Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Patrauklus dizainas
- Kokybiškas interjeras
- Erdvus salonas
TRŪKUMAI
- Nedidelė bagažinė
- Greitai nuvertėja
"Mondeo yra didelis žingsnis į priekį – jis ne tik atrodo labai solidžiai, bet ir turi stebėtinai kokybiškas interjero medžiagas"
Ketvirtos kartos Mondeo gaminamas ant EUCD platformos sukurtos kartu su Volvo. Šią platformą jau naudoja didesni MPV Galaxy, S-MAX ir keletas Volvo modelių. Automobilis turi Ford propaguojamą “Kinetinį” stiliaus dizainą, kurį pradėjo naujieji Galaxy, S-Max ir C-Max, o vėliau adaptavo beveik visi kiti Ford modeliai. Mondeo komplektuojamas su daugybe įvairių variklių. Puikus dyzelinis 2.2 L TDCi common-rail variklis su 175 AG (129 kW) galia ir įsibėgėjimu iki 100 km/h per 8.4 s. Galingiausias variantas turės Volvo 5 cilindrų 2.5 L turbo variklį su 220 AG (162 kW) naudojamą Ford Focus ST variante. Naujasis Mondeo jau spėjo nusifilmuoti filme „Casino Royale“ apie agentą James Bond. Ford kompanijos automobiliai jau kurį laiką dalyvauja agento 007 filmuose, čia jau spėjome pamatyti - Aston Martin, Jaguar ir Ford Thunderbird automobilius. Mondeo yra didelis žingsnis į priekį – jis ne tik atrodo labai solidžiai, bet ir turi stebėtinai kokybiškas interjero medžiagas, todėl visur jaučiama Ford nebūdinga prabanga. Priekinio skydelio stilius yra panašus į vienatūrių Galaxy ir S-MAX. Technologiniu požiūriu tai yra kol kas pats pažangiausias Ford automobilis. Ne veltui jis susilaukė pripažinimo laidoje „Top Gear“, kur buvo pripažintas vienu iš dviejų 2007 metų automobiliu kartu su Subaru Legacy Outback.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Šios kartos Mondeo filmavosi „Casino Royale“ filme apie agentą James Bond. Ford kompanijos automobiliai jau kurį laiką dalyvauja agento 007 filmuose, čia jau spėjome pamatyti - Aston Martin, Jaguar ir Ford Thunderbird automobilius:
Galingiausias variantas turėjo Volvo 5 cilindrų 2.5 L turbo variklį su 220 AG (162 kW) naudojamą Ford Focus ST variante.
Automobilis pelnė tokius apdovanojimus:
Galingiausias variantas turėjo Volvo 5 cilindrų 2.5 L turbo variklį su 220 AG (162 kW) naudojamą Ford Focus ST variante.
Automobilis pelnė tokius apdovanojimus:
- Laidoje „Top Gear“, kur buvo pripažintas vienu iš dviejų 2007 metų automobiliu kartu su Subaru Legacy Outback.
- Metų automobilis – žurnalas „Auto Express“.
- Geriausias vidutinės klasės automobilis – žurnalai „Drive Car of The Year“, „Drive Car of The Year:“
- Metų Airijos automobilis.
- Geriausias šeimos automobilis ir universalas – žurnalas „What Car?“.
- Vienas iš 2008 metų Top 10 automobilių – žurnalai „Motor Trend“, „Car and Driver“.
2019-04-26 |
Ford Mondeo 2010 m 2,3 benzinas, automatas sedanas |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
puikus valdymas, gera dinamika, gražiai atrodo
nėra garso izoliacijos virš galinių arkų
|
Variklio darbinis tūris, l: 2,3
Kuro tipas: Benzinas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 13,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 7,0 |
Bendras automobilio aprašas |
Ford, ypač Mondeo, yra gana populiarus automobilis. Tačiau atsiliepimų apie jį, ypač tokį kaip mano modelį su 2,3 litro varikliu radau gana nedaug. Noriu pakeisti šią situaciją. Todėl, be bereikalingų lyrinių nukrypimų, papasakosiu apie įspūdžius vairuojant šį automobilį. Sąnaudos. Pasirodė šiek tiek didesnės nei įsivaizdavau. Miesto rėžimu, vidutiniškai 13 l / 100 km. Kalbant apie trasą, tai yra gana individualus rodiklis, kuris priklauso nuo vidutinio greičio, lenkimų skaičiaus kelio apkrautumo ir tt.. tai apytiksliai, svyruoja nuo 7 iki 10 l. / 100 km. 80 litrų talpos kuro bakas turi neabejotinų privalumų, kurie puikiai pasireiškia važiuojant ilgus atstumus. Puikus salonas. Be girgždesių ir viskas atrodo labai gražiai, minkšta ir atitinka verslo klasę. Geras matomumas, nepaisant automobilio dydžio. Patogi sėdynė su didele šonine atrama ir daugybe reguliavimo funkcijų, įskaitant juosmens atlošo reguliavimą. Standartinė garso sistema skamba sodriai ir aiškiai. Bet štai ir pirmasis trūkumas, susijęs su garso izoliacija. Iš galo girdėti visa puokštė įvairių garsų sklindančių iš po ratų. Taip yra dėl prastos arkų garso izoliacijos. Papildomai uždėjus garso izoliacijos, kažkiek triukšmas sumažėja. Visa kita garso izoliacija kaip ir normali, bent jau nėra ko skųstis. Ergonomika yra tikrai vykusi. Puikiai įsimenantis valdymo skydelio mygtukų išdėstymas. Lengva navigacija per pagrindines mašinos funkcijas ir parinktis. Reguliavimas ant vairo, Bluetooth, patogus porankis. Vairuotojui viskas labai patogu. Kėbulas. Vienas pirmųjų įspūdžių apie automobilį yra atidarius ir uždarius dureles. Čia viskas padaryta gerai. Nesijaučia, kad gamintojas sutaupė metalo. Durys yra sunkios ir masyvios. Puikiai jaučiasi saugumas, gal vien dėl kokybiško metalo mažiau girdėti triukšmo salone. Išvaizda Vis dar šiuolaikiška, griežtai be jokių nereikalingų detalių . Dizainas yra labai harmoningas. Valdymas. Vairas nėra minkštas kaip vata, bet atvirkščiai yra gana kietas, aštrus ir informatyvus. Pakaba yra vidutiniškai minkšta, bet gerai surinkta ir sureguliuota. Dėl šios priežasties automobilis yra nuspėjamas ir lengvai valdoma posūkiuose. Išskirtinai stabilus ant trasos. Norint padaryti, kad automobilis slystų, reikia labai gerai pasistengti. Stabilumo sistemos tiesiog neleidžia slysti. Stabdžiai yra maloniai nustebinantys - labai veiksmingi ir tuo pačiu metu gana švelnūs. Dinamika Kaip tokios masės ir su tokiu varikliu įsibėgėjimo charakteristikos yra vienos geriausių. Su šiuo automobiliu aplenkti kitą nereikia įdėti daug pastangų ar suabejoti, manevruoti taip pat labai patogu. Su dviejų litrų varikliu arba 1,6, važiuos irgi, bet ne taip patikimai, kaip su šiuo varikliu. Aptarnavimas. Techninio aptarnavimo išlaidos yra pakankamai adekvačios. Techninio aptarnavimo intervalas kas 15 000 km. manau yra pakankamas, tačiau jei norite dažniau keisti tepalus ir filtrus, tai nieko blogo. Atsarginių detalių rasti ir nusipirkti tikrai nėra problema. Apibendrinimas. Automobilis yra puikiai surinktas. Visos jo savybės yra tikrai geros. Vairuoti labai malonu ir patogu |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 7)
Ford Mondeo TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis