Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Unikalaus stiliaus automobilis
- Puikiai valdomas ir itin dinamiškas
- Itin brangus ir retas
TRŪKUMAI
- Ar ne per mažai cilindrų turi V6 variklis?
- Itin brangus ir retas
Ne paslaptis, kad JAV pagaminti sportiniai automobiliai visada buvo vertinami kiek skeptiškai. Tad šįkart Ford GT kūrėjai nusprendė laikytis visiškai priešingos strategijos nei įprastai daro JAV sportinių automobilių kūrėjai. Visų pirma automobilio rėmas, kėbulo detalės yra sukurtos iš anglies pluošto. Ford GT "Competition Pack" versija su anglies pluošto ratlankiais ir išmetimo sistema iš titano sveria vos 1385 kg. Tai išties nedidelis svoris nors ir visu 100 kg didesnis nei McLaren 720S. Panašiai kaip ir LaFerrari, Ford GT sėdynės pritvirtintos prie anglies pluošto rėmo ir yra nestumdomos, lankstosi tik nugaros dalis. Vietoje sėdynės stumdymo jūs galite reguliuoti pedalų ir vairo atstumą. Antra – didelis dėmesys buvo skirtas važiuoklei, kurios standumą galima reguliuoti. Aktyvi aerodinamika leidžia oro srautui nuo priekinių oro paėmimo angų judėti pro priekinius ratus taip padidinant priekinės ašies prispaudimo jėgą. Galinė ašis yra “apkraunama” galinio reguliuojamo spoilerio pagalba. Ir galiausiai variklis – nedidelis lengvas aliumininis 3,5 litro V6 EcoBoost turbo variklis generuoja nepaprastai didelę 647 AG galią. Toks nedidelis variklis leido kūrėjams sukurti itin kompaktišką lašo formos variklio skyriaus dalį. Ford GT turi 5 pavaros režimus: "Wet", "Normal", "Sport", "Track" ir "V-Max". Pasirinkus "Track" pakaba nusileidžia nuo 120 mm iki vos 70 mm aukščio bei išstumiamas galinis spoileris. Automobilio pagreitis prilygsta bet kuriam iš Europietiškų “superkarų” – 100 km greitis pasiekamas per 2,8 sekundės. Neįtikėtina automobiliui turinčiam 6 cilindrus! Tad akivaizdu jog automobilio kūrėjai pasirinko itin “europietišką” kelią kurdami šį legendinį automobilį. Ir tai nenuostabu, nes Ford GT pirmtakas GT40 sukurtas dar praėjusio amžiaus septintajame dešimtmetyje buvo sukurtas su vienu tikslu – įveikti konkurentus iš Ferrari gamyklos. Tąkart jiems tai pavyko ir ne vieną kartą, laimint prestižines LeMano varžybas. Tačiau ar pirkėjams įtiks legendinio Ford GT40 įpėdinis, kuris su išmania aerodinamika, kompaktišku kėbulu bei nedideliu V6 varikliu neteko dalies amerikietiškos sportinių automobilių dvasios?
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
2016-04-14
Superautomobilis „Ford GT“ ieško superšeimininkų Tik 500 laimingųjų taps šio išskirtinio sportinio automobilio savininkais. FordGT.com svetainėje šiandien oficialiai paskelbta sportinio superautomobilio „Ford GT“ užsakymo paraiškų registracijos pradžia. Tik po kruopščios atrankos ir tik patvirtintų paraiškų savininkai turės išskirtinę galimybę padedant „Ford GT“ asmeniniam asistentui (Ford GT Concierge Service) tapti šio unikumo šeimininkais.
„Unikaliam automobiliui sukūrėme ypatingą jo įsigijimo procesą“, – sakė Henris Fordas III, „Ford Performance“ rinkodaros vadovas. „Ford GT“ savininkai bus mūsų įmonės ambasadoriais, todėl jiems teikiamos paslaugos bus visiškai individualios.“ „Ford GT“ yra pažangiausias „Ford Performance“ automobilis, siūlantis naujausias „Ford“ prekės ženklo technologijas – itin lengvą, bet labai tvirtą kėbulą, efektyvią aerodinamiką, daugiau nei 600 AG generuojantį 3,5 l talpos „EcoBoost“ V6 variklį. Kiekviena šio automobilio detalė tarnauja greičiui. Visi, kurie svajoja įsigyti „Ford GT“, yra kviečiami dalyvauti ir teikti elektroninę paraišką. Pareiškėjai galės išsirinkti pageidaujamą „Ford“ atstovybę, ir, jei bus patvirtinti, užbaigs pirkimą padedant „Ford GT“ asmeniniam asistentui. Pastarasis susisieks su patvirtintų paraiškų savininkais, nesvarbu iš kokios šalies jie būtų kilę, ir padės laimingam klientui įsigyti automobilį bei teiks įvairią pagalbą ateityje. FordGT.com svetainėje specialiai sukurto konfigūratoriaus pagalba klientai gali susikurti savo „Ford GT“ versiją bei pasidalinti šiuo kūriniu socialiniuose tinkluose. Konfigūratorius leidžia pasirinkti automobilio spalvų derinius, ratus ir išorės bei vidaus apdailos medžiagas. Aštuonios eksterjero spalvos gali būti derinamos su viena iš septynių skirtingų išilginių juostelių spalvų. Tokiu būdu gali būti sukuriama daug individualios išvaizdos superautomobilių.
„Ford GT“ gamybai prasidėjus šių metų pabaigoje, kai kurių spalvų derinių nebebus galima užsisakyti, tačiau konfigūratoriumi naudotis bei susikurti virtualų superautomobilį galės visi „Ford GT“ entuziastai. „Ford GT“ bus vienas rečiausiai sutinkamų „Ford“ produktų. Iš viso jų bus pagaminta tik 500 vienetų. Prašymų priėmimo internetiniame portale pirmasis turas baigsis šių metų gegužės 12 d.
|
Ford GT TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis