Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Unikalaus stiliaus automobilis
- Puikiai valdomas ir itin dinamiškas
- Itin brangus ir retas
TRŪKUMAI
- Ar ne per mažai cilindrų turi V6 variklis?
- Itin brangus ir retas
Ne paslaptis, kad JAV pagaminti sportiniai automobiliai visada buvo vertinami kiek skeptiškai. Tad šįkart Ford GT kūrėjai nusprendė laikytis visiškai priešingos strategijos nei įprastai daro JAV sportinių automobilių kūrėjai. Visų pirma automobilio rėmas, kėbulo detalės yra sukurtos iš anglies pluošto. Ford GT "Competition Pack" versija su anglies pluošto ratlankiais ir išmetimo sistema iš titano sveria vos 1385 kg. Tai išties nedidelis svoris nors ir visu 100 kg didesnis nei McLaren 720S. Panašiai kaip ir LaFerrari, Ford GT sėdynės pritvirtintos prie anglies pluošto rėmo ir yra nestumdomos, lankstosi tik nugaros dalis. Vietoje sėdynės stumdymo jūs galite reguliuoti pedalų ir vairo atstumą. Antra – didelis dėmesys buvo skirtas važiuoklei, kurios standumą galima reguliuoti. Aktyvi aerodinamika leidžia oro srautui nuo priekinių oro paėmimo angų judėti pro priekinius ratus taip padidinant priekinės ašies prispaudimo jėgą. Galinė ašis yra “apkraunama” galinio reguliuojamo spoilerio pagalba. Ir galiausiai variklis – nedidelis lengvas aliumininis 3,5 litro V6 EcoBoost turbo variklis generuoja nepaprastai didelę 647 AG galią. Toks nedidelis variklis leido kūrėjams sukurti itin kompaktišką lašo formos variklio skyriaus dalį. Ford GT turi 5 pavaros režimus: "Wet", "Normal", "Sport", "Track" ir "V-Max". Pasirinkus "Track" pakaba nusileidžia nuo 120 mm iki vos 70 mm aukščio bei išstumiamas galinis spoileris. Automobilio pagreitis prilygsta bet kuriam iš Europietiškų “superkarų” – 100 km greitis pasiekamas per 2,8 sekundės. Neįtikėtina automobiliui turinčiam 6 cilindrus! Tad akivaizdu jog automobilio kūrėjai pasirinko itin “europietišką” kelią kurdami šį legendinį automobilį. Ir tai nenuostabu, nes Ford GT pirmtakas GT40 sukurtas dar praėjusio amžiaus septintajame dešimtmetyje buvo sukurtas su vienu tikslu – įveikti konkurentus iš Ferrari gamyklos. Tąkart jiems tai pavyko ir ne vieną kartą, laimint prestižines LeMano varžybas. Tačiau ar pirkėjams įtiks legendinio Ford GT40 įpėdinis, kuris su išmania aerodinamika, kompaktišku kėbulu bei nedideliu V6 varikliu neteko dalies amerikietiškos sportinių automobilių dvasios?
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
2018-02-20
technologijos.lt
Garsenybė pardavė savo automobilį, o dabar „Ford“ jį duoda į teismą - kodėl Ford yra teisūs? Johnas Cena - WWE imtynių žvaigždė ir aktorius, tikrai turtingas žmogus. Jo kolekcijoje yra keletas automobilių, tačiau jie nuolat keičiasi, nes vyras mėgsta pačius naujausius automobilius. Visgi, jis nesitikėjo, kad pardavęs savo „Ford GT“ superautomobilį jis susilauks gamintojo nemalonės - „Ford“ jį padavė į teismą. Dar daugiau - markės fanai yra įtūžę ir šiuo atveju palaiko „Ford“ pusę. Kodėl kompanija norėjo uždrausti perparduoti savo automobilius?
Iš tiesų, situacija gana keista. Atrodytų, kad jei automobilis yra tavo, tai ir elgtis su juo gali kaip nori. Johnas Cena už savo „Ford GT“ sumokėjo daugiau nei 460 tūkstančių dolerių, automobilis priklauso tik jam - jokie bankai ar „Ford“ į jį teisių neturi. Visgi, buvęs netikrų imtynių aktorius turėjo geriau pagalvoti prieš parduodamas šį įspūdingai atrodantį automobilį.
„Ford“ įprastai superautomobilių negamina. Visgi, GT40 ir jo pasekėjas GT yra išimtis. Tai - keliams skirti automobiliai su lenktyninių mašinų genais. 1966 metais „Ford GT40“ laimėjo Le Mano lenktynes, nušluostydamas nosį „Ferrari“ automobiliams. Kompanija norėjo paminėti šios pergalės 50 metų sukaktį kaip reikiant, todėl ir sukūrė naują „Ford GT“ superautomobilį. Lenktyninė jo versija taip pat sudalyvavo legendinėse 24 valandų Le Mano lenktynėse, kur laimėjo pirmą vietą savo GTE klasėje.
„Ford“ neužsiima superautomobilių gamyba, todėl reikėjo daug pastangų, kad GT taptu realybe. Anstesnė versija, gaminta 2004-2006 metais buvo kur kas paprastesnė, tačiau buvo persekiojama gedimų ir iš esmės neprisidėjo prie markės įvaizdžio gerinimo. Todėl buvo nuspręsta, kad GT superautomobilis bus skirtas bendruomenei kurti ir apdovanoti. Tiražas apribotas iki 500 automobilių, kuriuos įsigyti buvo leista toli gražu ne visiems. Reikėjo teikti paraišką, įrodyti, kad automobiliu bus važinėjama. „Ford“ labiausiai nenorėjo, kad automobiliai stovėtų nenaudojami, todėl atmetė daugybės žmonių prašymus įsigyti šiuos superautomobilius. Visgi, nors kompanija ir tvirtino, kad GT superautomobiliai yra skirti vairavimo ir „Ford“ markės entuziastams, keletas superautomobilių buvo parduoti tiesiog pasaulinio lygio žvaigždėms. Prisiminkite - juk tikslas visada buvo įvaizdžio gerinimas.
Ar „Ford“ sugadino savo naująjį GT?
Kartu taip buvo tikimasi, kad turtingi pirkėjai neužsiims verslu. Riboto tiražo automobilių kaina išauga iš karto po pagaminimo, todėl jie dažnai įsigijami žmonių, kurie net nesiruošia jų vairuoti. Taip nutinka nuolat su „Ferrari“, „McLaren“, „Porsche“ ir kitų garsių markių gaminiais - jie iš karto pasirodo naudotų automobilių skelbimų portaluose, nors yra visiškai nauji. Būtent taip pasielgė ir Cena, sumanęs iš savojo „Ford GT“ užsidirbti ir jį pardavęs vos po mėnesio.
Dabar „Ford“ duoda Johną Ceną į teismą, teigdami, kad jis nesilaikė žodinio susitarimo, kuris buvo plačiai išreklamuotas ir privalėjo būti žinomas ir pačiam imtynininkui. Juk visuomet buvo teigiama, kad superautomobilį bus galima parduoti tik po dvejų metų. „Ford“ kaltina Ceną kenkimu kompanijos įvaizdžiui, o markės gerbėjai su tuo sutinka - juk kai kurie žmonės siekė leidimo įsigyti superautomobilį, tačiau jo negavo, nes jis buvo suteiktas netikrų imtynių žvaigždei. „Ford“ dėl to iki šiol susilaukia kritikos - ne vienas automobilių entuziastas superautomobilio negavo jau vien dėl per mažo aktyvumo socialiniuose tinkluose, o štai Cena jį įsigijo nesunkiai, nors jam „Ford GT“ apskritai nerūpi.
Tiesa, teismas tikriausiai „Ford“ kaltinimus padės tiesiai į šiukšliadėžę - pirkimo sutartyje tokios sąlygos numatytos nebuvo ir Cena įstatymų ar minėto susitarimo nepažeidė.
|
Ford GT TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis