Markės
500 iš 1562
Ford Probe 1992 - 1998
Ford Probe, 1992 - 1998
515Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.82% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)Viso įvertinimų: 15
7% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)6% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)4% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)7% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.5)0% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)
Ar rekomenduojuTaip 80% Ne 20%
Nerijus Autoasas.lt Nuomonė
Antro kartos Ford Probe taip pat buvo gaminamas ant Mazda GE platformos kaip ir Mazda MX-6 automobilis. Galingesnė Probe GT versija turėjo 2.5 L V6 variklį, 4 ratų diskinius stabdžius, priešrūkinius žibintus ir oda apvilktą vairaratį. Abu gaminti varikliai turėjo dvigubus paskirstymo kumštelių mechanizmus (DOHC) ir derinami su 5 pavarų mechanine ir 4 pavarų automatine greičių dėže. Iš pradžių buvo planuojama gaminti ir 3 kartos Probe ant Mondeo važiuoklės, tačiau buvo pasirinktas pavadinimas Cougar ir gaminamas kartu su Mercury Cougar modeliu. Probe GT žurnalo „Car and Driver“ buvo išrinktas 1993 metų automobiliu.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Probe pardavimai niekada nebuvo labai geri - 1996 metais buvo parduota 30,079 vienetų, tuo tarpu jau 1997 metais pardavimai krito iki 16,777 ir tai buvo prasčiausiai parduodamas modelis visoje Ford gamoje 1997 metais, todėl automobilio gamyba buvo nutraukta.
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Patalpino: Dovis | 2011-09-13
Ford Probe 2.5l II karta. Paprastumas, patikimumas, patrauklumas
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
ishskirtinis kebulo dizainas, paprastumas, patvarumas
silpnas generatorius
Bendras automobilio aprašas
1994m 2.5l V6 Ford Probe. Vienas patikimiausiu automobiliu is mano turetu (o tureta tikrai ne mazai). Visu pirma tai patraukli isvaizda. Ishskirtinis modelis. Kiek ilgokas priekis, kas neiprates sunku pradzioij jausti atstumus, bet tam labai padeda priekiniai atverciami zibintai. Kaip kupe klasei labai talpi didele bagazine. Sedynes gana patogios, tik medziaga siek tiek kietoka. Vairuotojo sedyne pripuciama. Gale vietos dviems, bet daug, zymiai daugiau nei Honda Prelude ar Toyota Celica. Vairuotojui vietos taip pat pakanka. Prietaisu skydelis paprastas (cia nerasit daug mygtuku), rasit tokiu parodymu kaip akumuliatoriaus "pajegumo", tepalu lygio. Skirtingai nuo 2.0l cia yra AC :). Kas del traukos tai gerai, bet nepakankamai, noretusi daugiau nei 120kw, nes kelyje laikosi labai puikiai, kebulo formos tiesiog prasosi daugiau galios. 2.5l Probes garso izoliacija zymiai geresne nei 2.0l, variklio garsas tylesnis ir patrauklesnis. Pakaba gana kietoka, taciau dantu nebarskina, netgi drasiai sulyginciau su audi 80., ir tikrai gana patvari (juk cia mazda) (per 2 metus nieko neremontavau) Pasisukimo kampas gana mazokas. Didziausia sio Probes problema - generatorius. Megsta sudegti, bet taisymas iki 100lt :). Kuro sanaudos tikrai ne baisios vasara miesto rezime V6 2.5l apie 11l, autostradoje vaziuojant 100-110km/h apie 8l, apie 130-140km/h 9-9.5l. As turejau ir dziaugiausi :)
Variklis
Variklis V6, mazdos. 120kw. Traukimas prie sedynes prasideda nuo 3000 apsuku. Megsta klekseti kompensatoriai, ju ten gyvas velnias (24), na bet prie to priprantama.Nieko ypatingo sis variklis neissiskiria.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Eksploatacija tikrai nera brangi, nverta tiketi tais, kas sako kad tai amerikonas ir nera detaliu. Yra Ford probe ir Europieciu. vaziuokle ir variklis Mazdos, todel jokiu problemu nera, nei del detaliu trukumo, nei kainu.
Patarimai perkančiajam
pasitikrinti generatoriu ir ar nepradejus rudyti, jei viskas tavrkoij, tada puikus pasirinkimas, kokybes ir kainos atzvilgiu
Įvertink šį atsiliepimą (viso 14)

Klausimai apie šį automobilį

Turite klausimų apie šį automobilį? Klauskite mūsų lankytojų:
Ford modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
789012345678901234567890123456789
  Mini   KaKaKa
   Sport Ka 
  Maži   FiestaFiestaFiestaFiesta
  Kompaktiniai   FocusFocusFocusFocus
   FusionFusion 
  Vidutiniai   MondeoMondeoMondeoMondeo
  Dideli   Scorpio   
   Taurus
  Kupė  ProbeProbeCougar  
  MustangMustangMustang
  Puma  
  Kabrioletai    Thunderbird  
   Street Ka  
  Mini krosoveriai     EcoSport
    Puma
  Krosoveriai    EdgeEdge
   KugaKugaKuga
  Dideli krosoveriai    Flex 
  Visureigiai    ExplorerExplorer
  Dideli visureigiai   Excursion  
   ExpeditionExpeditionExpedition
  Pikapai    F150F150F150
  Dideli pikapai    Super DutySuper DutySuper Duty
  Mini vienatūriai     B-MAX 
  Vienatūriai    Focus C-MAXC-MAX
  Dideli vienatūriai   GalaxyGalaxyGalaxy 
  Windstar  
   S-MAXS-MAX
  Sportiniai    GT  GT
  Daugiatiksliai    Tourneo ConnectTransit Connect
    Transit Courier
  Komerciniai   TransitTransitTransit
    Transit Custom
  789012345678901234567890123456789
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai