Markės
596 iš 1918
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Unikalaus stiliaus automobilis
  • Puikiai valdomas ir itin dinamiškas
  • Itin brangus ir retas
TRŪKUMAI
  • Ar ne per mažai cilindrų turi V6 variklis?
  • Itin brangus ir retas
Ne paslaptis, kad JAV pagaminti sportiniai automobiliai visada buvo vertinami kiek skeptiškai. Tad šįkart Ford GT kūrėjai nusprendė laikytis visiškai priešingos strategijos nei įprastai daro JAV sportinių automobilių kūrėjai. Visų pirma automobilio rėmas, kėbulo detalės yra sukurtos iš anglies pluošto. Ford GT "Competition Pack" versija su anglies pluošto ratlankiais ir išmetimo sistema iš titano sveria vos 1385 kg. Tai išties nedidelis svoris nors ir visu 100 kg didesnis nei McLaren 720S. Panašiai kaip ir LaFerrari, Ford GT sėdynės pritvirtintos prie anglies pluošto rėmo ir yra nestumdomos, lankstosi tik nugaros dalis. Vietoje sėdynės stumdymo jūs galite reguliuoti pedalų ir vairo atstumą. Antra – didelis dėmesys buvo skirtas važiuoklei, kurios standumą galima reguliuoti. Aktyvi aerodinamika leidžia oro srautui nuo priekinių oro paėmimo angų judėti pro priekinius ratus taip padidinant priekinės ašies prispaudimo jėgą. Galinė ašis yra “apkraunama” galinio reguliuojamo spoilerio pagalba. Ir galiausiai variklis – nedidelis lengvas aliumininis 3,5 litro V6 EcoBoost turbo variklis generuoja nepaprastai didelę 647 AG galią. Toks nedidelis variklis leido kūrėjams sukurti itin kompaktišką lašo formos variklio skyriaus dalį. Ford GT turi 5 pavaros režimus: "Wet", "Normal", "Sport", "Track" ir "V-Max". Pasirinkus "Track" pakaba nusileidžia nuo 120 mm iki vos 70 mm aukščio bei išstumiamas galinis spoileris. Automobilio pagreitis prilygsta bet kuriam iš Europietiškų “superkarų” – 100 km greitis pasiekamas per 2,8 sekundės. Neįtikėtina automobiliui turinčiam 6 cilindrus! Tad akivaizdu jog automobilio kūrėjai pasirinko itin “europietišką” kelią kurdami šį legendinį automobilį. Ir tai nenuostabu, nes Ford GT pirmtakas GT40 sukurtas dar praėjusio amžiaus septintajame dešimtmetyje buvo sukurtas su vienu tikslu – įveikti konkurentus iš Ferrari gamyklos. Tąkart jiems tai pavyko ir ne vieną kartą, laimint prestižines LeMano varžybas. Tačiau ar pirkėjams įtiks legendinio Ford GT40 įpėdinis, kuris su išmania aerodinamika, kompaktišku kėbulu bei nedideliu V6 varikliu neteko dalies amerikietiškos sportinių automobilių dvasios?
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Automobilis yra gan plačiai naudojamas žiedinėse varžybose:



2016-06-21

„Ford“ vėl laimėjo prieš „Ferrari“

„Ford“ vėl laimėjo prieš „Ferrari“
Praėjusį sekmadienį trečią valandą po pietų kirtusi finišo liniją, 68 numeriu pažymėta „Ford GT“ komanda, į kurios sudėtį įeina Sebastienas Bourdais (Prancūzija), Joey Handas (JAV) ir Dirkas Mülleris (Vokietija), tapo prestižinių 24 valandas vykstančių Le Mano lenktynių nugalėtoja „GTE Pro“ klasėje. 69 numeriu pažymėta „Ford GT“ komanda, kurią sudaro Ryanas Briscoe (Australija), Scottas Dixonas (Naujoji Zelandija) ir Richardas Westbrookas (Didžioji Britanija), prisijungė prie nugalėtojų ant pakylos užimdami trečiąjį laiptelį. „Ford GT“ komandos, pažymėtos 66 ir 67 numeriais, užėmė atitinkamai ketvirtąją ir devintąją vietas. Lenktynėse „Ford“ kovojo su klasės lydere „Ferrari“, kaip ir praėjusio amžiaus 7-ąjame dešimtmetyje. 

„Tai istorinis „Ford Motor Company“ momentas“, – sakė Bill Ford, „Ford Motor Company“ vykdantysis direktorius. „Mes išdrįsome svajoti, kad, praėjus 50 metų nuo neįtikėtino 1966 metų laimėjimo, galime grįžti į Le Maną ir priimti sunkiausios konkurencijos pasaulyje žaidimo taisykles. Pasididžiavimas, kurį mes visi jautėme, „Ford GT“ kirtus Le Mano finišo liniją, yra neapsakomas. Jungtinė „Ford GT“ kūrėjų ir lenktynininkų komanda dirbo nenuilstamai ir aš didžiuojuosi kiekvienu iš jų. „Ford Chip Ganassi Racing“ komanda parodė tikrąją „Ford“ dvasią, kupiną inovacijų, pasiryžimo ir komandinio darbo. Mes branginame mūsų kompanijos istoriją bei paveldą ir šiandien mes dar kartą patekome į istoriją, todėl negaliu tuo nesididžiuoti.“

 
Žiniasklaidai pirmą kartą pristatytas pernai metų Le Mano lenktynėse, praėjus 395 dienoms, „Ford GT“ išplėšė pergalę tose pačiose Le Mano lenktynėse. Automobilio ratams pirmą kartą asfaltą palietus 2015-ųjų gegužės 20 d., „Calabogie Motorsports“ trasoje Kanadoje, vos per vienerius metus, titaniškomis „Ford Chip Ganassi“ komandos pastangomis, jis buvo transformuotas į Le Mano lenktynių nugalėtoją.
 
„Kurti naują automobilį ir lenktyniauti juo Le Mano lenktynėse yra monumentali užduotis", – komentavo Mark Fields, „Ford Motor Company“ prezidentas ir generalinis direktorius. „Mes ėmėmės šios užduoties ir laimėjome svarbiausias sportinių automobilių lenktynes. Kiekvienas „GTE Pro“ klasės gamintojas šiose lenktynėse kovojo viskuo, ką turi geriausio ir mes džiaugiamės, kad mūsų lūkesčiai buvo viršyti su kaupu."
 
Po nepailstamos kovos su 82 numeriu pažymėtu „Ferrari“, 20-ąją lenktynių valandą „Ford GT“ Nr. 68 išsiveržė į priekį ir nebeužleido pozicijos. Tuo metu už vairo buvo Joey Handas, rimtai užsidegęs 50 metų trunkančiu varžymusi tarp dviejų automobilių gamintojų.
 
„Didelis iššūkis grįžti čia po 50 metų, po to, kai 1966 metais lenktynes laimėjo „Ford“, – sakė J. Handas. „Mes nuolat sau kartojome, kad norime laimėti, bet tai padaryti iš tikrųjų yra gigantiškas darbas. Ši komanda per labai trumpą laiką atliko didžiulį darbą. Visi jos nariai sunkiai dirbo, neišskiriant nė Kalėdų ir Naujųjų Metų švenčių ir sukūrė bolidą, kuriuo galime laimėti. Mes važiavome tarsi tai būtų 24 valandų sprinto lenktynės. Esu laimėjęs daugelį lenktynių, tačiau šios yra ypatingos. Man didelė garbė būti „Ford“ šeimos dalimi.“
 
Ši pergalė yra ypač saldi prancūzui Sebastienui Bourdais. Le Mano lenktynėse jis varžėsi jau 10 kartų, tačiau tai – pirmasis jo laimėjimas.
 
„Neįtikėtinas jausmas, negaliu patikėti, kad tai įvyko“, – sakė S. Bourdais. „Dėjome tiek daug pastangų, buvo tiek daug emocijų, ir būti trofėjo laimėtoju yra kažkas ypatingo. Šiandien viskas susidėlioja į savo vietas – lenktynių istorija, „Ferrari/Ford“ mūšis, prabėgę 50 metų ir čia esanti „Ford“ komanda. Nuostabus jausmas – laimėti.“

 
66 numeriu pažymėtu „Ford GT“ lenktyniavę Billy Johnson (JAV), Stefan Mücke (Vokietija) ir Olivier Pla (Prancūzija) varžybų metu siekė aukščiausio rezultato, bet jiems sutrukdė nedidelės problemos su elektros instaliacija. Toks yra Le Mano 24 valandų lenktynių tempas – vienas nedidelis techninis trikdis gali užkirsti kelią į pergalę.
 
„Ford GT“, pažymėto 67 numeriu, važiavusi trijų britų – Marino Franchitti, Andy Priaulx ir Harry Tincknell‘io – komanda lenktynių pradžioje nukentėjo dėl reduktoriaus nesklandumų, todėl turėjo smarkiai vytis varžovus visas 24 valandas ir finišavo devinti.
 
66-asis „Ford GT“ numeris uždirbo daugiausiai taškų FIA pasaulio ilgų distancijų lenktynių čempionatui (FIA World Endurance Championship). IMSA (International Motor Sports Association) „Ford Chip Ganassi Racing“ komanda grįžta į JAV, kur liepos 3 d. dalyvaus „WeatherTech“ lenktynėse Watkins Gleno trasoje, esančioje netoli to paties pavadinimo miestelio.
 
„Ford Chip Ganassi Racing“ komandos savininkas Chipas Ganassis automobilių lenktynėse dalyvauja jau daugiau kaip 25 metus ir yra laikomas vienu sėkmingiausių bei inovatyviausių komandų savininkų visame pasaulyje. Jo komandos dalyvauja 18 čempionatų ir yra laimėję 175 pergales. Chip Ganassi yra vienintelis savininkas istorijoje, laimėjęs „Indianapolis 500“, „Daytona 500“, „Brickyard 400“, „Rolex“ 24 valandų Daytono, 12 valandų Sebring ir 24 valandų Le Mano lenktynes.
 


Ford modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini  KaKaKa 
  Sport Ka  
  Maži FiestaFiestaFiestaFiestaFiesta
  Kompaktiniai EscortEscort   
 FocusFocusFocusFocus
  FusionFusion  
  Vidutiniai MondeoMondeoMondeoMondeo 
  Dideli ScorpioScorpio    
  Taurus 
  Kupė ProbeCougar   
 MustangMustangMustangMustang
 Puma   
  Kabrioletai   Thunderbird   
  Street Ka   
  Mini krosoveriai    EcoSport 
   Puma
  Krosoveriai   EdgeEdge
  KugaKugaKuga
    Explorer EV
  Dideli krosoveriai   Flex  
   Mustang Mach-E
  Visureigiai   ExplorerExplorer
    Bronco
  Dideli visureigiai  Excursion   
  ExpeditionExpeditionExpedition
  Pikapai   F150F150F150F150
   RangerRanger
  Dideli pikapai   Super DutySuper DutySuper Duty
  Mini vienatūriai    B-MAX  
  Vienatūriai   Focus C-MAXC-MAX 
  Dideli vienatūriai  GalaxyGalaxyGalaxy  
 Windstar   
  S-MAXS-MAX 
  Sportiniai   GT  GT 
  Daugiatiksliai   Tourneo / Transit ConnectTourneo / Transit ConnectTourneo / Transit Connect
   Tourneo / Transit CourierTourneo / Transit Courier
  Komerciniai  TransitTransitTransit
   Tourneo / Transit CustomTourneo / Transit Custom
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt