadangi variklis neturi paskirstymo diržo, vietoj jo stovi grandinė. Priežiūra tik tepalų ir filtrų keitimas. Automobilio ridai pasiekus 300 tūkstančių kilometrų pradėjo streikuoti sankaba. Garažo meistrai išardė ir konstatavo kad sankaba dar orginali gamyklinė bet jau smarkiai sudilusi. Nėra ko norėti, visgi 300 tūkstančių kilometrų atlaikė.Bekeičiant sankabą pasiekė liūdna žinia, kad reikės keisti ir smagratį, o jis brangus apie 500 pinigų. Na ką gi nusrendžiau keisti viską, nauja sankaba, smagratis ir darbas kainavo apie 900 angliškų pinigų. Pakeičiau nesigailiu, važiuoju toliau. Šiai dienai rida 321 tukst km. Važiuoja toliau be priekaištų. Technikinę eina be problemų. Šiems modeliams 400 ar 500 tūkst kilometrų nėra jokia problema. Prižiūrint praeitų ir milijoną km. Susižavėjau Honda kokybe, nusipirkau honda CRV su tokiu pačiu 2.2 ICDTI varikliu. Dabar turiu 2 HONDAS. Kas nepatinka, tai prasta garso izoliacija, kuro bako dydis galetu buti didesnis. Talpina 53 litrus kuro. Tik reguliarus tepalų ir filtrų keitimas. Visa kita tik naturalus detalių susidėvėjimas dėl kasdieninės eksplotacijos. Turbina dar originali atlaikė 321 tuks km. ir svilpia toliau. Ateitije laukia purkstuku restauracija, irgi dar originalus purkstukai. Pirkti tik tiems kurie mėgsta važinėti tuo pačiu automobiliu ilgai ir nuobodžiai. Dažnai keičiantiems auto pirkti nepatariu.
Pilnas atsiliepimas...
2018-08-08
Honda Accord 2.2 ictdi be DPF 2007m. Universalas.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ekonomiškas kaip, universalui tai super. Daug vietos. Dizainas nesenstantis. Labai retai kažkas genda.
kartais kvailioja elektronika ypač. el. bagažinės.
NUOSTABUS. Pravažiavau daug tūkstančių km ir po šiai dienai važiuoja, važiuoja, važiuoja. Pilu tik 0W30 tepalą. Teko restauruoti vairo kolonėlę sako čia jų liga, na bet susitvarkai ir pamiršti. LABAI ekonomiškas kaip dideliam universalui. Autostradoje 4,5-4,8L/100km važiuojant 120 greičiu. Galinės sėdynės atsilenkia lygiai, gaunasi dvigulė didelė lova. Lempos xenon, nuo pirkimo neteko keisti nė karto dega ir dega, super. 3 metai važinėju, po kelių žiemų niekur nėra rūdžių, nei durelėse nei ten kur užsilaiko druskos, super. ( dar naujesnio Accordo 8 bagažinės galas jau kiek mažesnis ir sakyčiau per anksti nukirsta kaip neužbaigta) Elektrinė bagažinė nebent sukvailioja nenori atsidaryti neaišku dėl ko, perkrauni kompą ir vėl veikia. Japonai pagaili dažų, gal dėl to labai jau plonai nudažyta auto, kartais kelio akmenukai pradaužo dažus. Šiaip nerudyja. Žiūrint ką ir kaip ir kur taisysi tiek ir kainuos... nepagailėti gerų tepalų, važiuosi ilgai. Visus įtartinus garsus reiktų tikrinti servise, jei dirba tyliai, švariai = važiuosi ILGAI vargo nematęs.
Pilnas atsiliepimas...
2018-07-21
2006 honda 2.2 ctdi
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Taupus kuro atžvilgiu
Prasta garso izoliacija, trūksta galios varikliui, dažnai gendantis kuro padavimo sistema, rūdija galinės arkos
Antro tokio nepirkčiau
Pilnas atsiliepimas...
 
1234
Honda modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Maži    e
  Kompaktiniai CivicCivicCivicCivicCivicCivicCivic
  Insight Insight
  Vidutiniai AccordAccordAccordAccord Accord
  Reprezentaciniai LegendLegendLegend  
  Kupė Del Sol  CR-Z  
PreludePrelude   
 IntegraIntegraCivic  
  Roadsteriai  S2000  
  Mini krosoveriai  HR-V  HR-VHR-V
    e:Ny1
  Krosoveriai  CR-VCR-VCR-VCR-VCR-VCR-V
  Element  
    ZR-V
  Dideli krosoveriai   PilotPilotPilot
  Crosstour  
  Pikapai   Ridgeline  
  Mini vienatūriai   JazzJazzJazzJazz
  Vienatūriai  StreamStream  
  FR-V  
  Dideli vienatūriai  OdysseyOdysseyOdysseyOdysseyOdyssey
  Sportiniai NSX  NSX 
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt