Markės
606 iš 1918
Ford Mondeo, 2007 - 2014
534Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.510% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)Viso įvertinimų: 34
5% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)5% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)7% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)10% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)2% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
Ar rekomenduojuTaip 94% Ne 6%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Patrauklus dizainas
  • Kokybiškas interjeras
  • Erdvus salonas
TRŪKUMAI
  • Nedidelė bagažinė
  • Greitai nuvertėja
"Mondeo yra didelis žingsnis į priekį – jis ne tik atrodo labai solidžiai, bet ir turi stebėtinai kokybiškas interjero medžiagas"
Ketvirtos kartos Mondeo gaminamas ant EUCD platformos sukurtos kartu su Volvo. Šią platformą jau naudoja didesni MPV Galaxy, S-MAX ir keletas Volvo modelių. Automobilis turi Ford propaguojamą “Kinetinį” stiliaus dizainą, kurį pradėjo naujieji Galaxy, S-Max ir C-Max, o vėliau adaptavo beveik visi kiti Ford modeliai. Mondeo komplektuojamas su daugybe įvairių variklių. Puikus dyzelinis 2.2 L TDCi common-rail variklis su 175 AG (129 kW) galia ir įsibėgėjimu iki 100 km/h per 8.4 s. Galingiausias variantas turės Volvo 5 cilindrų 2.5 L turbo variklį su 220 AG (162 kW) naudojamą Ford Focus ST variante. Naujasis Mondeo jau spėjo nusifilmuoti filme „Casino Royale“ apie agentą James Bond. Ford kompanijos automobiliai jau kurį laiką dalyvauja agento 007 filmuose, čia jau spėjome pamatyti - Aston Martin, Jaguar ir Ford Thunderbird automobilius. Mondeo yra didelis žingsnis į priekį – jis ne tik atrodo labai solidžiai, bet ir turi stebėtinai kokybiškas interjero medžiagas, todėl visur jaučiama Ford nebūdinga prabanga. Priekinio skydelio stilius yra panašus į vienatūrių Galaxy ir S-MAX. Technologiniu požiūriu tai yra kol kas pats pažangiausias Ford automobilis. Ne veltui jis susilaukė pripažinimo laidoje „Top Gear“, kur buvo pripažintas vienu iš dviejų 2007 metų automobiliu kartu su Subaru Legacy Outback.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Šios kartos Mondeo filmavosi „Casino Royale“ filme apie agentą James Bond. Ford kompanijos automobiliai jau kurį laiką dalyvauja agento 007 filmuose, čia jau spėjome pamatyti - Aston Martin, Jaguar ir Ford Thunderbird automobilius:


Galingiausias variantas turėjo Volvo 5 cilindrų 2.5 L turbo variklį su 220 AG (162 kW) naudojamą Ford Focus ST variante.

Automobilis pelnė tokius apdovanojimus:
  • Laidoje „Top Gear“, kur buvo pripažintas vienu iš dviejų 2007 metų automobiliu kartu su Subaru Legacy Outback.
  • Metų automobilis – žurnalas „Auto Express“.
  • Geriausias vidutinės klasės automobilis – žurnalai „Drive Car of The Year“, „Drive Car of The Year:“
  • Metų Airijos automobilis.
  • Geriausias šeimos automobilis ir universalas – žurnalas „What Car?“.
  • Vienas iš 2008 metų Top 10 automobilių – žurnalai „Motor Trend“, „Car and Driver“.
2018-10-03
Mondeo 2011 2.0 EcoBoost 176 kW PowerShift
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Komfortas, galia, malonumas vairuoti, elektra šildomas priekinis stiklas, automobilio kokybė
Pašaliniai garsai šen bei ten,
Variklio darbinis tūris, l: 2,0
Kuro tipas: Benzinas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 11,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 7,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 9,0
Bendras automobilio aprašas
Su šiuo automobiliu nuvažiavau jau 30000km. Automobilis pirktas naudotas iš oficialios atstovybės, su tikra, Ford duomenų bazėje registruota rida (139000km). Perkant atliko 1 lygio aptarnavimą (variklio tepalai ir viskas, kas su tuo susiję) ir 2 lygio aptarnavimą (automatinės pavarų dėžės tepalų keitimas). Automobiliu labai džiaugiuosi kiekvieną dieną, kai juo tenka važiuoti. Tokio dydžio automobiliui variklis yra puikus - itin dinamiškas, leidžia pasimėgauti greičiu prie bet kurių apsukų. Sakyčiau tokiai galiai pakankamai ekonomiškas. Jokie kondicionieriaus įjungimai ir pan. veiksmai sąnaudų neįtakoja. Automobilis labiausiai džiugina savo salono medžiagų ir surinkimo kokybe - panelės plastikas yra minkštas ir negirgždantis. Durelių apmušalai su kietu plastiku, tačiau taip pat negirgžda ir nekelia jokio papildomo pigumo/prastumo jausmo. Itin patogu - standartiškai esantis priekinis šildomas stiklas, taip pat kuro papildymo sistema be dangtelio. Apsisukimo spindulys, kaip kituose komentaruose paminėta, yra nemažas, tačiau tai ne mini-hečbekas, tad kitaip tikėtis būtų kvaila. Šiaip itin maneveringas, puikiai stovi kelyje. Vairas yra tarp sunkaus ir lengvo, sakyčiau sportiškesnis ir mano pomėgius tenkina, bet ieškantiems itin lengvo vairo manau netiktų. Pakaba taip pat yra sportiška bet tikrai ne per kieta. Sėdynės patogios, per mėnesį su automobiliu padarau vidutiniškai 1200km, teko važiuot vienu važiavimu 600km atstumą, tai tikrai neišvargino. Dviejų sankabų automatinė dėžė su skambiu "PoweShift" pavadinimu taip pat puiki. Pavaras į viršų junginėja nejuntamai, į apačią kartais galima pajausti. Kas gal kiek nuvilia tai salono garso izoliacija. Geresnė nei vidutinė, tačiau tikiesi geriau. Labiausiai pasireiškia važiuojant autostrada >130km/h - girdisi švilpimas. Taip pat smulkūs garsai salone (gali būti tik mano automobilio problema) - pavyzdžiui barškėjo keleivio saulės skydelis. Lengvai sutvarkiau, bet vistiek erzina. Taip pat - jei komplektacijoje yra šaldomas bardačiokas - jis labai girgžda ir sunkiai atsidaro. Kaikuriais atvejais greičių dėžė taip pat paerzina. Tokie atvejai - kai įvyko kažkas "netikėto", pavyzdžiui stabdant link šviesoforo užsidegė žalia ir norisi greičiau vėl važiuoti - truputį užtrunka kol antra sankaba persigalvoja kad pavarą jungtų ne žemyn, o aukštyn. Žiemą ar tiesiog šaltu metu būna nemalonu rytais - iš glušako vamzdžio garai eina kamuoliais (neperdedu). Kai viskas įkaista - nemalonumas dingsta.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Per 30000 km keičiau priekinius stabdžių diskus ir kaladėles, priekinius atraminius guolius. Vėliau diskus teko patekinti, tiesinti vieną ratllankį. Pasitaiko atvejų, kai automobilis neužsiveda, t.y. sukant raktelį - jokios reakcijos. Po keleto bandymų susitvarko. Dėja - problemos niekas taip ir nerado iki šiol. Variklis didokas, telpa 5,5l tepalų. Tepalus su filtrais reikia keisti kas 20000km. Iš esmės nei eksploatacija nei remontas nėra brangūs, dalys prieinamomis kainomis.
Patarimai perkančiajam
Rinkis iš galingesnių variklių asortimento, pilti kokybišką kurą iš aukšto lygio degalinių, nepraleisti aptarnavimo darbų.
Įvertink šį atsiliepimą (viso 14)
Ford modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini  KaKaKa 
  Sport Ka  
  Maži FiestaFiestaFiestaFiestaFiesta
  Kompaktiniai EscortEscort   
 FocusFocusFocusFocus
  FusionFusion  
  Vidutiniai MondeoMondeoMondeoMondeo 
  Dideli ScorpioScorpio    
  Taurus 
  Kupė ProbeCougar   
 MustangMustangMustangMustang
 Puma   
  Kabrioletai   Thunderbird   
  Street Ka   
  Mini krosoveriai    EcoSport 
   Puma
  Krosoveriai   EdgeEdge
  KugaKugaKuga
    Explorer EV
  Dideli krosoveriai   Flex  
   Mustang Mach-E
  Visureigiai   ExplorerExplorer
    Bronco
  Dideli visureigiai  Excursion   
  ExpeditionExpeditionExpedition
  Pikapai   F150F150F150F150
   RangerRanger
  Dideli pikapai   Super DutySuper DutySuper Duty
  Mini vienatūriai    B-MAX  
  Vienatūriai   Focus C-MAXC-MAX 
  Dideli vienatūriai  GalaxyGalaxyGalaxy  
 Windstar   
  S-MAXS-MAX 
  Sportiniai   GT  GT 
  Daugiatiksliai   Tourneo / Transit ConnectTourneo / Transit ConnectTourneo / Transit Connect
   Tourneo / Transit CourierTourneo / Transit Courier
  Komerciniai  TransitTransitTransit
   Tourneo / Transit CustomTourneo / Transit Custom
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt