Markės
500 iš 1562
Ford Probe 1992 - 1998
Ford Probe, 1992 - 1998
515Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.82% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)Viso įvertinimų: 15
7% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)6% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)4% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)7% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.5)0% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)
Ar rekomenduojuTaip 80% Ne 20%
Nerijus Autoasas.lt Nuomonė
Antro kartos Ford Probe taip pat buvo gaminamas ant Mazda GE platformos kaip ir Mazda MX-6 automobilis. Galingesnė Probe GT versija turėjo 2.5 L V6 variklį, 4 ratų diskinius stabdžius, priešrūkinius žibintus ir oda apvilktą vairaratį. Abu gaminti varikliai turėjo dvigubus paskirstymo kumštelių mechanizmus (DOHC) ir derinami su 5 pavarų mechanine ir 4 pavarų automatine greičių dėže. Iš pradžių buvo planuojama gaminti ir 3 kartos Probe ant Mondeo važiuoklės, tačiau buvo pasirinktas pavadinimas Cougar ir gaminamas kartu su Mercury Cougar modeliu. Probe GT žurnalo „Car and Driver“ buvo išrinktas 1993 metų automobiliu.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Probe pardavimai niekada nebuvo labai geri - 1996 metais buvo parduota 30,079 vienetų, tuo tarpu jau 1997 metais pardavimai krito iki 16,777 ir tai buvo prasčiausiai parduodamas modelis visoje Ford gamoje 1997 metais, todėl automobilio gamyba buvo nutraukta.
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Lankytojo
reitingas
5+

Atsiliepimai įvertinti 840 kartų
Reitingas - kas tai yra?
Peržiūrėti lankytojo anketąPeržiūrėti lankytojo galerijąPeržiūrėti lankytojo mėgiamiausius automobilius
Patalpino: Nerijus P | 2009-02-26
Labai patogus, bet nesportiskas ale sportinis automobilis
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Grazus automobilis, isskirtinis dizainas, palyginti patogus ir komfortiskas. Malonus interjeras, daug visokios irangos, didziule bagazine. Nera problemu lenkiant :)
Nuolatines problemos su varikliu, siet tiek silpnokas pagal litraza. Bendrai – tai toks problematiskas automobilis. Nelabai puikiai valdomas.
Bendras automobilio aprašas
Tai idomus automobilis. Is vienos puses geras, is kitos labai prastas. Na gerosios puses yra sios : kaip nekeista tai patogus automobilis, jo pakaba ganetinai minksta, gal net komfortiskesne nei kokios nors audi 80. Automobilis sudaro amerikietisko stiliaus kupe, toks jis ir yra. Viduje viskas yra komfortiska, nors pas mane ne ode, taciau yra kondicionierius, el., langai ir pan. Probe paprastai turi daug elektros ir irangos. 2.5 V6 variklis – turi gera sukimo momenta, trauka jo tikrai nebloga. Taciau ne tokia kokios galima tiketis is 2.5 variklio. Pvz. BMW 325 vaziuoja kur gas geriau. Na bet kruizint su Probe yra malonu. Viduje – panele man isties patinka, atrodo gan idomiai ir kokybiskai. Net gale sedintiems palikta vietos skirtingai nei japoniskuose kupe. Geriausias bajeris yra bagazine. Kadangi Probe yra hecbekas, tai atsidaro dideles durys ir cia galima daug ka sutalpinti. Netgi pavesti didelius krovinius – kaip kai kuriuos saldytuvus :) Bagazine tikrai ne pagal automobili – labai didelis. Dabar trukumai – kaip sakiau variklis yra silpnokas, be to su varikliu yra nuolat visokiu bedu. Tai neveikia kaip turi buti, o kas blogiausia nuolat turejau bedu su paskirstytojais. O taiu labai brangi detale – siai bedai jau esu isleides ne viens tukstanti litu. Kitas blogumas – elektriniai prietaisai, kurie megsta pastreikuoti. Toliau turejau bedu su lempu mechanizmu. Be to automobilis vaziuoja kiek per minkstai, na nesportiskai. Susidaro sunkaus automobilio ispudis, nors jis tikrai nera sunkus – sveria apie 1280 kg.
Variklis
Variklis kaip minejau yra silpnoji sio automobilio puse. Nera toks galingas kaip noretusi, be to nuolat su juo yra problemu. Tiesa reikia pamineti, kad jis yra gan ekonomiskas – nespaudziant labai ima apie 10 litru/100km. Tai nauaneblogas rezultatas 2.5 varikliui. Na bet tai kogero geresnis pasirinkimas nei kitas variklis – 2 litru. Jis nors ir neturi tiek problemu, taciau yra labai silpnas. Tokiam automobiliui tikrai per silpnas.
Patarimai perkančiajam
Perkant su 2.5 varikliu svarbiausia patikrinti varikli. Paziureti kaip jis veikia, ar tolygiai, ar negesta. Butinai pasiziureti kompresija. Nes tai silpnoji automobilio dalis. Pasiziureti kaip veikia visa elektros dalis – tai taip pat silpnybe. Siaip automobilis nelabai rudija, taigi kebulas nera problema.
Įvertink šį atsiliepimą (viso 10)

Klausimai apie šį automobilį

Turite klausimų apie šį automobilį? Klauskite mūsų lankytojų:
Ford modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
789012345678901234567890123456789
  Mini   KaKaKa
   Sport Ka 
  Maži   FiestaFiestaFiestaFiesta
  Kompaktiniai   FocusFocusFocusFocus
   FusionFusion 
  Vidutiniai   MondeoMondeoMondeoMondeo
  Dideli   Scorpio   
   Taurus
  Kupė  ProbeProbeCougar  
  MustangMustangMustang
  Puma  
  Kabrioletai    Thunderbird  
   Street Ka  
  Mini krosoveriai     EcoSport
    Puma
  Krosoveriai    EdgeEdge
   KugaKugaKuga
  Dideli krosoveriai    Flex 
  Visureigiai    ExplorerExplorer
  Dideli visureigiai   Excursion  
   ExpeditionExpeditionExpedition
  Pikapai    F150F150F150
  Dideli pikapai    Super DutySuper DutySuper Duty
  Mini vienatūriai     B-MAX 
  Vienatūriai    Focus C-MAXC-MAX
  Dideli vienatūriai   GalaxyGalaxyGalaxy 
  Windstar  
   S-MAXS-MAX
  Sportiniai    GT  GT
  Daugiatiksliai    Tourneo ConnectTransit Connect
    Transit Courier
  Komerciniai   TransitTransitTransit
    Transit Custom
  789012345678901234567890123456789
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai