2019-06-24 |
Mondeo 2.0 103 kw automatas
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Grazi, didele, daug vietos, mazos kuro sanaudos, pigi pagal metus, atrodo prabangiai
Nesijaucia gabaritai, zema, nevertinami fordai
|
Masinos isvaizda grazi tiek vidum, tiek isore. Didele ir nejauciu gabaritu. Ant kelio stabili. Trauka nesveika. Vaziuoja stabiliai. Gedimu nepasitaike. Antra kart pirkciau dar naujesne. Daug pribumbasu. Zema labai. Gera garso izolecija. Pries perkant daryt diagnostika su specialia ford programa nes kitos programos nieko nemato. Partronikai jei veikia geras daiktas labai padeda. Reikia saugoti prieki nes lengva uzkabyt o dar lengviau nulupt buferi
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2019-04-26 |
Ford Mondeo 2010 m 2,3 benzinas, automatas sedanas
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
puikus valdymas, gera dinamika, gražiai atrodo
nėra garso izoliacijos virš galinių arkų
|
Ford, ypač Mondeo, yra gana populiarus automobilis. Tačiau atsiliepimų apie jį, ypač tokį kaip mano modelį su 2,3 litro varikliu radau gana nedaug. Noriu pakeisti šią situaciją. Todėl, be bereikalingų lyrinių nukrypimų, papasakosiu apie įspūdžius vairuojant šį automobilį.
Sąnaudos. Pasirodė šiek tiek didesnės nei įsivaizdavau. Miesto rėžimu, vidutiniškai 13 l / 100 km. Kalbant apie trasą, tai yra gana individualus rodiklis, kuris priklauso nuo vidutinio greičio, lenkimų skaičiaus kelio apkrautumo ir tt.. tai apytiksliai, svyruoja nuo 7 iki 10 l. / 100 km. 80 litrų talpos kuro bakas turi neabejotinų privalumų, kurie puikiai pasireiškia važiuojant ilgus atstumus.
Puikus salonas. Be girgždesių ir viskas atrodo labai gražiai, minkšta ir atitinka verslo klasę. Geras matomumas, nepaisant automobilio dydžio. Patogi sėdynė su didele šonine atrama ir daugybe reguliavimo funkcijų, įskaitant juosmens atlošo reguliavimą. Standartinė garso sistema skamba sodriai ir aiškiai. Bet štai ir pirmasis trūkumas, susijęs su garso izoliacija. Iš galo girdėti visa puokštė įvairių garsų sklindančių iš po ratų. Taip yra dėl prastos arkų garso izoliacijos. Papildomai uždėjus garso izoliacijos, kažkiek triukšmas sumažėja. Visa kita garso izoliacija kaip ir normali, bent jau nėra ko skųstis.
Ergonomika yra tikrai vykusi. Puikiai įsimenantis valdymo skydelio mygtukų išdėstymas. Lengva navigacija per pagrindines mašinos funkcijas ir parinktis. Reguliavimas ant vairo, Bluetooth, patogus porankis. Vairuotojui viskas labai patogu.
Kėbulas. Vienas pirmųjų įspūdžių apie automobilį yra atidarius ir uždarius dureles. Čia viskas padaryta gerai. Nesijaučia, kad gamintojas sutaupė metalo. Durys yra sunkios ir masyvios. Puikiai jaučiasi saugumas, gal vien dėl kokybiško metalo mažiau girdėti triukšmo salone.
Išvaizda Vis dar šiuolaikiška, griežtai be jokių nereikalingų detalių . Dizainas yra labai harmoningas.
Valdymas. Vairas nėra minkštas kaip vata, bet atvirkščiai yra gana kietas, aštrus ir informatyvus. Pakaba yra vidutiniškai minkšta, bet gerai surinkta ir sureguliuota. Dėl šios priežasties automobilis yra nuspėjamas ir lengvai valdoma posūkiuose. Išskirtinai stabilus ant trasos. Norint padaryti, kad automobilis slystų, reikia labai gerai pasistengti. Stabilumo sistemos tiesiog neleidžia slysti. Stabdžiai yra maloniai nustebinantys - labai veiksmingi ir tuo pačiu metu gana švelnūs.
Dinamika Kaip tokios masės ir su tokiu varikliu įsibėgėjimo charakteristikos yra vienos geriausių. Su šiuo automobiliu aplenkti kitą nereikia įdėti daug pastangų ar suabejoti, manevruoti taip pat labai patogu. Su dviejų litrų varikliu arba 1,6, važiuos irgi, bet ne taip patikimai, kaip su šiuo varikliu.
Aptarnavimas. Techninio aptarnavimo išlaidos yra pakankamai adekvačios. Techninio aptarnavimo intervalas kas 15 000 km. manau yra pakankamas, tačiau jei norite dažniau keisti tepalus ir filtrus, tai nieko blogo. Atsarginių detalių rasti ir nusipirkti tikrai nėra problema.
Apibendrinimas. Automobilis yra puikiai surinktas. Visos jo savybės yra tikrai geros. Vairuoti labai malonu ir patogu
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2019-02-21 |
1.8L 92kw Titanium 2010m.
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Erdvus, gražus, dinamiškas, gera garso sistema, sildomos sedynes, SILDOMAS PRIEKINIS STIKLAS ir dauk kitų pliusų.
didelių minusų nepastebėjau
|
Pravaževiau 30k, be jokių problemų. Detalių kaina tikrai prieinama, nesudėtingas remontas. Kolkas nieko, tik filtrai tepalai
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2019-02-21 |
Patogus automobilis
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Patogus, stilingas, patvarus
nepastebejau
|
Patogus ilgose kelionės, talpus, į bagažinę sudedame du vežimėlius vienas iš jų dvivietis. Tai pat ganėtinai puikiai telpa 3 auto kedutės gale Tik eksplotaciniai darbai
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2019-02-21 |
Geras auto :)
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Komfortiskas, minkstas, kokybiskas salonas, gera audio
Sunku užkurti pakeitus kuro filtra, bet tam isvengti istaciau prie variklio pompyte su galiniu vostuvu užpumpavimui
|
Geras automobilis, be einamujų remonto darbu tvarkiau tik starteri per 3 metus :) Patogus, minkstas, gera audio aparatura, manevringas ;)
Geras automobilis, be einamujų remonto darbu tvarkiau tik starteri per 3 metus Apžiūrėti dėl rudžiu :)
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2018-10-15 |
Ford Mondeo 2007 m,103kw dyzelis
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Vienas didelis pliusas
Nera
|
Važineju metus,pravaziuota 18000 km.Pirktas parveztas is Italijos su 240000 rida.Puikus automobilis visom prasmem,per metus laiko visiskai nieko netaisiau.Niekas niekur nebarška,nebilda.Trauka tikrai gera,komfortas puikus.Patiko start/stop sistema,dabar keista butu uzvesti automobili rakteliu.Komplektacijoje didele multimedija su lieciamu ekranu,su navigacijos ir klimato kontroles valdymu.Tiesa Lietuvos zemelapiu butent siai navigacijai rasti be šansu,tai kam tai aktualu is karto perspeju.Šiaip nors automobikis 2007 metu,jame praktiškai visi šiuolaikinio automobilio privalumai.Kol kas tai pirmas automobilis,kuriam per metus tik pakeiciau tepalus ir pyliau kura.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Vardis Pavardis | 2018-10-03 |
Ford Mondeo Sport 2010
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Didelis vaziojantis pliusas
garsas uzdarant duris
|
Jei saziningai pries pirkdamas si automobili labai dvejojau, nes fordas niekada nekile pasitikejimo ir ypac senesni modeliai turejo daug problemu, ko negaliu pasakyt apie MK4.Po isigyjimo praejus 2 savaitem masina pradejo neuzsivesti, starteris suka, bet nesiveda, keleta meistru ziurejo nieko nerado, vieni net sav garaze masina pralaike ir nesutaise.,jau galvojau isigyjau problema, bet pasirodo pas si modeli uzrudyja laidai i kuro siurbli, nes kazkur ten prisirenka purvo, reikejo imti benzo baka ir ta problema isprende per pora valandu. Dabar jau 3 metai kai turiu ja pravaziavau 50000km ir keiciau tik kaladeles ir tepalus visiskai jokiu problemu, pili benza ir vaziuoji 2.0 benzinas traukia normaliai pilnai uztenka. Masina didele minksta ir labai patogi, garso aparatura fantastiska yra usb, bluetooth, bagazine tikrai didele, be problemu telpa saldytuvai, skalbenkes kai kurie foteliai. Ant kelio stovi puikiai kaip ikalta. Sitas modelis yra vertas daug daugiau nei jis kainuoja siai dienai ir daug geresnis nei panasus konkurentai kaip audi a4 a6 ar vw passat ir tt.. Turbut senesni modeliai sugadino reputacija fordui,kad zmones ziuri i juos atsargiai. Neklausykit nesamoniu,kad ten kas genda ar pan...genda tik 1.8 dyzeliniai ten kazkoks brokas ..
Is minusu tik skarbonkes garsas uzdarant duris ir garso izoliacija ne pati geriausia, bet ji geresnenei japoniskuose masinose. Sitas modelis labai tinka seimai arba taxi bizniui Jokio remonto,kaladeles tepalai Nebijokit benzininiu varikliu pilsit tik 1-2 daugiau nei dyzeliui. Atsargiai! neimkit 1.8 dyzelio. Atidziai rinkites pawershift deze. Jei perkat Ecoboost 2.0 benza tikrinkit kompresija buna problemu su ziedais.
Good luck
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2018-10-03 |
Mondeo 2011 2.0 EcoBoost 176 kW PowerShift
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Komfortas, galia, malonumas vairuoti, elektra šildomas priekinis stiklas, automobilio kokybė
Pašaliniai garsai šen bei ten,
|
Su šiuo automobiliu nuvažiavau jau 30000km. Automobilis pirktas naudotas iš oficialios atstovybės, su tikra, Ford duomenų bazėje registruota rida (139000km). Perkant atliko 1 lygio aptarnavimą (variklio tepalai ir viskas, kas su tuo susiję) ir 2 lygio aptarnavimą (automatinės pavarų dėžės tepalų keitimas).
Automobiliu labai džiaugiuosi kiekvieną dieną, kai juo tenka važiuoti. Tokio dydžio automobiliui variklis yra puikus - itin dinamiškas, leidžia pasimėgauti greičiu prie bet kurių apsukų. Sakyčiau tokiai galiai pakankamai ekonomiškas. Jokie kondicionieriaus įjungimai ir pan. veiksmai sąnaudų neįtakoja.
Automobilis labiausiai džiugina savo salono medžiagų ir surinkimo kokybe - panelės plastikas yra minkštas ir negirgždantis. Durelių apmušalai su kietu plastiku, tačiau taip pat negirgžda ir nekelia jokio papildomo pigumo/prastumo jausmo. Itin patogu - standartiškai esantis priekinis šildomas stiklas, taip pat kuro papildymo sistema be dangtelio. Apsisukimo spindulys, kaip kituose komentaruose paminėta, yra nemažas, tačiau tai ne mini-hečbekas, tad kitaip tikėtis būtų kvaila. Šiaip itin maneveringas, puikiai stovi kelyje. Vairas yra tarp sunkaus ir lengvo, sakyčiau sportiškesnis ir mano pomėgius tenkina, bet ieškantiems itin lengvo vairo manau netiktų. Pakaba taip pat yra sportiška bet tikrai ne per kieta. Sėdynės patogios, per mėnesį su automobiliu padarau vidutiniškai 1200km, teko važiuot vienu važiavimu 600km atstumą, tai tikrai neišvargino. Dviejų sankabų automatinė dėžė su skambiu "PoweShift" pavadinimu taip pat puiki. Pavaras į viršų junginėja nejuntamai, į apačią kartais galima pajausti.
Kas gal kiek nuvilia tai salono garso izoliacija. Geresnė nei vidutinė, tačiau tikiesi geriau. Labiausiai pasireiškia važiuojant autostrada >130km/h - girdisi švilpimas. Taip pat smulkūs garsai salone (gali būti tik mano automobilio problema) - pavyzdžiui barškėjo keleivio saulės skydelis. Lengvai sutvarkiau, bet vistiek erzina. Taip pat - jei komplektacijoje yra šaldomas bardačiokas - jis labai girgžda ir sunkiai atsidaro. Kaikuriais atvejais greičių dėžė taip pat paerzina. Tokie atvejai - kai įvyko kažkas "netikėto", pavyzdžiui stabdant link šviesoforo užsidegė žalia ir norisi greičiau vėl važiuoti - truputį užtrunka kol antra sankaba persigalvoja kad pavarą jungtų ne žemyn, o aukštyn. Žiemą ar tiesiog šaltu metu būna nemalonu rytais - iš glušako vamzdžio garai eina kamuoliais (neperdedu). Kai viskas įkaista - nemalonumas dingsta. Per 30000 km keičiau priekinius stabdžių diskus ir kaladėles, priekinius atraminius guolius. Vėliau diskus teko patekinti, tiesinti vieną ratllankį. Pasitaiko atvejų, kai automobilis neužsiveda, t.y. sukant raktelį - jokios reakcijos. Po keleto bandymų susitvarko. Dėja - problemos niekas taip ir nerado iki šiol.
Variklis didokas, telpa 5,5l tepalų. Tepalus su filtrais reikia keisti kas 20000km.
Iš esmės nei eksploatacija nei remontas nėra brangūs, dalys prieinamomis kainomis. Rinkis iš galingesnių variklių asortimento, pilti kokybišką kurą iš aukšto lygio degalinių, nepraleisti aptarnavimo darbų.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2018-10-03 |
2014 Mondeo 1,6 benzinas , 88 kW
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Patikimas, malonus važiuoti, gražus dizainas,
MAXIMOS aikštelėse manevringumo nėra per daug. Kai kurios detalės keičiamos kiek sudėtingai. Daugiau esminių trūkumų nepastebėjau
|
Puikus automobilis. Patikimas ir patogus. Labai patogios sėdynės, visai nevargina ilgoje kelionėje. Variklis kaip tokia automobiliui gal galėtų būti kiek galingesnis, bet kitą vertus jis be jokių turbinų, patikimas ir tikrai ekonomiškas. Nors didžiąją dali laiko važinėju po miestą, vidurkis gaunasi 7,4 l. Gainiojimui jis nelabai tinka, bet protingam ir maloniam važiavimui tai pats tas. Verta pasidaryti antikoroziją, kol nepagavo rūdys. Tuomet rimtesnių problemų bus išvengta. Turėjau ne vieną AUDI ir tautos automobilį VW, bet turiu pripažinti, kad šitas MONDEO jiems labai mažai kuo nusileidžia, o daugeliu rodiklių ir geresnis. Žodžiu atgal į tautos numylėtinius nebenoriu. Na, kaip FORDAS turi ir keistenybių. Salono filtras keičiasi tik nuėmus greičio pedalą, arba lemputes keisti tenka išėmus farą. Laimei, lemputės dega retai. Žiūrėti, kad nebūtų pagautas rūdžių, nes MONDEO jos graužia greitai. Nusipirkus pasidaryti antikoroziją. Tekstilės apmušalai reikalauja priežiūros, tad jei tingisi tuo užsiimti, geriau rinktis veliūrą ar odą. Atkreipti dėmesį į kondicionieriaus vamzdelį, nes jei auto padėvėtas, tai silpna vieta, o kainuoja apie 300 eur.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2018-05-24 |
Ford Mondeo 1.8 92kw
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Erdvus, dailus, konfortiškas, patikimas, kokybiškas salonas, audio aparatura, voise control, patikima važiuoklė, šildomas priekinis stiklas.
Pakeitus kuro filtrą sunku užkurti mašiną, saugiklinė nepatogioj vietoje, sunku pakeisti salono filtra
|
Patogus, nebloga garso izoliacija, gera audio aparatūra, gražus kokybiškas salonas, erdvus :)
Tik šiek tiek galios truksta.
Sužiūrėti ar nėra rudžių, ar veikia kondicionierius.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
1234 |