Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Ekonomiški dyzeliniai varikliai
- Erdvus salonas
- Praktiškas
TRŪKUMAI
- Nuobodus dizainas
- Pasenęs interjero dizainas
- Neinformatyvus vairo mechanizmas
"Visureigis turi išmanią visų ratų varymo sistemą, kuri įvertina besikeičiančias važiavimo sąlygas pagal 25 skirtingus parametrus ir efektyviai paskirsto galią kiekvienam ratui"
Antros kartos Ford Kuga tapo didesnis, erdvesnis ir pakeičia ne tik senajį Kuga, bet ir Šiaurės Amerikos rinkose gamintą Ford Escape visureigį. Naujo automobilio dizainas išliko labai panašus į senojo, tačiau tapo dar labiau sportiškas. Automobilio priekyje kontrastuoja mažos radiatoriaus grotelės viršuje ir didelės suskaidytos apačioje, šonus puošia ryški linija, o galinėje dalyje naudojamos trapecijos formų detalės, bei žibintai. Interjeras yra itin panašus į naujausio Ford Focus ir C-MAX modelių dizainą – jį galima pavadinti moderniu ir pakankamai kokybišku, nors mygtukų ir jungiklių gausa kiek trikdo. Pirmos kartos Kuga pasižymėjo itin aštriu valdymu, kas labiau priminė paaukštintą Ford Focus nei vidutinio dydžio visureigį. Naujasis Kuga tapo gerokai minkštesnis, tačiau valdymo savybės nukentėjo ir jau nebegali prilygti klasės lyderiui Mazda CX-5. Elektrinis vairo stiprintuvas taip pat duoda mažokai grįžtamojo ryšio ir yra kiek per „lengvas“. Atsvara prastesnėms valdymo savybėms yra tai, kad naujasis visureigis turi išmanią visų ratų valdymo sistemą, kuri įvertina besikeičiančias važiavimo sąlygas pagal 25 skirtingus parametrus ir efektyviai paskirsto galią kiekvienam ratui. Tarp malonių naujovių yra keletas labai praktiškų funkcijų – tai automatinė galinių durų valdymo sistema aktyvuojama koja. Pakanka kojos judesio po galiniu bamperiu ir durys atidaromos arba uždaromos. Automobilyje taip pat įtaisyta automatinė parkavimo sistema „Active Park Assist“ su davikliais, kurie vairuotoją perspėja apie kliūtis esančias veidrodėlių aklojoje zonoje. Kaip minėta automobilis tapo erdvesnis, tad 82 litrais talpesnis bagažo skyrius (kurį beje galima padidinti vieno mygtuko paspaudimu taip užlenkiant galinių sėdynių atlošus) tikrai nudžiugins mėgstančius iškylas į gamtą. Ford Kuga siūlomas su dviem dyzeliniais 2 litrų darbinio tūrio TDCi varikliais, kurių galia svyruoja nuo 140 iki 163 AG. Benzininis yra 1,6 litro „EcoBoost“ variklis, kuris pasižymi ne tik savo galia, bet ir taupumu.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
2016-02-28
Miesto karys „Ford Kuga“ – atnaujintas „Ford Motor Company” nuosekliai plėtoja ir modernizuoja savo miesto visureigių liniją, ir klientams Ženevos parodoje pristato atnaujintą kompaktišką „Ford Kuga”, kimšte prikimštą naujausių saugumo ir pagalbinių technologijų. Visureigis gavo ir naujutėlaitį 1,5 litro darbinio tūrio 120 AG galios TDCi dyzelinį variklį.
Reaguodama į rinkos analitikų prognozes, kad iki 2020 m. SUV segmento pardavimai Europoje padidės ir sudarys 27 proc. visų automobilių pardavimų, „Ford“ stiprina visureigių liniją. Pernai Europos rinkai buvo pristatytas atnaujintas „EcoSport”, o šiemet – atnaujinta „Kuga” ir naujasis “Edge“. „Kuga” priešakinėse SUV linijos gretose kovoja nuo pat 2008-ųjų. Drąsus ir sportiškas atnaujintas „Kuga“ debiutavo ką tik praūžusiame pasauliniame mobiliųjų technologijų kongrese Barselonoje (Ispanija). Čia buvo pristatytos šviežiausios „Ford“ technologijų naujovės – naujausia statymo technologija, patobulinta susidūrimų išvengimo sistema „Active City Stop“, į aplinką reaguojanti ir vairuotojui matomumą optimizuojanti priekinio apšvietimo sistema, berankis bagažinės atidarymas bei išmanioji visų varančių ratų sistema.
„Atnaujintas „Ford Kuga“ gerbėjams siūlo naujų funkcijų ir technologijų, padėsiančių vairuotojui jaustis patogiai ir saugiai", – sakė „Ford of Europe“ produktų plėtros vadovas Joe Bakaj. „Sudėtingi dizaino pokyčiai suteikė automobiliui naujumo ir modernumo, o balsu valdoma komunikacijos sistema SYNC 3 įgalina vairuotoją neatitraukinat rankų nuo vairo valdyti automobilio išmaniuosius prietaisus."
„Ford“ visureigių pardavimai dvidešimtyje Europos šalių (didžiausiose „Ford“ Europos rinkose) 2015-aisiais metais (palyginus su 2014 m.) išaugo iki rekordinės 19 proc. dalies – parduota 102 tūkstančiai automobilių.
„Europos rinkai siūlome kaip tik tai, ko reikia vartotojui – visureigių liniją, pasižyminčią stilingu dizainu, dinamika bei sudėtingomis, tačiau paprastai valdomomis technologijomis", – sakė produktų plėtros vadovas Joe Bakaj. „Visureigių paklausa šiuo metu yra stipresnė nei bet kada, todėl „Ford" plečia savo asortimentą siūlydama viską – nuo itin praktiškų iki miesto gyvenimo ritmą atitinkančių sportiškų modelių."
Balsu valdoma komunikacijos sistema SYNC 3
„Kuga“ įmontuota naujos kartos balsu valdoma komunikacijos sistema SYNC3, leis vairuotojui valdyti automobilio navigacijos, pramogų, aplinkos temperatūros palaikymo sistemas ir išmaniuosius įrenginius beveik neprisiliečiant prie SYNC3 valdymo įrankių. Naujos kartos SYNC supranta kur kas daugiau komandų balsu, yra kur kas greitesnė ir veikia patogesnėje aplinkoje.
Paspaudus komandos mygtuką ir ištarus „Man reikia kavos“, „Man reikia degalų“ ar „Man reikia stovėjimo aikštelės“, sistema pati suranda artimiausius objektus ir pasiūlo greičiausia maršrutą.
Nuo 2013 metų rinkoje esančioje SYNC terpėje jau veikia geras tuzinas įvairios paskirties programėlių. Kartu su nauja sistemos karta pasirodo ir pirmosios tokio tipo programėlės kaip „MyBoxMan“, „HearMeOut”, „AccuWeather”, „Cadena Ser”, „Los 40 Principales”.
„Ford“ taip pat patobulino ir Lietuvoje veikiančią pagalbos kelyje sistemą „Emergency Assistant“, kuri, suveikus oro pagalvių mechanizmui, per vairuotojo mobilųjį telefoną susisiekia su Bendruoju pagalbos centru ir persiunčia tikslias automobilio koordinates.
Sudėtingos technologijos paprastesniam parkavimui
Naujojo „Ford Kuga" vairuotojai pajus ką reiškia paprastesnis automobilio valdymas ir patogesnis jo statymas. Ultragarso jutiklių pagalba vairuotojas automobilį priparkuos lygiagrečiai ir tiksliai tarp kitų automobilių, reiks tik paspausti specialų mygtuką ir valdyti stabdžių bei akceleratoriaus pedalus. Papildomi jutikliai padės ne tik pastatyti automobilį, bet ir pajudėti iš vietos: trijų skirtingų signalų pagalba sistema įspės vairuotoją apie netoliese esantį ar ką tik pasirodžiusį objektą.
Kita naujiena – patobulinta „Active City Stop“ versija. Tai susidūrimo išvengimo sistema, veikianti važiuojant iki 50 km/h greičiu (prieš tai veikė važiuojant iki 30 km/h). „Active City Stop“ sistema specialių jutiklių, įmontuotų automobilio priekyje, pagalba kelyje ieško objektų ir stabdo automobilį, jeigu transporto priemonė prie objekto artėja per greitai. Vairuotojui ir toliau nereaguojant, sistema sumažina variklio sukimo momentą ir automatiškai įjungia stabdžius, kad būtų sumažintas susidūrimo poveikis arba jo būtų išvengta.
„MyKey“ technologija neįgudusiems vairuotojams suteiks galimybę užrakinti įeinančius telefono skambučius, apriboti maksimalų greitį, išvengti vairuotojo pagalbos ir saugos funkcijų deaktyvavimo, sumažinti garso sistemą ar ją išjungti, jei, tarkime, keleiviai nenaudoja saugos diržų.
„Kuga“ modeliuose su automatine pavara įmontuota „paddle-shift“ funkcija leis vairuotojui pasirinkti pavaras rankiniu būdu, nenukeliant rankų nuo vairo.
Stilingasis „Kuga”
Atnaujintas „Kuga“ įkūnija naujausią „Ford“ dizaino kalbą – drąsią ir sportišką išvaizdą. Pastaroji yra atkartojama ir kompaktiškame visureigyje „EcoSport“, ir naujos kartos vidutinės klasės „Edge“. Masyvios trapecijos formos viršutinės grotelės ir mažesnės apatinės grotelės yra įrėmintos elegantiškų naujų priekinių žibintų su LED dieniniais žibintais bei stilingų papildomų rūko žibintų. Sportišką išvaizdą užbaigia atnaujintas galinis buferis ir galiniai žibintai.
Pirkėjai galės įsigyti 17, 18 ar 19 colių lengvojo lydinio ratlankius. Pasiūlytos ir dvi naujos kėbulo spalvos – pilkoji „Guard Grey“ ir vario „Copper Pulse“.
Begalė naujų, komfortą užtikrinančių automobilio savybių nepaliks vairuotojų abejingų: šildomas vairas, elektroninis stovėjimo stabdis, supaprastinti vairo kontrolės bei oro kondicionavimo nustatymai, durų užrakto indikatorius, berankis bagažinės atidarymas, palengvinantis apsipirkimą tėvams su mažais vaikais, automatiškai pasislepiantis galinio buferio kablys.
Galingi bei degalus taupantys varikliai
Atnaujintas „Kuga“ aprūpintas nauju 120 AG 1,5 litro darbinio tūrio TDCi dyzeliniu varikliu. Variklis 5 proc. ekonomiškesnis nei jo tokios pat galios 2 litrų darbinio tūrio pirmtakas ir sunaudoja 4,4 l degalų šimtui kilometrų, CO2 emisija sudaro 115 g/km.
Bus siūlomos ir dvi 2,0 litro TDCi dyzelinio variklio versijos: viena 150 AG, 4,7 l/100 km kuro sąnaudomis ir 122 g/km CO2, o kita versija – 180 AG, naudojanti 5,2 l kuro 100 km su 135 g/km CO2 emisija.
Taip pat – 1,5 litro „EcoBoost" benzininiai varikliai: 120 AG ir 150 AG, priekinių ratų pavara, 6,2 l kuro sąnaudomis šimtui kilometrų ir 143 g / km CO2 bei 182 AG su 7,4 l/100 km ir 171 g/km CO2.
Geresnis matomumas ir didesnis saugumas
Naujausios „Ford“ technologijos tarnauja maksimaliam keleivių ir kitų eismo dalyvių saugumui. Automobilio kėbulo, variklio dangčio, bagažinės durų konstrukcijos yra patobulintos taip, kad kuo mažiau sužalotų pėsčiuosius nelaimingo atsitikimo metu.
Prisitaikančio priekinio apšvietimo sistema „Adaptive Front Lighting System” yra naujovė, ankstesnėse automobilio versijose šios sistemos nebuvo. Ji reaguoja į aplinkos apšvietimą ir automatiškai koreguoja žibintų šviesos spindulio kampą, pagerindama vairuotojui matomumą.
Kita naujovė – išmani visų varančiųjų ratų sistema „Intelligent All Wheel Drive” per mažiau nei 20 milisekundžių (20 kartų greičiau nei tai trunka sumirksėti) sureguliuoja kiekvieno rato sukimo momentą, optimizuoja valdymą ir padangų sukibimą su kelio danga.
Lenkimo kreivės kontrolė „Vectoring Control“ užtikrina ratų sukibimą su kelio paviršiumi ir stabilumą posūkiuose, jei vairuotojas lenktų nesilaikydamas saugaus greičio.
Prekyba šiuo modeliu prasidės 2017 m. pavasarį.
|
Ford Kuga TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis