Markės
655 iš 1917
Honda Accord, (CD) 1994 - 1997
510Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.27% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)Viso įvertinimų: 10
8% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)5% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)1% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)1% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)2% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Žodis "accord" reiškia muzikinį terminą „akordas“ arba kitaip tariant "sutarti", „suderinti“ ir atrodo, kad Honda Accord savyje puikiai suderina daug privalumų ir tai atlieka geriau nei daugumas vidutinės klasės konkurentų. Gaminamas nuo pat 1976 metų Accord buvo puiki alternatyva kurą ryjanties amerikietiškiems arba brangiems vokiškiems automobiliams ir visą šį laiką išliko itin populiarus. Žurnale "Car and Driver" šis automobilis buvo įrašytas į top 10 sąrašus daugiau nei 19 kartų. Šios kartos Accord gavo ergonomiškesnį interjerą su standartine saugumo įranga tokia kaip oro pagalvės, šoninio smūgio skersiniai strypai, ABS, visų keturių ratų diskiniai stabdžiai ir galinės pakabos stabilizatorius. Amerikos versija yra gaminama ir su universalo, ir su kupė kėbulais, kurie yra labai panašūs į sedaną. Accord yra lengvai valdomas, turi puikius ekonomiškus Honda variklius, pakankamai daug erdvės visiems keleiviams ir didelę bagažinę. Platus, ištęstas dizainas yra sportiškas, malonus akiai ir patraukiantis dėmesį.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Žurnale "Car and Driver" šis automobilis buvo įrašytas į top 10 sąrašus daugiau nei 19 kartų.

Žodis "accord" reiškia muzikinį terminą „akordas“ arba kitaip tariant "sutarti", „suderinti“.

1994 metais JAV šis Accord buvo išrinktas geriausiu importuojamu automobiliu.
Patalpino: EEE | 2014-10-15
Honda Accord Coupe 2.2 ES
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Patvarus, patikimas, gana isvaizdus, komfortiskas, daug privalumu
Rudys
Pagaminimo metai: 1997
Variklio darbinis tūris, l: 2,2
Kuro tipas: Benzinas
Pavarų dėžė: Mechaninė
Kėbulo tipas: Kupė
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 11,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 8,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 8,5
Bendras automobilio aprašas
Nors automobili turiu nesenai, taciau esu juo patenkintas. Accord coupe yra gana ilgas automobilis (apie 4.7 m, tai daugiau nei kai kurie seimyniniai sedanai), todel retsykiais pamanevruoti mazesne erdvese yra sunkiau (taciau lengviau, nei tikejausi ir buvo rasyta). Automobilio dizainas gan santurus, taciau traukiantis akys, harmoningos kebulo linijos sudaro isbaigtumo ir net solidumo ispudi. Sie automobiliai nera populiarus musuose, taciau geresni variantai skelbimuose isnyksta greitai. Salonas - pakankamai erdvus. Net ir gale sedintys neturetu labai skustis, ypac del aukscio. Pats esu 185 cm ugio, bandziau isest i galva, galva i lubas tikrai nesireme, na kojom vietos uztenka,jei jos siek tiek ''paskolina'' prieky sedintis keleivis. Pati galine sedyne patogi, minksta. Lyginant su prelude 5 kartos (turejau),tai accorde juntamai daugiau vietos tiek gale, tiek priekyje. Manoji ES versija turi gana turtinga komplektacija (apskritai 2.2 versijos gaudavo daugiau privalumu nei 2.0), faktiskai pilniausia,kuria tik siule isskyrus tai, kad nera sildomu sedyniu. Salonas odinis ,sedynes minkstos, patogios, pati sedesena yra daugiau ikritimo ir pusiau gulomis. Didelis porankis yra puikus priedas padeti rankai, tuo pat metu, po ranka puikiai isitaiso ant pavaru dezes svirties. VIsi prietaisai aiskus ir gerai isdestyti, spidometro rodmenys labai aiskus ir puikiai iskaitomi. Apsvietimas svelniai zalsvai melsvas. Automobilio gabaritai nera itin lengvai juntami, ypac galas. Del aukstejancio automobilio galo sunkiau justi kur jis pasibaigia. Dureles atsidaro placiai, jos nera lengvos, uztai uzsidaro dusliau, ne kaip tuscia skardine. Garso izoliacija pastebimai geresne nei civicu (iki 8 kartos, kuriu izoliacija gerokai aukstesniam lygy) ,siek tiek geresne ir nei prelude 5 kartos. Tiketis tylos neverta, taciau ir neapkursit. Pats vairavimas labai komfortiskas, net su stadesnem spyruoklem automobilis sugeria nelygumus maloniai, taciau del to nenukencia ir stabilumas. Apskritai, sios V kartos akordu pakaba laikoma faktiskai geriausia, ka sukure Honda. Taip pat pazymetina, jog siu accord (tiek kupe,tiek sedanu) valdymas pripazystamas kaip vienas geriausiu Visame Pasaulyje tarp sios klases automobiliu, varomu priekiniais ratais. Pakaba isties maloniai dirba, minksciau nei standartine Prelude 5 pakaba. Vairo mechanizmas kiek minkstesnis, siuo atveju, Prelude valdymas sukant vaira tikslesnis,astresis, accord - kiek letesnis. Pakaba, is esmes yra tikrai ilgaamze, pagrindines ligos yra priekiniai guoliai (gal ir galiniai, nors del sito nesu isitikines), po kurio laiko problemu gali kelti ir sarnyrai (jie yra priekyje, ir gale). Bet, kaip sakant, pakeitei ir pamirsai, ko nepasakysi apie lietuviu ismyletas audi silkes ir bulkas. Stabdziai geri, pedalo eiga vidutine - kabina ne nuo pat virsaus, taciau kiek zemiau. Tai leidzia tiksliau normuoti stabdymo jega isvengiant bereikalingu staigiu stabdymu del pernelyg jautraus pedalo. Reikia pamineti, jog priekiniu stabdziu keitimas kurkas labiau komplikuotas nei gali pasirodyti, stabdziu diskai kazkaip sujungti su pakabinamu guoliu, tai pirma ji reikia isimti, kad prieit prie stabdziu disku keitimo, todel remontas gali kainuoti brangiau. Butina pramankstinti ir suportus, kadangi sie megsta uzkepti, keiciant stabdzius patartina investuoti i geresnes kokybes gamini, nes prastesni labai greitai susiklaipo (butent accorduose). Sankabos eiga gan gili,panasiai kaip Prelude 5, begiu jungimas irgi faktiskai toks pats kaip pas Prelude. Bagazine gana didele (dydis velgi panasus i Prelude 5, gal vos kiek gilesne), galines sedynes nusilenkia ir atveria papildomos erdves. Apskritai tai labai maloni vairuoti masina, tikrai subalansuota, tiksli, patvari, lengvai eksploatuojama. Kaip turejes Prelude (del to ir minejau, kad butu lengviau palyginti), tai galiu pasakyti, jog man Accordas beveik viskuom pranasesnis uz Prelude (Prelude privalumai buvo astresnis vairo mechanizmas tikslesniam valdymui, kiek geresnis pasukamumas).
Variklis
Variklis 2.2 litro, 110kw. Sie Accord dar buvo siulomi su 2.0 100kw varikliu, kurio nesiulyciau rinktis vien del to, jog sanaudos faktiskai tos pacios kaip 2.2, taciau vaziuoja akivaizdziai tingiau. Galingiausios versijos buvo siulomos ir su 2.2 ~147kw (tokie patys ejo ir Prelude, variklio kodas H22), taciau accordu su tokiu varikliu uztikti yra gerokai sunkiau nei Prelude. Griztant prie 2.2 110kw variklio,tai galiu pasakyti, jog siai masinai jis tikrai puikiai tinka. Automobilis nera itin lengvas, tad ir galios reikia daugiau. Variklis tikrai imlus nuo jau gan zemu sukiu, todel norint greiteti nebutina grezti. Lenkimas taipogi nera sudetingas, nes variklis tikrai noriai atiduoda galia net ir nespaudziant iki dugno. Nuo 4 tukst. ypac maloniai spaudzia i sedyne. Pastebejimas toks, jog sie varikliai yra ypac lepus tepalams ir ju trukumui. Uztenka vaziuoti ilgiau nekeistais tepalais ar esant ,kad ir nedideliam ju trukumui ir tai gali baigtis indeklu prasukimu (ne 1, ir ne 10 siu 2.2 akordu taip baige savo gyvenima su luzusiais indeklais vien del tepalu trukumo/blogos kokybes). 2.0 versijos maziau lepios. Is esmes sie varikliai yra vieni ilgaamziskiausiu (kaip ir 2.0 versija) is tu, kuriuos sukure Honda, faktiskai priziuri tepalus, ausinimo skysti, pagrindini dirza ir tiek ziniu. Nuvaziuoti jie gali labai labai daug be didesniu investiciju. Uzsienyje siuos 2.2 neretai juos modifikuoja uzdedami turbinas. Saugiu slegiu jie ne kiek nemaziau tarnauja nei nemodifikuotas variantas. Kaip ir minejau, renkantis accord siulau ieskotis butent 2.2 varianto. Realios benzino sanaudos mieste vaziuojant tvarkingai ir nevaizduojant bmw - 11 litru, uzmiestyje ypac tiksliai nematavau,bet speju kazkas apie 8-8.5. Misriom salygom gaunasi apie 8.5. Varikliai gan gerai draugauja su dujomis (taciau prasciau nei civic), taciau reiktu investuoti i geresne iranga. Pirmos kartos dujos siuose akorduose veikia ne itin gerai, gali buti ''sovimu'', tad geriau deti aukstesnes kartos dujas. Dar paminesiu, jog neretai (tiek senesnes kartos accord,tiek siem) pradeda pulsuoti variklio sukiai (situacijos ivarios:siltam,saltam, ar bet kada). Del to kaltas gali buti laisvos eigos voztuvas, nesandari kolektoriaus tarpine arba FITV (Fast idle thermal valve, nezinau kaip lietuviskai). Tai nera kazkas kritisko, pasiremontuot galiam paciam, tiesiog pasakau, jog zinotumet, kad tai budinga accordams.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Accord coupe kainos paprastai buna kiek aukstesnes nei tu metu sedanu,taciau pastaruoju metu baigia issilyginti. Pilna lavonu, tiksliau sakant, ''dar vaziuojanciu paminklu''. Visgi geresnes bukles variantai kainuoja apie 3000-4000Lt, uz tai jus gaunate tikrai patikima ir smagu automobili. Beje, nerverta bijoti automatu, pas siuo accord jie yra patvarus, be to, nesnaudzia ir per daug neveluodami jungia begius (kadaise teko testuoti). Perkant butina patikslinti kada buvo keisti tepalai (pac 2.2 variante), paziureti ar uztenka ausinimo skyscio, patikrinti stabdzius kai vaziuojama bent 80 km/h. Patikslinkite, kada buvo keisti pagrindiniai dirzai (ju yra du ir ju keitimas nera pigus, nes priejimas gan ribotas, keitimas gana sudetingas). Paklausykite, ar vaziuojant didesniu greiciu neuzia ratu guoliai. Atleidziant skanaba neturi buti jokiu vibraciju. Apziurekite kebula, kaip ir visu Hondu, accordas taip pat yra bejegis pries rudis, ypac galinese arkose bei sujungimuose ties slenksciais. Nupirke tvarkinga varianta vaziuosite tikrai ilgai.
Patarimai perkančiajam
Isitikinti, jog priekinis stiklas sveikas. Siu accord (konkreciai coupe) gamyklinis brokas toks ,kad su laiku nuo kebulo geometrijos pokyciu priekinis stiklas gauna daugiau spaudimo nei priklauso ir gali tiesiog netiketai itrukti.
Įvertink šį atsiliepimą (viso 24)
Honda modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Maži    e
  Kompaktiniai CivicCivicCivicCivicCivicCivicCivic
  Insight Insight
  Vidutiniai AccordAccordAccordAccord Accord
  Reprezentaciniai LegendLegendLegend  
  Kupė Del Sol  CR-Z  
PreludePrelude   
 IntegraIntegraCivic  
  Roadsteriai  S2000  
  Mini krosoveriai  HR-V  HR-VHR-V
    e:Ny1
  Krosoveriai  CR-VCR-VCR-VCR-VCR-VCR-V
  Element  
    ZR-V
  Dideli krosoveriai   PilotPilotPilot
  Crosstour  
  Pikapai   Ridgeline  
  Mini vienatūriai   JazzJazzJazzJazz
  Vienatūriai  StreamStream  
  FR-V  
  Dideli vienatūriai  OdysseyOdysseyOdysseyOdysseyOdyssey
  Sportiniai NSX  NSX 
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt