Markės
631 iš 1918
Ford Tourneo / Transit Connect, 2013 - 2023TOP 10
52Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.519% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.6)Viso įvertinimų: 2
15% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)19% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)6% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.2)31% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.1)17% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Tourneo Connect yra keleivinis automobilis su šoniniais langais, Transit Connect – tai ant tos pačios bazės gaminamas kompaktiškas komercinis automobilis. Jie varomi vienu iš dyzelinių motorų, kurių galia varijuoja nuo 94 AG iki 113 AG. Reikia išskirti itin ekonomišką mažytį vos 1.0 litro Ecoboost motorą su visai padoria 99 AG galia. Šio automobilio pagrindiniai konkurentai yra Fiat Doblo ir Citroen Berlingo, tad Ford stengiasi išsiskirti ne tik pagirtinu patikimumu, bet ir kiek išskirtinesniu dizainu. Connect priekis itin panašus į vienatūrių C-Max ir S-Max, viduje – tipiška Ford stiliaus panelė. Tiesa, čia naudojamos medžiagos yra kietos, bet atsparios įvairiems įbrėžimams. Praktiškumas yra stipriausia šio automobilio pusė – jis talpus, galintis pasiūlyti daug kėbulo variacijų, pilnas įvairiausių dėtuvių viduje, turintis šonines slankiojančias duris, o bagažinės tūris siekia nuo 1029 iki visų 2410 litrų.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI

2017-09-20 technologijos.lt

Kaip žmonės reaguos į autonominius automobilius? Užsimaskavusio žmogaus eksperimentas

Kaip žmonės reaguos į autonominius automobilius? Užsimaskavusio žmogaus eksperimentas
Dažnai kartojama mantra - ateities automobiliai bus elektriniai, sujungti į bendrą tinklą ir, aišku, autonominiai. Šios technologijos po truputį jau rieda į gatves. Visgi, žmonių komfortas, įskaitant ir pėsčiuosius, yra labai svarbus. Ar šiaip gatve vaikščiojantys žmonės nebijos autonominių automobilių? Kaip į juos reaguos? „Ford“ atliko įdomų eksperimentą su pasislėpusiu vairuotoju.

 
Vairuotojas automobilyje buvo, bet persirengęs sėdyne 
 
„Ford Transit Connect“ važinėjantis toli gražu ne tuščiomis Vašingtono ir Virdžinijos gatvėmis atrodė tikrai neįprastai - jame nebuvo vairuotojo. Bent jau taip manė praeiviai, žiūrėdami pro automobilio langą. Vairuotojas iš tiesių ten buvo, tik slėpėsi automobilio sėdynėje. Tai senas interneto pokštininkų triukas, tačiau šįkart jis tapo socialinio eksperimento dalimi.
 
Autonominio vairavimo galimybės šio testo metu nebuvo bandomos - ne toks buvo eksperimento tikslas. Vairuotojas visą laiką valdė automobilį, kol viską aplink fiksavo visa eilė kamerų. Norėta pamatyti, kaip į automobilį be vairuotojo reaguoja kiti eismo dalyviai. Tuo pačiu bandyta naujoviška šviesų sistema, pranešanti apie automobilio veiksmus.

„Ford“, kaip ir kiti autonominių automobilių kūrėjai, suvokia, kad jiems reikės kažkaip bendrauti su kitais eismo dalyviais. Tikri vairuotojai per šimtmetį jau išvystė tam tikrą bendravimo be žodžių sistemą, kuri autonominiams automobiliams tiesiog netinka. Šįkart „Ford“ išbandė šviesų juostą priekinio stiklo viršuje. Jos mirksėjimas reiškė, kad automobilis bėgėjasi, o į centrą judančios šviesos reiškė, kad automobilis traukiasi iš kelio kitiems eismo dalyviams ir taip toliau.
 
Tai, beje, ir buvo didžiausias tyrimo laimėjimas - ta LED juostelė priekinio stiklo viršuje. „Ford“ nori, kad ateityje visi autonominiai automobiliai ne tik bendrautų tarpusavyje, bet ir perspėtų pėsčiuosius. Automobilių gamintojai į savo koncepcinius modelius dažnai įtraukia visokius ekranus, tačiau tai nėra gera išeitis. Reikia kažko pakankamai paprasto, ką būtų galima įdiegti jau per kelerius ateinančius metus.

 
Šviesų juostelė priekinio stiklo viršuje padeda bendrauti su kitais eismo dalyviais 
 
O kaip reagavo pėstieji? Taip, kaip ir buvo galima numanyti - suskubo išsitraukti išmaniuosius telefonus ir fiksuoti neįprastai besielgiantį furgoną. Kita vertus, svarbiu pastebėjimu galima laikyti ir faktą, kad pėstieji šio automobilio tikrai nebijojo. Nors vairuotojo jame ir nesimatė, jie jautėsi saugūs eidami per gatvę priešais autonominę mašiną. O ir šviesos signalai, kuriais taip džiaugiasi „Ford“, buvo suprasti pakankamai greitai.
 
„Ford“ eksperimentas su „autonominiu“ automobiliu vaizdo įraše:
 


technologijos.lt
Ford modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini  KaKaKa 
  Sport Ka  
  Maži FiestaFiestaFiestaFiestaFiesta
  Kompaktiniai EscortEscort   
 FocusFocusFocusFocus
  FusionFusion  
  Vidutiniai MondeoMondeoMondeoMondeo 
  Dideli ScorpioScorpio    
  Taurus 
  Kupė ProbeCougar   
 MustangMustangMustangMustang
 Puma   
  Kabrioletai   Thunderbird   
  Street Ka   
  Mini krosoveriai    EcoSport 
   Puma
  Krosoveriai   EdgeEdge
  KugaKugaKuga
    Explorer EV
  Dideli krosoveriai   Flex  
   Mustang Mach-E
  Visureigiai   ExplorerExplorer
    Bronco
  Dideli visureigiai  Excursion   
  ExpeditionExpeditionExpedition
  Pikapai   F150F150F150F150
   RangerRanger
  Dideli pikapai   Super DutySuper DutySuper Duty
  Mini vienatūriai    B-MAX  
  Vienatūriai   Focus C-MAXC-MAX 
  Dideli vienatūriai  GalaxyGalaxyGalaxy  
 Windstar   
  S-MAXS-MAX 
  Sportiniai   GT  GT 
  Daugiatiksliai   Tourneo / Transit ConnectTourneo / Transit ConnectTourneo / Transit Connect
   Tourneo / Transit CourierTourneo / Transit Courier
  Komerciniai  TransitTransitTransit
   Tourneo / Transit CustomTourneo / Transit Custom
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt