Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Patrauklus dizainas
- Kokybiškas interjeras
- Erdvus salonas
TRŪKUMAI
- Nedidelė bagažinė
- Greitai nuvertėja
"Mondeo yra didelis žingsnis į priekį – jis ne tik atrodo labai solidžiai, bet ir turi stebėtinai kokybiškas interjero medžiagas"
Ketvirtos kartos Mondeo gaminamas ant EUCD platformos sukurtos kartu su Volvo. Šią platformą jau naudoja didesni MPV Galaxy, S-MAX ir keletas Volvo modelių. Automobilis turi Ford propaguojamą “Kinetinį” stiliaus dizainą, kurį pradėjo naujieji Galaxy, S-Max ir C-Max, o vėliau adaptavo beveik visi kiti Ford modeliai. Mondeo komplektuojamas su daugybe įvairių variklių. Puikus dyzelinis 2.2 L TDCi common-rail variklis su 175 AG (129 kW) galia ir įsibėgėjimu iki 100 km/h per 8.4 s. Galingiausias variantas turės Volvo 5 cilindrų 2.5 L turbo variklį su 220 AG (162 kW) naudojamą Ford Focus ST variante. Naujasis Mondeo jau spėjo nusifilmuoti filme „Casino Royale“ apie agentą James Bond. Ford kompanijos automobiliai jau kurį laiką dalyvauja agento 007 filmuose, čia jau spėjome pamatyti - Aston Martin, Jaguar ir Ford Thunderbird automobilius. Mondeo yra didelis žingsnis į priekį – jis ne tik atrodo labai solidžiai, bet ir turi stebėtinai kokybiškas interjero medžiagas, todėl visur jaučiama Ford nebūdinga prabanga. Priekinio skydelio stilius yra panašus į vienatūrių Galaxy ir S-MAX. Technologiniu požiūriu tai yra kol kas pats pažangiausias Ford automobilis. Ne veltui jis susilaukė pripažinimo laidoje „Top Gear“, kur buvo pripažintas vienu iš dviejų 2007 metų automobiliu kartu su Subaru Legacy Outback.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Šios kartos Mondeo filmavosi „Casino Royale“ filme apie agentą James Bond. Ford kompanijos automobiliai jau kurį laiką dalyvauja agento 007 filmuose, čia jau spėjome pamatyti - Aston Martin, Jaguar ir Ford Thunderbird automobilius:
Galingiausias variantas turėjo Volvo 5 cilindrų 2.5 L turbo variklį su 220 AG (162 kW) naudojamą Ford Focus ST variante.
Automobilis pelnė tokius apdovanojimus:
Galingiausias variantas turėjo Volvo 5 cilindrų 2.5 L turbo variklį su 220 AG (162 kW) naudojamą Ford Focus ST variante.
Automobilis pelnė tokius apdovanojimus:
- Laidoje „Top Gear“, kur buvo pripažintas vienu iš dviejų 2007 metų automobiliu kartu su Subaru Legacy Outback.
- Metų automobilis – žurnalas „Auto Express“.
- Geriausias vidutinės klasės automobilis – žurnalai „Drive Car of The Year“, „Drive Car of The Year:“
- Metų Airijos automobilis.
- Geriausias šeimos automobilis ir universalas – žurnalas „What Car?“.
- Vienas iš 2008 metų Top 10 automobilių – žurnalai „Motor Trend“, „Car and Driver“.
2018-10-03 |
Mondeo 2011 2.0 EcoBoost 176 kW PowerShift |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Komfortas, galia, malonumas vairuoti, elektra šildomas priekinis stiklas, automobilio kokybė
Pašaliniai garsai šen bei ten,
|
Variklio darbinis tūris, l: 2,0
Kuro tipas: Benzinas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 11,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 7,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 9,0 |
Bendras automobilio aprašas |
Su šiuo automobiliu nuvažiavau jau 30000km. Automobilis pirktas naudotas iš oficialios atstovybės, su tikra, Ford duomenų bazėje registruota rida (139000km). Perkant atliko 1 lygio aptarnavimą (variklio tepalai ir viskas, kas su tuo susiję) ir 2 lygio aptarnavimą (automatinės pavarų dėžės tepalų keitimas). Automobiliu labai džiaugiuosi kiekvieną dieną, kai juo tenka važiuoti. Tokio dydžio automobiliui variklis yra puikus - itin dinamiškas, leidžia pasimėgauti greičiu prie bet kurių apsukų. Sakyčiau tokiai galiai pakankamai ekonomiškas. Jokie kondicionieriaus įjungimai ir pan. veiksmai sąnaudų neįtakoja. Automobilis labiausiai džiugina savo salono medžiagų ir surinkimo kokybe - panelės plastikas yra minkštas ir negirgždantis. Durelių apmušalai su kietu plastiku, tačiau taip pat negirgžda ir nekelia jokio papildomo pigumo/prastumo jausmo. Itin patogu - standartiškai esantis priekinis šildomas stiklas, taip pat kuro papildymo sistema be dangtelio. Apsisukimo spindulys, kaip kituose komentaruose paminėta, yra nemažas, tačiau tai ne mini-hečbekas, tad kitaip tikėtis būtų kvaila. Šiaip itin maneveringas, puikiai stovi kelyje. Vairas yra tarp sunkaus ir lengvo, sakyčiau sportiškesnis ir mano pomėgius tenkina, bet ieškantiems itin lengvo vairo manau netiktų. Pakaba taip pat yra sportiška bet tikrai ne per kieta. Sėdynės patogios, per mėnesį su automobiliu padarau vidutiniškai 1200km, teko važiuot vienu važiavimu 600km atstumą, tai tikrai neišvargino. Dviejų sankabų automatinė dėžė su skambiu "PoweShift" pavadinimu taip pat puiki. Pavaras į viršų junginėja nejuntamai, į apačią kartais galima pajausti. Kas gal kiek nuvilia tai salono garso izoliacija. Geresnė nei vidutinė, tačiau tikiesi geriau. Labiausiai pasireiškia važiuojant autostrada >130km/h - girdisi švilpimas. Taip pat smulkūs garsai salone (gali būti tik mano automobilio problema) - pavyzdžiui barškėjo keleivio saulės skydelis. Lengvai sutvarkiau, bet vistiek erzina. Taip pat - jei komplektacijoje yra šaldomas bardačiokas - jis labai girgžda ir sunkiai atsidaro. Kaikuriais atvejais greičių dėžė taip pat paerzina. Tokie atvejai - kai įvyko kažkas "netikėto", pavyzdžiui stabdant link šviesoforo užsidegė žalia ir norisi greičiau vėl važiuoti - truputį užtrunka kol antra sankaba persigalvoja kad pavarą jungtų ne žemyn, o aukštyn. Žiemą ar tiesiog šaltu metu būna nemalonu rytais - iš glušako vamzdžio garai eina kamuoliais (neperdedu). Kai viskas įkaista - nemalonumas dingsta. |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Per 30000 km keičiau priekinius stabdžių diskus ir kaladėles, priekinius atraminius guolius. Vėliau diskus teko patekinti, tiesinti vieną ratllankį. Pasitaiko atvejų, kai automobilis neužsiveda, t.y. sukant raktelį - jokios reakcijos. Po keleto bandymų susitvarko. Dėja - problemos niekas taip ir nerado iki šiol. Variklis didokas, telpa 5,5l tepalų. Tepalus su filtrais reikia keisti kas 20000km. Iš esmės nei eksploatacija nei remontas nėra brangūs, dalys prieinamomis kainomis. |
Patarimai perkančiajam |
Rinkis iš galingesnių variklių asortimento, pilti kokybišką kurą iš aukšto lygio degalinių, nepraleisti aptarnavimo darbų. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 14)
Ford Mondeo TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis